Νέα

Σαμαράς-Ν.Δ... Τί να πείς;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 391K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Πόσα χρόνια θα μείνει αντιπολίτευση η ΝΔ του Σαμαρά;

  • 1-2

    Ψήφοι: 18 25,0%
  • 3-6

    Ψήφοι: 4 5,6%
  • 7-10

    Ψήφοι: 5 6,9%
  • 10+ όπως μετά το 93

    Ψήφοι: 45 62,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    72

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Έλα το βρήκα.
ο νόμος 27/1975 ο οποίος προβλέπει για τους έλληνες εφοπλιστές 56 φοροαπαλλαγές. Επίσης είναι συνδεδεμένος με το ελληνικό Σύνταγμα, ώστε να μην μπορεί να αλλάξει. Σύμφωνα με το νόμο αυτό, κάθε πλοίο με ελληνική σημαία πληρώνει το χρόνο φόρο από 3.000 έως 8.000 ευρώ.
Μιλάμε για ΓΕΛΟΙΟ ποσό. 8000 ευρώ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ανά πλοίο όταν το 2005 πχ ένα πλοίο χωρητικότητα; 100χιλιάδων τόνων είχε ναύλο 60χιλιάδες ευρώ την ΗΜΕΡΑ.

μπαρμπούτσαλα... ένα πλοίο ηλικίας 0-4 ετών χωρητικότητας 100.000 τόννων πληρώνει στο Βέλγιο γύρω στα 17.400 δολλάρια τον χρόνο και στην Ελλάδα 15.800 τον χρόνο φόρο...


μπορώ να βρώ και σε άλλα κράτη...

 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Σύμφωνα με την νομοθεσία όλα τα ελληνικά γραφεία ή τα υποκαταστήματα αλλοδαπών ναυτιλιακών εταιρειών που ασχολούνται με την μεσιτεία πλοίων με ελληνική ή ξένη σημαία, άνω των 500 τόνων, εξαιρούνται από όλους τους φόρους, υποχρεώσεις και συνεισφορές που επιβάλλονται από το ελληνικό κράτος ή από τρίτους, στο εισόδημα που κέρδισαν από τις εμπορικές τους δραστηριότητες. Εξάλλου, οι μέτοχοι ελληνικών ή αλλοδαπών ναυτιλιακών εταιρειών που έχουν έδρα την Ελλάδα, δεν υπόκεινται στο καθεστώς φορολόγησης μερισμάτων και υπεραξιών, εξαιτίας της συμμετοχής τους στις ναυτιλιακές αυτές επιχειρήσεις. Επίσης, μέσα στα φορολογικά κίνητρα που παρέχει η ελληνική Πολιτεία στις ναυτιλιακές εταιρείες, περιλαμβάνεται και η διάταξη που προβλέπει ότι το εισόδημα το οποίο προέρχεται από εταιρείες που διαθέτουν πλοία ελληνικής σημαία ή ξένης σημαίς που είναι συμβεβλημένα με το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, εξαιρούνται από κάθε φόρο, υποχρέωση και παρακράτηση προς το ελληνικό κράτος. Η νομοθεσία προβλέπει επίσης ότι οι ξένες εταιρείες που διαθέτουν πλοία ξένης σημαίας των οποίων η διαχείριση έχει ανατεθεί σε ελληνική εταιρεία ή ελληνικό γραφείο, εξαιρούνται και αυτές με τη σειρά τους από κάθε είδους φορολόγηση των κερδών τους, ενώ τα μερίσματα που διανέμουν οι συγκεκριμένες εταιρείες, εξαιρούνται από φόρους εισοδήματος στο επίπεδο του μετόχου.
Βάλε τώρα ότι σε μια 10ετιά οι Ελληνικές εφοπλιστικές εταιρείες είχαν κέρδη περίπου 200δις δολλάρια (περίπου 150δις ευρώ) ΑΝ φορολογούνταν με 10% (και όχι με 15% ή 20% που είναι για τις άλλες εταιρείες) το ελληνικό κράτος θα είχε ΕΣΟΔΑ 15δις ευρώ σ αυτή τη 10ετία. Βάλε τώρα το 1.5δις ευρώ το χρόνο δίπλα στα 15εκ που πλήρωσαν το 2010 και ξεκίνα να τρελένεσαι
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
γιατί να μην ψάξει στον ιδωτικό τομέα;;;;

γιατί δεν έχει λόγο να ψάξει... δεν ζήτησε συνταξιοδότηση της την επιβάλλανε... ας την κρατούσανε... αυτοδίκαια απολυση λόγω συμπλήρωσης ετών υπηρεσίας...

εφόσον λοιπόν της την επιβάλλανε (έκανε αίτημα παραμονής διότι δεν είχε κανέναν λόγο να συνταξιοδοτηθεί αφού τα παιδιά μας είναι μεγάλα πλέον και απορρίφθηκε) πρέπει να την πληρώνουνε...
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
μπαρμπούτσαλα... ένα πλοίο ηλικίας 0-4 ετών χωρητικότητας 100.000 τόννων πληρώνει στο Βέλγιο γύρω στα 17.400 δολλάρια τον χρόνο και στην Ελλάδα 15.800 τον χρόνο φόρο...


μπορώ να βρώ και σε άλλα κράτη...
Και 15000χιλιάρικα ν είναι καταλαβαίνεις πως είναι ΑΣΤΕΙΟ ποσό όταν μάλιστα αυτό τι ίδιο πλοίο σημερα εν μέρα κρίσης είναι με ναύλο 20000. Α! Και στην Ελλάδα δεν ισχύει ο ηλικιακός συντελεστής
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Από τα απολογιστικά στοιχεία του 2010 προκύπτει ότι τα βεβαιωθέντα έσοα από την φορολόγηση των πλοίων ανέρχεται μόνο στα 14,7 εκατ. Ευρώ, ποσό που θεωρείται ιδιαίτερα μικρό.

Βάλε το ότι το 15% περίπου του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ εμπορικού στόλου ελέγχεται από Έλληνες και βάλε δίπλα και το παραπάνω ποσό και τράβα τ αρχίδια σου από τα νεύρα σου.
Σου ειπα και πριν...τα ξερω εκ τον εσω ολα αυτα που μου λες. Στα εξοδα φυσικα μπαινουν τα πολυτελη ταξιδια γευματα σπιτια αυτοκινητα κτλπ κτλπ κτλπ.
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Ερευνητάκο.

Πες μας πως ένας μεντεσές από τον οποίο κρέμεται μία πόρτα δέχεται δυνάμεις εφελκυσμού.

Πες μας πως χυτεύεται ένα μαντεμένιος μεντεσές.

Ερευνητάκο, ντροπή του ΕΜΠ, ακόμη και τα πάκια ξέρουν πως κατασκευάζεται ένας μεντεσές.

Ρε βλήμα άσχετε ,

πάρε

Πάντα στις πόρτες χαλάει ο πάνω μεντεσές διότι ασκούνται
εφελκυστικές δυνάμεις στη συγκόλληση του με την κάσα της σιδερόπορτας,
ενώ στον κάτω θλιπτικές  .
Αυτό ρώτησαν στο ΤΕΕ ,πανηλίθιε .

Θες να μάθεις πως ασκούνται οι δυνάμεις εφελκυσμού ;

Διάβασε ρε ανεπίδεκτε μαθησης , τη Φυσική του Λυκείου !  :2funny: :2funny: :2funny:

Το κέντρο βάρος της πόρτας , άσχετε , δημιουργεί μια ροπή

που καταπονεί εφελκυστικά την κόλληση του πάνω μεντεσέ

και θλιπτικά την κάτω .

Εχεις τελειώσει το Λυκειο ;

Η Κίνα έχει μεγάλο Κρατικό  χρέος σε σχέση με το ΑΕΠ , ή το έμαθες

τελικά ότι είναι μικρό ποσοστό  ;  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
γιατί δεν έχει λόγο να ψάξει... δεν ζήτησε συνταξιοδότηση της την επιβάλλανε... ας την κρατούσανε... αυτοδίκαια απολυση λόγω συμπλήρωσης ετών υπηρεσίας...

εφόσον λοιπόν της την επιβάλλανε (έκανε αίτημα παραμονής διότι δεν είχε κανέναν λόγο να συνταξιοδοτηθεί αφού τα παιδιά μας είναι μεγάλα πλέον και απορρίφθηκε) πρέπει να την πληρώνουνε...

γιατί να την κρατήσουνε; σύμφωνα με την νεο φιλελε λογική θα έπρεπε να ψάξει να βρει δουλεια... ή να μην πάρει σύνταξη μέχρι τα 60+...
το ότι εκμεταλλεύεται την κατάσταση είναι άλλο θέμα...
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Οι «πατριώτες» της ναυτιλίας - όπως αρέσκονται οι περισσότεροι να αυτοχαρακτηρίζονται – κατορθώνουν εν καιρώ κρίσης να γιγαντώνουν τις περιουσίες τους, ενώ την ίδια ώρα μισθωτοί και συνταξιούχοι πασχίζουν καθημερινά για να εξασφαλίσουν τα απολύτως απαραίτητα για τη διαβίωσή τους.

Το παράδοξο αυτό, το πώς δηλαδή αυτή η συγκεκριμένη ελίτ κατορθώνει να βγαίνει αλώβητη από μία κρίση που έχει «γονατίσει» τον ελληνικό λαό, εξηγείται σε δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters.

Οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι σύμφωνα με το ρεπορτάζ,«έχουν τζίρο που ανέρχεται περίπου στο 5% του ΑΕΠ και ελέγχουν περίπου το 15% του παγκόσμιου στόλου, απολαμβάνουν μία ευνοϊκή φορολογική μεταχείριση για δεκαετίες, καθώς πληρώνουν φόρους με βάση τη χωρητικότητα των πλοίων τους και όχι επί των κερδών τους».

Επί της ουσίας δηλαδή, οι Έλληνες εφοπλιστές φορολογούνται ...ως άνεργοι, με αποτέλεσμα τα αστρονομικά ποσά που κερδίζουν να καταλήγουν σχεδόν αυτούσια στους λογαριασμούς τους.

Η φορολογική αυτή «ασυλία», η οποία τυγχάνει ιδιαίτερης μνείας στο ρεπορτάζ, προκύπτει φυσικά από το πλήθος των φοροαπαλλαγών που για περισσότερα από 40 χρόνια ισχύουν αποκλειστικά για την κάστα των εφοπλιστών. Αρκεί μόνο να υπενθυμίσουμε το νόμο 27/1975, ο οποίος εξασφαλίζει στους Έλληνες καραβοκύρηδες 56 φοροαπαλλαγές.

Σύμφωνα με το νόμο αυτό, κάθε πλοίο υπό ελληνική σημαία πληρώνει το χρόνο φόρο από 3.000 έως 8.000 ευρώ. Όσο δηλαδή ένας άνεργος χωρίς εισοδήματα. Αν δε το πλοίο είναι ελληνικό, αλλά υπό ξένη σημαία, τότε ο εφοπλιστής δεν πληρώνει απολύτως τίποτα!

Το φορολογικό καθεστώς που ισχύει για τους εφοπλιστές είναι ασύλληπτο, αν αναλογιστεί κανείς το πόσους φόρους πληρώνουν οι υπόλοιποι πολίτες, ειδικά μετά την «άφιξη» των Μνημονίων. Φόρους που ουσιαστικά αφαιμάζουν τους πραγματικούς αιμοδότες της ελληνικής οικονομίας, αφήνοντας στο «απυρόβλητο» την πιο πλούσια ομάδα των Ελλήνων.

Όμως ακόμα και σήμερα που η χώρα διανύει τον έκτο χρόνο ύφεσης και που μέχρι και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει έρευνα για την πλεονεκτική τους φορολόγηση, η ελληνική κυβέρνηση εξακολουθεί να τους προστατεύει, προβάλλοντας ως δικαιολογία για την προκλητική τους μεταχείριση την «συνεισφορά» τους και το «υπέρμετρο πατριωτικό τους αίσθημα».

Η αλήθεια όμως είναι ότι αυτή είναι η εικόνα που κάποιοι από το εφοπλιστικό λόμπι με πάθος και με ζήλο προσπαθούν να συντηρούν, ώστε να συνεχίζουν ανενόχλητοι να υποφορολογούνται.

Γιατί πόσο πατριώτης μπορεί να θεωρηθεί κάποιος που δεν πληρώνει όσα του αναλογούν στο κράτος που τόσο «απλόχερα» τον προστατεύει και τον στηρίζει;

Πλέον, η μάσκα του «πατριώτη» εφοπλιστή έχει καταρρεύσει, καθώς είναι σαφές ότι με ένα τέτοιο νομικό πλαίσιο φοροαπαλλαγών και ευνοιοκρατίας οι εφοπλιστές παραμένουν στην Ελλάδα κυρίως επειδή τους συμφέρει οικονομικά και όχι επειδή νοιάζονται για τους εργαζόμενους και την ελληνική οικονομία. Ας κόψουν μερικοί επιτέλους την «καραμέλα» του πατριωτισμού γιατί είναι ξεκάθαρο πως υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.

Read more:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
γιατί να την κρατήσουνε; σύμφωνα με την νεο φιλελε λογική θα έπρεπε να ψάξει να βρει δουλεια... ή να μην πάρει σύνταξη μέχρι τα 60+...
το ότι εκμεταλλεύεται την κατάσταση είναι άλλο θέμα...
Οχι το οτι ο τραβατρομπας κραζει οσους βγηκαν στα 45 λογο εργασιας)Στρατιωτικη-Ιπταμενοι) ενω η γυναικα του βγηκε στα 54 και εκανε δουλεια γραφειου ειναι το θεμα.
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.106
Κριτικές
7
Like
10.107
Πόντοι
1.686
Το ονομα "Παπανδρεου" κανει παντα μεγαλο γκελ επι δεκαετιες. Επιμενετε να το υποτιμάτε αυτό. Εγω όχι. Ανετα βλεπω ΓΑΠ να παιρνει 7-8% για πλακα. Εκ του οποιου το μισο από τον Συριζα.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Οχι το οτι ο τραβατρομπας κραζει οσους βγηκαν στα 45 λογο εργασιας)Στρατιωτικη-Ιπταμενοι) ενω η γυναικα του βγηκε στα 54 και εκανε δουλεια γραφειου ειναι το θεμα.

ας μην είμαστε σκληροί... μπορεί η γυναίκα του να έχει άλλες αντιλήψεις...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Και 15000χιλιάρικα ν είναι καταλαβαίνεις πως είναι ΑΣΤΕΙΟ ποσό όταν μάλιστα αυτό τι ίδιο πλοίο σημερα εν μέρα κρίσης είναι με ναύλο 20000. Α! Και στην Ελλάδα δεν ισχύει ο ηλικιακός συντελεστής

αυτο ποιός σου το είπε ??


ρε παίκτη εφόσον οι άλλες χώρες έχουν αυτούς τους συντελεστές θα πρέπει να τους ακολουθήσεις ... αλλιώς παύεις να είσαι ανταγωνιστικός και σου φεύγουν όλα τα πλοία από το registry και τα ναυτιλιακά γραφεία... τι να κάνουμε αυτές είναι οι διεθνείς τιμές του προιόντος "εξυπηρέτηση ναυτιλίας"

αν σε ενδιαφέρει να το πουλάς σαν προιόν πρέπει να είσαι ανταγωνιστικός τόσο σε ποιότητα όσο και σε τιμές...
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
αυτο ποιός σου το είπε ??


ρε παίκτη εφόσον οι άλλες χώρες έχουν αυτούς τους συντελεστές θα πρέπει να τους ακολουθήσεις ... αλλιώς παύεις να είσαι ανταγωνιστικός και σου φεύγουν όλα τα πλοία από το registry και τα ναυτιλιακά γραφεία... τι να κάνουμε αυτές είναι οι διεθνείς τιμές του προιόντος "εξυπηρέτηση ναυτιλίας"

αν σε ενδιαφέρει να το πουλάς σαν προιόν πρέπει να είσαι ανταγωνιστικός τόσο σε ποιότητα όσο και σε τιμές...
εχει δικιο σ αυτο νταννυς,,δεν μπορεις να μαντρωσεις τις ναυτιλιακες εταιρειες διεθνων μεταφορων,,,
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ρε βλήμα άσχετε ,

πάρε

Πάντα στις πόρτες χαλάει ο πάνω μεντεσές διότι ασκούνται
εφελκυστικές δυνάμεις στη συγκόλληση του με την κάσα της σιδερόπορτας,
ενώ στον κάτω θλιπτικές  .
Αυτό ρώτησαν στο ΤΕΕ ,πανηλίθιε .

Θες να μάθεις πως ασκούνται οι δυνάμεις εφελκυσμού ;

Διάβασε ρε ανεπίδεκτε μαθησης , τη Φυσική του Λυκείου !  :2funny: :2funny: :2funny:

Το κέντρο βάρος της πόρτας , άσχετε , δημιουργεί μια ροπή

που καταπονεί εφελκυστικά την κόλληση του πάνω μεντεσέ

και θλιπτικά την κάτω .

Εχεις τελειώσει το Λυκειο ;

Η Κίνα έχει μεγάλο Κρατικό  χρέος σε σχέση με το ΑΕΠ , ή το έμαθες

τελικά ότι είναι μικρό ποσοστό  ;  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

βρε ηλίθιε .. τις ίδιες πουστιές με το στοίχημα που έβαλες με τον άλεξ κάνεις πάλι....

είναι μαντεμένιος ο μεντεσές ???

μας παρλαπίπιασες ότι είναι μαντεμένιες οι πόρτες, μόλις σε έκραξα είπες για τους μεντεσέδες, μόλις σε ξεμπρόστιασε ο βολταίρος άρχισες να τσαμπουνάς ότι χαλάει η κόλληση... μαλάκα εεε μαλάκα... ντροπή του ΕΜΠ....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom