Νέα

Sedan 2.0 με γκάζια.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 137
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Επισκέπτης
ΑΣΧΗΜΟ και ακριβο  :S

Χτυπα κανα Αudi 2.0ΤFSI και ξεκινα πειραγματα.
1ο σταδιο (με 8 κατοσταρικα περιπου φτανει 280-300 αλογα για πλακα)

Αμα ανοιξεις μηχανη κλπ φτανει στο θεο..

Αλλα και 280 αλογα πολλα ειναι για την ηλικια σου ρε Λακη 

Μικρέ σε ποιόν μιλάς ;;
Σε κανέναν συμβολαιογράφο με corola 1,6
ή volvo s40 1,8 ;;;;;;;;
Για audi δεν συζητώ είπα, γιατί ΘΑ ΧΑΛΑΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΠΟ RS4
να πάω σε μικρότερο. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ.
Και γενικά για το group άλλωστε , γιατί πάνω κάτω εκεί θα πηγαίνει το μυαλό μου.


Η συγκεκριμένη μερσεντές τώρα
ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ.


360 άλογα από 2000 κυβικά 4κυλινδρο Μαμά
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.

Και τα γκάζια του τα βγάζει μάλλον καλά στο δρόμο.
Και το design στο σαλόνι είναι σούπερ.

Αυτό που δεν ξέρω είναι πότε θα μπορεί να φέρει κανένας μαγκίτης
από γερμανία κανένα "μεταχειρισμένο"
για να γλυτώσουμε κανένα 20ρικο από τα 61Κ.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.567
Like
14.322
Πόντοι
2.606
Δε τα ξερεις καλα...
Εδω σε καροτσα ε30 εχουν βαλει v10 και v12

Το v8 (m60b40) που θελω εγω μπαινει για πλακα..
Και υπαρχουν μηχανικοι στην Αθηνα που το κανουν με κλειστα ματια και σε λογικες τιμες.
και θα πας να κανεις swap to 2014 στο αμαξι σου με ενα κινητηρα της δεκαετιας του 90 που εχει 286 αλογα που σημερα δεν ειναι τιποτα πλεον οτι λογικοτερο εχω ακουσει κι ολα αυτα στον μαστρομητσο κι ολα αυτα παρανομα.φιλε μου αυτα τα εγχειρηματα τα κανουν μονο οσοι ασχολουνται με ντριφτ και κανενας αλλος πλεον σε χρηση δρομου.αν μου λεγες εχω καροτσα 320 46αρα και θελω να το κανω μ3  46αρι θα σου λεγα παει στο διαολο εχει μια λογικη
 

Επισκέπτης
και θα πας να κανεις swap to 2014 στο αμαξι σου με ενα κινητηρα της δεκαετιας του 90 που εχει 286 αλογα που σημερα δεν ειναι τιποτα πλεον οτι λογικοτερο εχω ακουσει κι ολα αυτα στον μαστρομητσο κι ολα αυτα παρανομα.

Έχει λογική , γιατί το μοτέρ από Μ3 Ε36 σήμερα , είναι κοψοχρονιά.
Και 286 άλογα ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ , στην ελλάδα , δεν είναι καθόλου λίγα.

Μην ξεχνάς ότι πάμπολες αδελφάρες , νεκρόφιλοι , σκατόφλωροι
πάνε και σκάνε 20Κ , 30Κ , 40Κ για ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ
και για αναρτήσεις κάρου ....

Μην αρχίσω παραδείγματα , είναι γνωστά ........
 

Επισκέπτης
η μερσεντες ειναι εξαιρετικο κομματι και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο στην αγορα..
καλυψε μεγαλο κενο η εταιρεια.evo κλπ δε νομιζω να τα λετε για σοβαρα,τα αμαξια ειναι πονος στη τσεπη οχι καυλα οσα λεφτα και να χεις πλεον

Για μένα το evo στην ελλάδα , δεν υπάρχει ως επιλογή.
Όπως και τα honda.
Για έναν συγκεκριμένο λόγο.

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ....
 

blaze moon

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2008
Μηνύματα
74
Like
0
Πόντοι
0
η μερσεντες ειναι εξαιρετικο κομματι και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο στην αγορα..
καλυψε μεγαλο κενο η εταιρεια.evo κλπ δε νομιζω να τα λετε για σοβαρα,τα αμαξια ειναι πονος στη τσεπη οχι καυλα οσα λεφτα και να χεις πλεον
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.991
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
mg-zt-03.jpg
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.567
Like
14.322
Πόντοι
2.606
Έχει λογική , γιατί το μοτέρ από Μ3 Ε36 σήμερα , είναι κοψοχρονιά.
Και 286 άλογα ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ , στην ελλάδα , δεν είναι καθόλου λίγα.

Μην ξεχνάς ότι πάμπολες αδελφάρες , νεκρόφιλοι , σκατόφλωροι
πάνε και σκάνε 20Κ , 30Κ , 40Κ για ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ
και για αναρτήσεις κάρου ....

Μην αρχίσω παραδείγματα , είναι γνωστά ........

κοψοχρονια ειναι αλλα δεν χρειαζεται μονο αυτο θελει και αλλα οχι μονο το μοτερ θελει αλλα ακρα ψαλιδια φρενα αμορτισερ μπλοκε αντιστρεπτικες αλλο δισκοπλατο να αντεξει και και και. κι ολα αυτα για να φορεσει παρανομα ενα μοτερ στην καλυτερη με 200000 χιλιομετρα στην πλατη του.εμενα παντως δεν μου κανει αυτη η ιδεα αν κανει στον φιλο μου περισσευει
 

Επισκέπτης
κοψοχρονια ειναι αλλα δεν χρειαζεται μονο αυτο θελει και αλλα οχι μονο το μοτερ θελει αλλα ακρα ψαλιδια φρενα αμορτισερ μπλοκε αντιστρεπτικες αλλο δισκοπλατο να αντεξει και και και. κι ολα αυτα για να φορεσει παρανομα ενα μοτερ στην καλυτερη με 200000 χιλιομετρα στην πλατη του.εμενα παντως δεν μου κανει αυτη η ιδεα αν κανει στον φιλο μου περισσευει

Με 3000€ όπως λέει τα βάζει όλα αυτά.
Και τα χλμ δεν είναι σίγουρα όπως τα λες.
Μπορεί να έχει και λιγότερα.

Για μένα θέμα είναι η νομιμότητα .
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
αιντε μαλάκες καθόσαστε και ασχολείστε με κονσερβοκουτια

1963_Jaguar_Mk2_Sedan_Front.jpg


Jaguar_E-Type_%2816.06.2007%29.jpg


vox-volvo-p1800-1.jpg


1968_triumph_spitfire-pic-17980.jpeg


URL]]
 

yorkie

Global Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
11 Απρ 2012
Μηνύματα
2.766
Κριτικές
228
Like
18.812
Πόντοι
35.668
Εχω ερωτα απο πιτσιρικας με τα ε30..
Το ξερω οτι δεν εχει καμια λογικη αυτο που θελω να κανω αλλα..... καυλες βλεπεις..

Το m60b40 ειναι ΓΑΜΩ ΤΑ ΜΟΤΕΡ, σκυλι,αξιοπιστο και με ροπη που σερνει καραβι..και εναν ηχο αστο...V8  :bigdick: :bigdick:
Και τα 286 αλογα σε ενα οχημα οπως το δικο μου που ζυγιζει 1200κιλα(και πολλα σου λεω) δεν ειναι καθολου λιγα  ;)
Λες για τον Βουδούρη?Εκεί θα πας τύπε?

Είχε παρουσιάσει σε καγκουροπεριοδικό  :crazy: πριν χρόνια  ένα e30 με τέτοιο μοτέρ που αναφέρεις.

Το μόνο μειονέκτημα(πέραν της νομιμότητας  :grin: ) πως ο V8 είναι πάρα πολύ βαρύς συγκριτικά με πχ έναν straight 6 ο οποίος θα έχει και καλύτερη ευστροφία..

Όσο να'ναι έχει άλλη απόκριση ο straight six  :cum:

Ό,τι κ αν αποφασίσεις σου εύχομαι καλά γκάζια φίλε μου.Το σκάφος είναι γαμάτο  :bigdick:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Τα μουσεία που έβαλες θείο που κολλάνε ;;;;
μαλάκα θα ήθελες πολύ να έχεις ένα απο αυτά τα μουσεια αλλά δεν τα δίνουν σε όποιον κι΄ όποιον....

για  την ώρα παίξε με το φτιαγμένο γκολφάκι που στο έφτιαξε  ο κυρ Μήτσος με ανταλαγμα την κάτω  μασέλα..
 

Επισκέπτης
μαλάκα θα ήθελες πολύ να έχεις ένα απο αυτά τα μουσεια αλλά δεν τα δίνουν σε όποιον κι΄ όποιον....

Είσαι άσχετος και από ΙΧΕ.
Η jag mk2 που έβαλες , δεν έχει καμία σχέση σε τιμή
με τις όντως πανάκριβες e-type.

Δες jag mk2

και βέβαια ούτε η alfa giulieta spider έχει σχέση με e-type
αφού βρίσκεται εύκολα και όχι τόσο ακριβά ....

Καλά το triumph spitifire μπορεί να το ζαχάρωνες
όταν ήσουν νέος και δεν είχες ούτε vespa,
αλλά είναι για γέλια.

Υ.Γ. Είσαι τόσο μαλάκας και τόσο κομπλεξικός και τόσο εμπαθής ΜΑΖΙ ΜΟΥ,
που μπήκες να μου την πεις και σε θέμα με αυτοκίνητα.
Φυσικά δεν θα ασχοληθώ ξανά.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.567
Like
14.322
Πόντοι
2.606
Λες για τον Βουδούρη?Εκεί θα πας τύπε?

Είχε παρουσιάσει σε καγκουροπεριοδικό  :crazy: πριν χρόνια  ένα e30 με τέτοιο μοτέρ που αναφέρεις.

Το μόνο μειονέκτημα(πέραν της νομιμότητας  :grin: ) πως ο V8 είναι πάρα πολύ βαρύς συγκριτικά με πχ έναν straight 6 ο οποίος θα έχει και καλύτερη ευστροφία..

Όσο να'ναι έχει άλλη απόκριση ο straight six  :cum:

Ό,τι κ αν αποφασίσεις σου εύχομαι καλά γκάζια φίλε μου.Το σκάφος είναι γαμάτο  :bigdick:
άμα παει στον Βουδούρη θα τον ψήσει για 3,2 s65 να του το κάνει hpf ....
Λακη το β7 έχεις;
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
40
Πόντοι
366
Τον κοβω τον λακη να εχει κανα φιατ παντα και να μας εχει πεθανει στο τρολαρισμα.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Είσαι άσχετος και από ΙΧΕ.
Η jag mk2 που έβαλες , δεν έχει καμία σχέση σε τιμή
με τις όντως πανάκριβες e-type.

Δες jag mk2

και βέβαια ούτε η alfa giulieta spider έχει σχέση με e-type
αφού βρίσκεται εύκολα και όχι τόσο ακριβά ....

Καλά το triumph spitifire μπορεί να το ζαχάρωνες
όταν ήσουν νέος και δεν είχες ούτε vespa,
αλλά είναι για γέλια.

Υ.Γ. Είσαι τόσο μαλάκας και τόσο κομπλεξικός και τόσο εμπαθής ΜΑΖΙ ΜΟΥ,
που μπήκες να μου την πεις και σε θέμα με αυτοκίνητα.
Φυσικά δεν θα ασχοληθώ ξανά.

τραλαλακη αυτα τα αυτοκίνητα δεν είναι για λεφτάδες... ειναι για άρχοντες...

ααα ναι και το spitfire που έβαλες είναι αφενός σε άθλια κατάσταση αφετέρου πολύ καινούργιο (75)

όσο για τη ΜΚ ΙΙ είναι μεν σε καλή κατάσταση αλλά απέχει πολύ  από την εργοστασιακή

αντε τώρα να παίιξεις με τα νεροπίστολα και να προσέχεις μην βραχείς και σε πλακώσει η κυρά με την παντόφλα
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.713
Like
10
Πόντοι
16
αυτα τα αυτοκίνητα δεν είναι για λεφτάδες... ειναι για άρχοντες...

Αυτά είναι αμάξια για πραγματικούς άρχοντες. Αν και γεννήθηκα 20+ χρόνια μετά την κυκλοφορία τους τα βλέπω και με πιάνει δέος...

1967_cadillac_eldorado-pic-5243.jpeg


Phantom%20v.jpg
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.567
Like
14.322
Πόντοι
2.606
Ασχετο αλλα σημερα πηρα βολτα ενα m3 e46 ενος φιλου μου..
ΚΑΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :bigdick: :bigdick:
Το ερωτευτηκα  :smitten: :smitten: :smitten:

ωραιο αμαξι εχει αυτο το ρασπ που το 92αρι δεν το χει,ειχε τα θεματα του βεβαια με μεταλλα μπιελων που λυθηκαν μετα τον 6-2003 αρκετοι που δεν τα αλλαξαν εμειναν με το μοτερ στο χερι.ενα ακομα θεμα ηταν τα κομμενα πατωματα στην πισω γεφυρα αφου το πλαισιο που διαλεξαν οι μαλακες οι γερμανοι δεν μπορουσε να αντεξει τα 343 ονομαστικα αλογα.το προβλημα με το πατωμα το ελυσαν οι γερμανοι στο 92αρι αλλα οχι δυστυχως και το θεμα των μεταλλων που εξακολουθει να υπαρχει και ουκ ολιγα και στην ελλαδα εχουν σπασει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom