Νέα

Βενζίνη vs Ντίζελ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα hitman7771
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 96
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
Αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα παρακαλώ να συγχωνευτεί, κάτι βρήκα από παλιά, αλλά σε μια διαφορετική μορφή.

Στο θέμα μας τώρα, λόγω των καιρών που όλοι αναζητάμε την οικονομία (όχι μόνο στο καύσιμο, αλλά και από θέμα βλαβών) το ντίζελ ξαφνικά έχει σηκώσει σημαία και είναι μονόδρομος σύμφωνα με το "σπρώξιμο" που κάνει το κράτος και όλοι οι πωλητές αυτοβιομηχανιών.

Με βάση τις εμπειρίες όσων είχαν πρωτοπάρει ντίζελ πριν λίγα χρόνια, οι βλάβες για την αντλία πετρελαίου ήταν πολλές. Η ασχετοσύνη των μηχανικών που δε μπορούσαν να διαγνώσουν τις βλάβες έγκαιρα και η ζημιά προχώραγε μέχρι και στην τουρμπίνα, έκανε το πρόβλημα μεγαλύτερο.
Το νοθευμένο πετρέλαιο συνεχίζει και υπάρχει.

Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ντίζελ αρκετά χρόνια τώρα και να κάνουν έναν απολογισμό για την επιλογή τους εν έτη 2014?????

Σημειώνω, ότι όπως και σε όλη την Ευρώπη (και με το προμόσιον που γίνεται στο ντίζελ) η τιμή του ντίζελ θα ξεπεράσει λογικά σε λίγα χρόνια τη τιμή της βενζίνης. Οπότε αξίζει τελικά η αγορά?

Με μικρότερο τελικά όφελος κατανάλωσης σε σχέση με τις τώρα τιμές, με ενδεχόμενο βλάβης σοβαρής λόγω αντλίας, μπεκ κλπ... Τελικά αξίζει???
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.648
Κριτικές
29
Like
197
Πόντοι
1.390
Αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα παρακαλώ να συγχωνευτεί, κάτι βρήκα από παλιά, αλλά σε μια διαφορετική μορφή.

Στο θέμα μας τώρα, λόγω των καιρών που όλοι αναζητάμε την οικονομία (όχι μόνο στο καύσιμο, αλλά και από θέμα βλαβών) το ντίζελ ξαφνικά έχει σηκώσει σημαία και είναι μονόδρομος σύμφωνα με το "σπρώξιμο" που κάνει το κράτος και όλοι οι πωλητές αυτοβιομηχανιών.

Με βάση τις εμπειρίες όσων είχαν πρωτοπάρει ντίζελ πριν λίγα χρόνια, οι βλάβες για την αντλία πετρελαίου ήταν πολλές. Η ασχετοσύνη των μηχανικών που δε μπορούσαν να διαγνώσουν τις βλάβες έγκαιρα και η ζημιά προχώραγε μέχρι και στην τουρμπίνα, έκανε το πρόβλημα μεγαλύτερο.
Το νοθευμένο πετρέλαιο συνεχίζει και υπάρχει.

Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ντίζελ αρκετά χρόνια τώρα και να κάνουν έναν απολογισμό για την επιλογή τους εν έτη 2014?????

Σημειώνω, ότι όπως και σε όλη την Ευρώπη (και με το προμόσιον που γίνεται στο ντίζελ) η τιμή του ντίζελ θα ξεπεράσει λογικά σε λίγα χρόνια τη τιμή της βενζίνης. Οπότε αξίζει τελικά η αγορά?

Με μικρότερο τελικά όφελος κατανάλωσης σε σχέση με τις τώρα τιμές, με ενδεχόμενο βλάβης σοβαρής λόγω αντλίας, μπεκ κλπ... Τελικά αξίζει???

επρεπε ακομα το 2009-2010 να βαζατε υγραεριο θα εξοικονομησετε πολλα  :grin:
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
επρεπε ακομα το 2009-2010 να βαζατε υγραεριο θα εξοικονομησετε πολλα  :grin:

Από εμπειρίες 2 γνωστών μου, ο ένας κλαίει που το έβαλε γιατί του χάλασε κινητήρα. Ο άλλος λέει τα καλύτερα. Άρα πιστεύω πως το που το βάζεις και το τι συμβουλές σου δίνουν για να προσέχεις για μία ορθή χρήση, παίζει μεγάλο ρόλο. Το υγραέριο και τώρα δε συμφέρει από άποψη οικονομίας? Ακρίβυνε δε λέω αλλά και πάλι το προτειμάς? Χώρος του πορτ παγκάζ σε μια κατηγορία μικρομεσαίου δε σε ενοχλεί?

Έχεις άποψη για το φυσικό αέριο?
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.648
Κριτικές
29
Like
197
Πόντοι
1.390
Από εμπειρίες 2 γνωστών μου, ο ένας κλαίει που το έβαλε γιατί του χάλασε κινητήρα. Ο άλλος λέει τα καλύτερα. Άρα πιστεύω πως το που το βάζεις και το τι συμβουλές σου δίνουν για να προσέχεις για μία ορθή χρήση, παίζει μεγάλο ρόλο. Το υγραέριο και τώρα δε συμφέρει από άποψη οικονομίας? Ακρίβυνε δε λέω αλλά και πάλι το προτειμάς? Χώρος του πορτ παγκάζ σε μια κατηγορία μικρομεσαίου δε σε ενοχλεί?

Έχεις άποψη για το φυσικό αέριο?

εγω εχω 2 αμαξια οποτε στο μικρο εβαλα υγραεριο ακομα το 2010..και γλιτωνω πολλα λεφτα...στην ελλαδα η τιμη του υγραεριου ειναι 0.90 ενω βουλγαρια π βαζω συχνα ειναι 0.67 οποτε γλιτωνω αρκετα  :grin: :grin:
κοιτα το υγραεριο θελει συντηρηση αρα πρεπει να ξερεις που να το βαλεις σε ποιον κτλ και συχνο σερβις μετα απο καποια χιλιομετρα.αν καποιος δν κανει πολλα χιλιομετρα καλυτερα να μην βαλει υγραεριο
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
34
Πόντοι
16
Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Οι κινητήρες diesel είναι κλάσεις ανώτεροι και πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους βενζίνης.
Επίσης έχουν μηδενική συντήρηση και πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία. Τώρα κυκλοφορούν και diesel μικρού κυβισμού με αξιοπρεπείς ιπποδυνάμεις. Αν μπορείς να πληρώσεις τη διαφορά σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζίνης δεν θέλει σκέψη.
Η μετατροπή σε αέριο συμφέρει μόνο άμα κάνεις πάνω από 40000 χλμ το χρόνο και με την προϋπόθεση να έχεις πέσει σε σωστό συνεργείο για τη μετατροπή.
Προσωπικά έχω ένα diesel εδώ και 10 χρόνια και μου έχει βγάλει βλάβη μια βαλβίδα σχετική με το καύσιμο με κόστος 250 ευρώ γιατί έκανα τη μαλακία να βάλω πετρέλαιο ή μάλλον "πετρέλαιο" σε ένα απατεώνα στη Λ. Βάρης - Κορωπίου. Γενικά θέλει να βάζεις πετρέλαιο σε γνωστό πρατήριο αλλά αυτό ισχύει και για τη βενζίνη...
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Οι κινητήρες diesel είναι κλάσεις ανώτεροι και πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους βενζίνης.
Επίσης έχουν μηδενική συντήρηση και πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία. Τώρα κυκλοφορούν και diesel μικρού κυβισμού με αξιοπρεπείς ιπποδυνάμεις. Αν μπορείς να πληρώσεις τη διαφορά σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζίνης δεν θέλει σκέψη.
Η μετατροπή σε αέριο συμφέρει μόνο άμα κάνεις πάνω από 40000 χλμ το χρόνο και με την προϋπόθεση να έχεις πέσει σε σωστό συνεργείο για τη μετατροπή.
Προσωπικά έχω ένα diesel εδώ και 10 χρόνια και μου έχει βγάλει βλάβη μια βαλβίδα σχετική με το καύσιμο με κόστος 250 ευρώ γιατί έκανα τη μαλακία να βάλω πετρέλαιο ή μάλλον "πετρέλαιο" σε ένα απατεώνα στη Λ. Βάρης - Κορωπίου. Γενικά θέλει να βάζεις πετρέλαιο σε γνωστό πρατήριο αλλά αυτό ισχύει και για τη βενζίνη...


Συμφωνώ απόλυτα για κάποια που είπες. Με τα πιο πολλά δηλαδή. Όντως καλύτερος κινητήρας. Όντως πιο ανθεκτικός. Όντως καλύτερες ροπές. Όντως οικονομία. Πάμε στα δικά μου τώρα.

1) Το πετρέλαιο θα ακριβύνει και θα ξεπεράσει τη βενζίνη. Είναι δεδομένο αυτό και προς τα εκεί πάει. Άρα η οικονομία στην κατανάλωση θα μειωθεί κάπως. Και πάλι θα είναι καλύτερο αλλά θα συμφέρει έχοντας πιο μικρό προβάδισμα.

2) Σύμφωνα με τη μικρότερη οικονομία που θα έχουμε σύντομα όσον αφορά την κατανάλωση, αν συνηπολογίσουμε και βλάβες που μπορεί να κάτσουν (και κάθονται συχνά οι τρόμπες) εκεί δε ξέρω αν συμφέρει.

3) και πάμε στην ταμπακιέρα. Είπες να βάζεις πετρέλαιο από γνωστό. Ρε παιδιά μα πολλές φορές και ο γνωστός νοθευμένο το παίρνει. Άσε που όταν θα σου κάτσει η βλάβη θα είναι αργά τότε. Στη βλάβη θα τον καταλάβεις όχι πιο πρίν. Εμένα σε βενζίνη που είμαι τώρα μου έχει ανάψει λαμπάκι μηχανής από βρώμικο καύσιμο. Αλλά το έσβησα και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Στο πετρέλαιο θα μου γάμαγε τα ράμματα.
Εδώ ακούω ότι με το φίλτρο DPF στα καινούργια euro5+, ξεκινάει αυτόματα καθαρισμό από μόνο του. Και θα πρέπει να περιμένεις να το ολοκληρώσει. Πότε κάνει αυτόματα καθαρισμό????? Όταν δουλεύει σε ψηλές στροφές μόνο το αμάξι συνεχόμενα για κανά 20λεπτο. Συμπέρασμα???? Μόνο όταν είσαι σε ταξίδι θα ολοκληρώνεται ο έλεγχος, εκτός και αν όταν φτάνεις σπίτι και είναι να παρκάρεις και ξεκινήσει η μαλακία το αυτόματο, να κάνεις βόλτες το τετράγωνο πατημένος για να ολοκληρωθεί. Αυτό συμβαίνει 100% στο corsa. Δε ξέρω αν και οι άλλες εταιρίες μαλακίζονται το ίδιο.

By the way το βρώμικο καύσιμο από πρατήρια της Shell το έπαθα.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
Είπες 10 χρόνια? Κάτσε πότε ελευθερώθηκε στην Αθήνα το πετρέλαιο? Και αν έχεις παλιό κινητήρα αλλάζει. Οι παλιοί καίγανε και τηγανόλαδο. Σήμερα αλλάζουν τα πράγματα. Μπορούν να σου βάλουν μέσα μέχρι και θέρμανσης, και το φίλτρο που έχουν μπουκώνει από τη βρώμα, δε φέυγουν τα λάδια και μέχρι βλάβη τουρμπίνας μπορεί να τραβήξει. Τα φοβάμαι γιατί σκέφτομαι ότι μήπως τελικά μπλέκεις σε λάκκο με φίδια?

Άσε το άλλο, ασχετοσύνη μηχανικών. Πραγματικά δε ξέρουν ακόμα να διαβάζουν ντίζελοκινητήρες
 

muresan79

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
96
Like
18
Πόντοι
0
Aυτη τη στιγμη το ποιο οικονομικο καυσιμο ειναι το φυσικο αεριο.Το καινουργιο σεατ λεον και γκολφ που ειναι και εργοστασιακα καινε πραγματικα 5 ευρω ανα 100 xλμ οταν τα 1,4 με βενζινη καινε 14 ευρω ανα 100 χλμ και τα ντιζελ 7 με 8 ευρω ανα 100 χλμ.Το υγραεριο ειναι μια απατη.Ειχα στο παλιο,επρεπε καθε χρονο να κανεις ρυθμιση βαλβιδων που το κοστος ηταν στα 250 ευρω κατ ελαχιστον συν το οτι επρεπε να βαζεις απο τη shell υγραεριο που ειχε χαμηλη πιεση γυρω στα 8 bar.Αν πηγαινες σε αλλο πρατηριο δεν μπορουσε να φουλαρει γιατι μπουκωνε η πολυβαλβιδα επειδη ειχα υψηλοτερη πιεση.Αυτη τη στιγμη πηρα honda civic diesel που καιει 7.5 ευρω ανα 100 χλμ μεσα στη πολη.Μεσα σε ενα μηνα εκανα 4200 χλμ.Η μονη περιπτωση να συμφερει η βενζινη που να εχεις καλες επιδοσεις,ρεπριζ και χαμηλη καταναλωση ειναι το ford focus 1.0 ecoboost 125 αλογα που καιει 11 ευρω ανα 100 χλμ.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
Aυτη τη στιγμη το ποιο οικονομικο καυσιμο ειναι το φυσικο αεριο.Το καινουργιο σεατ λεον και γκολφ που ειναι και εργοστασιακα καινε πραγματικα 5 ευρω ανα 100 xλμ οταν τα 1,4 με βενζινη καινε 14 ευρω ανα 100 χλμ και τα ντιζελ 7 με 8 ευρω ανα 100 χλμ.Το υγραεριο ειναι μια απατη.Ειχα στο παλιο,επρεπε καθε χρονο να κανεις ρυθμιση βαλβιδων που το κοστος ηταν στα 250 ευρω κατ ελαχιστον συν το οτι επρεπε να βαζεις απο τη shell υγραεριο που ειχε χαμηλη πιεση γυρω στα 8 bar.Αν πηγαινες σε αλλο πρατηριο δεν μπορουσε να φουλαρει γιατι μπουκωνε η πολυβαλβιδα επειδη ειχα υψηλοτερη πιεση.Αυτη τη στιγμη πηρα honda civic diesel που καιει 7.5 ευρω ανα 100 χλμ μεσα στη πολη.Μεσα σε ενα μηνα εκανα 4200 χλμ.Η μονη περιπτωση να συμφερει η βενζινη που να εχεις καλες επιδοσεις,ρεπριζ και χαμηλη καταναλωση ειναι το ford focus 1.0 ecoboost 125 αλογα που καιει 11 ευρω ανα 100 χλμ.

Καλοτάξιδος καταρχάς ο ιάπωνας.
Έχει καλές ρεπρίζ το βενζίνη το focus? Νομίζω πως εξωτερικά πάντως δε μαρέσει καθόλου το focus.

Για το φυσικό αέριο το έχω ακούσει και εγώ. Βγαίνει σε πολύ λίγα αμάξια όμως από το εργοστάσιο και ακόμα δεν υπάρχουν πολλά πρατήρια και επειδή με ένα γέμισμα δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα να βγάλεις, αυτό είναι θέμα.

Καταρχάς όταν οι εταιρίες βγάζουν από το εργοστάσιο φυσικό αέριο, εννοούμε ότι παίζει βενζίνη σε συνδιασμό με φυσικό αέριο έτσι δεν είναι??????

Ξέρω ότι το φυσικό αέριο δεν επιρρεάζει τον κινητήρα. Θέλει όμως να είσαι από 1600 και πάνω για να τραβάει καλά το αμάξι.

Την πίεση στις μπουκάλες τη φοβάσαι? (Βρίσκονται κάτω από το αμάξωμα ή πίσω στο πορτ μπαγκαζ?
 

