Tο κλαρίνο είναι ένα όργανο με αρκετές ιδιαιτερότητες ως προς τον επιθυμητό τρόπο παιξίματος του.
Οι 2 μεγάλες κατηγορίες χωρίζονται σε παίκτριες του χεριού vs του κεφαλιού. ¨Εχουμε δηλαδή την προαιώνια διαμάχη για την επικράτηση μεταξύ σώματος και μυαλού ακόμα και στο κλαρίνο. θεωρείται εκ των ουκ άνευ η πρόσδοση στο κλαρίνο μιας ζεστής, υγρής και φιλόξενης περιβάλλουσας εστίας όπως γίνεται μονάχα με την καλοδεχούμενη χρήση της στοματικής κοιλότητας.
Οι παίκτριες του χεριού προτιμούν να ανεβοκατεβάζουν το πετσάκι περιστροφικά του κάθετου άξονος που δημιουργεί το πέος εν στύση. Η παλάμη ξεκινά από την βάλανο και με δεξιόστροφη φορά κατεβαίνει ως την βάση. Αριστερόστροφα ξεκινά την ανηφορική, μαρτυρική διαδρομή εκ της βάσεως προς την βάλανο και τούμπαλιν.
Οι παίκτριες του κεφαλιού (οι λεγόμενες και εγκεφαλικές) προτιμούν να κάνουν τις ίδιες κινήσεις με το κεφάλι τους, δρώντας ως cascadeur και θέτοντας σε κίνδυνον την φαιά τους, εγκεφαλική ουσία. Μελέτες για το αν οι λιγότερο έξυπνες παίκτριες μην διατρέχοντας τέτοιο κίνδυνο παίζουν καλύτερο κλαρίνο θα ανακοινωθούν εντός του έτους από την Church Music Association of America (
).
Η χρήση των χεριών μπορεί να χρησιμεύει στην απλή υποβάσταξη των αρχιδιών ή στο (avec attention!!!) παίξιμο των. Είναι καθοριστικό να γίνεται τριβή των όρχεων με απαλό τρόπο αλλά φροντίζοντας ταυτόχρονα να απομακρύνονται ελαφρώς από το πέος, καθώς η μικρή απόσταση μεταξύ των αποτελεί ένδειξη (κι όχι απόδειξη) πως το κλαρίνο είναι έτοιμο να ρίξει τις νότες του στην Φύση.
Οι εγκεφαλικές παίκτριες έχουν το προνόμιο να χρησιμοποιούν τα ελεύθερα χέρια τους προκειμένου να ερεθίσουν τους μηριαίους ή τους κοιλιακούς μύες, ακουμπώντας δηλαδή τα γαλλιστί βαμμένα νύχια τους στην κορυφή των αντίστοιχων μυών και αναβοκατεβάζοντας τα κατά μήκος των αργά και ηδονικά είτε πιέζοντας τα κωλομάγουλα προκειμένου η εισχώρηση εις την στοματική κοιλότητα να είναι πιο βαθιά, αυξάνοντας απανωτά τα ρίγη και διακινδυνεύοντας εκ νέου την ρίψη μουσικών κυμάτων στην Φύση ή στον οισοφάγο της παίκτριας. Για φίλους που προτιμούν τα χέρια των παικτριών εντός του πρωκτού τους, θα πρέπει να απευθυνθούν σε άλλο thread.
Πολλές παίκτριες προβληματίζονται για την κατάληξη του παχύρευστου υγρού που παράγει αναπόφευκτα το όργανον (as if someone cares κάποιοι θα πουν).¨Οσοι ενδιαφέρονται να δοκιμάσουν το αποτέλεσμα της διαδικασίας από τα χείλη της παίκτριας καλό θα ήταν να συγχωνευθούν με το thread της εισαγωγής του μεσαίου δακτύλου εις την πρωκτική οπή.
For those who care, επιμένουν στην κατάποση προκειμένου να ολοκληρωθεί αρμονικά η περίφημε 25η συμφωνία για κλαρίνα σε Α maggiore, έτσι όπως συνετέθη από τον W.A. Mozart το 1791 και το οποίο χαρακτηρίζεται από το έντονα παιχνιδιάρικο interplay (όπως λέμε foreplay) μεταξύ της κλαρινοπαίκτριας και της υπόλοιπης ορχέστρας.
Ελπίζω να βοήθησα τις απανταχού μουσικόφιλες για την χρησιμότητα ενασχόλησης με το εν λόγω όργανο όπως επίσης να έριξα φως στις βασικές πτυχές παιξίματος για τις αρχάριες με δίψα για μάθηση,
Sexpeare in Luv