Ολοκαίνουρια είναι πολλά leasing, συνήθως στο τέλος της μίσθωσης μπορείς και να κάνεις offer να το αγοράσεις. Εμένα δε με τρελαίνει η αίσθηση του καινούριου, το βλέπω σαν tool, αλλά πολλοί έχετε αυτο το φετίχ του unboxing. ΟΚ, αν βρεις τύπο να δώσει σχεδόν 80% της αξίας του καινούριου αυτοκινήτου για αμάξι 4ετίας κερδισμένος θα είσαι σε σχέση με ένα 4ετες leasing, αλλά μου φαίνεται δύσκολο, το λογικό depreciation στην 5ετία είναι 35-40%. Εκτός αν το κινείς πάρα πολύ λίγο.
Βro, εγώ δεν τα πιστεύω αυτά με τις μουνοπαγίδες. Τώρα έχω ένα leasing αξίας περίπου 40Κ, όταν το παλεύω λίγο με το φλέρτ και την παραμύθα γαμάω αλλά δε βλέπω τίποτα γκόμενες να με κυνηγάνε και χεστήκανε για το αμάξι, όλες οι >30 έχουν δικό τους αμάξι. Και τα χρόνια που δεν είχα αμάξι όταν το πάλευα γάμαγα (και πιο εύκολα από Ελλάδα λόγω κουλτούρας και ηλικίας) και πιτσιρικάς με μια μηχανή της πλάκας το ίδιο. Δε βλέπω διαφορά δηλαδή. Θα κάτσει η άλλη επειδή το αμάξι σου κάνει 50Κ και δε θα κάτσει επειδή κάνει 30Κ ή 25Κ; Μαντράς στον Ασπρόπυργο είναι; Θα κάτσει επειδή βγάζεις την Χ αύρα σαν τύπος και πιστεύει ότι θα περάσει ωραία. ΟΚ, αν έχεις καμιά Aston Martin να το καταλάβω ότι τραβάς τις golddiggers και αλλάζει το πράγμα, αλλά με τον κουβά των 30, 40 και 50Κ ποιος ασχολείται;