Νέα

Στην Κοζάνη το πρώτο στρατόπεδο κράτησης μεταναστών

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jimminy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 894
  • Εμφανίσεις 21K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Εχει τα διπλα σου ετη και βαλε και δεν νομιζω να χρειαζεται κυρηγμα,
μερικα πραγματα ειναι αυτονοειτα, καθως θα μπορουσες εν δυναμη να εισαι και γιος του

Αυτα τα ψοφα και πεθανε και θα σε νεκροφιλησω, δεν τα λενε σοβαροι ανθρωποι, ποσον μαλιστα οταν εχουν και οικογενεια με παιδια....

Δεν τα ειπα για να την πω σε καποιον, ουτε σε σενα, ουτε στον τραμουντανα.
Εδω ουτε τσιγγαρο δεν εχω βαλει ποτε στο στομα μου εστω για δοκιμη, θα βαλω αυτην την αηδια ?

Τι με περασες ?
:grin:
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
366
Νερακι, καφεδες, τσαγακι, φασκομηλο, χυμους φρεσκους και ετοιμους, αναψυκτικα, ουισκακι, μπακαρντι πολυ σπανια, διαφορα κοκταιηλ ακομη ποιο σπανια ....



Τωρα πινω τσαγακι γιατι ειμαι χαλια απο το πρωι .... θες κι εσυ ενα ποτηρι ?
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Νερακι, καφεδες, τσαγακι, φασκομηλο, χυμους φρεσκους και ετοιμους, αναψυκτικα, ουισκακι, μπακαρντι πολυ σπανια, διαφορα κοκταιηλ ακομη ποιο σπανια ....



Τωρα πινω τσαγακι γιατι ειμαι χαλια απο το πρωι .... θες κι εσυ ενα ποτηρι ?
Να τους κόψεις,σε πειράζουν στα νεύρα...να τι φταίει. :sunglasses:
 

Επισκέπτης
λές εεεε???

αμα μας διώξουν τότε θα βάλουν και υποχρεωτική βίζα για κατόχους ελληνικών διαβατηρίων οπότε ούτε οι έλληνες θα ταξιδεύουνε... το ΚΚΕ λέει μαλακίες (ως συνήθως)...
ναι αλλα τοτε θα μπορεις να πυροβολεις οποιον μπαινει χωρις δουβλινα και μαλακιες :grin:
 

Επισκέπτης
γιατί τώρα ποιός το απαγορεύει??????????
Κανονισμός «Δουβλίνο II»
Ο παρών κανονισμός αντικαθιστά τις διατάξεις της Σύμβασης του Δουβλίνου του 1990 με κοινοτική νομοθεσία. Σκοπός του είναι ο προσδιορισμός, το συντομότερο δυνατό, του κράτους μέλους το οποίο είναι υπεύθυνο για την εξέταση μιας αίτησης ασύλου και ο καθορισμός λογικών προθεσμιών για κάθε στάδιο της διαδικασίας προσδιορισμού του υπεύθυνου κράτους μέλους. Αποσκοπεί τέλος στην αποτροπή της κατάχρησης των διαδικασιών ασύλου που συνιστούν οι πολλαπλές αιτήσεις.

ΠΡΑΞΗ
Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 343/2003 του Συμβουλίου της 18ης Φεβρουαρίου 2003 για τα κριτήρια και τους μηχανισμούς προσδιορισμού του κράτους μέλους το οποίο είναι υπεύθυνο για την εξέταση αίτησης ασύλου που έχει υποβληθεί σε κράτος μέλος από υπήκοο τρίτης χώρας.

ΣΥΝΟΨΗ
Σύμφωνα με τον κανονισμό του Δουβλίνου, τα κράτη μέλη οφείλουν να προσδιορίσουν το κράτος μέλος που είναι υπεύθυνο για την εξέταση μιας αίτησης ασύλου που υποβλήθηκε εντός της επικράτειάς τους, στη βάση αντικειμενικών και ιεραρχημένων κριτηρίων. Το σύστημα αποσκοπεί στην αποφυγή του φαινομένου της αναζήτησης του ευνοϊκότερου κράτους υποδοχής (asylum shopping) και, συγχρόνως, στην παροχή εγγύησης ότι η περίπτωση κάθε αιτούντος άσυλο θα εξετάζεται από ένα και μόνο κράτος μέλος.

Αν η ανάλυση των κριτηρίων του κανονισμού υποδεικνύει ένα άλλο κράτος μέλος ως υπεύθυνο, από αυτό το τελευταίο ζητείται να «αναλάβει» τον αιτούντα άσυλο και κατά συνέπεια να εξετάσει το αίτημά του. Στην περίπτωση κατά την οποία το εν λόγω κράτος αναγνωρίσει την αρμοδιότητα του, το πρώτο κράτος μέλος οφείλει να εξασφαλίσει τη μεταφορά του αιτούντος άσυλο μέχρι αυτό.

Μια άλλη περίπτωση είναι εκείνη κατά την οποία, εάν ένα κράτος μέλος έχει ήδη εξετάσει ή έχει αρχίσει την εξέταση μιας αίτησης παροχής ασύλου, μπορεί να του ζητηθεί να «αναλάβει εκ νέου» τον αιτούντα άσυλο που βρίσκεται σε άλλο κράτος μέλος χωρίς να έχει λάβει την άδειά του για τούτο.

Το κράτος μέλος που είναι υπεύθυνο και στο οποίο μεταφέρεται ο αιτών θα πρέπει λοιπόν να ολοκληρώσει την εξέταση του αιτήματος.

Γενικές αρχές

Μόνο ένα κράτος μέλος θα είναι υπεύθυνο για την εξέταση μιας αίτησης ασύλου. Κάθε κράτος μέλος μπορεί να αποφασίσει να εξετάσει μια αίτηση ασύλου ακόμη κι αν δεν είναι υπεύθυνο γι’ αυτό, σύμφωνα με τα κριτήρια του παρόντος κανονισμού.

Η κατάσταση του ανήλικου τέκνου θα είναι αδιαχώριστη από αυτήν του γονέα ή του κηδεμόνα που υπέβαλε αίτηση ασύλου.

Ιεράρχηση των κριτηρίων

Τα κριτήρια για τον προσδιορισμό του κράτους μέλους που είναι υπεύθυνο πρέπει να εφαρμόζονται σύμφωνα με τη σειρά παρουσίασής τους στον κανονισμό. Θα εφαρμόζονται ανάλογα με την κατάσταση που επικρατεί κατά τη στιγμή που ο αιτών το άσυλο υπέβαλε για πρώτη φορά την αίτησή του σε κράτος μέλος.

Ο κανονισμός θεσπίζει τα ακόλουθα κριτήρια:

κριτήρια σχετικά με την αρχή της ενότητας των οικογενειών
Εάν ο αιτών άσυλο είναι ασυνόδευτος ανήλικος, υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησής του είναι το κράτος μέλος στο οποίο ευρίσκεται νομίμως ένα μέλος της οικογένειάς του, εφόσον αυτό είναι προς το μείζον συμφέρον του ανηλίκου. Εάν δεν υπάρχει μέλος της οικογένειας, υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης είναι το κράτος μέλος στο οποίο ο ανήλικος υπέβαλε την αίτησή του για άσυλο.

Εάν ένα μέλος της οικογένειας του αιτούντος έλαβε άδεια παραμονής σε κράτος μέλος ως πρόσφυγας, αυτό το κράτος μέλος θα είναι υπεύθυνο για την αίτηση ασύλου υπό τον όρο ότι το επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος. Εάν ένα μέλος της οικογένειας του αιτούντος άσυλο έχει υποβάλει αίτηση σε κράτος μέλος, για την οποία δεν έχει ακόμη ληφθεί πρώτη απόφαση επί της ουσίας, αυτό το κράτος μέλος είναι υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης ασύλου, υπό τον όρο ότι το επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος.

Επιπλέον, ο κανονισμός προβλέπει κριτήριο σύμφωνα με το οποίο αιτήσεις ασύλου που υποβάλλονται ταυτόχρονα ή σε παραπλήσιες ημερομηνίες από πλείονα μέλη μιας οικογενείας εξετάζονται από κοινού.

κριτήρια που σχετίζονται με την έκδοση αδειών διαμονής ή θεωρήσεων
Το κράτος μέλος που χορήγησε στον αιτούντα ισχύοντα τίτλο διαμονής ή έγκυρη θεώρηση θα είναι υπεύθυνο για την αίτηση ασύλου. Εάν ο αιτών είναι κάτοχος περισσότερων αδειών ή θεωρήσεων που εκδόθηκαν από διαφορετικά κράτη μέλη, υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης ασύλου θα είναι το κράτος που:

χορήγησε το πιο μακροχρόνιο δικαίωμα διαμονής ή, σε περίπτωση ισότιμης διάρκειας ισχύος, εκείνο που εξέδωσε την άδεια με την απώτερη λήξη ισχύος. Ο ίδιος κανόνας θα εφαρμοστεί στην περίπτωση θεωρήσεων διαφορετικού χαρακτήρα·
εξέδωσε τη θεώρηση που έχει την απώτερη λήξη ισχύος όταν οι θεωρήσεις είναι του ίδιου χαρακτήρα.
Οι ίδιοι κανόνες ισχύουν εάν ο αιτών άσυλο είναι κάτοχος ενός ή περισσοτέρων τίτλων διαμονής που έχουν λήξει για διάστημα μικρότερο από πριν από δύο έτη ή μίας ή περισσοτέρων θεωρήσεων που έχουν λήξει για διάστημα μικρότερο από πριν από έξι μήνες, αλλά εφόσον ο αιτών άσυλο δεν έχει εγκαταλείψει το έδαφος των κρατών μελών. Σε αυτές τις περιπτώσεις, υπεύθυνο είναι το κράτος μέλος στο οποίο υποβλήθηκε η αίτηση.

κριτήρια που σχετίζονται με παράνομη είσοδο ή διαμονή σε κράτος μέλος
Εάν ο αιτών διέβη παράνομα τα σύνορα ενός κράτους μέλους, αυτό το κράτος μέλος θα είναι υπεύθυνο να εξετάσει την αίτηση ασύλου. Η ευθύνη αυτή παύει να υφίσταται δώδεκα μήνες μετά την ημερομηνία κατά την οποία έλαβε χώρα η παράνομη διάβαση των συνόρων.

Όταν έχει καταδειχθεί ότι ο αιτών άσυλο διέμεινε σε κράτος μέλος για μία συνεχή περίοδο τουλάχιστον πέντε μηνών πριν υποβάλει την αίτησή του, το κράτος μέλος αυτό είναι υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης. Εάν ο αιτών άσυλο διέμεινε για διάστημα τουλάχιστον πέντε μηνών σε πλείονα κράτη μέλη, υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης ασύλου είναι το κράτος μέλος της τελευταίας διαμονής.

κριτήρια που σχετίζονται με νόμιμη είσοδο σε κράτος μέλος
Εάν υποβάλλει αίτηση ασύλου υπήκοος τρίτης χώρας σε κράτος μέλος όπου αυτός δεν υπόκειται στην υποχρέωση θεώρησης, εκείνο το κράτος μέλος θα είναι υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης.

αίτηση στο χώρο διεθνούς διέλευσης αερολιμένα
Εάν υπήκοος τρίτης χώρας υποβάλλει αίτηση ασύλου στο χώρο διεθνούς διέλευσης αερολιμένα κράτους μέλους, αυτό το κράτος μέλος είναι υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης.

Ο κανονισμός, εντέλει, προβλέπει επίσης «προτερόθετα κριτήρια» εάν δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί το κράτος μέλος το οποίο είναι υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης ασύλου βάσει των κριτηρίων που απαριθμούνται. Σε τέτοιες περιπτώσεις, υπεύθυνο για την εξέταση της αίτησης είναι το πρώτο κράτος μέλος στο οποίο υποβλήθηκε η αίτηση ασύλου.

Ανθρωπιστική ρήτρα

Κάθε κράτος μέλος μπορεί να δεχθεί, ύστερα από αίτηση ενός άλλου κράτους μέλους, να διαπραγματευθεί μια αίτηση ασύλου για την οποία δεν είναι υπεύθυνο βάσει των προαναφερθέντων δεσμευτικών κριτηρίων, για λόγους ανθρωπιστικούς και βάσει, εν μέρει, οικογενειακών ή πολιτισμικών κριτηρίων, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι συναινούν.

Αναδοχή και εκ νέου ανάληψη

Εάν ένα κράτος μέλος θεωρεί υπεύθυνο άλλο κράτος μέλος για την εξέταση μιας αίτησης ασύλου, μπορεί να απευθύνει προς αυτό αίτημα αναδοχής της αίτησης. Το υπεύθυνο για την αίτηση ασύλου κράτος μέλος οφείλει να σεβαστεί ορισμένες υποχρεώσεις, κυρίως την αναδοχή ή εκ νέου ανάληψη του αιτούντος καθώς και την εξέταση της αίτησής του.

Η αίτηση αναδοχής ή εκ νέου ανάληψης θα πρέπει να υποδεικνύει κάθε στοιχείο που επιτρέπει στο κράτος προς το οποίο απευθύνεται το αίτημα να προσδιορίσει εάν είναι πράγματι υπεύθυνο. Όταν το κράτος προς το οποίο απευθύνεται το αίτημα δέχεται την αναδοχή ή εκ νέου ανάληψη του ενδιαφερομένου προσώπου, αποστέλλεται στον αιτούντα αιτιολογημένη απόφαση που δηλώνει ότι η αίτησή του κρίνεται απαράδεκτη στο κράτος μέλος όπου υποβλήθηκε, και ότι υπάρχει υποχρέωση μεταφοράς του αιτούντος άσυλο στο κράτος μέλος που είναι υπεύθυνο. Υπάρχει η δυνατότητα προσφυγής κατά της απόφασης αυτής, αλλά χωρίς ανασταλτικό αποτέλεσμα, εκτός αν τα δικαστήρια ή τα αρμόδια όργανα το αποφασίσουν κατά περίπτωση, εφόσον αυτό επιτρέπεται από την εθνική νομοθεσία.

Ο κανονισμός ορίζει μια ολόκληρη σειρά πρακτικών λεπτομερειών σχετικών με την αναδοχή ή εκ νέου ανάληψη αιτούντος (προθεσμίες για υποβολή και απάντηση σε αιτήματα και για την εκτέλεση μεταφορών, απαραίτητες επαληθεύσεις, κοινοποίηση των αποφάσεων, κ.λπ.). Όταν ένα κράτος μέλος δεν τηρεί τις αυστηρές προθεσμίες που ορίζει ο κανονισμός, θεωρείται ότι σιωπηρά αποδέχεται την ευθύνη για το εν λόγω άτομο.

Διοικητική συνεργασία

Εφόσον είναι αναγκαίο για συγκεκριμένους σκοπούς, όπως για τον προσδιορισμό του κράτους μέλους που είναι υπεύθυνο ή την εξέταση μίας αίτησης ασύλου, τα κράτη μέλη μπορούν να ανταλλάσσουν μεταξύ τους στοιχεία προσωπικού χαρακτήρα σχετικά με τον αιτούντα άσυλο, με την επιφύλαξη αυστηρών κανόνων για την προστασία των δεδομένων.

Οι λόγοι στους οποίους αναφέρεται ο αιτών για να αιτιολογήσει το αίτημά του θα ανταλλάσσονται μόνο εάν είναι απολύτως απαραίτητο, και μόνο εφόσον συναινεί ο ενδιαφερόμενος.

Κάθε αίτηση παροχής πληροφοριών πρέπει να αιτιολογείται. Το κράτος μέλος που διαβιβάζει τα δεδομένα θα πρέπει να εγγυάται την ακρίβεια και την ενημερότητά τους. Ο αιτών θα έχει το δικαίωμα να διαβιβάσει τα δεδομένα που τον αφορούν, καθώς και να ζητήσει τη διόρθωση, την εξάλειψη ή το κλείδωμά τους, σε περίπτωση παραβίασης του παρόντος κανονισμού ή της οδηγίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 24ης Οκτωβρίου 1995, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών.

Κάθε αίτηση, απάντηση και γραπτή επικοινωνία κατ’ εφαρμογή του παρόντος κανονισμού θα αποστέλλεται μέσω του δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών «DublinNet».

Τα κράτη μέλη μπορούν να προβούν σε διμερείς διοικητικές ρυθμίσεις, που σχετίζονται με ανταλλαγές υπαλλήλων-συνδέσμων, απλούστευση των διαδικασιών ή συντόμευση των προθεσμιών, προκειμένου να διευκολύνουν την εφαρμογή του κανονισμού και να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά του.

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
Πράξη Έναρξη ισχύος Προθεσμία για μεταφορά στο εθνικό δίκαιο των κρατών μελών Επίσημη Εφημερίδα
Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 343/2003 17.3.2003 - ΕΕ L 50 της 25.2.2003

ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
Κανονισμός της Επιτροπής (ΕΚ) αριθ. 1560/2003 της 2ας Σεπτεμβρίου 2003 για τα μέτρα εφαρμογής του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 343/2003 του Συμβουλίου για τη θέσπιση των κριτηρίων και μηχανισμών για τον προσδιορισμό του κράτους μέλους που είναι υπεύθυνο για την εξέταση αίτησης ασύλου που υποβάλλεται σε κράτος μέλος από υπήκοο τρίτης χώρας [Επίσημη Εφημερίδα L 222, 5.9.2003].

Πρόταση κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τη θέσπιση των κριτηρίων και μηχανισμών για τον προσδιορισμό του κράτους μέλους που είναι υπεύθυνο για την εξέταση αίτησης διεθνούς προστασίας που υποβάλλεται σε κράτος μέλος από υπήκοο τρίτης χώρας ή από απάτριδα (αναδιατύπωση) [COM(2008) 820 τελικό/2 – Δεν έχει δημοσιευτεί στην Επίσημη Εφημερίδα].
Στις 3 Δεκεμβρίου 2008, η Επιτροπή υιοθέτησε πρόταση τροποποίησης του κανονισμού του Δουβλίνου II, προκειμένου να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα του συστήματος και να εξασφαλίσει τη συνολική αντιμετώπιση των αναγκών των αιτούντων διεθνή προστασία βάσει του μηχανισμού για τον προσδιορισμό της ευθύνης. Επιπλέον, συνάδοντας με το σχέδιο πολιτικής για το άσυλο, η πρόταση στοχεύει στην αντιμετώπιση καταστάσεων ιδιαίτερης πίεσης στις ικανότητες υποδοχής και τα συστήματα για το άσυλο των κρατών μελών, καθώς και καταστάσεων όπου υπάρχει ανεπαρκές επίπεδο προστασίας για τους αιτούντες διεθνή προστασία.
Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα του συστήματος:

διάφορες προθεσμίες θεσπίζονται ή απλουστεύονται με σκοπό να καταστεί η διαδικασία αποτελεσματικότερη και ταχύτερη·
αρκετές διατάξεις διευκρινίζονται, όπως η διάταξη σχετικά με τις συνθήκες παύσης της ευθύνης κράτους μέλους. Αυτό είναι αναγκαίο προκειμένου να διασφαλισθεί πιο ομοιόμορφη εφαρμογή του κανονισμού και να μειωθούν οι διαφορές ερμηνείας από τα κράτη μέλη·
προστίθεται νέα διάταξη όσον αφορά την ανταλλαγή σχετικών πληροφοριών πριν διεξαχθούν μεταφορές με σκοπό, interalia, τη διευκόλυνση της συνεργασίας μεταξύ κρατών μελών για πρακτικές ρυθμίσεις των μεταφορών.

Όσον αφορά την προστασία των αιτούντων άσυλο βάσει του κανονισμού του Δουβλίνου:

διευκρινίζονται με περισσότερες λεπτομέρειες στον κανονισμό το περιεχόμενο, η μορφή και ο χρόνος παροχής πληροφοριών στους αιτούντες διεθνή προστασία·

θεσπίζεται το δικαίωμα προσφυγής κατά απόφασης μεταφοράς, μαζί με την υποχρέωση των αρμόδιων αρχών να αποφασίζουν εάν πρέπει να ανασταλεί ή όχι η εφαρμογή της και να επιτρέπουν στο ενδιαφερόμενο πρόσωπο να παραμένει στο έδαφός τους ενώ εκκρεμεί η εν λόγω απόφαση. Επιπλέον, διευκρινίζεται το δικαίωμα νομικής συνδρομής ή/και εκπροσώπησης, και όπου απαιτείται το δικαίωμα γλωσσικής συνδρομής για την εξασφάλιση αποτελεσματικότερου δικαιώματος άσκησης προσφυγής·

περιλαμβάνεται νέα διάταξη που υπενθυμίζει τη βασική αρχή ότι ένα πρόσωπο δεν πρέπει να κρατείται μόνο διότι επιζητεί διεθνή προστασία. Επιπλέον, για να εξασφαλιστεί ότι η κράτηση των αιτούντων άσυλο στο πλαίσιο της διαδικασίας του Δουβλίνου δεν είναι αυθαίρετη, προτείνονται περιορισμένοι λόγοι για αυτή την κράτηση·

το δικαίωμα στην επανένωση της οικογένειας επεκτάθηκε, interalia, περιλαμβάνοντας μέλη της οικογένειας που δικαιούνται επικουρική προστασία και που διαμένουν σε άλλο κράτος μέλος, και καθιστώντας υποχρεωτική την επανένωση των εξαρτώμενων συγγενών·

η πρόταση, εντέλει, ενισχύει την προστασία που παρέχεται σε ασυνόδευτους ανήλικους κατά τη διαδικασία του Δουβλίνου προκειμένου να ληφθούν καλύτερα υπόψη τα συμφέροντά τους.

Όσον αφορά τις συνθήκες ιδιαίτερης πίεσης σε ορισμένα κράτη μέλη με περιορισμένες δυνατότητες υποδοχής και απορρόφησης, περιλαμβάνεται νέα διαδικασία στον κανονισμό που επιτρέπει την αναστολή των μεταφορών του Δουβλίνου προς το υπεύθυνο κράτος μέλος. Αυτή η διαδικασία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις όπου υπάρχουν ανησυχίες ότι οι μεταφορές του Δουβλίνου θα μπορούσαν να έχουν ως αποτέλεσμα οι αιτούντες να μην απολαύουν επαρκών προτύπων προστασίας στο υπεύθυνο κράτος μέλος, ιδίως όσον αφορά τις συνθήκες υποδοχής και πρόσβασης στη διαδικασία ασύλου.
Διαδικασία συναπόφασης (COD/2008/0243)

Έκθεση της Επιτροπής προς το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο για την αξιολόγηση της συστήματος του Δουβλίνου [COM(2007) 299 τελικό – Επίσημη Εφημερίδα C 191, 17.8.2007].
Γενικά, η Επιτροπή αναφέρει ότι οι στόχοι του συστήματος του Δουβλίνου επιτεύχθηκαν. Ελλείψει ακριβών δεδομένων από τα κράτη μέλη, η Επιτροπή διευκρινίζει ότι δεν κατόρθωσε να αξιολογήσει το κόστος του συστήματος. Προσθέτει ότι ορισμένα προβλήματα εμμένουν τόσο στο επίπεδο της εφαρμογής όσο και στο επίπεδο της αποτελεσματικότητας του συστήματος. Η Επιτροπή αναφέρεται σε αυτές τις ανησυχίες στις προτάσεις τροποποίησης του κανονισμού του Δουβλίνου ΙΙ (βλέπε ανωτέρω) και στον κανονισμό Eurodac.

Απόφαση του Συμβουλίου 2008/147/ΕΚ της 28ης Ιανουαρίου 2008 για τη σύναψη εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Κοινότητας της συμφωνίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και της Ελβετικής Συνομοσπονδίας σχετικά με τα κριτήρια και τους μηχανισμούς για τον προσδιορισμό του κράτους που είναι υπεύθυνο για την εξέταση αίτησης ασύλου που υποβάλλεται σε κράτος μέλος ή στην Ελβετία [Επίσημη Εφημερίδα L 53, 27.2.2008].

Απόφαση του Συμβουλίου 2006/188/ΕΚ της 21ης Φεβρουαρίου 2006 σχετικά με τη σύναψη συμφωνίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και του Βασιλείου της Δανίας, για την επέκταση στη Δανία των διατάξεων του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 343/2003 του Συμβουλίου για τη θέσπιση των κριτηρίων και μηχανισμών για τον προσδιορισμό του κράτους μέλους που είναι υπεύθυνο για την εξέταση αίτησης ασύλου που υποβάλλεται σε κράτος μέλος από υπήκοο τρίτης χώρας και του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2725/2000 σχετικά με τη θέσπιση του Eurodac για την αντιπαραβολή δακτυλικών αποτυπωμάτων για την αποτελεσματική εφαρμογή της σύμβασης του Δουβλίνου [Επίσημη Εφημερίδα L 66, 8.3.2006].

Απόφαση του Συμβουλίου 2001/258/ΕΚ της 15ης Μαρτίου 2001 για τη σύναψη συμφωνίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, της Δημοκρατίας της Ισλανδίας και του Βασιλείου της Νορβηγίας για τα κριτήρια και τους μηχανισμούς καθορισμού του κράτους που είναι αρμόδιο για την εξέταση αίτησης παροχής ασύλου που υποβάλλεται σε κράτος μέλος ή στην Ισλανδία ή τη Νορβηγία [Επίσημη ΕφημερίδαL 93, 3.4.2001].

 

komis diablo

Μέγας
Εγγρ.
22 Ιουλ 2007
Μηνύματα
600
Κριτικές
7
Like
205
Πόντοι
3.983
Μας βλεπω παλι μας κραζουν το παρατηρητηριο ελσινκι και η Διεθνης αμνηστια.

Στα αρχιδια μας αν τους θελουν να τους παρουν εκει και οχι να τους φωρτοσουν σε εμας τι ειμαστε σκουπιδοντενεκες ??
 

Επισκέπτης
αυτό μιλάει για το τι γίνεται αφού μπεί μέσα και μετά... το θέμα είναι πως θα καταφέρουμε να μην μπαίνουν μέσα...  ;)
αυτο ειναι πολυ δυσκολο σε μια χωρα με τα συνορα της Ελλαδας, εκτως αν την μετατρεψεις σε ισραιλ
 

Επισκέπτης
Μονο κοινωφελη εργα να δουλευουν 1.000.000 με τροφη και υπνο η διαθεση της παραγωγης σχεδον με
μηδενικο κοστος θα ανακαμψη την οικονομια και οσοι ζησουν εζησαν με πλοιο στην χωρα τους η καπου σχετικα κοντα.
Και λιπασμα καλο ειναι.
Αυτο θα πει σκληροπυρηνικες συνθηκες εργασιας,ετσι?

Coming soon to ελληνες ανεργοι...για την ωρα ας την πατησει η τελευταια τρυπα της φλογερας να 'ουμ.

Για οσους δεν το ξερουν κατι τετοια ειπανε και οι Ουγγροι κυβερνωντες για τους εκει ανεργους ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΣ.

Σκληροπυρηνικα...για το καλο του τοπου.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
έτσι όπως φέρονται κάτι αριστεροί και προοδευτικοί εργοδότες ... πληρωμή κάθε Σάββατο ανελλιπώς.. ένα καρβέλι ψωμί και μια κλωτσιά...
 

Επισκέπτης
έτσι όπως φέρονται κάτι αριστεροί και προοδευτικοί εργοδότες ... πληρωμή κάθε Σάββατο ανελλιπώς.. ένα καρβέλι ψωμί και μια κλωτσιά...
Ειναι καλυτερα λαντζα στη Γερμανια αραγε?Πεφτουν τιποτε φαπες μηπως?

Μεινετε συντονισμενοι για τις αγωνιστικες ανταποκρισεις του τραμουντανα απο τα εστιατορια στο Ντοητσλαντ.
 

Επισκέπτης
Αριστεροί εργοδότες?
Τι μας λες? Υπάρχουν αριστεροί εργοδότες?
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ειναι καλυτερα λαντζα στη Γερμανια αραγε?Πεφτουν τιποτε φαπες μηπως?

αυτό θα μας το πείς εσύ ... ειδικότητα σου = λαντζιέρης (και πολύ είναι)

Μεινετε συντονισμενοι για τις αγωνιστικες ανταποκρισεις του τραμουντανα απο τα εστιατορια στο Ντοητσλαντ.

εγώ είμαι του "Μένουμε Ελλάδα".. εσένα σε βλέπω σύντομα εκτός (αν και από ότι καταλαβαίνω καλα καβατζωμένος είσαι πιθανόν σε κανένα αργοδούλι από αυτα που μοιράζανε το πάλαι ποτέ στους χίτες μετά τον συμμοριτοπόλεμο)
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
οχι υπαρχουν μονο πρωην αριστεροι εργοδοτες βλεπεις η αριστερα ειναι σαν την πεινα μολις χωρτασεις την ξεχνας

πως δεν υπάρχουν ρε... αριστεροί στο μυαλό αλλά δεξιοί στην τσέπη... σαν τον ερωτώντα για παράδειγμα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom