Νέα

Toyota corolla 1.6 vs Fiat Tipo cedan 1.6

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Κούλης Χρυσός
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 58
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
Καλύτερο τιμόνι οι αλφα σαφέστατα από τα γιαπωνέζικα αλλα από τα γερμανικά σίγουρα όχι .
καλυτερα τιμονια τυπε εχουν η Alfa και η BMW.
προσωπικη μου γνωμη η Alfa εχει λιγο καλυτερο τιμονι από τα BMW γιατι η BMW εβαλε σε όλα τα καινουργια μοντελα ηλεκτρικο και όχι ηλεκτρουδραυλικο όπως ηταν παλιοτερα.το ηλεκτρικο τιμονι μια χαρα είναι αλλα ο οδηγος χανει σε αισθηση συν ότι πολλα BMW εφοδιάζονται με runflat ελαστικα οποτε το τιμονι τους χανει σε αισθηση αν και σε αμεσοτητα είναι καλα.
τωρα τα Alfa Romeo εχουν πιο κοφτο τιμονι πιο αμεσο κατι που σε καποιους δεν αρεσει αυτό αλλα δεν ειχε τη βαρια αισθηση της BMW.τωρα που τα BMW  εχασαν αυτή τη βαρια αισθηση η Alfa  πιστευω κερδιζει.
επισης η porsche εχει πολύ καλο τιμονι αλλα ξεφευγουμε τιμολογιακα.
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
ειμαι κι εγω σε διαδικασια αγορας αλλα δεν ξερω τι σκατα να παρω.απο τη μια σκεφτομαι να παρω το ford kuga,απο την αλλη σκεφτομαι κανενα 1600αρι.
μαπα το kuga τυπε.εχει ιδιο πατωμα με το focus απλα είναι υπευψωμενο που αυτό σημαινει πολλα.το focus μια χαρα αμαξι είναι σταθερο με πολύ καλη οδηγικη συμπεριφορα και ενδυκνειται και για σπορ ανησυχιες αλλα το kuga είναι 200 κιλα πιο βαρυ και επισης είναι πολύ ψηλο σε σχεση με το focus.στις απότομες στροφες ενώ το focus είναι τρενο δεν υπερστρεφει το κουγκα φτανει νωρις στα ορια του και σε αναγκαζει να κοβεις ταχυτητα ειτε να διορθώνεις με το τιμονι.επισης σε πλευρικούς ανεμους βαρκα γιαλο παει.η μονη λυση αν παρεις κουγκα είναι να παρεις την σπορ εκδοση η οποια εχει πιο σφιχτες αναρτησεις κατι που το κανει πιο σταθερο συν τα χαμηλοπροφιλα ελαστικα.
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
Πάντως στα μεταχειρισμένα με 16-18 χιλιάδες υπάρχουν αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας.
Η κορολα πάντως μου άρεσε πολύ σε ενοικιαζόμενο. Πολύ ποιοτικό εσωτερικό και ροπατος κινητήρας
συμφωνω στο πρωτο σκελος με 18000 βρισκει αμαξαρα
τωρα για τη κορολα δεν μου φαινεται τοσο ροπατη γιατι η ροπη της είναι 16/4400 στροφες συν τα 1250 κιλα οποτε οριακα θα προσπερναει.εγω πιστευω επρεπε να ειχε ροπη τουλάχιστον 20 κιλα για να είναι ικανοποιητικη όταν το 1,6 focus εχει 24 κιλα ροπης.
 

MAD MAX(1)

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2005
Μηνύματα
709
Κριτικές
9
Like
367
Πόντοι
26
ΟΛΑ στριβουν!! ΟΛΑ!!Ας πουμε για το R5 GT turbo που ειχα καποτε στα χερια μου. Ηταν το τελευταιο επετειακο "raider".οπως ηταν μαμα, ηταν φονεας γιγαντων. Για κλειστα κομματια ενα μεγαλο καρτ!!!ομως στην κακια σκαλα στην ΝΕΟ πριν γινουν οι συραγγες, αν πηγαινες πατημενος.... Χαροπαλευες με το τιμονι για να μη σε δαγκωσει η ουρα του. Αργοτερα με τον "πεζοδρομιοκυνηγο" Scoupe εκανα πλακες σε επαρχιακα κομματια ακολουθωντας ακρόπολις παρεα με τον παλιο μου φιλο(alfa sprint QV").αυτη τη στιγμη με το "υβριδικο" evo με 600 μονο μπροστα καποια βραδυα που ολοι κοιμουνται αφηνω λαστιχιες με 180 στην παρατεταμενη δεξια πριν το ribas οπως γυρναμε απο Σουνιο.. Εν κατακλειδι αν ασχοληθεις λιιιγο με αναρτησεις ολα στριβουν..απο αξιοπιστια ΜΟΝΟ σχιστοματηδες. Αυτα που βλεπω τωρα σε γερμανικη αντιπροσωπεια που εργαζομαι σαν μηχανικος με κανουν κ λυπαμαι τον κοσμο που τα αγοραζει....
 

mad_max

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
97
Like
4.790
Πόντοι
22.915
ΟΛΑ στριβουν!! ΟΛΑ!!Ας πουμε για το R5 GT turbo που ειχα καποτε στα χερια μου. Ηταν το τελευταιο επετειακο "raider".οπως ηταν μαμα, ηταν φονεας γιγαντων. Για κλειστα κομματια ενα μεγαλο καρτ!!!ομως στην κακια σκαλα στην ΝΕΟ πριν γινουν οι συραγγες, αν πηγαινες πατημενος.... Χαροπαλευες με το τιμονι για να μη σε δαγκωσει η ουρα του. Αργοτερα με τον "πεζοδρομιοκυνηγο" Scoupe εκανα πλακες σε επαρχιακα κομματια ακολουθωντας ακρόπολις παρεα με τον παλιο μου φιλο(alfa sprint QV").αυτη τη στιγμη με το "υβριδικο" evo με 600 μονο μπροστα καποια βραδυα που ολοι κοιμουνται αφηνω λαστιχιες με 180 στην παρατεταμενη δεξια πριν το ribas οπως γυρναμε απο Σουνιο.. Εν κατακλειδι αν ασχοληθεις λιιιγο με αναρτησεις ολα στριβουν..απο αξιοπιστια ΜΟΝΟ σχιστοματηδες. Αυτα που βλεπω τωρα σε γερμανικη αντιπροσωπεια που εργαζομαι σαν μηχανικος με κανουν κ λυπαμαι τον κοσμο που τα αγοραζει....
Σωστά τα λες, αλλά μιλάμε για εργοστασιακό εξοπλισμό κι όχι καγκουριές!!
Το 5αρι όπως και το rallye που είχα εγώ, έχουν κοντό μεταξόνιο και στα πατημένα και ανοιχτά κομμάτια θέλουν χέρια και μυαλό.
Τα θέματα με τους TSI τα μάθαμε από πρώτο χέρι (δυστυχώς)
 

MAD MAX(1)

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2005
Μηνύματα
709
Κριτικές
9
Like
367
Πόντοι
26
Ανεφερα το τελευταίο "καγκουρω" ως προς την καροτσα που δεν εχει κανει κιχ. Ναταν μονο τα tsi.....να δεις super duper supersport στο ζεμπιλι η "πολυτελη" suv που μαζι με το κλειδι παιρνουν κ 5λιτρο λαδι στο χερι...κ το 5αρι ειχε καλη αγγλικη αναρτηση κλπ καλουδια Renault sport. Αλλα πηρε 2 φορες φωτια (τη μια παρκαρισμενο απο το ρημαδι το σεσουαρ).δεν θα αγοράσω ΠΟΤΕ ευρωπαικο...
 

MAD MAX(1)

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2005
Μηνύματα
709
Κριτικές
9
Like
367
Πόντοι
26
Και για να λεμε κ του στραβου το δικιο αν οι Ιταλοί δεν εχαναν την ταυτοτητα τους θελωντας να γινουν γερμανοι-μπλιαχ θα ξαναβγαζαν ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ οπως παλια...
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
Σωστά τα λες, αλλά μιλάμε για εργοστασιακό εξοπλισμό κι όχι καγκουριές!!
Το 5αρι όπως και το rallye που είχα εγώ, έχουν κοντό μεταξόνιο και στα πατημένα και ανοιχτά κομμάτια θέλουν χέρια και μυαλό.
Τα θέματα με τους TSI τα μάθαμε από πρώτο χέρι (δυστυχώς)
με rallye k vts ειχαν φαει πολλοι τα μουτρα τους.
για μενα να εχει αλογα το αμαξι αλλα να μπορει και να τα ανταποκριθεί όμως.
 

tzakomo

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2011
Μηνύματα
483
Like
142
Πόντοι
1
fiat ακρως αξιοπιστα απο 2008 κ μετα αποδεδειγμενα.... αριστο best value for money
 

mad_max

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
97
Like
4.790
Πόντοι
22.915
με rallye k vts ειχαν φαει πολλοι τα μουτρα τους.
για μενα να εχει αλογα το αμαξι αλλα να μπορει και να τα ανταποκριθεί όμως.
Rallye και Vts απλά θέλανε και μυαλό. Μια χαρά κρατούσαν (εργοστασιακά πάντα) Όταν το στήνεις το αυτοκίνητο και το κάνεις πιο απόλυτο, δεν σου φταίει η Peugeot ούτε η citroen.
 

jim28

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.962
Κριτικές
27
Like
2.421
Πόντοι
6.955
Κατι που μου κανει εντυπωση ειναι η παντελης απουσια fiat punto gt 140 φοραδων τουρμπο στους δρομους. Αυτοκινητο πουα πουλησε σαν ζεστο ψωμι την δεκαετια του 90. Δυστυχως πρεπει να εχουν τρακαρει ολα.
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
Κατι που μου κανει εντυπωση ειναι η παντελης απουσια fiat punto gt 140 φοραδων τουρμπο στους δρομους. Αυτοκινητο πουα πουλησε σαν ζεστο ψωμι την δεκαετια του 90. Δυστυχως πρεπει να εχουν τρακαρει ολα.
όπως το ειπες μαν τα μισα είναι για ανταλλακτικα και τα υπολοιπα που κυκλοφορουν κανουν σταση για γεμισμα ανα βενζιναδικο.
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
Rallye και Vts απλά θέλανε και μυαλό. Μια χαρά κρατούσαν (εργοστασιακά πάντα) Όταν το στήνεις το αυτοκίνητο και το κάνεις πιο απόλυτο, δεν σου φταίει η Peugeot ούτε η citroen.
900 κιλα αμαξι 120 αλογα πισω φρενα ταμπουρα ουτε καν δισκοι ασε η απουσια esp ασε τα 2 μετρα και κατι μεταξονιο,μαλλον οι γαλλοι δεν ειχαν μυαλο τοτε που τα έφτιαχναν.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.913
Κριτικές
6
Like
3.705
Πόντοι
736
Κατι που μου κανει εντυπωση ειναι η παντελης απουσια fiat punto gt 140 φοραδων τουρμπο στους δρομους. Αυτοκινητο πουα πουλησε σαν ζεστο ψωμι την δεκαετια του 90. Δυστυχως πρεπει να εχουν τρακαρει ολα.
Αν δεν τρακάρανε μπορεί να πάθανε αυτό που έπαθε ο τύπος στο παρακάτω βίντεο.

 

MAD MAX(1)

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2005
Μηνύματα
709
Κριτικές
9
Like
367
Πόντοι
26
Αυτα τα αυτοκινητα απευθυνονταν σε οδηγους, δεν χρειαζονταν ηλεκτρονικά βοηθηματα. Σε κλεοστα κομματια ηταν μεγαλα καρτ. Θυμαμαι με το ταληρακι σηκωνα πισω εσωτερικο τροχο στην αναβαση Υμηττού.αναφερθηκαν τα gt που εξαφανιστηκαν. Οι ανθρωποι βαριούνται ευκολα κ αλλαζουν αυτοκινητα. Αποψε εινΑι μια απο τις μερες που θα βγαλω στις μυστικες διαδρομες τη γρια μου, να πατησουν οι καινούριες γοβες κ να δουλεψει το μπαρομετρο. Μακρια απο τα γνωστα στεκια... Εκει που κινουνται καποια πολυ δυνατα αυτοκινητα του παρελθοντος, χωρις να προκαλουν κ να βαζουν σε κινδυνο τους αλλους χρηστες του δρομου. Το μονο που θα θυμιζει την βολτα θαναι τα σημαδια απο τις λαστιχιες σε ολη τη διαδρομη... Καλο βραδυ σε ολους!!
 

mad_max

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
97
Like
4.790
Πόντοι
22.915
Αυτα τα αυτοκινητα απευθυνονταν σε οδηγους, δεν χρειαζονταν ηλεκτρονικά βοηθηματα. Σε κλεοστα κομματια ηταν μεγαλα καρτ. Θυμαμαι με το ταληρακι σηκωνα πισω εσωτερικο τροχο στην αναβαση Υμηττού.αναφερθηκαν τα gt που εξαφανιστηκαν. Οι ανθρωποι βαριούνται ευκολα κ αλλαζουν αυτοκινητα. Αποψε εινΑι μια απο τις μερες που θα βγαλω στις μυστικες διαδρομες τη γρια μου, να πατησουν οι καινούριες γοβες κ να δουλεψει το μπαρομετρο. Μακρια απο τα γνωστα στεκια... Εκει που κινουνται καποια πολυ δυνατα αυτοκινητα του παρελθοντος, χωρις να προκαλουν κ να βαζουν σε κινδυνο τους αλλους χρηστες του δρομου. Το μονο που θα θυμιζει την βολτα θαναι τα σημαδια απο τις λαστιχιες σε ολη τη διαδρομη... Καλο βραδυ σε ολους!!
Ετσι!!!! Σωστά μιλάς.
Οσο για το Rallye, είναι εντελώς μαμα. Το είχα πουλήσει το 2008 αλλά το ξαναπήρα πριν 2 χρόνια πίσω. Εχει τώρα 135000 και όσο έχω τη δυνατότητα θα το κρατήσω με τη σωστή περιποίηση που του πρέπει. Οχι δεν κυκλοφορεό κάθε μέρα και είναι 8βάλβιδο με λευκές ζάντες και δισκόφρενα πίσω.
 

MAD MAX(1)

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2005
Μηνύματα
709
Κριτικές
9
Like
367
Πόντοι
26
NA TO KRATHSEIS.κ να μην το καγκουρεψρις,μια καλη αναρτηση κ λαστιχακια.
p.s. μολις επεστρεψα απο την βολτα..αν κ με υγρασιες χω μεινι με ανοικτο το στομα...δεν σπιναρω πλεον,εχω τιμονι ξυραφι κ δεν καταφερα να βρω τα ορια στα ημισλικ....ΜΑΚΡΑΝ οτι καλυτερο εχω βαλι σε αυτοκινητο στα 35 χρονια που οδηγω.ADVAN AD08R στους ιδιους ρυθμους στην ιδια διαδρομη τα P ZERO NERO GT μαγουλιαζαν μεχρι τη μεση του 45 προφιλ..Σημερα απλα ηταν σαν να μην εστριψαν!!!!
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
NA TO KRATHSEIS.κ να μην το καγκουρεψρις,μια καλη αναρτηση κ λαστιχακια.
p.s. μολις επεστρεψα απο την βολτα..αν κ με υγρασιες χω μεινι με ανοικτο το στομα...δεν σπιναρω πλεον,εχω τιμονι ξυραφι κ δεν καταφερα να βρω τα ορια στα ημισλικ....ΜΑΚΡΑΝ οτι καλυτερο εχω βαλι σε αυτοκινητο στα 35 χρονια που οδηγω.ADVAN AD08R στους ιδιους ρυθμους στην ιδια διαδρομη τα P ZERO NERO GT μαγουλιαζαν μεχρι τη μεση του 45 προφιλ..Σημερα απλα ηταν σαν να μην εστριψαν!!!!
από λάστιχα σου προτείνω τα pilot Exalco h eagle f1 είναι καλυτερα από τα p zero.
ακομα στα 135000 που εχεις κανει θα θες και αναρτηση λογικα αν δεν εχεις αλλαξει.εγω θα βαζα bilstein b6 h koni τα κοκκινα με λιγα λογια σκληρο αμορτησερ.
 

pokerFace

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2018
Μηνύματα
561
Like
23
Πόντοι
6
Eμφανισιακα το τυπο,ποιοτικα το κορολλα.Δυσκολη η αποφαση μεταξυ αυτων των δυο.
 

Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom