Με αφορμή το νήμα και διάφορα, αντιγράφω/μεταφράζω, έτσι για δεύτερες σκέψεις (ή: ως τροφή για σκέψεις), ειδικώς για όσους επαίρονται για την ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ καταγωγή τους από τους αρχαίους ημών κλπ κλπ (και είναι πολλοί, νομίζω, εδώ μέσα, με ορισμένους να έχουν, μάλιστα, και αρχαιοελληνικά ψευδώνυμα):
[...]
The penis
The relatively small size of the penis possessed by gods and heroes as reflected on Greek statues has exercised, obsessed even, classics and fine art scholars and visitors to museums for centuries. The customary uncircumcised, diminutive penis was a sign of nobility and cultural superiority; big penises were vulgar and outside the cultural norm, something sported by the barbarians of the world. The small penis was consonant with Greek ideals of male beauty; it was a badge of the highest culture and a paragon of civilisation. Conversely, large organs and prosthetic phalluses were an object of fun and humour; on the comic stage any actor playing the ‘fool’ was immediately recognised by his prodigious phallus – the sign of stupidity, more of a beast than a man. [...] The repellent, rapacious satyr was recognised by his ever-erect penis. The penis was never a badge of virility or manliness in ancient Greece as it was in other cultures [...]
[...]
Το πέος
Το σχετικά μικρό μέγεθος του πέους που κατείχαν θεοί και ήρωες, όπως αντικατοπτρίζεται στα ελληνικά αγάλματα, έχει προβληματίσει - έχει γίνει ακόμα και εμμονή - για αιώνες σε μελετητές της κλασικής αρχαιότητας και των καλών τεχνών και σε επισκέπτες μουσείων. Το σύνηθες χωρίς περιτομή, μικροσκοπικό πέος ήταν σημάδι ευγένειας και πολιτιστικής υπεροχής. Τα μεγάλα πέη ήταν χυδαία και έξω από την πολιτιστική νόρμα, κάτι που επεδείκνυαν οι βάρβαροι. Το μικρό πέος ήταν σύμφωνο με τα ελληνικά ιδανικά της ανδρικής ομορφιάς. Ήταν έμβλημα του υψηλότερου πολιτιστικού επιπέδου και παράδειγμα πολιτισμού. Αντίθετα, τα μεγάλα όργανα και οι προσθετικοί φαλλοί ήταν αντικείμενο αστεϊσμού και χιούμορ. Στους κωμικούς ποιητές, οποιοσδήποτε ηθοποιός έπαιζε τον «ανόητο» αναγνωριζόταν αμέσως από τον τεράστιο φαλλό του – σημάδι της βλακείας, περισσότερο κατάλληλο για θηρίο παρά για άνθρωπο. [...] Ο απωθητικός, αρπακτικός σάτυρος αναγνωριζόταν από το διαρκώς όρθιο πέος του. Το πέος δεν ήταν ποτέ έμβλημα αρρενωπότητας ή ανδρισμού στην αρχαία Ελλάδα όπως ήταν σε άλλους πολιτισμούς [...]
Από:
Paul Chrystal: "In Bed With The Ancient Greeks" (πρώτη έκδοση 2016, Amberley Publishing)
κεφάλαιο 10 επιγραφόμενο: The Benefits of a Small Penis: Sexuality and Beauty in the Visual Arts