mad_max

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
98
Like
4.838
Πόντοι
22.915
Η πλύση εγκεφάλου και το marketing φέρνουν αποτελέσματα. Μα είναι δυνατόν το diesel να είναι καλύτερο απο τη βενζίνα; Ποιο οικονομικό ίσως (αν κάνεις απο 20.000 χλμ και πάνω το χρόνο)
Θέλουν λιγότερη συντήρηση οι diesel αλλά έτσι και βγάλουν βλάβη, άστα να πάνε. Στο θέμα καυσίμου είναι πιο ευαίσθητοι απο τους βενζινοκινητήρες.
Σαν καύσιμο, σε όλο το κόσμο, το diesel είναι ακριβότερο της βενζίνης. Κάποτε θα συμβεί και εδώ.
Με λίγα λόγια βάζουν το κόσμο να πάρει diesel και μετά κάνουν το παιχνίδι τους (ως συνήθως)
 

muresan79

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
96
Like
18
Πόντοι
0
Το φοκους εχει πολυ καλες ρεπριζ.Το αγοραζεις σε μια μετρια εκδοση(βλ trend) που κοστιζει 15500 ευρω και οτι θελεις να προσθεσεις το βαζεις απεξω.Το σεπτεμβριο θα ερθει το face lifting.Σχεδιαστικα μπορει να μη διεκδικει δαφνες σχεδιασμου αλλα εχει το καλυτερο κρατημα στη κατηγορια με πολυ καλες τιμες σερβις ακομη και στις επισημες αντιπροσωπειες.Απλα τα ντιζελ ειδικα στα 1.6 δε λενε κατι.

Οι εκδοσεις με φυσικο αεριο συνδιαζονται φυσικα και με βενζινη.Τα tsi λογω του τουρμπο εχουν τις απαιτουμενες ροπες και δυναμη να σηκωσει ενα καυσιμο σαν το φυσικο αεριο.Οι μπουκαλες στο γκολφ και το λεον ειναι κατω απο το χωρο αποσκευων,αλλα χανεις 100 λιτρα απο το πορτμπαγαζ.Επισης βγαινει και στο Α3 αλλα η τιμη ξευφευγει.Για μενα το λεον με φυσικο αεριο ειναι τιμια επιλογη οπου κοστιζει 19500 κλειδι φτανει να συμβιβαστεις με τη μετρια ποιοτητα εσωτερικου και το συντηρητικο σχεδιασμο του.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
Η πλύση εγκεφάλου και το marketing φέρνουν αποτελέσματα. Μα είναι δυνατόν το diesel να είναι καλύτερο απο τη βενζίνα; Ποιο οικονομικό ίσως (αν κάνεις απο 20.000 χλμ και πάνω το χρόνο)
Θέλουν λιγότερη συντήρηση οι diesel αλλά έτσι και βγάλουν βλάβη, άστα να πάνε. Στο θέμα καυσίμου είναι πιο ευαίσθητοι απο τους βενζινοκινητήρες.
Σαν καύσιμο, σε όλο το κόσμο, το diesel είναι ακριβότερο της βενζίνης. Κάποτε θα συμβεί και εδώ.
Με λίγα λόγια βάζουν το κόσμο να πάρει diesel και μετά κάνουν το παιχνίδι τους (ως συνήθως)


Ε με σένα φίλε μου συμφωνώ απολύτως. Εννοείται πως θα ανέβει η τιμή πετρελαίου. Και πάλι θα συμφέρει μεν, αλλά με μία βλάβη λόγω Ελλάδας και μόνο με τα καύσιμα που μας δίνουν μετά η οικονομία πάει περίπατο. Για το φυσικό αέριο μετατροπή, αλλά και γενικότερα τι άποψη έχεις?

Muresan79 δεν είμαι καθόλου φαν του γκρουπ. To huyndai i30 έχω βάλει στο μάτι. Κάνοντας μετά την εγγύηση μετατροπή έχεις ακούσει τίποτα?
 

muresan79

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
96
Like
18
Πόντοι
0
Στα ντιζελ αυτο που πρεπει να προσεχουμε ειναι οτι θα πρεπει να γεμιζουμε σε εταιρικα πρατηρια

1)Να βαζουμε πετρελαιο με ενισχυμενο κετανιο
2)Να βαζουμε μυκητιοκτονο ανα 7500 με 10000 χλμ(250 ml)
3)Οι διαδρομες να γινονται περιφερειακα ετσι ωστε να αποφευγουμε τη αναγεμιση του DPF.Και αυτη αν συμβει θα γινει μια στα 60000 χλμ

Αυτα που λενε περι τρομπες πετρελαιου και μπεκ τα λενε κατι ιδιοκτητες μετριων εταιρειων βλ.οπελ οπου η ποιοτητα της ειναι της πλακας.Να φανταστειτε  εχουν παρει ντιζελοκινητηρες απο τους ιταλους(βλ οπελ κορσα ιδιος ντιζελ με πουντο)

Οσον αφορα τη τιμη πετρελαιου οτι αυτη θα αυξηθει αυτο δεν ισχυει γιατι πολυ απλα εχει μεσα βιοντιζελ το οποιο επιδοτειται(Για αυτο βαζουμε και μυκητιοκτονο)
 

muresan79

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
96
Like
18
Πόντοι
0
Ε με σένα φίλε μου συμφωνώ απολύτως. Εννοείται πως θα ανέβει η τιμή πετρελαίου. Και πάλι θα συμφέρει μεν, αλλά με μία βλάβη λόγω Ελλάδας και μόνο με τα καύσιμα που μας δίνουν μετά η οικονομία πάει περίπατο. Για το φυσικό αέριο μετατροπή, αλλά και γενικότερα τι άποψη έχεις?

Muresan79 δεν είμαι καθόλου φαν του γκρουπ. To huyndai i30 έχω βάλει στο μάτι. Κάνοντας μετά την εγγύηση μετατροπή έχεις ακούσει τίποτα?

Το χιουνται Ι30 ειναι πραγματι παρα πολυ καλο αυτοκινητο και ποιοτικα και σαν κρατημα.Για αυτο και η τιμη του ειναι ανεβασμενη σε σχεση με το παρελθον.Να φανταστεις το 1.6 ντιζελ εχει τη ιδια σχεδον τιμη με το χοντα σιβικ.Τωρα οσον αφορα τη μετατροπη σε φυσικο αεριο δε συμφερει.Πρωτο γιατι θα ανεβασεις πολυ το βαρος του αυτοκινητου(100 με 200 κιλα),δευτερον τα απω ανατολιτικα προελευσης δε ενδεικνυται για φυσικο αεριο και υγραεριο γιατι εχουν λεπτες βαλβιδες οι οποιες αν δε κανεις ρυθμιση βαλβιδων θα στραβωσουν και θα παρεις το κινητηρα στο χερι και τριτον θα σου βαλουν 2 τεραστιες μπουκαλες των 6 κιλων η μια και δεν θα εχεις χωρο αποσκευων.Αν θελεις ιαπωνικο με φυσικο αεριο περιμενε το καινουργιο μαζντα 3 που βγαινει απο το εργοστασιο(εφοσον αλλαξει ο εισαγωγεας)
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
Το χιουνται Ι30 ειναι πραγματι παρα πολυ καλο αυτοκινητο και ποιοτικα και σαν κρατημα.Για αυτο και η τιμη του ειναι ανεβασμενη σε σχεση με το παρελθον.Να φανταστεις το 1.6 ντιζελ εχει τη ιδια σχεδον τιμη με το χοντα σιβικ.Τωρα οσον αφορα τη μετατροπη σε φυσικο αεριο δε συμφερει.Πρωτο γιατι θα ανεβασεις πολυ το βαρος του αυτοκινητου(100 με 200 κιλα),δευτερον τα απω ανατολιτικα προελευσης δε ενδεικνυται για φυσικο αεριο και υγραεριο γιατι εχουν λεπτες βαλβιδες οι οποιες αν δε κανεις ρυθμιση βαλβιδων θα στραβωσουν και θα παρεις το κινητηρα στο χερι και τριτον θα σου βαλουν 2 τεραστιες μπουκαλες των 6 κιλων η μια και δεν θα εχεις χωρο αποσκευων.Αν θελεις ιαπωνικο με φυσικο αεριο περιμενε το καινουργιο μαζντα 3 που βγαινει απο το εργοστασιο(εφοσον αλλαξει ο εισαγωγεας)

Ανεβαίνει σε χρήματα πολύ το mazda. Το χιουντάει είναι μια λύση καλή για μένα σε σχέση απόδοση τιμή. Αν και τον 1.4 βενζίνης στα 100 άλογα, με το βάρος που έχει, σκέφτομαι ότι θα σέρνεται. Αυτό που είπες για χιουντάει και φυσικό αέριο μετατροπή, δεν υπάρχει πατέντα ή με κάποιο τρόπο να το βάλω κάποια στιγμή στο μέλλον αν θελήσω χωρίς προβλήματα?
 

muresan79

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
96
Like
18
Πόντοι
0
Ανεβαίνει σε χρήματα πολύ το mazda. Το χιουντάει είναι μια λύση καλή για μένα σε σχέση απόδοση τιμή. Αν και τον 1.4 βενζίνης στα 100 άλογα, με το βάρος που έχει, σκέφτομαι ότι θα σέρνεται. Αυτό που είπες για χιουντάει και φυσικό αέριο μετατροπή, δεν υπάρχει πατέντα ή με κάποιο τρόπο να το βάλω κάποια στιγμή στο μέλλον αν θελήσω χωρίς προβλήματα?

Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν πολλα σετ μετατροπης με φυσικο αεριο.Θα χρειαστει να περιμενεις.Λενε οτι υπαρχει και το diesel blend το οποιο συνδυαζει το ντιζελ με φυσικο αεριο.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
Τώρα το διάβασα από site: "Διεθνώς, διατίθενται στην αγορά κιτ μετατροπών όλων των συμβατικών οχημάτων σε διπλής τροφοδοσίας, ενώ οι εταιρείες που προσφέρουν τα κιτ μετατροπών αυξάνουν διαρκώς την ποικιλία τους, καλύπτοντας ολοένα και περισσότερα νέα μοντέλα οχημάτων (π.χ. μοντέλα της Ford, Scania, Opel, GM, Toyota και Hyundai)."

και αν μπείς και σε αυτό το λινκ, δείχνει μετατροπές χιουντάι κ.α.

Έχεις ακούσει δηλαδή ότι θα έχει θέμα?
Και κάτι άλλο, μετατροπή σε φυσικό αέριο αυτόματα σημαίνει ότι η εγγύηση πάει περίπατο? Υποτίθεται πως έχει νομιμοποιηθεί η μετατροπή.
Είναι επικίνδινες οι μπουκάλες λόγω πίεσης 200 μπαρ?
 

muresan79

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
96
Like
18
Πόντοι
0
Τώρα το διάβασα από site: "Διεθνώς, διατίθενται στην αγορά κιτ μετατροπών όλων των συμβατικών οχημάτων σε διπλής τροφοδοσίας, ενώ οι εταιρείες που προσφέρουν τα κιτ μετατροπών αυξάνουν διαρκώς την ποικιλία τους, καλύπτοντας ολοένα και περισσότερα νέα μοντέλα οχημάτων (π.χ. μοντέλα της Ford, Scania, Opel, GM, Toyota και Hyundai)."

και αν μπείς και σε αυτό το λινκ, δείχνει μετατροπές χιουντάι κ.α.

Έχεις ακούσει δηλαδή ότι θα έχει θέμα?
Και κάτι άλλο, μετατροπή σε φυσικό αέριο αυτόματα σημαίνει ότι η εγγύηση πάει περίπατο? Υποτίθεται πως έχει νομιμοποιηθεί η μετατροπή.
Είναι επικίνδινες οι μπουκάλες λόγω πίεσης 200 μπαρ?

Οταν μετατρεπεις το αυτοκινητο σε φυσικο αεριο εννοειται πως χανεις τη εγγυηση.Για μενα τετοιου ειδους καυσιμου μονο εργοστασιακα.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
102
Πόντοι
16
Ακόμα να αποφασίσω τελικά.... Δύσκολη επιλογή
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.121
Κριτικές
52
Like
18.123
Πόντοι
10.686
Οσον αφορα τη τιμη πετρελαιου οτι αυτη θα αυξηθει αυτο δεν ισχυει γιατι πολυ απλα εχει μεσα βιοντιζελ το οποιο επιδοτειται(Για αυτο βαζουμε και μυκητιοκτονο)
Πιστεύεις ότι η τιμή των καυσίμων είναι απόλυτα συνδεόμενη με το κόστος;Ή για να το πάρουμε ανάποδα,εάν αύριο έβγαινε κάποιος κι έφτιαχνε κινητήρα με νερό,πιστεύεις ότι θα κινούμασταν τσάμπα,εκτός του κόστους αγοράς και συντήρησης; :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom