gregory35
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 14.285
- Κριτικές
- 25
- Like
- 1.435
- Πόντοι
- 966
Συγκοινωνία; Ναι παίρνουν το μετρό για να πάνε στα γραφεία τους. Άσε με ρε να χαρείςπχ
συγκοινωνιακές διασυνδέσεις (αεροπορικές κλπ)
χώροι γραφείων/ενοίκια
προσωπικό για τα γραφεία των ναυτιλιακών
τηλεπικοινωνίες
ασφαλιστικές εταιρείες
έδρες νηογνωμόνων
αξιοπιστία αρχών
πληρώματα
επισκευές ποιότητα/αξιοπιστία
καύσιμα/bunkering
ελεγκτικές υπηρεσίες / auditing
και φυσικά πρόσβαση στις χρηματαγορές/τράπεζες
και οτιδήποτε μπορεί να κάνει αποδοτική (με την έννοια κόστους/οφέλους) την λειτουργία μιας ναυτιλιακής εταιρείας...
Χώροι; Μήπως θέλεις να τους χτίσει και το κράτος τα γραφεία τους;
Προσωπικό που να δουλεύει 10 ώρες την ημέρα (ΕΛΑΧΙΣΤΟ ωράριο) να μην ξέρει τι θα πει άδεια, ν είναι με μια βαλίτσα στο χέρι και να είναι από τα χαμηλόμισθα στην Ευρώπη (στον κλάδο της ναυτιλίας) λες;
Όταν ο ΟΤΕ έκανε τα σχέδια για τις οπτικές ίνες στον Πειραιά πρώτα κοίταξε ν περάσουν από ΟΛΑ τα γραφεία των εφοπλιστικών εταιρειών και μετά κοιταξε και τον απλό κόσμο
Όλες οι μεγάλες ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες καθώς και οι νηογνώμονες έχουν έδρα στον Πειραιά. Διάολε τα γραφεία του Λόυντ στον Πειραιά είναι υπεύθυνα για όλη την Ανατολική Μεσόγειο
Τώρα θες να σου πω για την ικανότητα των Ελλήνων ναυτικών. Δε θα σου πω. Το γεγονός ότι οι έλληνες εφοπλιστές έγιναν αυτό που έγιαν οφείλετε ΚΑΙ στους Έλληνες ναυτικούς
Οι τιμές στον επισκευαστικό κλάδο στην Ελλάδα ήταν μέχρι προσφατά σχετικά υψηλές. Αλλά ήταν κατά πολύ καλύτερες σε ποιότητα απ αυτές της Τουρκίας πχ.
Όταν λες πρόσβαση στις χρηματαγορές/τράπεζες τι εννοείς; Φυσική πρόσβαση; Γαιτί είμαστε στην εποχή του ιντερνετ ξέρεις. Όσο για τις τράπεζες τα δάνεια που έχουν δώσει οι Ελληνικές Τράπεζες σ Έλληνες εφοπλιστές δε τ έχει δώσει κανένα άλλο τραπεζικό σύστημα στην Ευρώπη. Ότι έχει χτιστεί τα τελευταία 15 χρόνια είναι από δάνεια που πήραν οι εφοπλιστές από Ελληνικές κυρίως τράπεζες