Νέα

Συμφωνείτε με την αύξηση των ορίων ταχύτητας στις εθνικές οδούς;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 36
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Συμφωνείτε με την αύξηση των ορίων ταχύτητας στις εθνικές οδούς;

  • Ναι (καιρός ήταν)

    Ψήφοι: 38 69,1%
  • Όχι (είναι επικίνδυνο)

    Ψήφοι: 7 12,7%
  • Δεν με ενδιαφέρει

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πάλι λίγο είναι

    Ψήφοι: 10 18,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    55

mad_max

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
97
Like
4.790
Πόντοι
22.915
www.tilestwra.com/psifimsma-orio-taxititas-ellada/]Συμφωνείτε με την αύξηση των ορίων ταχύτητας στις εθνικές οδούς;[/url]

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η διάθεση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αύξηση των ορίων ταχύτητας των οχημάτων που κινούνται στους αυτοκινητοδρόμους, η οποία θα εντάσσεται στην μεταρρύθμιση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αλλαγές στις ποινές που θα επιβάλλονται στους παραβάτες οδηγούς και στις διαδικασίες έκδοσης άδειας οδήγησης. Συγκεκριμένα, όπως έχει δηλώσει ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, ο νέος ΚΟΚ θα δίνει τη δυνατότητα αύξηση των ορίων ταχύτητας, από τα 130χλμ/ώρα –που ισχύει σήμερα- στα 150χλμ/ώρα μετά από έγκριση των αρμόδιων υπηρεσιών. Ωστόσο, ο κ. Σπίρτζης δεν ανέφερε σε κανένα σημείο τη χρησιμότητα μιας τέτοιας αλλαγής, την ώρα που η Ελλάδα συνεχίζει να μετρά θύματα στην άσφαλτο.

 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.747
Like
22.269
Πόντοι
5.006
τυπε τι ερωτηση είναι αυτή?εξαλλου κανεις δεν κοιταει τις ταμπελες...
να κλειδωθεί το θεμα παρακαλω  :hi:
 
OP
OP
mad_max

mad_max

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
97
Like
4.790
Πόντοι
22.915
Προσωπικά, όπου είναι εφικτό, το πατάω αρκετά. Συνήθως σε ΕΟ πάω με 160 και CC (cruise control) Σε ευθεία είναι ανούσιο να το τερματίζεις.
 

AntonisAnt2

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.447
Κριτικές
1
Like
531
Πόντοι
96
περιεργη η διατυπωση και προτεινω να αλλαξει

εθνικη οδος ειναι και ο δρομος απο πατρα-πυργο-καλαματα, οι δρομοι που οδηγουν στα ποδια της χαλκιδικης οπως και ο βοα-κρητης - δρομοι σκοτωστρες - εκει φυσικα και δεν συμφωνω

σε κλειστο αυτοκινητοδρομο (αναλογα με το τμημα του) ναι
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
ειχαν οριο ταχυτητας οι εθνικες οδοι?  :think:
 

Comilfo

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
241
Like
29
Πόντοι
1
Λάθος η αύξηση του ορίου ταχύτητας. Ο ευρωπαϊκός μ.ο είναι στα 110 χλμ με πολύ καλύτερο δίκτυο και ποιότητα οδοστρωμάτων.
Συνολικά όμως ο νόμος είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.
 

patrick

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2007
Μηνύματα
698
Κριτικές
4
Like
384
Πόντοι
26
Πρώτα απ΄όλα κατά την γνώμη μου χρειάζεται ΟΔΗΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. Τα πολλά & θανατηφόρα τροχαία δεν γίνονται στους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους, αλλά σε δρόμους-καρμανιόλες, όπως ήταν η παλιά ΕΟ Κορίνθου-Πατρών πρίν χρόνια, αλλά και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, με την μία λωρίδα ανά κατεύθυνση όπου οι περισσότεροι βλάχοι οδηγούν τα αγροτικά τους ή τα τρακτέρ χωρίς να υπολογίζουν οτι υπάρχουν και άλλοι στον δρόμο.

Πάντως η κίνηση στις νέες Εθνικές οδούς είναι αρκετά μειωμένη λόγω κρίσης. Λόγω δουλειάς κάνω συχνά τις διαδρομές Αθήνα-Πάτρα, Αθήνα-Θεσ/νίκη & Πάτρα-Θεσ/νίκη, πάντα από τις νέες Εθνικές οδούς. Σε πολλά σημεία των ΕΟ, όπου είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος με νησίδα στην μέση, με καλή ποιότητα ασφάλτου, σωστές κλίσεις κλπ, θεωρώ οτι μπορούν να αυξηθούν τα όρια ταχύτητας, υπό προϋποθέσεις βέβαια.





 

Comilfo

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
241
Like
29
Πόντοι
1
Μην ξεχνάς τα χιλιάδες ααπακια χωρίς σέρβις και με λάστιχα 10ετιας που κυκλοφορούν δίπλα μας .
Δεν είναι η χώρα μας για τέτοια ανοίγματα...
 

lexritis

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2015
Μηνύματα
988
Κριτικές
2
Like
488
Πόντοι
26
Μην ξεχνάς τα χιλιάδες ααπακια χωρίς σέρβις και με λάστιχα 10ετιας που κυκλοφορούν δίπλα μας .
Δεν είναι η χώρα μας για τέτοια ανοίγματα...

θα μνημονευουμε τις παλιες καλες μερες που ειχαμε λογικα (!?!?!?) ποσοστα...
"Αναλυτικά, το 2016 στην Ελλάδα έχασαν τη ζωή τους 75 άτομα ανά εκατομμύριο κατοίκων, έναντι 73 ατόμων το 2015. Αντιστοίχως, ο μέσος όρος της Ευρώπης κατέγραψε βελτίωση, καθώς το 2016 σημειώθηκαν 50 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων, έναντι 51,5 το προηγούμενο έτος. Το 2016 έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους της Ε.Ε. συνολικά 25.500 άνθρωποι, ήτοι 600 λιγότεροι από ό,τι το 2015 και 6.000 λιγότεροι από ό,τι το 2010. Αλλοι 135.000 άνθρωποι τραυματίστηκαν σοβαρά στους δρόμους, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Ε.Ε."
 

Επισκέπτης
Ναι. Και αργησαν.
Και να μειωθουν τα προστημα για κρανος, ζωνη ασφαλειας και να αυξηθουν για οσους/ες μιλουν στο κινητο οταν οδηγουν, περνουν με κοκκινο, οδηγουν μεθυσμενοι (με ενσταση εδω, να ανεβουν τα ορια που θεωρησε πιωμενος) παραβιαζουν stop.







 

ass_kavlos

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2009
Μηνύματα
8.224
Κριτικές
2
Like
27
Πόντοι
66
Είναι δώρον άδωρον...


Ό,τι αυτοκίνητο τρέχει σε τέτοιες ταχύτητες, συνήθως έχει ξένες πινακίδες.


Με την τιμή που έχουν τα καύσιμα είναι τρέλα να τρέχεις, εκτός και αν έχεις κάτι τέτοιο σε υβριδικό:

 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    67,7 KB · Εμφανίσεις: 19

Comilfo

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
241
Like
29
Πόντοι
1
Όσοι έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης από τον Ιαβέρη και από το ινστιτούτο Πανος μυλωνάς έγιναν σοφότεροι.
Prime time θα έπρεπε να τους έπαιζαν τα τηλεοπτικά κανάλια
Εκπαίδευση χρειαζόσαστε τίποτα άλλο
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.416
Like
23.170
Πόντοι
5.506
Ας καθαρίσουν πρώτα τη μπόχα που υπάρχει σε όλα τα μηχανολογικά της χώρας που γίνονται οι "εξετάσεις" υποψηφίων οδηγών και μετά το ξανασυζητάμε.
 

giorgos.k

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.070
Κριτικές
23
Like
345
Πόντοι
1.520
Πρώτα απ΄όλα κατά την γνώμη μου χρειάζεται ΟΔΗΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. Τα πολλά & θανατηφόρα τροχαία δεν γίνονται στους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους, αλλά σε δρόμους-καρμανιόλες, όπως ήταν η παλιά ΕΟ Κορίνθου-Πατρών πρίν χρόνια, αλλά και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, με την μία λωρίδα ανά κατεύθυνση όπου οι περισσότεροι βλάχοι οδηγούν τα αγροτικά τους ή τα τρακτέρ χωρίς να υπολογίζουν οτι υπάρχουν και άλλοι στον δρόμο.

Πάντως η κίνηση στις νέες Εθνικές οδούς είναι αρκετά μειωμένη λόγω κρίσης. Λόγω δουλειάς κάνω συχνά τις διαδρομές Αθήνα-Πάτρα, Αθήνα-Θεσ/νίκη & Πάτρα-Θεσ/νίκη, πάντα από τις νέες Εθνικές οδούς. Σε πολλά σημεία των ΕΟ, όπου είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος με νησίδα στην μέση, με καλή ποιότητα ασφάλτου, σωστές κλίσεις κλπ, θεωρώ οτι μπορούν να αυξηθούν τα όρια ταχύτητας, υπό προϋποθέσεις βέβαια.
τι σχέση έχουν τα τρακτέρ ρε φίλε πρωτευουσιανε? Δεν απαγορεύονται να κινούνται στο οδοστρωμα. Στις επαρχιακες οδούς πρέπει μα τηρούνται χαμηλά όρια αποστάσεις κτλ βέβαια παντού υπάρχουν οι μαλακες που κάνουν προσπερασεις σε τύφλα σημεία.  Τώρα στις εθνικές οδούς μπορούν να αυξηθούν θα όρια
 

bihtis

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.706
Κριτικές
7
Like
384
Πόντοι
36
το θέμα δεν είναι να αλλάξουν τα όρια ταχύτητας (έτσι κι αλλιώς ποιος τα λαμβάνει υπόψιν) αλλά να αλλάξουν τα όρια στη μαλακία του Έλληνα οδηγού
 

patrick

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2007
Μηνύματα
698
Κριτικές
4
Like
384
Πόντοι
26
τι σχέση έχουν τα τρακτέρ ρε φίλε πρωτευουσιανε? Δεν απαγορεύονται να κινούνται στο οδοστρωμα. Στις επαρχιακες οδούς πρέπει μα τηρούνται χαμηλά όρια αποστάσεις κτλ βέβαια παντού υπάρχουν οι μαλακες που κάνουν προσπερασεις σε τύφλα σημεία.  Τώρα στις εθνικές οδούς μπορούν να αυξηθούν θα όρια

Κατ αρχάς δεν είμαι πρωτευουσιάνος. Επιασες μόνο την λέξη "τρακτέρ" και παραποίησες αυτά που γράφω. Σαφώς και δεν φταίνε τα οχήματα, αλλά οι οδηγοί που δεν έχουν οδηγική παιδεία και προκαλούν τα ατυχήματα. Διαβάστε λίγο τα στατιστικά της Τροχαίας και θα βγάλετε συμπεράσματα.
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
www.tilestwra.com/psifimsma-orio-taxititas-ellada/]Συμφωνείτε με την αύξηση των ορίων ταχύτητας στις εθνικές οδούς;[/url]

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η διάθεση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αύξηση των ορίων ταχύτητας των οχημάτων που κινούνται στους αυτοκινητοδρόμους, η οποία θα εντάσσεται στην μεταρρύθμιση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αλλαγές στις ποινές που θα επιβάλλονται στους παραβάτες οδηγούς και στις διαδικασίες έκδοσης άδειας οδήγησης. Συγκεκριμένα, όπως έχει δηλώσει ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, ο νέος ΚΟΚ θα δίνει τη δυνατότητα αύξηση των ορίων ταχύτητας, από τα 130χλμ/ώρα –που ισχύει σήμερα- στα 150χλμ/ώρα μετά από έγκριση των αρμόδιων υπηρεσιών. Ωστόσο, ο κ. Σπίρτζης δεν ανέφερε σε κανένα σημείο τη χρησιμότητα μιας τέτοιας αλλαγής, την ώρα που η Ελλάδα συνεχίζει να μετρά θύματα στην άσφαλτο.

εχουν πεσει αναδουλειες στα κορακια κι ειπαν οι τρομπες να τονωσουν τον κλαδο....
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
τα ορια στις ευθειες πρεπει να είναι 150.
σε κανενα σημειο το οριο δεν πρεπει να είναι κατω από 50, που είναι μεσα σε οικισμούς, οπου ανα πασα στιγμη μπορει να σου πεταχτει μηχανακι-πεζος-μπαλα από παιδακια. ποιο το νοημα εξω από χωριο να βλεπω οριο 30 που βλεπω ορατοτητα 100 μετρα αν ερχεται τρακτέρ ή γιδι όταν μεσα  στο χωριο το οριο είναι 50 και μπορει από το σπιτι στα 2 μετρα να πεταχτει σκυλακι-μπαλα-παιδι???

τα ορια πρεπει να μεινουν ιδια μονο σε κατι στροφες που γραφει 70, 90 κλπ εκει οντως όταν βρεχει δεν είναι να πας με παραπανω και κανενας υπερτιμημένος με bmw μπορει να κανει την λαλακια ειδικα κατω των 25 χρονων που η τεστοστερονη σου παταει το γκαζι
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
Παπαριές...Τα 150χαω θα γίνονται άνετα και "νόμιμα" 200χαω.Πολλοί και τώρα που είναι 130χαω πάνε 150-160χαω αφού είναι ανύπαρκτος ο έλεγχος.Και οι περισσότεροι δε συντηρούν τ'αυτοκίνητα.Ούτε καινούρια ελαστικά,ούτε αναρτήσεις ούτε φρένα φτιάχνουν.Μόνο ότι έχει σχέση με τη μόστρα.Εδώ είναι πολλά τα ζώα που δεν ελέγχουν αν τα φώτα τους είναι εντάξει και βλέπεις τα μισά αμάξια να έχουν καμένα stop πίσω ή πορείας ή ακόμα και τα εμπρόσθια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom