Νέα

Θα φεύγατε για δουλειά στα καράβια;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Nacho Vidal
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 299
  • Εμφανίσεις 20K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
1) Δεν είναι απλή υπόθεση το να γίνεις αξιωματικός σε πλοίο. Θέλει αφοσίωση και μακροχρόνιο σχεδιασμό.
2) Βγαίνοντας από τη σχολή, είναι σχετικά δύσκολο το να βρεις θέση πάνω σε πλοίο
3) είναι πολύ μεγάλη η ευθύνη ενός πλοιάρχου, γιατί αν το αναλογιστεί κανείς, θα δει ότι είναι ένας Γενικός Διευθυντής σε μια βιομηχανική μονάδα η οποία βρίσκεται στο χειρότερο δυνατόν περιβάλλον και έχει αξία από $10.000.000 έως και $500.000.000, χωρίς να λάβουμε υπ'όψη μας την αξία του φορτίου.
4) Αυτό από μόνο του είναι κάτι το οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί ως θέλγητρο για νέους οι οποίοι έχουν τη διάθεση, την επιμονή αλλά και τη φιλοδοξία να γίνουν Διευθυντές.
5) Αντίστοιχα, οι Πρώτοι Μηχανικοί, έχουν υπό την ευθύνη τους μια μηχανή η οποία μπορεί αν παράγει από 10000hp έως 100000hp, δεν είναι απλό πράγμα...
6) Τα σύγχρονα πλοία, είναι βιομηχανικές μονάδες με πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα, που χρειάζονται ανθρώπους ικανούς να τα χειριστούν.
7) Σας παραθέτω μια εικόνα από τη γέφυρα ενός μικρού δεξαμενόπλοιου (περί των 20000 μετρικών τόνων) για να βοηθήσω στο να γίνουν αντιληπτά αυτά που περιγράφω πιο πάνω...
8) Βγαίνοντας από τη σχολή, είναι σχετικά δύσκολο το να βρεις θέση πάνω σε πλοίο ως Junior Officer, καθώς επίσης και τα χρήματα δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά.
9) Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία με
10) δεν είπα ότι είναι η καλύτερη δουλειά του κόσμου, αλλά μια αξιοπρεπέστατη εναλλακτική.

1) Όλες οι σοβαρές δουλειές το θέλουν αυτό.
2) Γιατί, κι αν τελειώσεις την ιατρική, είναι εύκολο να βρεις θέση σε νοσοκομείο?
3) Δεν είναι η μόνη περίπτωση. Θα σου βάλω εδώ πιο κάτω φωτογραφίες.
4) Για την ευθύνη πληρώνεται.
6) Δεν είναι τα μόνα. Για δες εδώ:
7) Αυτές τις φωτό έλεγα πιο πριν.
8) Ισχύει παντού. Ισχύει το ανωτέρω (2).
9) Σου έβαλα εγώ δύο.
10) Είναι απ' τις καλές δουλειές. Το βασικό της μαιονέκτημα είναι ότι ζεις στην απομόνωση για μεγάλα διαστήματα. Γι' αυτό πληρώνεσαι πάνω από τις στεριανές δουλειές.

 

foreigner

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2009
Μηνύματα
59
Like
6
Πόντοι
0
1) Όλες οι σοβαρές δουλειές το θέλουν αυτό.
2) Γιατί, κι αν τελειώσεις την ιατρική, είναι εύκολο να βρεις θέση σε νοσοκομείο?
3) Δεν είναι η μόνη περίπτωση. Θα σου βάλω εδώ πιο κάτω φωτογραφίες.
4) Για την ευθύνη πληρώνεται.
6) Δεν είναι τα μόνα. Για δες εδώ:
7) Αυτές τις φωτό έλεγα πιο πριν.
8) Ισχύει παντού. Ισχύει το ανωτέρω (2).
9) Σου έβαλα εγώ δύο.
10) Είναι απ' τις καλές δουλειές. Το βασικό της μαιονέκτημα είναι ότι ζεις στην απομόνωση για μεγάλα διαστήματα. Γι' αυτό πληρώνεσαι πάνω από τις στεριανές δουλειές.

Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι ο συγκεκριμένος χώρος έχει φήμη ότι απασχολεί τα κατώτερα στρώματα της κοινωνίας μας, πράγμα το οποίο είναι μεγάλο ψέμα, αλλά πολύ δύσκολο να πείσεις τους υπόλοιπους δια αυτό (εκτός κι αν έχουν ναυτικό στην οικογένεια). Αν πεις σε κάποιον ότι είσαι πιλότος αεροσκάφους πολιτικής αεροπορίας, το σαγόνι του θα κάνει θόρυβο στο πάτωμα και θα είσαι αντικείμενο θαυμασμού.

Από την άλλη, η αεροπορία ΔΕΝ πληρώνει πια αυτά που πλήρωνε παλαιότερα, της έχει μείνει η αύρα όμως...

Αυτά και καλημέρα μας.

 

pinboy

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2008
Μηνύματα
464
Like
17
Πόντοι
1
Δουλευα στα καραβια αλλα σε εξωτερικο συνεργειο και επερνα τα τρια μου .22 μερες ςξωτερικο 10ωρο για 1000 ευρω τα 500 τα επερνα οταν γυρναγα και τα αλλα 500 σε δοσεις ! αθανατα συνεργεια!
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
41
Πόντοι
366
Δουλευα στα καραβια αλλα σε εξωτερικο συνεργειο και επερνα τα τρια μου .22 μερες ςξωτερικο 10ωρο για 1000 ευρω τα 500 τα επερνα οταν γυρναγα και τα αλλα 500 σε δοσεις ! αθανατα συνεργεια!
E δεν δουλευες στα καραβια σε συνεργειο δουλευες.
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Δουλευα στα καραβια αλλα σε εξωτερικο συνεργειο και επερνα τα τρια μου .22 μερες ςξωτερικο 10ωρο για 1000 ευρω τα 500 τα επερνα οταν γυρναγα και τα αλλα 500 σε δοσεις ! αθανατα συνεργεια!
Σε ποιο συνεργείο δούλευες και μάλιστα με ταξίδι στο εξωτερικό και έπαιρνες τόσα λίγα; Γιατί και εγώ για 4 χρόνια ήμουν σε συνεργείο και όταν πήγαινα στο εξωτερικό ξεκίνησα με 60 ευρώ τη μέρα (στην αρχή) και κατέληξα στα 100 ευρώ την ημέρα (μετά από 2 χρόνια).
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
να πεις και μετά από πόσα χρόνια δουλειας τα παίρνεις αυτά τα λεφτά???  Μην τα λες έτσι και νομίζουν οτι με το καλημέρα θα παίρνουν αυτά τα λεφτά!!! Και πες τι τσιμπούκια θα φάνε για να τα βγάλουν αυτα τα λεφτά γιατί τα παρουσιάζεις πολύ ωραία.

και μην βάλε και καμια φωτο απο την μηχανή να αλλάζουν κανα έμβολο ή να καθαρίζουν καμιά σκατιέρα...
Για να βγάλεις 75χιλιάρικα το 6μηνο (που ποτέ δεν είναι εξάμηνο, οι περιπτώσεις ναυτικών που τους λένε από την εταιρεία μείνε 1-2 μήνες ακόμα μέχρι να έρθει ο αντικαταστάτης σου, και οι οποίοι ΦΥΣΙΚΑ καθονται γιατί πλέον οι Ελληνικές εταιρείες προτιμάνε Ουκρανούς, Φιλιπίννους και δε ξέρω και γω τι άλλο ακόμα και στα ανώτερα πληρώματα είναι πολλες και άρα λιγότερες οι θέσεις για τους Έλληνες αξιωματικούς) πρέπει να είσαι καπετάνιος σε γκαζάδικο (στα ξηρού φορτίου τα χρήματα πρέπει να είναι 10 με 15% λιγότερα) ή Α μηχανικός. Για να φτάσεις να γίνεις όμως αυτό θα πρέπει για 6-7 χρόνια να έχεις φάει σκατά. Βάρδιες και διπλοβάρδιες στη μηχανή (να σας δω μάγκες να είστε στο μηχανοστάσιο με τη θερμοκρασία το καλοκαίρι να χτυπάει 45+ βαθμούς και εσείς να πρέπει να φέρετε γύρα το μηχανοστάσιο για να καταγράψετε θερμοκρασίες σε λάδια, πετρέλαια, να δείτε ότι οι αντλίες είναι ΟΚ κτλπ -δε φτάνει να τα κοιτάτε μόνο από τις ενδείξεις στο ECR). Να σας δω να πρέπει να απομωνόνετε κύλινδρο και να βγάζετε πιστόνια κτλπ ενώ η μηχανή δουλεύει (γιατί το ναύλο είναι ναύλο και υπάρχει ποινή καθυστέρησης και αν πέσει η ποινή μετά το να σε πάει η εταιρεία γαμιώντας είναι το καλό σενάριο). Να σας δω να ταξιδεύετε και να πέσει τυφώνας να δω που θα πάει η μαγκιά και οι κορβέτες. Να είσαστε φορτομένοι με επικίνδυνο φορτίο και κάθε φορά που πηγαίνει το πλοίο αριστερά δεξιά να μη ξέρετε αν θα τιναχτείτε στον αέρα ή όχι. Να έχει θάλασσα και να είναι το καράβι στον αέρα και ν ακούτε τις λαμαρίνες να φτάνουν στ όριά τους και να λέτε "τώρα θα κοπεί, τώρα θα κοπεί".
Ωραία το να λέμε παίρνουν 10χιλιάδες το μήνα, στη πράξη όμως είναι αλλιώς.
 

bihtis

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.706
Κριτικές
7
Like
387
Πόντοι
36
Για να βγάλεις 75χιλιάρικα το 6μηνο (που ποτέ δεν είναι εξάμηνο, οι περιπτώσεις ναυτικών που τους λένε από την εταιρεία μείνε 1-2 μήνες ακόμα μέχρι να έρθει ο αντικαταστάτης σου, και οι οποίοι ΦΥΣΙΚΑ καθονται γιατί πλέον οι Ελληνικές εταιρείες προτιμάνε Ουκρανούς, Φιλιπίννους και δε ξέρω και γω τι άλλο ακόμα και στα ανώτερα πληρώματα είναι πολλες και άρα λιγότερες οι θέσεις για τους Έλληνες αξιωματικούς) πρέπει να είσαι καπετάνιος σε γκαζάδικο (στα ξηρού φορτίου τα χρήματα πρέπει να είναι 10 με 15% λιγότερα) ή Α μηχανικός. Για να φτάσεις να γίνεις όμως αυτό θα πρέπει για 6-7 χρόνια να έχεις φάει σκατά. Βάρδιες και διπλοβάρδιες στη μηχανή (να σας δω μάγκες να είστε στο μηχανοστάσιο με τη θερμοκρασία το καλοκαίρι να χτυπάει 45+ βαθμούς και εσείς να πρέπει να φέρετε γύρα το μηχανοστάσιο για να καταγράψετε θερμοκρασίες σε λάδια, πετρέλαια, να δείτε ότι οι αντλίες είναι ΟΚ κτλπ -δε φτάνει να τα κοιτάτε μόνο από τις ενδείξεις στο ECR). Να σας δω να πρέπει να απομωνόνετε κύλινδρο και να βγάζετε πιστόνια κτλπ ενώ η μηχανή δουλεύει (γιατί το ναύλο είναι ναύλο και υπάρχει ποινή καθυστέρησης και αν πέσει η ποινή μετά το να σε πάει η εταιρεία γαμιώντας είναι το καλό σενάριο). Να σας δω να ταξιδεύετε και να πέσει τυφώνας να δω που θα πάει η μαγκιά και οι κορβέτες. Να είσαστε φορτομένοι με επικίνδυνο φορτίο και κάθε φορά που πηγαίνει το πλοίο αριστερά δεξιά να μη ξέρετε αν θα τιναχτείτε στον αέρα ή όχι. Να έχει θάλασσα και να είναι το καράβι στον αέρα και ν ακούτε τις λαμαρίνες να φτάνουν στ όριά τους και να λέτε "τώρα θα κοπεί, τώρα θα κοπεί".
Ωραία το να λέμε παίρνουν 10χιλιάδες το μήνα, στη πράξη όμως είναι αλλιώς.
αυτο ειναι σιγουρο δεν σου δινει κανεις ευκολα τοσα λεφτα...θα φασ γαμισι μεγαλο και θα πρεπει να του αποδωσεις τα διπλα απο αυτα που θα παρεις....καπιταλισμος γαρ
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.376
Κριτικές
3
Like
7.056
Πόντοι
1.486
Για να βγάλεις 75χιλιάρικα το 6μηνο (που ποτέ δεν είναι εξάμηνο, οι περιπτώσεις ναυτικών που τους λένε από την εταιρεία μείνε 1-2 μήνες ακόμα μέχρι να έρθει ο αντικαταστάτης σου, και οι οποίοι ΦΥΣΙΚΑ καθονται γιατί πλέον οι Ελληνικές εταιρείες προτιμάνε Ουκρανούς, Φιλιπίννους και δε ξέρω και γω τι άλλο ακόμα και στα ανώτερα πληρώματα είναι πολλες και άρα λιγότερες οι θέσεις για τους Έλληνες αξιωματικούς) πρέπει να είσαι καπετάνιος σε γκαζάδικο (στα ξηρού φορτίου τα χρήματα πρέπει να είναι 10 με 15% λιγότερα) ή Α μηχανικός. Για να φτάσεις να γίνεις όμως αυτό θα πρέπει για 6-7 χρόνια να έχεις φάει σκατά. Βάρδιες και διπλοβάρδιες στη μηχανή (να σας δω μάγκες να είστε στο μηχανοστάσιο με τη θερμοκρασία το καλοκαίρι να χτυπάει 45+ βαθμούς και εσείς να πρέπει να φέρετε γύρα το μηχανοστάσιο για να καταγράψετε θερμοκρασίες σε λάδια, πετρέλαια, να δείτε ότι οι αντλίες είναι ΟΚ κτλπ -δε φτάνει να τα κοιτάτε μόνο από τις ενδείξεις στο ECR). Να σας δω να πρέπει να απομωνόνετε κύλινδρο και να βγάζετε πιστόνια κτλπ ενώ η μηχανή δουλεύει (γιατί το ναύλο είναι ναύλο και υπάρχει ποινή καθυστέρησης και αν πέσει η ποινή μετά το να σε πάει η εταιρεία γαμιώντας είναι το καλό σενάριο). Να σας δω να ταξιδεύετε και να πέσει τυφώνας να δω που θα πάει η μαγκιά και οι κορβέτες. Να είσαστε φορτομένοι με επικίνδυνο φορτίο και κάθε φορά που πηγαίνει το πλοίο αριστερά δεξιά να μη ξέρετε αν θα τιναχτείτε στον αέρα ή όχι. Να έχει θάλασσα και να είναι το καράβι στον αέρα και ν ακούτε τις λαμαρίνες να φτάνουν στ όριά τους και να λέτε "τώρα θα κοπεί, τώρα θα κοπεί".
Ωραία το να λέμε παίρνουν 10χιλιάδες το μήνα, στη πράξη όμως είναι αλλιώς.
Συμφωνω με τον Γρηγόρη...
Και μιλάει καποιος με ΜΟΝΟ 12 χρόνια καράβια και στην πλειοψηφία σε 10-15νθημερα στο Αιγαίο και στο καταστρωμα.
Κινδυνεψαμε τρεις φορές απο 9-10 μποφωρ με φρεγατα στο καβο-Ντορο (γυρίσαμε "σπασμενοι" πίσω) με πετρελαιοφόρο στα ΙΜΙΑ- αδειοι και μας επιασε Βοριας 10αρια και πιασαμε φωτια-σε πετρελαιοφορο ετσι?- με blackout στις μηχανες,Ιανουάριος,νυχτα με 0 βαθμούς- και στον Ατλαντικό με "λαδιά", όταν 'κόλλησε" το πηδαλιο τερμα δεξια και περασαμε απο τανκερ στις 50-100 γιαρδες..
Ακόμα και τωρα όταν φυσάει Νοτιάς-ο χειρότερος αέρας στο Αιγαίο- σκέφτομαι τους συναδελφους που ταξιδεύουν.
Αγριο πραγμα η θαλασσα,θελει απεριόριστο σεβασμό...
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Συμφωνω με τον Γρηγόρη...
Και μιλάει καποιος με ΜΟΝΟ 12 χρόνια καράβια και στην πλειοψηφία σε 10-15νθημερα στο Αιγαίο και στο καταστρωμα.
Κινδυνεψαμε τρεις φορές απο 9-10 μποφωρ με φρεγατα στο καβο-Ντορο (γυρίσαμε "σπασμενοι" πίσω) με πετρελαιοφόρο στα ΙΜΙΑ- αδειοι και μας επιασε Βοριας 10αρια και πιασαμε φωτια-σε πετρελαιοφορο ετσι?- με blackout στις μηχανες,Ιανουάριος,νυχτα με 0 βαθμούς- και στον Ατλαντικό με "λαδιά", όταν 'κόλλησε" το πηδαλιο τερμα δεξια και περασαμε απο τανκερ στις 50-100 γιαρδες..
Ακόμα και τωρα όταν φυσάει Νοτιάς-ο χειρότερος αέρας στο Αιγαίο- σκέφτομαι τους συναδελφους που ταξιδεύουν.
Αγριο πραγμα η θαλασσα,θελει απεριόριστο σεβασμό...
Και δε θέλω να πιάσω να σου έχουν κάνει μαλακία από το γραφείο και να έχουν παραγγείλει σκατά λάδια ή ακόμα χειρότερα σκατά πετρέλαια που να μπλοκάρουν τα φίλτρα στο λεπτό και να σου λένε από το γραφείο "βρες λύση, μη σταματήσεις τις μηχανές όμως". Ή, μιας και γράφτηκε για το φαγητό, να τους έχει καβλώσει στο σαπλάι να κόψουν 300δολάρια από τον σιπσαντι να κάθονται και να διαπραγματεύονται 2-3 μέρες και στο πλοίο να έχει να φας μόνο σούπα και ψωμί (και αυτό στη καλύτερη). Να δεις πως σε εγκαταλείπει η μαγκιά να τρως σούπα 3-4 μέρες και να πρέπει να είσαι στο μηχανοστάσιο στους 40 βαθμούς, μες στο θόρυβο, τη μυρωδιά και να δουλεύεις και 10 ώρες.
Η θάλασσα είναι μεγάλη πουτάνα. Πλανεύτρα. Δε κάνω το επάγγελμα του ναυτικού, είμαι όμως στα ναυτιλιακά και έχω κάνει και εγώ τις εργατομέρες μου στη θάλασσα. Όπως είχε πει ένας συγχωρεμένος θείος μου ναυτικός "θα πας στη θάλασσα με το χαμόγελο στα χείλη, και θα βγεις χριστοπαναγιάζωντας. Αλλά μετά από 10-20μέρες θα σου λείπει και θα την ζητάς"

Α! Επειδή κάπου διάβασα για τις ιδιωτικές σχολές εμποροπλοιάρχων που θέλουν ν ανοίξουν οι εφοπλιστές. ΑΝ καταφέρουν κάτι τέτοιο τα 7 και 8 και 9 χιλιάρικα ξεχάστετα. Τα 1.5 με 1.8 που παίρνει ο δόκιμος πχ θα γίνουν στη πρώτη φουρνιά 700 ευρώ.
 

foreigner

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2009
Μηνύματα
59
Like
6
Πόντοι
0
Και δε θέλω να πιάσω να σου έχουν κάνει μαλακία από το γραφείο και να έχουν παραγγείλει σκατά λάδια ή ακόμα χειρότερα σκατά πετρέλαια που να μπλοκάρουν τα φίλτρα στο λεπτό και να σου λένε από το γραφείο "βρες λύση, μη σταματήσεις τις μηχανές όμως". Ή, μιας και γράφτηκε για το φαγητό, να τους έχει καβλώσει στο σαπλάι να κόψουν 300δολάρια από τον σιπσαντι να κάθονται και να διαπραγματεύονται 2-3 μέρες και στο πλοίο να έχει να φας μόνο σούπα και ψωμί (και αυτό στη καλύτερη). Να δεις πως σε εγκαταλείπει η μαγκιά να τρως σούπα 3-4 μέρες και να πρέπει να είσαι στο μηχανοστάσιο στους 40 βαθμούς, μες στο θόρυβο, τη μυρωδιά και να δουλεύεις και 10 ώρες.
Η θάλασσα είναι μεγάλη πουτάνα. Πλανεύτρα. Δε κάνω το επάγγελμα του ναυτικού, είμαι όμως στα ναυτιλιακά και έχω κάνει και εγώ τις εργατομέρες μου στη θάλασσα. Όπως είχε πει ένας συγχωρεμένος θείος μου ναυτικός "θα πας στη θάλασσα με το χαμόγελο στα χείλη, και θα βγεις χριστοπαναγιάζωντας. Αλλά μετά από 10-20μέρες θα σου λείπει και θα την ζητάς"

Α! Επειδή κάπου διάβασα για τις ιδιωτικές σχολές εμποροπλοιάρχων που θέλουν ν ανοίξουν οι εφοπλιστές. ΑΝ καταφέρουν κάτι τέτοιο τα 7 και 8 και 9 χιλιάρικα ξεχάστετα. Τα 1.5 με 1.8 που παίρνει ο δόκιμος πχ θα γίνουν στη πρώτη φουρνιά 700 ευρώ.

Για αυτούς και για άλλους λόγους, αποφάσισα πριν μερικά χρόνια να φύγω από τον Ελλαδικό χώρο και την Ελληνική πλοικτησία, έτσι ώστε να μπορέσω να προσφέρω στους ναυτικούς πράγματα τα οποία ήταν αυτονόητα πριν 30 χρόνια, αλλά σήμερα ελάχιστοι στα γραφεία παίρνουν υπ'όψη τους, μιας και κοιτάνε όλοι τους αριθμούς.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2015
Μηνύματα
3.373
Like
41
Πόντοι
16
Αν δεν έχεις γκόμενα, δεν έχεις πτυχία, δεν έχεις κάποια ειδίκευση, δεν γνωρίζεις κάποια τέχνη. Τότε δεν αξίζει να μένεις εδώ είναι πάρα πολύ καλή επιλογή τα καράβια και πληρώνουν καλά, αρκεί να μπορεί να το αντέξει το άτομο.
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Για αυτούς και για άλλους λόγους, αποφάσισα πριν μερικά χρόνια να φύγω από τον Ελλαδικό χώρο και την Ελληνική πλοικτησία, έτσι ώστε να μπορέσω να προσφέρω στους ναυτικούς πράγματα τα οποία ήταν αυτονόητα πριν 30 χρόνια, αλλά σήμερα ελάχιστοι στα γραφεία παίρνουν υπ'όψη τους, μιας και κοιτάνε όλοι τους αριθμούς.
Σε ποιο χώρο της ναυτιλίας εργάζεσαι και ποιο ακριβώς είναι τ αντικείμενο της εργασίας σου αν επιτρέπεται;



Υ.Γ Τώρα το διάβασα. Παίδες οι πισίνες και τα γυμναστήρια είναι στα νέα πλοία (5ετίας το πολύ) και συνήθως σ αυτά που αποκαλούν "ναυαρχίδες". Πηγαίνετε σε πλοίο 15ετίας (τυχεροι θα είστε) να φάτε πίκρα. ΠΡΟΣΟΧΗ δεν εννοώ ότι ένα πλοίο 15ετίας μπορεί να είναι μπουρδέλο. Μπορεί να μπεις να βγάλεις τα παπούτσια σου από ντροπή. Αλλά σ όσα έχω μπει και είναι 15ετίας ή 20ετίας ούτε  πισίνες έχουν (μπορεί ο χώρος της πισίνας ν έχει γίνει χώρος αποθήκευσης των σκουπιδιών) ούτε γυμναστήρια (μπορεί ν έχει γίνει αποθήκη ή κάτι άλλο όπως πχ χώρος αλλαγης ρούχων)
 

foreigner

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2009
Μηνύματα
59
Like
6
Πόντοι
0
Σε ποιο χώρο της ναυτιλίας εργάζεσαι και ποιο ακριβώς είναι τ αντικείμενο της εργασίας σου αν επιτρέπεται;



Υ.Γ Τώρα το διάβασα. Παίδες οι πισίνες και τα γυμναστήρια είναι στα νέα πλοία (5ετίας το πολύ) και συνήθως σ αυτά που αποκαλούν "ναυαρχίδες". Πηγαίνετε σε πλοίο 15ετίας (τυχεροι θα είστε) να φάτε πίκρα. ΠΡΟΣΟΧΗ δεν εννοώ ότι ένα πλοίο 15ετίας μπορεί να είναι μπουρδέλο. Μπορεί να μπεις να βγάλεις τα παπούτσια σου από ντροπή. Αλλά σ όσα έχω μπει και είναι 15ετίας ή 20ετίας ούτε  πισίνες έχουν (μπορεί ο χώρος της πισίνας ν έχει γίνει χώρος αποθήκευσης των σκουπιδιών) ούτε γυμναστήρια (μπορεί ν έχει γίνει αποθήκη ή κάτι άλλο όπως πχ χώρος αλλαγης ρούχων)

Γρηγόρη, για μερικά θέματα δεν μπορούμε όμως να κατηγορούμε την πλοιοκτησία, μιας και έχω πολλές φορές παρατηρήσει ότι υπάρχει μια αδιαφορία πάνω στα πλοία από τα ίδια τα πληρώματα (ανεξαρτήτου εθνικότητας).

Όταν προτιμάται η εύκολη λύση του να μετατρέψουμε το γυμναστήριο σε αποθήκη υλικών γιατί δεν θέλουμε/δεν μας ενδιαφέρει να τοποθετήσουμε τα πράγματα στη θέση τουσ, ή όταν απλά διαλύουμε τα μηχανήματα της γυμναστικής, ε τότε μήπως θα πρέπει να κοιτάμε και προς τους εαυτούς μας;

Προσωπικά δεν έχω κόψει κανένα αίτημα το οποίο σχετιζόταν με την βελτίωση των συνθηκών ζωής πάνω στα πλοία. Ακόμα και πισίνα έχουμε φτιάξει σε πλοίο, μετά από αίτημα του πλοιάρχου. Αλλά το ρημάδι, με σκοτώνει το να βλέπω την αδιαφορία μερικές φορές.

Δε φταίει το γραφείο, όταν ο μάγειρας διατηρεί ληγμένα τρόφιμα στα ψυγεία, ή όταν ενώ όταν η ημερήσια τροφοδοσία βρίσκεται στα 10 κατά κεφαλή και ο μάγειρας το πάει στα 14, ε τότε με πιάνουν τα διαόλια μου.
 

kavlotikos

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2014
Μηνύματα
1.217
Like
11
Πόντοι
16
Εγώ προσωπικά δεν αντέχω την κλεισούρα οπότε δεν θα το επέλεγα αλλά το θεωρώ ως ένα τίμιο και έντιμο επάγγελμα για όσους το επιλέξουν!
Καλές θάλασσες και ο Άι Νικόλας μαζί σας!!  :)
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Γρηγόρη, για μερικά θέματα δεν μπορούμε όμως να κατηγορούμε την πλοιοκτησία, μιας και έχω πολλές φορές παρατηρήσει ότι υπάρχει μια αδιαφορία πάνω στα πλοία από τα ίδια τα πληρώματα (ανεξαρτήτου εθνικότητας).

Όταν προτιμάται η εύκολη λύση του να μετατρέψουμε το γυμναστήριο σε αποθήκη υλικών γιατί δεν θέλουμε/δεν μας ενδιαφέρει να τοποθετήσουμε τα πράγματα στη θέση τουσ, ή όταν απλά διαλύουμε τα μηχανήματα της γυμναστικής, ε τότε μήπως θα πρέπει να κοιτάμε και προς τους εαυτούς μας;

Προσωπικά δεν έχω κόψει κανένα αίτημα το οποίο σχετιζόταν με την βελτίωση των συνθηκών ζωής πάνω στα πλοία. Ακόμα και πισίνα έχουμε φτιάξει σε πλοίο, μετά από αίτημα του πλοιάρχου. Αλλά το ρημάδι, με σκοτώνει το να βλέπω την αδιαφορία μερικές φορές.

Δε φταίει το γραφείο, όταν ο μάγειρας διατηρεί ληγμένα τρόφιμα στα ψυγεία, ή όταν ενώ όταν η ημερήσια τροφοδοσία βρίσκεται στα 10 κατά κεφαλή και ο μάγειρας το πάει στα 14, ε τότε με πιάνουν τα διαόλια μου.
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου. Έχω μπει σε πλοίο (όταν έκανα τον ουλτρασονα) ΠΛΗΡΩΣ όλο Φιλιπίνια και στη σκάλα έλεγα "πω τι θα δω, τι θα τραβήξω". Πριν μπω στο ακομοδέσιο μου λεει ο Φιλιπίνος "βγάλε παπούτσια και μπες με τις κάλτσες σου μέσα". Έμεινα μαλακάς. Μπήκα μέσα (25ετίας το πλοίο) και έπαθα σοκ. Θυμάμαι το είχα πάρει ΗΠΑ και πήγα μέχρι Χιλή και όταν φτάσαμε δεν ήθελα να βγω. Φαγητο;Σκατά στα μούτρα του μάγειρα στο Χίλτον στην Ελλάδα. Πισίνα; Τέλεια. Το μηχανοστάσιο δε; Να τρως από κάτω.
Και στην ανάποδη έχω μπει σε πλοίο με Έλληνες και ήταν χοιροστάσιο.

Σωστά δε πρέπει να τα βάζουμε όλα σ ένα τσουβάλι. Έχει να κάνει με το πλήρωμα, το γραφείο, πολλούς παράγοντες


ΑΝ κατάλαβα καλάα δουλευες παλιότερα σε ναυτιλιακή;
 

foreigner

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2009
Μηνύματα
59
Like
6
Πόντοι
0
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου. Έχω μπει σε πλοίο (όταν έκανα τον ουλτρασονα) ΠΛΗΡΩΣ όλο Φιλιπίνια και στη σκάλα έλεγα "πω τι θα δω, τι θα τραβήξω". Πριν μπω στο ακομοδέσιο μου λεει ο Φιλιπίνος "βγάλε παπούτσια και μπες με τις κάλτσες σου μέσα". Έμεινα μαλακάς. Μπήκα μέσα (25ετίας το πλοίο) και έπαθα σοκ. Θυμάμαι το είχα πάρει ΗΠΑ και πήγα μέχρι Χιλή και όταν φτάσαμε δεν ήθελα να βγω. Φαγητο;Σκατά στα μούτρα του μάγειρα στο Χίλτον στην Ελλάδα. Πισίνα; Τέλεια. Το μηχανοστάσιο δε; Να τρως από κάτω.
Και στην ανάποδη έχω μπει σε πλοίο με Έλληνες και ήταν χοιροστάσιο.

Σωστά δε πρέπει να τα βάζουμε όλα σ ένα τσουβάλι. Έχει να κάνει με το πλήρωμα, το γραφείο, πολλούς παράγοντες


ΑΝ κατάλαβα καλάα δουλευες παλιότερα σε ναυτιλιακή;

Παρ'ότι καθιστός, μίλησες ορθά. Σε ναυτιλιακή εργάζομαι, στο τμήμα πληρωμάτων ή όπως θα λέγαμε σήμερα "Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού".
 

mihla

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
21 Μαΐ 2015
Μηνύματα
962
Κριτικές
194
Like
7.184
Πόντοι
30.298
εσυ Γκρέγκορι σε ποιο τμημα ναυτιλιακης εργαζεσαι πληρωνουν καλα?
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
εσυ Γκρέγκορι σε ποιο τμημα ναυτιλιακης εργαζεσαι πληρωνουν καλα?
Ξεκίνησα μαθητευόμενος άμισθος σε ναυπηγείο (κατά τα φοιτητικά μου χρόνια. Άμισθος γιατί σπούδαζα σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού και απλά μετά το τέλος της 3μηνίας του καλοκαιριού έπαιρνα μια βεβαίωση από το ναυπηγείο ότι εργάστηκα την οποία και την έδινα στη γραμματεία του πανεπιστημίου. Μετά ουλτρασονάς, μετά σε εξωτερικό συνεργείο στις μηχανές. Μετά πήγα ως βοηθός αρχιμηχανικού σε ναυτιλιακή. Την έκανα όμως όταν θέλανε να μείνω καμιά 10ετία στο εξωτερικό (στις κατασκευές νέων πλοίων) δίνοτνας μου όμως τον μισθό που έπαιρνα στην Ελλάδα. Έμεινα 2-3 χρόνια απλά για να μάθω 4-5 πράγματα και την έκανα. Τώρα είμαι στις κατασκευές νέων πλοίων πάλι αλλά για Γερμανική εταιρεία. Με συμβόλαιο όμως (σύμβαση έργου) που αναγράφεται και η τελευταία λεπτομέρεια και όχι όπως ήταν στην Ελληνική "θα δούμε, θα το μελετήσουμε" κτλπ
Τα λεφτά τ οποία παίρνω ΤΩΡΑ είναι καλά. Απλά με τη λήξη του έργου θα πρέπει να ψάξω για το επόμενο. Οπότε έχει ένα ρίσκο. Όταν ήμουν στην Ελληνική εταιρεία και ήμουν στο εξωτερικό και έπαιρνα όμως τα λεφτά που έπαιρνα όταν ήμουν στην Ελλάδα όχι δεν ήταν. Δε θα πω ποσό γιατί υπάρχουν απ ότι βλέπω και άνθρωποι που ξέρουν και αρκετά "Πόσο μαλάκας είσαι! Χαλάς τη πιάτσα" έχω ακούσει, δε χρειάζομαι ν ακούσω και άλλα  :grin:
 
  • Like
Αντιδράσεις: GRxx

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom