Να σχολιασω κι εγω την συγκεκριμενη τσοντα, μια και τα προηγουμενα μου ηταν γενικα για το μοντους οπεραντι του Σειρηνακη.
Γουελλ, που λενε και στο χωριο μου, για να ειμαστε δικαιοι, αυτη τη φορα τα πηγε καπως καλυτερα απο πλευρας καμερας και φωτισμου. Οχι τιποτα τρομερο, αλλα επιπεδου μετριου γκονζο. Που ειναι προοδος. Αν σου αρεσει το γκονζο (εμενα δεν, αλλα αστο αυτο για αλλη μερα). Το σετ ειναι οικτρη γαμηστρωνα Βητα Εθνικης (με κινδυνο να πεσει Γαμμα). Πονεσανε τα ματακια μου απο την φουξια ταπετσαρια και τα κοκκινα της φωτιας σεντονια. Αλλα τελος παντων, σε σχεση με κεινη την υπογα που χρησιμοποιησε στην τελευταια τσοντα της Βαβατση, η το παρακμιακο στριπ της φασης με την Ελλη, ειναι σχετικη (πολυ σχετικη) βελτιωση. Μερικες φορες η καμερα κανει καλη δουλεια, ειδικα εκει που η μελαχρινη τον τρωει απο πισω. Η λεσβιακη σκηνη προμοιως δε θα ηταν κακη αν ειχαν παρατησει τα πλαστικα καβλια και χρησιμοποιουσαν περισσοτερη γλωσσα - το λεσβιακο πορνο εχει κανει αλματα τα τελευταια 15 χρονια και αυτη η σκηνη θυμιζει δεκαετια 90 με την εμφαση στα πλαστικα.
Και μια και πιασαμε τα ενενηνταζ και το πλαστικο, πολυ πλαστικουρα ρε γαμωτο μου. Σα να βλεπω τσοντα το 1992. Στα βυζια, στα χειλια, αισχος πια. Για να μη πιασω τα τατου. Δραμα οι γκομενες γενικως (για τους αντρες ψιλοαδιαφορω, τσοντες βλεπω για τις γυναικες). Αυτη η σταρ ισως καποτε να ηταν ωραιο κοριτσι, αλλα πλεον οχι. Η μελαχρινη στην πρωτη σκηνη παρομοιως - πλην ομως πλαστικουρα και πολυ σοβας στο μεικαπ. Η ποιοτητα του καστ τελικα ειναι το μεγαλυτερο προβλημα του Σειρηνακη, περισσοτερο και απο την προχειροτητα της παραγωγης, τα αθλια σετ, κλπ, κλπ. Απ'αυτες που εχει βγαλει στην πιατσα μονο η Βαβατση βλεπεται εμφανησιακα - εχει ωραιο φυσικο σωμα βασικα, αλλα κατα τ'αλλα δε θα στεκοτανε σε ξενη τσοντα. Οι αλλες αστα να πανε.