Νέα

Turbo ή ατμόσφαιρα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα SPEED
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Turbo ή Ατμοσφαιρα? Τι θα επιλεγαμε?

  • Τurbo

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ατμοσφαιρικο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Τι ειναι αυτα? Νεες στασεις στο σεξ?

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μονο ποδηλατο/πατινι/πεζος/ Ειμαι Οικολογος.

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Με αφορμη αυτα τα δυο αυτοκινητα:

2383347105203712fafebkg1.jpg


2593205442474a66d197oxs4.jpg


(Τα οποια ειχα την ευκαιρια να οδιγησω προ ολιγων ημερων), θετω αυτο το σημαντικο ερωτημα. Τι θα επιλεγαμε?

Δεν ειχα ποτε την εμπειρια της οδηγησης ενος Υπερτροφοδοτουμενου αυτοκινητου (και μαλιστα πειραγμενου) στο παρελθον και μπορω να πω πως οχι μονο ενθουσιαστικα αλλα εξεπλαγειν.
Για να το οδηγισω σωστα και στο οριο χρειαστικε να αλλαξω στιλ πατηματος πριν, μεσα και μετα απο μια στροφη καθωτι το lag ηταν τρομερο κατω απο 2000rpm (και επισης ειναι και πισωκινητο-πισωμηχανο) αλλα και με πολυ ιδρωτα στο μετωπο.

Η τεχνολογια τελευταια εχει κανει αλματωδη αναπτυξη στους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες.
Ολα τα μικρα μοντελα καθε εταιριας πλεον εφοδιαζονται με τα μαγικα σαλιγκαρια, περρισοτερο για λογους οικολογικους αφου τα τουρμπο δεν καινε τοσο οσο εκαιγαν καποτε (Βεβαια και το ποδι του καθενα μας παιζει σημαντικο ρολο).
Απλα παραδειγματα ειναι τα Polo & Golf που απο ελαχιστα κυβικα βγαζουν μια οκκα αλλογατα.
Ακομα και η Φανατικοι του ειδους (Ατμοσφαιρα) επιλεγουν σαν λυση την υπερτροφοδοτηση σιγα σιγα (ΒΜW 335i TwinTurbo). Η προηγουμενη (Αν δεν κανω λαθος) ηταν η 2002 Turbo 30 χρονια πριν.

 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Η προηγουμενη (Αν δεν κανω λαθος) ηταν η 2002 Turbo 30 χρονια πριν.

  Η τελευταια "τουρμπιστη" Βαυαρη ηταν η 733,καπου στο 1978
  Προσωπικα,με μαγευουν οι ατμοσφαιρικοι
  Ποτε δεν τα πηγα καλα με τα τσαφ-τσουφ...
  Βεβαια η συγχρονη τεχνολογια εχει κανει τεραστια αλματα,και
  ειναι η ευκολη(και φθηνη,βεβαιως-βεβαιως...) λυση για εναν
  κατασκευαστη να εξελιξει εναν υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα

  Εν πληρη αντιθεση με το κοστος ερευνας και εξελιξης ενος
  ατμοσφαιρικου συνολου....

 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Ξέχασες την επιλογή "Kompressor" και "G-Lader".
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.768
Κριτικές
16
Like
10.278
Πόντοι
8.645
Τι ειναι το G-Lader ρε παιδια?Sorry για την ασχετοσυνη..
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Τα Turbo ειναι μια καλή λύση η οποία τεχνικά δεν ειναι τόσο απλή όσο ίσως πιστεύουμε

Ειδικά οταν θέλουμε
1. Σχεδον να μηδενίσουμε την καθυστέρηση απόκρισης
2. Να αντιμετωπίσουμε το θέμα της μειωμένης αξιοπιστίας

Και φυσικά έχουμε και τους ρύπους

Το θέμα δεν ειναι καθόλου απλό και η μια διόρθωση απλά σου δείχνει το επόμενο σημείο προβληματισμού

Speed το άρθρο μιλάει για σαλιγκάρια - πιθανότατα αναφέρεται στο G τούρμπο της VW το οποίο όμως εχει πλέον εγκαταλειφθεί
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
:rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • 997.jpg
    997.jpg
    30,7 KB · Εμφανίσεις: 50
OP
OP
S

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
  Ο σπειροειδης συμπιεστης που πρωτοκυκλοφορησε στην αγορα η Volkswagen
  Ειχε πολλα προβληματα αξιοπιστιας ....

 

Εγω τον ξερω ωσαν Roots Supercharger.
Μαλλον καποιο λαθος κανω ομως.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Και είναι και και άλλα κανονικά. Σκέψου ότι και ο Wankel ακόμη θεωρείται supercharged engine.
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
για να μου πούν οι γνώστες.....[δεν λέω για τον γκάμπ,αυτός είναι άσχετος...χιχιχι]....για τον κινητήρα των 2.500 τούρμπο του φόκους st ποιά η γνώμη σας....προς τα εκεί πάω.....
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
  Ειπα να το επισημανω,αλλα υποθεσα οτι το "Τουρμπο"
  αναφερεται γενικοτερα στην Υπερτροφοδοτηση...
Απλα η διαφορα του τουρμπο με τον κομπρεσσορα ειναι οτι το πρωτο παιρνει κινηση απο τα καυσαερια ενω το δευτερο παιρνει κινηση απο την τροχαλια του στροφαλου!Και αναλογα με την τροχαλια παιζει και η πιεση!
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
          Εξαρταται τι εννοεις στα ιδια αλογα η ατμοσφαιρα υπερεχει στα ιδια κυβικα το τουρμπο. Παντως για τα σουπερκαρς τα τουρμπο ειναι πλεον μονοδρομος. Ακομα και η Φερραρι βαρεθηκε πλεον να χανει απο την Πορσε (μεχρι και κατι AMG k M5/6 τους πλησιασαν)και ολοι η νεα γκαμα θα ειναι τουρμπο. Λενε οτι το νεο μοντενα θα ειναι 3.5 λιτρα 630 αλογα δεν βγαινουν αυτα απο καμια ατμοσφαιρα. Φανταστητε τωρα η πενταλιτρη F70 ποσα θα βγαζει.
ΥΓ. Ουτος ή αλλος τα νεα κιβωτια συνεχους ροπης θα εκμηδενισουν το lag ακομα και σε ποιο προσιτα αυτοκινητα.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Απλα η διαφορα του τουρμπο με τον κομπρεσσορα ειναι οτι το πρωτο παιρνει κινηση απο τα καυσαερια ενω το δευτερο παιρνει κινηση απο την τροχαλια του στροφαλου!Και αναλογα με την τροχαλια παιζει και η πιεση!

 Σωστο...
 Τροφοδοτηση με παραπανω πιεση της ατμοσφαιρικης...ειναι υπερτροφοδοτηση
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Αν το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ είναι της κλάσης του 2λιτρου TFSI του VAG (εξαιρετικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, υψηλή αξιοπιστία), τότε turbo για το 95% των περιπτώσεων. Για το υπόλοιπο 5%, υψηλόστροφα ατμοσφαιρικά με ειδική ισχύ μεγαλύτερη των 100ίππων/λίτρο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom