You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Toyota corolla 1.6 vs Fiat Tipo cedan 1.6
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Κούλης Χρυσός
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 58
- Εμφανίσεις 3K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Κούλης Χρυσός
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 29 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 6.254
- Κριτικές
- 19
- Like
- 7.232
- Πόντοι
- 3.346
Πάντως στα μεταχειρισμένα με 16-18 χιλιάδες υπάρχουν αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας.
Η κορολα πάντως μου άρεσε πολύ σε ενοικιαζόμενο. Πολύ ποιοτικό εσωτερικό και ροπατος κινητήρας
άλλη χάρη το καινούριο αυτοκίνητο. αν είναι κάποιος να δώσει 18000 ευρώ για να πάρει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και να μην ξέρει τι θα του βγεί από πλευράς κατεβασμένων χιλιομέτρων και πιθανών μηχανικών βλαβών κατ' εμέ κάνει μέγιστο λάθος μ' αυτά τα χρήματα αγοράζεις ζελατίνα (καινούριο) αυτοκίνητο
μπαρμπαγιαννης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 7.886
- Κριτικές
- 12
- Like
- 7.389
- Πόντοι
- 2.646
τυπε σαν κατοχος Τζούλιεττα το μονο που εχω να πω είναι οτι εινια απίστευτη.Αυτή τη περίοδο υπάρχει σε πολύ καλή τιμή (προσφορά) η Giulietta (κάτω απο 20000€) που οδηγηκά είναι ότι καλύτερο έχει η κατηγορία. Μαζί με το 308, αλλά αυτό ανεβαίνει τιμολογιακά.
Το ποιο καλό value for money στην κατηγορία είναι το Nissan pulsar & το κορυφαίο το Honda Civic.
Αν είχα τα χρήματα, θα έπαιρνα το Honda χθες. Ο αντιπρόσωπος είναι λίγο κεφτές, όμως το προϊόν είναι κορυφαίο.
Τώρα για το δίλημα, σαφώς παίζει ρόλο το οικονομικό. Η Corolla είναι πιο ακριβή άλλα είναι αξιόπιστη & σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά, έχει περάσει ο καιρός που κάναμε μαγκιές στο δρόμο. Λόγω οικονομίας καυσίμου & λόγω οικογένειας. Έχω καεί από Fiat & δεν τα πλησιάζω. Είναι όμορφα αλλά μέχρι εκεί. Τώρα μπορεί να έτυχε σε μένα, πάντως επένδυση σε ιταλικό δεν πρόκειται να κάνω.Θα πρότεινα σε όσους θέλουν Ιταλό να περιμένουν να κυκλοφορήσει 1-2 χρόνια, να βγάλει τουλάχιστον τα προβλήματα νεότητας.
Αν είχα τα χρήματα, θα έπαιρνα το Honda χθες. Ο αντιπρόσωπος είναι λίγο κεφτές, όμως το προϊόν είναι κορυφαίο.
Τώρα για το δίλημα, σαφώς παίζει ρόλο το οικονομικό. Η Corolla είναι πιο ακριβή άλλα είναι αξιόπιστη & σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά, έχει περάσει ο καιρός που κάναμε μαγκιές στο δρόμο. Λόγω οικονομίας καυσίμου & λόγω οικογένειας. Έχω καεί από Fiat & δεν τα πλησιάζω. Είναι όμορφα αλλά μέχρι εκεί. Τώρα μπορεί να έτυχε σε μένα, πάντως επένδυση σε ιταλικό δεν πρόκειται να κάνω.Θα πρότεινα σε όσους θέλουν Ιταλό να περιμένουν να κυκλοφορήσει 1-2 χρόνια, να βγάλει τουλάχιστον τα προβλήματα νεότητας.
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
νιος ημουν και γερασα.
εν ετει 1992 θυμαμαι συζητάγαμε με αλλον πιτσιρικα που ηξερε περισσοτερα από αμαξια από εμενα, δεν τον ελεγες και καγκουρα αλλα κατι ενδιαμεσο και ο πατερας του και αυτος δουλευουν με οχήματα.
θυμαμαι όταν του ειπα το δικο μας το τουοτα 15 χρονια δεν εβγαλε πρόβλημα οσοι παιρνουν ιταλικα το μετανοιωνουν και τα πουλανε.
μου λεει αυτο συνεβαινε με τα παλια τα καινουρια όλα καλα είναι, αλλαξαν οι τεχνολογιες κλπ
ε φτασαμε 2017 και ακομη στα μεταχειρισμένα βλέπεις για κάθε 100 φιατ πενταετιας να πουλιούνται τα 50 και αυτά στο 1/3 της τιμης τους.
στα δε γιαπωνέζικα για κάθε 100 πενταετιας πουλιούνται μονο τα 10 και αυτά στα 2/3 της τιμης τους.
ε αυτό σημαινει κατι.
οπτι συνεχιζουν οι ιταλοι τις τσαπατσουλιες και μετα τα 100.000χλμ τα αμαξια τους είναι για δοσιμο ενώ οι γιαπωνέζοι δεν χαλανε και στα 300.000 και τα κρατανε οι ιδιοκτητες τους.
ποσα φιατ τσικουεντσεντο, μπραβο και μπραβα και πουντο της δεακετιας του 90 βλέπεται να κυκλοφορουν στο δρομο??
γιατι εγω τα κορολα , τα σταρλετ και τα καρινα βλεπω ακομη να κυκλοφορουν όλα.
για τους δυτικοευρωπαιους που αλλαζουν αμαξι κάθε 5 χρονια τα κριτήρια αγορας είναι αλλα, πχ για κρατήματα παντα καλοι ηταν οι γαλλοι ενας που γουσταρει κρατημα αγοραζει γαλλικο. ο ελληνας όμως δεν είναι γαλλος-γερμανος-αγγλος θελει το αμαξι να του βγαλει 15 χρονια. αν ηταν εξυπνοι οι ελληνες θα ειχαν ακομη πιο λιγες αγορες ιταλικων-ισπανικων-γαλλικων-ζημιαρικων αυτοκινητων, όχι πως δεν το εχουν καταλαβει για αυτό κυριαρχουν γιαπωνέζικα και κορεατικα στην ελληνικη αγορα
εν ετει 1992 θυμαμαι συζητάγαμε με αλλον πιτσιρικα που ηξερε περισσοτερα από αμαξια από εμενα, δεν τον ελεγες και καγκουρα αλλα κατι ενδιαμεσο και ο πατερας του και αυτος δουλευουν με οχήματα.
θυμαμαι όταν του ειπα το δικο μας το τουοτα 15 χρονια δεν εβγαλε πρόβλημα οσοι παιρνουν ιταλικα το μετανοιωνουν και τα πουλανε.
μου λεει αυτο συνεβαινε με τα παλια τα καινουρια όλα καλα είναι, αλλαξαν οι τεχνολογιες κλπ
ε φτασαμε 2017 και ακομη στα μεταχειρισμένα βλέπεις για κάθε 100 φιατ πενταετιας να πουλιούνται τα 50 και αυτά στο 1/3 της τιμης τους.
στα δε γιαπωνέζικα για κάθε 100 πενταετιας πουλιούνται μονο τα 10 και αυτά στα 2/3 της τιμης τους.
ε αυτό σημαινει κατι.
οπτι συνεχιζουν οι ιταλοι τις τσαπατσουλιες και μετα τα 100.000χλμ τα αμαξια τους είναι για δοσιμο ενώ οι γιαπωνέζοι δεν χαλανε και στα 300.000 και τα κρατανε οι ιδιοκτητες τους.
ποσα φιατ τσικουεντσεντο, μπραβο και μπραβα και πουντο της δεακετιας του 90 βλέπεται να κυκλοφορουν στο δρομο??
γιατι εγω τα κορολα , τα σταρλετ και τα καρινα βλεπω ακομη να κυκλοφορουν όλα.
για τους δυτικοευρωπαιους που αλλαζουν αμαξι κάθε 5 χρονια τα κριτήρια αγορας είναι αλλα, πχ για κρατήματα παντα καλοι ηταν οι γαλλοι ενας που γουσταρει κρατημα αγοραζει γαλλικο. ο ελληνας όμως δεν είναι γαλλος-γερμανος-αγγλος θελει το αμαξι να του βγαλει 15 χρονια. αν ηταν εξυπνοι οι ελληνες θα ειχαν ακομη πιο λιγες αγορες ιταλικων-ισπανικων-γαλλικων-ζημιαρικων αυτοκινητων, όχι πως δεν το εχουν καταλαβει για αυτό κυριαρχουν γιαπωνέζικα και κορεατικα στην ελληνικη αγορα
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
για ποιο λογω ηθελες σενταν?ψαχνεις απο οσο καταλαβα κατι σε πολυμορφικο σκαφος;
το προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα ηταν κουπε 3θυρο και τωρα που αγορασα το tipo το πηρα γιατι ηθελα cedan σκαφος
εγω οδηγουσα σενταν και πηγα στα κουπε και δεν ξαναεπιστρεφω.
τα σενταν εχουν μεγαλυτερο μηκος και στην πραγματικοτητα μικροτερο χωρο αποσκευών γιατι δεν ανοιγει τερμα το πορτ μπαγκαζ να ριξεις τα καθησματα και να βαλεις ότι θελεις...
επισης κουφο αλλα δεν καταλαβα γιατι τα σεντα δεν ειχαν πισω υαλοκαθαριστηρα που ειχαν τα αντιστοιχα κουπε. και πιο οριζοντιο ηταν το πισω τζαμι οποτε χρειαζοταν καθαρισμα στην βροχη και επειδή είναι σταθερο θε μπορουσε να τοποθετηθεί πιο απλος και φτηνος μηχανισμος
LanciaRallye037
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 774
- Κριτικές
- 42
- Like
- 2.609
- Πόντοι
- 5.196
Αυτά όλα δεν ισχύουν πια. Μάλλον για να το θέσω πιο σωστά, ισχύουν μόνο για τα ιαπωνικά που κατασκευάζονται στην ιαπωνία. πχ mazda..νιος ημουν και γερασα.
εν ετει 1992 θυμαμαι συζητάγαμε με αλλον πιτσιρικα που ηξερε περισσοτερα από αμαξια από εμενα, δεν τον ελεγες και καγκουρα αλλα κατι ενδιαμεσο και ο πατερας του και αυτος δουλευουν με οχήματα.
θυμαμαι όταν του ειπα το δικο μας το τουοτα 15 χρονια δεν εβγαλε πρόβλημα οσοι παιρνουν ιταλικα το μετανοιωνουν και τα πουλανε.
μου λεει αυτο συνεβαινε με τα παλια τα καινουρια όλα καλα είναι, αλλαξαν οι τεχνολογιες κλπ
ε φτασαμε 2017 και ακομη στα μεταχειρισμένα βλέπεις για κάθε 100 φιατ πενταετιας να πουλιούνται τα 50 και αυτά στο 1/3 της τιμης τους.
στα δε γιαπωνέζικα για κάθε 100 πενταετιας πουλιούνται μονο τα 10 και αυτά στα 2/3 της τιμης τους.
ε αυτό σημαινει κατι.Η αγορά αυτοκινήτου, ποτέ δεν ήταν επένδυση. Μόνο στην Ελλάδα το έβλεπαν έτσι.
οπτι συνεχιζουν οι ιταλοι τις τσαπατσουλιες και μετα τα 100.000χλμ τα αμαξια τους είναι για δοσιμο ενώ οι γιαπωνέζοι δεν χαλανε και στα 300.000 και τα κρατανε οι ιδιοκτητες τους.
ποσα φιατ τσικουεντσεντο, μπραβο και μπραβα και πουντο της δεακετιας του 90 βλέπεται να κυκλοφορουν στο δρομο??
γιατι εγω τα κορολα , τα σταρλετ και τα καρινα βλεπω ακομη να κυκλοφορουν όλα. Ναι, αλλά το χαμόγελο που έχει ο οδηγός ενός Punto GT ή ακόμα ενός Seicento sporting δεν θα το δεις απο κανένα σε εργοστασιακό ιαπωνικό
για τους δυτικοευρωπαιους που αλλαζουν αμαξι κάθε 5 χρονια τα κριτήρια αγορας είναι αλλα, πχ για κρατήματα παντα καλοι ηταν οι γαλλοι ενας που γουσταρει κρατημα αγοραζει γαλλικο. ο ελληνας όμως δεν είναι γαλλος-γερμανος-αγγλος θελει το αμαξι να του βγαλει 15 χρονια. αν ηταν εξυπνοι οι ελληνες θα ειχαν ακομη πιο λιγες αγορες ιταλικων-ισπανικων-γαλλικων-ζημιαρικων αυτοκινητων, όχι πως δεν το εχουν καταλαβει για αυτό κυριαρχουν γιαπωνέζικα και κορεατικα στην ελληνικη αγορα
Τα corolla είναι τουρκία, όπως και πολλά άλλα. Tipo, Astra sedan, Clio, Megane, Hyundai και διάφορα άλλα.
Τα ιταλικά πλέον είναι Και αξιόπιστα. Μπορεί λίγο να υστερούν σε υλικά εσωτερικού (μαλακά πλαστικά) αλλά γενικά είναι πολύ αξιόπιστα.
Οι βιομηχανίες δεν βγάζουν πια αυτοκίνητα για τόσα χρόνια που λες. Το πλύ 4/5 χρόνια και όλα τα ηλεκτρονικά θα θέλουν αναβαθμίσεις συνέχεια. Όπως και στα pc. Ποιος παίρνει pc για μια ζωή!!
Το κέρδος των εταιριών σε αυτές τις κατηγορίες οχημάτων δεν ξεπερνά τα 2.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Προσδοκούν στην αλλαγή η στα Σερβις ανταλλακτικά.
Γνωστή ιταλική εταιρεία κάποιο μοντέλο το πουλούσε κάτω του κόστους στην ελληνική αγορά.
Γνωστή ιταλική εταιρεία κάποιο μοντέλο το πουλούσε κάτω του κόστους στην ελληνική αγορά.
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
μαλλον ζεις σε αλλη χωρα, καμμια γερμανια ή γαλλια.Αυτά όλα δεν ισχύουν πια. Μάλλον για να το θέσω πιο σωστά, ισχύουν μόνο για τα ιαπωνικά που κατασκευάζονται στην ιαπωνία. πχ mazda..
Τα corolla είναι τουρκία, όπως και πολλά άλλα. Tipo, Astra sedan, Clio, Megane, Hyundai και διάφορα άλλα.
Τα ιταλικά πλέον είναι Και αξιόπιστα. Μπορεί λίγο να υστερούν σε υλικά εσωτερικού (μαλακά πλαστικά) αλλά γενικά είναι πολύ αξιόπιστα.
Οι βιομηχανίες δεν βγάζουν πια αυτοκίνητα για τόσα χρόνια που λες. Το πλύ 4/5 χρόνια και όλα τα ηλεκτρονικά θα θέλουν αναβαθμίσεις συνέχεια. Όπως και στα pc. Ποιος παίρνει pc για μια ζωή!!
εγω οδηγουσα μεχρι το 2001 ενα κορολα του 1977
μεχρι το 2014 ενα κορολα του 1998, το οποιο δεν θα το αλλαζα αν δεν τυχαινε στα χερια μου ενα ι30 του 2008.
και πριν κλεισει 15 χρονια το ι30 δεν βλεπω να το αλλαζω.
κανενα απο τα αμαξια που σου ειπα δεν εβγαλε ζημιες ουτε μετα τα 5 χρονια ετρεχα για αναβαθμισεις ηλεκτρονικων ή αλλες αβαριες οπως γραφεις.
δεν ειμαι φτωχος θεωρω ειμαι μεσος ελληνας που απλα δεν πεταει λεφτα να αλλαζει αμαξι καθε 5 χρονια, αν ημουν γερμανος το κοστος αγορας θα ηταν μικρο σε σχεση με το εισοδημα μου οποτε μπορει και να αλλαζα πιο συχνα.
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.078
- Like
- 2.069
- Πόντοι
- 456
μονο Λαντα τυπε
δε σπαει δε χαλαει τρακαρεις με νταλικα και σου σπαει μονο ενα φλας και ειναι και γκομενομαγνητης για αναρχοαπλυτες συντροφισσες
δε σπαει δε χαλαει τρακαρεις με νταλικα και σου σπαει μονο ενα φλας και ειναι και γκομενομαγνητης για αναρχοαπλυτες συντροφισσες
LanciaRallye037
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 774
- Κριτικές
- 42
- Like
- 2.609
- Πόντοι
- 5.196
και τα 3 μεταφορικά μέσα που αναφέρεις, ήταν κατασκευασμένα εκτός Ευρώπης με εξαρτήματα ιαπωνίας. Γι αυτό και όντως ήταν χωρίς θέματα. Ήταν όμως και απλά μεταφορικά μέσα χωρίς σύγχρονη (για την εποχή) τεχνολογία, κάτι που οι Ιταλοί την είχαν...μαλλον ζεις σε αλλη χωρα, καμμια γερμανια ή γαλλια.
εγω οδηγουσα μεχρι το 2001 ενα κορολα του 1977
μεχρι το 2014 ενα κορολα του 1998, το οποιο δεν θα το αλλαζα αν δεν τυχαινε στα χερια μου ενα ι30 του 2008.
και πριν κλεισει 15 χρονια το ι30 δεν βλεπω να το αλλαζω.
κανενα απο τα αμαξια που σου ειπα δεν εβγαλε ζημιες ουτε μετα τα 5 χρονια ετρεχα για αναβαθμισεις ηλεκτρονικων ή αλλες αβαριες οπως γραφεις.
δεν ειμαι φτωχος θεωρω ειμαι μεσος ελληνας που απλα δεν πεταει λεφτα να αλλαζει αμαξι καθε 5 χρονια, αν ημουν γερμανος το κοστος αγορας θα ηταν μικρο σε σχεση με το εισοδημα μου οποτε μπορει και να αλλαζα πιο συχνα.
Σήμερα αγοράζεις γερμανικό (υποτίθεται) και έχει εξαρτήματα απο Τουρκία μέχρι και Κίνα. (πολλαπλασιαστές της VAG είναι τούρκικοι) (Μοτέρ 1,4 TSI και έχει σφραγίδα made in China) Για ποια αξιοπιστία μιλάμε; Τα diesel της Φιατ τα φοράνε απο την Opel, μέχρι και Suzuki.
Προσωπικά, δεν βλέπω το αυτοκίνητο σαν απλό μεταφορικό μέσο, αλλά σαν μηχανή που είναι σε θέση να μου προσφέρει ευχαρίστηση και να μου κάνει τα κέφια.
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
βγαζει κεφια το φιατ τεμπρα και όχι η τουοτα καρινα?και τα 3 μεταφορικά μέσα που αναφέρεις, ήταν κατασκευασμένα εκτός Ευρώπης με εξαρτήματα ιαπωνίας. Γι αυτό και όντως ήταν χωρίς θέματα. Ήταν όμως και απλά μεταφορικά μέσα χωρίς σύγχρονη (για την εποχή) τεχνολογία, κάτι που οι Ιταλοί την είχαν...
Προσωπικά, δεν βλέπω το αυτοκίνητο σαν απλό μεταφορικό μέσο, αλλά σαν μηχανή που είναι σε θέση να μου προσφέρει ευχαρίστηση και να μου κάνει τα κέφια.
βγαζει κεφια το φιατ κουπε και όχι η τουαοτα σελικα?
βγαζει κεφια το φιατ πουντο και όχι το τουοτα γιαρις?
για τετοια αμαξια μιλαμε εδώ.
τωρα αν εσυ θελεις να ανοίξεις κουβεντα για πορσε και φερραρι ε υπαρχουν και αντιστοιχα ιαπωνεζικα αλλα ετσι και αλλιως δεν μιλαμε για απιαστα ονειρα, τιπο και κορολα είναι ο τιτλος του θεματος. κορολα λοιπον εστω και μεταχειρισμενο παρα τιπο.
LanciaRallye037
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 774
- Κριτικές
- 42
- Like
- 2.609
- Πόντοι
- 5.196
Πιο επικίνδυνα αυτοκίνητα απο τα ιαπωνικά μέχρι αρχές του 90, δεν υπήρχαν. Ηταν βέβαια και πολύ φθηνότερα των ευρωπαϊκών.βγαζει κεφια το φιατ τεμπρα και όχι η τουοτα καρινα? Δεν είναι στην ίδια κατηγορία. Βάλε την Alfa 75 αν σου βαστάει....
βγαζει κεφια το φιατ κουπε και όχι η τουαοτα σελικα? Σαν εργοστασιακά ναι, και πολύ μάλιστα.
βγαζει κεφια το φιατ πουντο και όχι το τουοτα γιαρις? Εδώ θα γελάσω!!! Ενα άχαρο τιμόνι έχεις μπροστά σου και ψάχνεις τα όργανα!!
για τετοια αμαξια μιλαμε εδώ.
τωρα αν εσυ θελεις να ανοίξεις κουβεντα για πορσε και φερραρι ε υπαρχουν και αντιστοιχα ιαπωνεζικα αλλα ετσι και αλλιως δεν μιλαμε για απιαστα ονειρα, τιπο και κορολα είναι ο τιτλος του θεματος. κορολα λοιπον εστω και μεταχειρισμενο παρα τιπο.
Καλές γιορτές, Χρόνια Πολλά με ευχάριστα και ασφαλή χλμ...
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
αλφα 75 ειχε συμφοιτητρια μου εν ετει 1999 , γελάγαμε μαζι του επρεπε να κλεισει τον κινητηρα για να ακούσουμε τι ελεγε από το γουργουρητο, εννοείται το ξεφορτωθηκε σε 3 χρονια και δεν ξαναπηρε αλφαρομεο.Πιο επικίνδυνα αυτοκίνητα απο τα ιαπωνικά μέχρι αρχές του 90, δεν υπήρχαν. Ηταν βέβαια και πολύ φθηνότερα των ευρωπαϊκών.
Καλές γιορτές, Χρόνια Πολλά με ευχάριστα και ασφαλή χλμ...
όλα τα σελικα της δεκαετιας του 90 τα βλεπω ακομη στο δρομο και οι οδηγοι του χαμογελάνε για το ομορφο σπορ αμαξι τους, φιατ κουπε και αλφα διπορτες που είχαμε στην γειτονια εξαφανιστηκαν στην πενταετια.
εχω οδηγησει και χοντα και σιτροεν και φιατ, αν σου πω δεν θυμαμαι κανενα τιμονι για να το χαρακτηρισω και αχαρο... βαλε ένα σπορ τιμονι ή ένα δερματινο καλυμα αν σε φτιαχνει τοσο το τιμονι τι να πω.
LanciaRallye037
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 774
- Κριτικές
- 42
- Like
- 2.609
- Πόντοι
- 5.196
Όταν είπα για άχαρο τιμόνι δεν εννοούσα την εμφάνιση, αλλά την αίσθηση που σου δίνει, τη πληροφόρηση που παίρνεις για το που βρίσκονται οι τροχοί.
Σταματώ εδώ... Χρόνια πολλά και πάλι..
Ανέβα του χρόνου στο Λυκαβηττό, την τελευταία Κυριακή του Οκτώβρη που μαζευόμαστε οι Alfisti. Σαν βόλτα έλα κι αν δεν αλλάξεις γνώμη....
Σταματώ εδώ... Χρόνια πολλά και πάλι..
Ανέβα του χρόνου στο Λυκαβηττό, την τελευταία Κυριακή του Οκτώβρη που μαζευόμαστε οι Alfisti. Σαν βόλτα έλα κι αν δεν αλλάξεις γνώμη....
mad_max
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 1.007
- Κριτικές
- 97
- Like
- 4.790
- Πόντοι
- 22.915
Επ μας πιάσανε!!!! Η μόνη που ξεχωρίζει είναι η BMWΚαλύτερο τιμόνι οι αλφα σαφέστατα από τα γιαπωνέζικα αλλα από τα γερμανικά σίγουρα όχι .
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
καλα πληρωστε κάθε 5 χρονια άλλο αμαξι για να εχετε καλυτερη αισθηση στο τιμονι..
α και ωραιο πρασινο φιδακι για σημα.
αξιζει.
α και ωραιο πρασινο φιδακι για σημα.
αξιζει.