Νέα

Tελείωσαν οι περιπέτειες του Γέροντα Παστίτσιου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 45K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Ο 27χρονος θα τολμουσε να εφτιαχνε σελιδα για τον "Οσιομαρτυρα Χλεμπονέρα εκ Πατρων" ή τους αριστερους δεν τους αγγιζουμε?

κι αν την έφτιαχνε, θα τον μάζευε η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος?

τι λες ορέ ΚΟΝΓΚΑ?  :uglystupid:
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Δηλαδή εσείς θεωρείτε ότι οι κυρίες που αναφέρατε, δεν έχουν λοιδωρήσει ή διαπομπεύσει ποτέ κάποιον "προβληματικό" συνάνθρωπό μας;
To χουν κάνει ναι.

Δεν πρέπει να απαγορευτεί από τρίτους....αλλά από την κοινωνία(μια αξιόλογη κοινωνία θα έκλεινε με το τηλεκοντρόλ τα τηλεσκουπίδια).

Πάντως οι κυρίες αυτές ποτέ δεν το έκαναν κραυγαλέα.....δεν ξέρω αν με νοείτε.

Φημολογείται ότι η Πάνια μάζευε κόσμο από ιδρύματα...αυτό ποτέ δεν έγινε γνωστό, τους έβγαζε ως φυσιολογικούς ανθρώπους.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
να του απαντάς το πολύ με όσες λέξεις σε παραθέτει και εκείνος αλλιώς σε γλεντάει, πετάει μια μαλακία 10 λέξεων και πρέπει εσύ και καλά να απολογηθείς με σεντονάκι ;)

οδηγίες προς ηλιθίους για την αντιμετώπιση του "κινδύνου ΠΠ"...

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

 

taurus1

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.517
Κριτικές
31
Like
1.472
Πόντοι
6.305
Ο Γέρων Παστίτσιος και η ελευθερία

Από μια άποψη, η άσκηση ποινικής δίωξης κατά του 27χρονου που έκανε τη σελίδα στο Facebook για τον «Γέροντα Παστίτσιο» είναι χειρότερη από τις υστερικές αντιδράσεις των μουσουλμάνων σε όλο τον κόσμο για την υποτιθέμενη προσβολή στον Μωάμεθ που έκανε μια άτεχνη ταινία ενός Αμερικανού. Φυσικά, οι αντιδράσεις διαφέρουν ως προς τον βαθμό της έντασης, αλλά και στις δύο περιπτώσεις έχουμε την άσκηση βίας ως απάντηση στον λόγο. Το πρόβλημα είναι ότι στην περίπτωση των μουσουλμάνων η βία ασκήθηκε παρανόμως από τον όχλο, ενώ στην Ελλάδα -αν και (το ξανατονίζουμε) ήταν σαφώς χαμηλότερης έντασης- ασκήθηκε νομίμως από το κράτος. Η σύλληψη κάποιου για οποιοδήποτε αδίκημα είναι άσκηση νόμιμης βίας, αυτής που μονοπωλιακά δώσαμε στο κράτος για να επιτευχθεί η κοινωνική ευταξία.

Συνεπώς, αν απογυμνώσουμε τις δύο καταστάσεις από τα ιδιαίτερά τους χαρακτηριστικά, θα διαπιστώσουμε την ομοδοξία στον πυρήνα τους. Ο ενοχλητικός για κάποιους λόγος αντιμετωπίστηκε βιαίως, ασχέτως αν στη μία περίπτωση είχαμε οδοφράγματα και πυρπολήσεις αυτοκινήτων και στην άλλη μια απλή σύλληψη. Από την άποψη αυτή η άσκηση παράνομης βίας ασφαλώς είναι κατακριτέα και δείχνει τις αντιλήψεις μιας κοινωνίας για την ελευθερία του λόγου. Η άσκηση νόμιμης βίας για να αποσιωπηθεί ακόμη και ο κακόγουστος λόγος είναι χειρότερη.

Η «εξυπνάδα» που κυκλοφορεί εγχωρίως για να δικαιολογηθούν οι περιορισμοί της ελευθερολογίας είναι «ναι στην ελευθερία του λόγου, αλλά όχι στην ασυδοσία». Το ερώτημα βέβαια είναι ποιος ξεχωρίζει τον λόγο από την ασυδοσία. Ας μην αναφέρουμε τον Ολυμπιακό που κάποιοι θεωρούν «θρύλο και Θεό». Υπάρχουν άλλοι που πιστεύουν ότι ο κομμουνισμός είναι θρησκεία και ο Λένιν ο προφήτης του. Θα έπρεπε να τιμωρείται κάθε χλευαστικό σχόλιο εναντίον του;
Ούτε τίθεται θέμα πλειοψηφίας σε ζητήματα θεμελιωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων, όπως είναι η ελευθερία του λόγου. Δεν μπορεί δηλαδή να υπάρχει το επιχείρημα ότι οι Ελληνες είναι Ορθόδοξοι κατά 95% και συνεπώς χλευασμός «των ιερών και οσίων» τους πρέπει να τιμωρείται. Κατ’ αρχάς και στο Πακιστάν πρέπει να υπάρχουν αντίστοιχες πληθυσμιακές αναλογίες. Δεύτερον, αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και ο Ιησούς για τις απόψεις του τιμωρήθηκε. Δεν του ασκήθηκε η «νόμιμη» της εποχής βία διότι σκότωσε ή έκλεψε. Του επεβλήθη η εσχάτη των ποινών γι’ αυτά που έλεγε, τα οποία κάποιοι θεώρησαν προσβολή του Μωσαϊκού νόμου. Οταν, μάλιστα, η ποινή μπήκε στη δημοκρατική διαδικασία της εποχής, ο όχλος επέλεξε να απελευθερώσει τον Βαραββά και όχι τον Ιησού, ο οποίος απλώς διατύπωνε «απρεπή» για την εποχή ή τις κυρίαρχες αντιλήψεις άποψη.

Σε ζητήματα ελευθερίας του λόγου δεν ισχύουν τα «ναι μεν αλλά». Ή θα είναι πλήρης ή δεν θα υπάρχει. Οι δυτικές κοινωνίες μετά από πολλές δοκιμές και ανεπίτρεπτα λάθη (π.χ. καταδίκη Σωκράτη, Γαλιλαίου κ.λπ.) κατάλαβαν ότι επειδή ποτέ δεν ξέρουμε εκ των προτέρων αν μια άποψη είναι απλώς προσβλητική ή επαναστατική αποφάσισαν επί της αρχής να τις επιτρέπουν όλες. Στο τέλος, ο χρόνος, ο διάλογος και η ανθρώπινη λογική πνίγουν στη λήθη τις προσβολές και κρατούν τις χρήσιμες απόψεις. Το άλλο επίσης που μένει στην ιστορία είναι οι ανόητες απόπειρες λογοκρισίας, ακόμη και για ασήμαντο λόγο.

Αρθρο του Π. Μανδραβέλη στην «Καθημερινή»
 

vaglis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
2.750
Κριτικές
41
Like
22
Πόντοι
616
Εγινε πολυ μεγαλος ντορος για τον παστιτσιο. Μια σελιδα της πλακας ητανε. Τι κι αν εγραφε τις μαλακιες του? Κακως συνεληφθη διοτι ετσι του δοθηκε υποσταση. Ο πολυς ο κοσμος χεστηκε για τον παστιτσιο. Αλλα θεματα τον ενδιαφερουνε. Απλα ο κακομοιρος ο 27χρονος βρεθηκε σε κακη στιγμη που επρεπε να τιμωρηθει καποιο εξιλαστηριο θυμα ωστε να φανει οτι δουλευει το κρατος. Εγω προσωπικα δεν θεωρω οτι μια αναρτηση στο διαδυκτιο πρεπει να τιμωρειται. Ηταν προφανες οτι ηταν σατυρα.
Τελος παντων ηταν μαλλον μια σπασμωδικη κινηση διοτι σε πιο σοβαρα θεματα δεν επεμβαινει το κρατος αλλα μονο σε ευκολες περιπτωσεις εντυπωσιασμου. Αυτο βλεπω εγω σε αυτη την περιπτωση.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Ο Γέρων Παστίτσιος και η ελευθερία

Από μια άποψη, η άσκηση ποινικής δίωξης κατά του 27χρονου που έκανε τη σελίδα στο Facebook για τον «Γέροντα Παστίτσιο» είναι χειρότερη από τις υστερικές αντιδράσεις των μουσουλμάνων σε όλο τον κόσμο για την υποτιθέμενη προσβολή στον Μωάμεθ που έκανε μια άτεχνη ταινία ενός Αμερικανού. Φυσικά, οι αντιδράσεις διαφέρουν ως προς τον βαθμό της έντασης, αλλά και στις δύο περιπτώσεις έχουμε την άσκηση βίας ως απάντηση στον λόγο. Το πρόβλημα είναι ότι στην περίπτωση των μουσουλμάνων η βία ασκήθηκε παρανόμως από τον όχλο, ενώ στην Ελλάδα -αν και (το ξανατονίζουμε) ήταν σαφώς χαμηλότερης έντασης- ασκήθηκε νομίμως από το κράτος. Η σύλληψη κάποιου για οποιοδήποτε αδίκημα είναι άσκηση νόμιμης βίας, αυτής που μονοπωλιακά δώσαμε στο κράτος για να επιτευχθεί η κοινωνική ευταξία.

Συνεπώς, αν απογυμνώσουμε τις δύο καταστάσεις από τα ιδιαίτερά τους χαρακτηριστικά, θα διαπιστώσουμε την ομοδοξία στον πυρήνα τους. Ο ενοχλητικός για κάποιους λόγος αντιμετωπίστηκε βιαίως, ασχέτως αν στη μία περίπτωση είχαμε οδοφράγματα και πυρπολήσεις αυτοκινήτων και στην άλλη μια απλή σύλληψη. Από την άποψη αυτή η άσκηση παράνομης βίας ασφαλώς είναι κατακριτέα και δείχνει τις αντιλήψεις μιας κοινωνίας για την ελευθερία του λόγου. Η άσκηση νόμιμης βίας για να αποσιωπηθεί ακόμη και ο κακόγουστος λόγος είναι χειρότερη.

Η «εξυπνάδα» που κυκλοφορεί εγχωρίως για να δικαιολογηθούν οι περιορισμοί της ελευθερολογίας είναι «ναι στην ελευθερία του λόγου, αλλά όχι στην ασυδοσία». Το ερώτημα βέβαια είναι ποιος ξεχωρίζει τον λόγο από την ασυδοσία. Ας μην αναφέρουμε τον Ολυμπιακό που κάποιοι θεωρούν «θρύλο και Θεό». Υπάρχουν άλλοι που πιστεύουν ότι ο κομμουνισμός είναι θρησκεία και ο Λένιν ο προφήτης του. Θα έπρεπε να τιμωρείται κάθε χλευαστικό σχόλιο εναντίον του;
Ούτε τίθεται θέμα πλειοψηφίας σε ζητήματα θεμελιωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων, όπως είναι η ελευθερία του λόγου. Δεν μπορεί δηλαδή να υπάρχει το επιχείρημα ότι οι Ελληνες είναι Ορθόδοξοι κατά 95% και συνεπώς χλευασμός «των ιερών και οσίων» τους πρέπει να τιμωρείται. Κατ’ αρχάς και στο Πακιστάν πρέπει να υπάρχουν αντίστοιχες πληθυσμιακές αναλογίες. Δεύτερον, αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και ο Ιησούς για τις απόψεις του τιμωρήθηκε. Δεν του ασκήθηκε η «νόμιμη» της εποχής βία διότι σκότωσε ή έκλεψε. Του επεβλήθη η εσχάτη των ποινών γι’ αυτά που έλεγε, τα οποία κάποιοι θεώρησαν προσβολή του Μωσαϊκού νόμου. Οταν, μάλιστα, η ποινή μπήκε στη δημοκρατική διαδικασία της εποχής, ο όχλος επέλεξε να απελευθερώσει τον Βαραββά και όχι τον Ιησού, ο οποίος απλώς διατύπωνε «απρεπή» για την εποχή ή τις κυρίαρχες αντιλήψεις άποψη.

Σε ζητήματα ελευθερίας του λόγου δεν ισχύουν τα «ναι μεν αλλά». Ή θα είναι πλήρης ή δεν θα υπάρχει. Οι δυτικές κοινωνίες μετά από πολλές δοκιμές και ανεπίτρεπτα λάθη (π.χ. καταδίκη Σωκράτη, Γαλιλαίου κ.λπ.) κατάλαβαν ότι επειδή ποτέ δεν ξέρουμε εκ των προτέρων αν μια άποψη είναι απλώς προσβλητική ή επαναστατική αποφάσισαν επί της αρχής να τις επιτρέπουν όλες. Στο τέλος, ο χρόνος, ο διάλογος και η ανθρώπινη λογική πνίγουν στη λήθη τις προσβολές και κρατούν τις χρήσιμες απόψεις. Το άλλο επίσης που μένει στην ιστορία είναι οι ανόητες απόπειρες λογοκρισίας, ακόμη και για ασήμαντο λόγο.

Αρθρο του Π. Μανδραβέλη στην «Καθημερινή»


τι λένε οι τραβαμούνηδες και γιανεβάνηδες?  :2funny:
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
Μια απορια και εναν συσχετισμο θα ηθελα να κανω μονο....
Η Αγια Αθανασια του Αιγαλεω ειχε αρκετους "πιστους" γυρω της....Ακομα περισσοτεροι προσπαθησαν να την διαψευσουν/διαπομπευσουν....Και τα καταφεραν....Δε με ενδιαφερει αν ηταν Αγια η Αθανασια του Αιγαλεω ή οχι...
Εαν υπηρχε, ομως, αντιστοιχη σελιδα στο φβ θα ξεσηκωνε αναλογες αντιδρασεις? Γιατι το να την αμφισβητησουν ή να την σατιρησουν καποιοι τοτε θεωρηθηκε θεμιτο ενω το να αμφισβητειται και να σατιριζεται ο Παϊσιος θεωρειται βλασφημια? Νομιζω οτι δεν εχει Αγιοποιηθει επισημως απο την εκκλησια ετσι δεν ειναι? Εαν κανω λαθος διορθωστε με αλλα εχω αυτην την εντυπωση...Οπως και να χει η ιστορια εχει δειξει οτι για καθε μια αυθεντια θα υπαρχει παντα η αντιπερα οχθη που θα την αμφισβητει ειτε με επιχειρηματα ειτε χλευαζοντας...
 

Επισκέπτης
αυτοδικια φιλε, εγω ας πουμε ψαχνω τον λακη να τον σφαξω στο γονυ γιατι με υβριζει καθημερινως. καταλαβαινεις θιγεται η υποληψη μου, η ζωη μου η ελευθερια μου.

Το να λέω ότι εσύ,
όπως και όλες οι άλλες του φόρουμ , πλην Μαριάνας,
είστε σαύρες, φώκιες, βρώμες, πατσόλες , αποκρουστικές και καράμπαζα ,
δεν είναι προσβολή. Βαση των πιθανοτήτων είναι η αλήθεια.
Διότι είναι πολύ πιθανότερο μία ελλεηνίδα να είναι τα παραπάνω,
παρά να είναι ... anita blond!

Αν ανήκατε στις εξαιρέσεις, θα βάζατε φωτογραφίες να το διαψεύεσετε.
Αλλά αν συνέβαινε αυτό , δεν θα ήσασταν και στο φόρουμ
24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο
(366 τα δίσεκτα έτη)
και δεν θα ανήκατε και στον οχετό των Εξαρχείων ιδεολογικώς!

Οπότε είστε σαύρες-φώκιες.
Και το να λες μια φώκια, φώκια,
είναι δυσαρεστο, αλλά δεν είναι εξύβριση ......
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866

Συνημμένα

  • agios-nwntas.jpg
    agios-nwntas.jpg
    99,3 KB · Εμφανίσεις: 29

Επισκέπτης
Το να λέω ότι εσύ,
όπως και όλες οι άλλες του φόρουμ , πλην Μαριάνας,
είστε σαύρες, φώκιες, βρώμες, πατσόλες , αποκρουστικές και καράμπαζα ,
δεν είναι προσβολή. Βαση των πιθανοτήτων είναι η αλήθεια.
Διότι είναι πολύ πιθανότερο μία ελλεηνίδα να είναι τα παραπάνω,
παρά να είναι ... anita blond!

Αν ανήκατε στις εξαιρέσεις, θα βάζατε φωτογραφίες να το διαψεύεσετε.
Αλλά αν συνέβαινε αυτό , δεν θα ήσασταν και στο φόρουμ
24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο
(366 τα δίσεκτα έτη)
και δεν θα ανήκατε και στον οχετό των Εξαρχείων ιδεολογικώς!

Οπότε είστε σαύρες-φώκιες.
Και το να λες μια φώκια, φώκια,
είναι δυσαρεστο, αλλά δεν είναι εξύβριση ......

Ρε μαλάκα έχεις κουδουνίσει τελείως?? Μπαζόλα η έρι??
Για κάτι τέτοια τεμάχια λογικά τον έχεις κάνει λάστιχο από τα μικράτα σου.

Μη λες μαλακίες άμα δεν κατέχεις.
Άκου μπαζόλα η έρι  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
Άσε, προβλέπω ο Λάκης να μην ξαναπατά το πόδι του στο Όσλο.

Βολτερούλη, υπάρχουν και οι άλλοι Νορβηγοί ,
που σύντομα θα πάρουν τα ηνία .....
Anders-Behring-Breivik-ge-008.jpg


και θα αποκαταστήσουν τους αδικημένους ήρωες .
Ο τελικός αγώνας της λευκής φυλής (για την επιβίωση), σιμώνει .....
http://[URL unfurl="true"]www.uib.no/elin/elpub/uibmag/2-95/bilder/quisling.jpg[/img[/URL]]

Το θέμα είναι, ότι όταν θα γίνει αυτή η μάχη
(όπως και κατά το συμμοριτοπόλεμο)
ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.

Οπότε, δύο δυνατότητες θα έχεις:

1)Αφήνεις μούσι, φοράς σαρίκι και κάνεις αλλαξοκωλιές για χάρη του Αλλάχ σαν τα Πάκια
2)Κατατάσσεσαι στους Λευκούς, μαζί μου ...

δεν σε πιέζει κανείς , μόνος σου θα διαλέξεις !!!

Με γειά βρε !!!!!
[img]http://p2.la-img.com/368/18580/6276741_1_l.jpg
URL]]
 

Επισκέπτης
Ρε μαλάκα έχεις κουδουνίσει τελείως?? Μπαζόλα η έρι??

Έχεις δίκιο , στο μέτρο που εννοείς
ότι αυτές που συνήθως αποκαλούμε μπαζόλες,
είναι μουνάρες μπροστά στις σκρόφες του φόρουμ.
Αλλά δεν γνωρίζω κάποιο πιο ακραίο χαρακτηρισμό
για τις extreme-μπαζόλες,
οπότε χρησιμοποιώ τους συμβατικούς
αν και δεν αποδίδουν πλήρως την ασχήμια τους ....
 

foufoutos_30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2009
Μηνύματα
12.365
Like
36
Πόντοι
166
Μια απορια και εναν συσχετισμο θα ηθελα να κανω μονο....
Η Αγια Αθανασια του Αιγαλεω ειχε αρκετους "πιστους" γυρω της....Ακομα περισσοτεροι προσπαθησαν να την διαψευσουν/διαπομπευσουν....Και τα καταφεραν....Δε με ενδιαφερει αν ηταν Αγια η Αθανασια του Αιγαλεω ή οχι...
Εαν υπηρχε, ομως, αντιστοιχη σελιδα στο φβ θα ξεσηκωνε αναλογες αντιδρασεις? Γιατι το να την αμφισβητησουν ή να την σατιρησουν καποιοι τοτε θεωρηθηκε θεμιτο ενω το να αμφισβητειται και να σατιριζεται ο Παϊσιος θεωρειται βλασφημια? Νομιζω οτι δεν εχει Αγιοποιηθει επισημως απο την εκκλησια ετσι δεν ειναι? Εαν κανω λαθος διορθωστε με αλλα εχω αυτην την εντυπωση...Οπως και να χει η ιστορια εχει δειξει οτι για καθε μια αυθεντια θα υπαρχει παντα η αντιπερα οχθη που θα την αμφισβητει ειτε με επιχειρηματα ειτε χλευαζοντας...

ποια αθανασια του αιγαλεω ρε;;;

εχεις συναισθηση τι γραφεις;;

βαζεις στην ιδια ζυγαρια μια γρια απατεωνισα  με τον γεροντα παισιο;;;

σας εχεις φαει η αγαμια εντελως...
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
ποια αθανασια του αιγαλεω ρε;;;

εχεις συναισθηση τι γραφεις;;

βαζεις στην ιδια ζυγαρια μια γρια απατεωνισα  με τον γεροντα παισιο;;;

σας εχεις φαει η αγαμια εντελως...
Ο οποιός δεν ήταν καθόλου απατεώνας...και οι προφητείες του επαληθεύονται η μία μετά την άλλη.... :cheesy:

Φούφουτε συμβουλεύεσαι κ τον Χορταρέα;;; :2funny: :2funny:
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
ποια αθανασια του αιγαλεω ρε;;;

εχεις συναισθηση τι γραφεις;;

βαζεις στην ιδια ζυγαρια μια γρια απατεωνισα  με τον γεροντα παισιο;;;

σας εχεις φαει η αγαμια εντελως...

ποιος σου λεει οτι δεν ειναι το ιδιο? :think:
μπορει να αποδειχθει ακριβως το ιδιο....εχεις καποιο πειστηριο για το αντιθετο?
προσωπικα ουτε ξερω ουτε με ενδιαφερει κι ολας....αλλα ακριβως τα ιδια που γραφεις τωρα για τον Χ παϊσιο καποιοι καποτε τα λεγανε για την αθανασια....
 

foufoutos_30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2009
Μηνύματα
12.365
Like
36
Πόντοι
166
ποιος σου λεει οτι δεν ειναι το ιδιο? :think:
μπορει να αποδειχθει ακριβως το ιδιο....εχεις καποιο πειστηριο για το αντιθετο?
προσωπικα ουτε ξερω ουτε με ενδιαφερει κι ολας....αλλα ακριβως τα ιδια που γραφεις τωρα για τον Χ παϊσιο καποιοι καποτε τα λεγανε για την αθανασια....

αντε πλυνε κανα πιατο ρε μπρουκ
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
Πολλες φορες δεν ακουμε αυτα που μας αρεσει να ακουμε....ειναι γεγονος αυτο...
Επιχειρημα εχεις να αντιπαραθεσεις ή οχι? Και εγω πραγματικα θα το σκεφτω πολυ σοβαρα και ισως να αλλαξω και γνωμη....
τα πιατα ειναι πλυμενα και το σπιτι στην εντελεια :)
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
ποιος σου λεει οτι δεν ειναι το ιδιο? :think:
μπορει να αποδειχθει ακριβως το ιδιο....εχεις καποιο πειστηριο για το αντιθετο?
προσωπικα ουτε ξερω ουτε με ενδιαφερει κι ολας....αλλα ακριβως τα ιδια που γραφεις τωρα για τον Χ παϊσιο καποιοι καποτε τα λεγανε για την αθανασια....
καλα και τον γιωργακη καποιον τον εκαναν καθηγητη στο χαρβαρντ με μισθο 3.000 νταλαρς το μαθημα και με θεμα η οικονομικη κριση και μεθοδοι αποφυγης της :2funny:
 

Επισκέπτης
ποια αθανασια του αιγαλεω ρε;;;

εχεις συναισθηση τι γραφεις;;

βαζεις στην ιδια ζυγαρια μια γρια απατεωνισα  με τον γεροντα παισιο;;;

σας εχεις φαει η αγαμια εντελως...

Ρε παπάρα φουφου, ας το πιάσουμε αλλιώς το ζήτημα.
Ας δεχθούμε πως ο Παϊσιος δεν ήταν απατεώνας (αν και οι προβλέψεις που έπεσαν έξω αυξάνονται χρόνο με το χρόνο) και ήταν ένας φωτισμένος γέροντας ασκητής.
Τι σημαίνει αυτό ρε μάστορα? Πως απαγορεύεται να σχολιαστούν τα λεγόμενά του ακόμα και με τη μορφή σάτυρας? Κατηγορείτε δλδ τους μουσουλμάνους που δεν ανέχονται κριτική στον προφήτη τους την ώρα που κάνετε το ίδιο όταν κάποιοι σχολιάζουν έναν δικό σας (και ίσως γιαλαντζί) προφήτη??
Ακόμα και φωτισμένος γέροντας να ήταν ο μακαρίτης ποιος έδωσε το δικαίωμα στην κάθε "κυριακάτικη δημοκρατία" να εκμεταλεύεται εμπορικά τόσο την πίστη σας όσο κι αυτόν? Αυτά δεν τα βλέπετε??
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom