Νέα

Σαμαράς-Ν.Δ... Τί να πείς;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 391K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Πόσα χρόνια θα μείνει αντιπολίτευση η ΝΔ του Σαμαρά;

  • 1-2

    Ψήφοι: 18 25,0%
  • 3-6

    Ψήφοι: 4 5,6%
  • 7-10

    Ψήφοι: 5 6,9%
  • 10+ όπως μετά το 93

    Ψήφοι: 45 62,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    72

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Gross tonnage (often abbreviated as GT, G.T. or gt) is a unitless index related to a ship's overall internal volume. Gross tonnage is different from gross register tonnage.[1] Neither gross tonnage nor gross register tonnage is a measure of the ship's displacement (mass) and should not be confused with terms such as deadweight tonnage or displacement.

Gross tonnage, along with net tonnage, was defined by The International Convention on Tonnage Measurement of Ships, 1969, adopted by the International Maritime Organization in 1969, and came into force on July 18, 1982. These two measurements replaced gross register tonnage (GRT) and net register tonnage (NRT). Gross tonnage is calculated based on "the moulded volume of all enclosed spaces of the ship" and is used to determine things such as a ship's manning regulations, safety rules, registration fees, and port dues, whereas the older gross register tonnage is a measure of the volume of certain enclosed spaces.

 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Deadweight tonnage (also known as deadweight; abbreviated to DWT, D.W.T., d.w.t., or dwt) is a measure of how much weight a ship is carrying or can safely carry.[1][2][3] It is the sum of the weights of cargo, fuel, fresh water, ballast water, provisions, passengers, and crew.[1] The term is often used to specify a ship's maximum permissible deadweight, the DWT when the ship is fully loaded so that its Plimsoll line is at the point of submersion, although it may also denote the actual DWT of a ship not loaded to capacity. Deadweight tonnage is not a measure of the ship's displacement and should not be confused with gross tonnage or net tonnage (or their more archaic forms gross register tonnage or net register tonnage).

Deadweight tonnage was historically expressed in long tons[note 1] but is now usually given internationally in tonnes (metric tons).[4] In modern international shipping conventions such as the International Convention for the Safety of Life at Sea and the International Convention for the Prevention of Pollution From Ships, deadweight is explicitly defined as the difference in tonnes between the displacement of a ship in water of a specific gravity of 1.025 (corresponding to average density of sea water) at the draft corresponding to the assigned summer freeboard and the light displacement (lightweight) of the ship.[5][6]

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Νταξ σταματάω εδώ.

Δες ότι οι πίνακες είναι σε GROSS TONAGE
Ένα πλοίο με 100χιλιάδες τόνους DWT μπορεί να έχει γκρος 50χιλιάδες τόνους και ένα άλλο πλοίο πάλι 100χιλιάδες τόνους DWT μπορεί να έχει γκρος 20χιλιάδες τόνους

ρε φίλε η βάση των υπολογισμών είναι η ίδια... μετρικοί τόννοι Gross tonnage .. δηλαδή δύο πλοία 100χιλιάδων μετρικών τόννων gross tonnage το ένα στο Βέλγιο θα πληρώνει 17.500 δολλάρια φόρο στην Ελλάδα 15.700 ....

συγκριτικά νούμερα στην ίδια βάση είναι... τον συμφέρει λοιπόν τον εφοπλιστή (αν έχει μόνον αυτόν τον φόρο) να έχει το πλοίο στην Ελλάδα...

θέλεις να το πάμε και σε μονάδα φορολόγησης τους πίνακες τους έβαλα... το Βέλγιο είναι ελάχιστα ακριβώτερο στα νέα πλοία ενώ η Ελλάδα ακριβώτερη στα παλαιότερα...
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Both GT and NT are obtained by measuring ship's volume and then applying a mathematical formula.[2] Gross tonnage is based on "the moulded volume of all enclosed spaces of the ship"

the DWT when the ship is fully loaded so that its Plimsoll line is at the point of submersion, although it may also denote the actual DWT of a ship not loaded to capacity. Deadweight tonnage is not a measure of the ship's displacement and should not be confused with gross tonnage or net tonnage (or their more archaic forms gross register tonnage or net register tonnage).

Και εσύ μου λες ότι ΕΣΥ πήρες ένα πλοίο 100000DWT  (καλά δε θα προχωρήσω αν είναι κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο κάποιας συγκεκριμένης εταιρείας κτλπ κτλπ) έκανες τις μετρήσεις, έβαλες και τον μαθηματικό τύπο και έβγλαες το γκρος και πήγες στους πίνακες και έβγαλες και το ποσό. Και ΟΛΑ αυτά σε 1ώρα περίπου; Ειλικρινά ΑΝ τ έκανες ΟΛΟ αυτό τότε κρίμα γιατί ο κλάδος της ναυπηγικής έχασε ένα λαμπρό μυαλό
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
Both GT and NT are obtained by measuring ship's volume and then applying a mathematical formula.[2] Gross tonnage is based on "the moulded volume of all enclosed spaces of the ship"

Ειλικρινά ΑΝ τ έκανες ΟΛΟ αυτό τότε κρίμα γιατί ο κλάδος της ναυπηγικής έχασε ένα λαμπρό μυαλό
tzhmeros and danny for presidents :rockon: :rockon: :rockon:
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=144696.0;attach=592182;image[/img[/URL]]

Εχει κάνει το γύρω του κόσμου !  :2funny: :2funny: :2funny:

Τουλάχιστον ο Βορίδης έχει κάποια μόρφωση ,

είναι μεγάλη δυσφήμιση να τον συγκρίνουν με τα παλληκάρια

της ΠΟΛΑΝ ! :2funny: :2funny: :2funny:

Το βλήμα ο Αδωνις το ξέρετε ότι ήταν πρόεδρος
της νεολαίας της ΠΟΛΑΝ ;
Και μετά έβριζε τον Σαμαρά ,και στη συνέχεια
έγλυψε εκεί που έφτυνε !  :2funny:
[/quote]


Η Δευτέρα είναι η κηδεία τους !  :2funny: :2funny: :2funny:

[img]http://4.bp.blogspot.com/-ho-19UdGQSE/VDFkjh4ndKI/AAAAAAABZTU/0PmUXo01CkM/s1600/40.jpg

Η σαραντάρα αυτή ψοφολογάει !  :2funny:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Both GT and NT are obtained by measuring ship's volume and then applying a mathematical formula.[2] Gross tonnage is based on "the moulded volume of all enclosed spaces of the ship"

the DWT when the ship is fully loaded so that its Plimsoll line is at the point of submersion, although it may also denote the actual DWT of a ship not loaded to capacity. Deadweight tonnage is not a measure of the ship's displacement and should not be confused with gross tonnage or net tonnage (or their more archaic forms gross register tonnage or net register tonnage).

Και εσύ μου λες ότι ΕΣΥ πήρες ένα πλοίο 100000DWT  (καλά δε θα προχωρήσω αν είναι κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο κάποιας συγκεκριμένης εταιρείας κτλπ κτλπ) έκανες τις μετρήσεις, έβαλες και τον μαθηματικό τύπο και έβγλαες το γκρος και πήγες στους πίνακες και έβγαλες και το ποσό. Και ΟΛΑ αυτά σε 1ώρα περίπου; Ειλικρινά ΑΝ τ έκανες ΟΛΟ αυτό τότε κρίμα γιατί ο κλάδος της ναυπηγικής έχασε ένα λαμπρό μυαλό

εγώ πήρα 100.000 μονάδες χρέωσης και έβγαλα το αποτέλεσμα όπως αυτό είναι στο Βέλγιο και όπως στην Ελλάδα... ανεξάρτητα από την μονάδα χρέωσης (που είναι σταθερή για όλες τις χώρες) που μπορεί να είναι GMT, DWT,μήκος, βύθισμα, οτιδήποτε... μιλάμε για μονάδες χρέωσης ... πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα και πόσο στο Βέλγιο....

απλοί υπολογισμοί είναι δεν κάθησα να βρώ πως προέκυψαν αυτές οι μονάδες χρέωσης... ούτε θα καθήσει καμμιά εφορία πλοίων να τις μετρήσει θα πάρουν πιστοποιητικό από νηογνώμονα που αυτός το έχει πα΄ρει από τον κατασκευαστή...  και το πιστοποιητικό θα λέει 100.000, 80.000 τελος πάντων ένα νούμερο και έναν χρόνο κατασκευής...

με βάση αυτό κατατάσεται σε μία κλάση και με τους πίνακες υπολογίζεται ο φόρος που πρέπει να πληρώσει...
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
Η Δευτέρα είναι η κηδεία τους !  :2funny: :2funny: :2funny:

40.jpg


Η σαραντάρα αυτή ψοφολογάει !  :2funny:
σαρανταρα ισον με 2 εικοσαρες φιλος... ;)
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
ρε φίλε η βάση των υπολογισμών είναι η ίδια... μετρικοί τόννοι Gross tonnage .. δηλαδή δύο πλοία 100χιλιάδων μετρικών τόννων gross tonnage το ένα στο Βέλγιο θα πληρώνει 17.500 δολλάρια φόρο στην Ελλάδα 15.700 ....

συγκριτικά νούμερα στην ίδια βάση είναι... τον συμφέρει λοιπόν τον εφοπλιστή (αν έχει μόνον αυτόν τον φόρο) να έχει το πλοίο στην Ελλάδα...

θέλεις να το πάμε και σε μονάδα φορολόγησης τους πίνακες τους έβαλα... το Βέλγιο είναι ελάχιστα ακριβώτερο στα νέα πλοία ενώ η Ελλάδα ακριβώτερη στα παλαιότερα...
Ποιο Βέλγιο μου λες τώρα ρε; Ειλικρινά; ΒΕΛΓΙΟ; Είναι το Βέλγιο ο άμεσως αντίπαλος της Ελλάδας στη ναυτιλία; Η Γερμανία είναι και η Κίνα. Βέλγιο. Πάλι καλά που δε μου λες για το τι πληρώνει στο Λουξεμβούργο δηλαδή. Η Ελλάδα ελέγχει το 30% του στόλου της ΕΕ και όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ λόγο στις αποφάσεις περί ναυτιλιακής πολιτικής. Υπακούμε την Γερμανία, τη Γαλλία, τηνν Ολλανδία  :headbang: :headbang:
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Ποιο Βέλγιο μου λες τώρα ρε; Ειλικρινά; ΒΕΛΓΙΟ; Είναι το Βέλγιο ο άμεσως αντίπαλος της Ελλάδας στη ναυτιλία; Η Γερμανία είναι και η Κίνα. Βέλγιο. Πάλι καλά που δε μου λες για το τι πληρώνει στο Λουξεμβούργο δηλαδή. Η Ελλάδα ελέγχει το 30% του στόλου της ΕΕ και όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ λόγο στις αποφάσεις περί ναυτιλιακής πολιτικής. Υπακούμε την Γερμανία, τη Γαλλία, τηνν Ολλανδία  :headbang: :headbang:

Σωστός !  :rockon:

 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Γιατί οι λεγόμενες ευκαιριακές σημαίες (ταμπάκο τρινινταν κτλπ κτλπ) είναι ακόμα πιο δελεαστικές. Πχ μέχρι πρόσφατα δεν ήξερα ότι μπορείς να βάεις και σημαια Λουξεμβούργου σ ένα πλοίο, όμως σ ένα από τα πλοία σηκώσαν σημαία Λουξεμβούργου που είναι ο φορολογικός παράδεισος των Γερμανών..
Επίσης ΑΝ σηκώσες Ελληνική σημαία θα πρέπει ν έχει 5 Έλληνες ναυτικούς (η κατάντια των πατριωτών εφοπλιστών και της ΝΔ που από εκεί που έπρεπε να έχει ΕΛΑΧΙΣΤΑ 10 Έλληνες, παλιότερα ακόμα ΜΟΝΟ Έλληνες) οπότε βάλει επιπλέον εισφορές κλτπ με τις σημαίες ευκαιρίας μπορείς ν έχει ναυτικούς από το Νεπαλ πχ

Αυτό δεν λέει τίποτε.

Αν ήταν έτσι γιατί να μην πήγαιναν όλα τους τα καράβια σε Λιβερία ή Μπαρμπάντος;

Και να σου το περιορίσω στην ΕΕ. Γιατί ο Γερμανός πάει ας πούμε στο Λουξεμβούργο και όχι στην Ελλάδα που έχει όπως λες την ευνοϊκώτερη φορολόγηση;
Άσε που βέβαια πολλοί Γερμανοί πλοιοκτήτες έχουν σηκωμένη Γερμανική σημαία και όχι την Λουξεμβουργιανή.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
.
 

Συνημμένα

  • ονασης.jpg
    ονασης.jpg
    18,4 KB · Εμφανίσεις: 24

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ποιο Βέλγιο μου λες τώρα ρε; Ειλικρινά; ΒΕΛΓΙΟ; Είναι το Βέλγιο ο άμεσως αντίπαλος της Ελλάδας στη ναυτιλία; Η Γερμανία είναι και η Κίνα. Βέλγιο. Πάλι καλά που δε μου λες για το τι πληρώνει στο Λουξεμβούργο δηλαδή. Η Ελλάδα ελέγχει το 30% του στόλου της ΕΕ και όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ λόγο στις αποφάσεις περί ναυτιλιακής πολιτικής. Υπακούμε την Γερμανία, τη Γαλλία, τηνν Ολλανδία  :headbang: :headbang:

δηλαδή θα άλλαζε τίποτε άμα σου έβαζα του Παναμά που είναι χαμηλώτεροι οι φόροι ???

το θέμα είναι ότι πουλάμε ένα συγκεκριμένο προιόν (ship registration) και πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί σε τιμές και υπηρεσίες...

και επειδή υπηρεσίες γενικά δεν έχουμε και τις καλύτερες θα πρέπει να ανταγωνιστούμε στις τιμές... (για παράδειγμα έχουμε από τις υψηλότερες χρεώσεις για δορυφορικές κλήσεις)...
από την άλλη έχουμε χαμηλώτερα ενοίκια γραφείων από πχ Σιγκαπούρη...

όλο αυτό το πακέτο θα πρέπει να είναι ελκυστικό για να μπορείς να σπρώξεις μεγάλο όγκο ώστε να βγάλεις χρήμα...
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Αυτό δεν λέει τίποτε.

Αν ήταν έτσι γιατί να μην πήγαιναν όλα τους τα καράβια σε Λιβερία ή Μπαρμπάντος;

Και να σου το περιορίσω στην ΕΕ. Γιατί ο Γερμανός πάει ας πούμε στο Λουξεμβούργο και όχι στην Ελλάδα που έχει όπως λες την ευνοϊκώτερη φορολόγηση;
Άσε που βέβαια πολλοί Γερμανοί πλοιοκτήτες έχουν σηκωμένη Γερμανική σημαία και όχι την Λουξεμβουργιανή.
Και πολλοί Έλληνες εφοπλιστες έχουν σηκώσει Ελληνική σημαία (Αγγελικούσης, Φαφαλιός κτλπ κτλπ)
Γιατι τοβ Λουξεμβούργο δεν του βλαζει περιορισμούς ως προς το πλήρωμα. Η Γερμανία τον περιορίζει. Η Ελλάδα τον περιορίζει.
Ο Έλληνας ο καπετάνιος παίρνει περίπου 10χιλιάρικα. Ο Γκανέζος παίρνει τα μισά περίπου
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Ο Σαμαράς έσπειρε το φόβο στις γριές
με το διάγγελμά του !  :2funny: :2funny: :2funny:

Δεν θα τα καταφέρει όμως να μαζέψει την κατρακύλα της ΝΔ !  :2funny: :2funny:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Και πολλοί Έλληνες εφοπλιστες έχουν σηκώσει Ελληνική σημαία (Αγγελικούσης, Φαφαλιός κτλπ κτλπ)
Γιατι τοβ Λουξεμβούργο δεν του βλαζει περιορισμούς ως προς το πλήρωμα. Η Γερμανία τον περιορίζει. Η Ελλάδα τον περιορίζει.
Ο Έλληνας ο καπετάνιος παίρνει περίπου 10χιλιάρικα. Ο Γκανέζος παίρνει τα μισά περίπου

ναι αλλά με Γκανέζο καπετάνιο το P&I τον χρεώνει 20% παραπάνω ασφάλιστρο...

είναι πακέτο όλο... δεν είναι αποκομένο τίποτε...
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=144696.0;attach=592188;image[/img[/URL]]


[/quote]
Πούτσες μπλε του παπάρα. Ο Αγγελικούσης που αυτή τη στιγμή είναι το Νο1 στους εφοπλιστές (σ αυτούς που δεν έχουν πάει στο χρηματιστήριο αλλά είναι παραδοσιακή ναυτιλία) με περίπου 100 πλοία αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα παρέμεινε. Το ίδιο και πολλοί άλλοι.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom