mariath
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 4.583
- Κριτικές
- 6
- Like
- 146
- Πόντοι
- 16
1) Δεν είναι απλή υπόθεση το να γίνεις αξιωματικός σε πλοίο. Θέλει αφοσίωση και μακροχρόνιο σχεδιασμό.
2) Βγαίνοντας από τη σχολή, είναι σχετικά δύσκολο το να βρεις θέση πάνω σε πλοίο
3) είναι πολύ μεγάλη η ευθύνη ενός πλοιάρχου, γιατί αν το αναλογιστεί κανείς, θα δει ότι είναι ένας Γενικός Διευθυντής σε μια βιομηχανική μονάδα η οποία βρίσκεται στο χειρότερο δυνατόν περιβάλλον και έχει αξία από $10.000.000 έως και $500.000.000, χωρίς να λάβουμε υπ'όψη μας την αξία του φορτίου.
4) Αυτό από μόνο του είναι κάτι το οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί ως θέλγητρο για νέους οι οποίοι έχουν τη διάθεση, την επιμονή αλλά και τη φιλοδοξία να γίνουν Διευθυντές.
5) Αντίστοιχα, οι Πρώτοι Μηχανικοί, έχουν υπό την ευθύνη τους μια μηχανή η οποία μπορεί αν παράγει από 10000hp έως 100000hp, δεν είναι απλό πράγμα...
6) Τα σύγχρονα πλοία, είναι βιομηχανικές μονάδες με πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα, που χρειάζονται ανθρώπους ικανούς να τα χειριστούν.
7) Σας παραθέτω μια εικόνα από τη γέφυρα ενός μικρού δεξαμενόπλοιου (περί των 20000 μετρικών τόνων) για να βοηθήσω στο να γίνουν αντιληπτά αυτά που περιγράφω πιο πάνω...
8) Βγαίνοντας από τη σχολή, είναι σχετικά δύσκολο το να βρεις θέση πάνω σε πλοίο ως Junior Officer, καθώς επίσης και τα χρήματα δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά.
9) Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία με
10) δεν είπα ότι είναι η καλύτερη δουλειά του κόσμου, αλλά μια αξιοπρεπέστατη εναλλακτική.
1) Όλες οι σοβαρές δουλειές το θέλουν αυτό.
2) Γιατί, κι αν τελειώσεις την ιατρική, είναι εύκολο να βρεις θέση σε νοσοκομείο?
3) Δεν είναι η μόνη περίπτωση. Θα σου βάλω εδώ πιο κάτω φωτογραφίες.
4) Για την ευθύνη πληρώνεται.
6) Δεν είναι τα μόνα. Για δες εδώ:
7) Αυτές τις φωτό έλεγα πιο πριν.
8) Ισχύει παντού. Ισχύει το ανωτέρω (2).
9) Σου έβαλα εγώ δύο.
10) Είναι απ' τις καλές δουλειές. Το βασικό της μαιονέκτημα είναι ότι ζεις στην απομόνωση για μεγάλα διαστήματα. Γι' αυτό πληρώνεσαι πάνω από τις στεριανές δουλειές.