με πρόθεση να σε βοηθήσω θα σου ξαναπώ πως κάνεις συνεχώς το ιδιο λάθος, Αναφέρεις νούμερα αρματων και αεροσκαφών που αφορούν τα συνολικά που κατασκευάστηκαν μεχρι το '45. Καταλαβαίνεις φυσικά πως όλα αυτά δεν ήταν διαθέσιμα στο σύνολο τους με το "καλημέρα" .
Αν θες να είναι βάσιμο το ερώτημα "πως έφτιαξαν όπλα αφού απογορεύοταν " και "γιατί δεν τους έλεγξαν" θα πρέπει να βρεις και να αναφέρεσαι στα όσα κατασκέυασαν αρχικά, ας πούμε αυθαίρετα μέχρι το '39 που ξεκιναει ο πόλεμος. Ουσιαστικά πολύ νωρίτερα μιας και αν θυμάμαι καλά κάποια στιγμή ο Χίτλερ δήλωσε πως δεν αναγνωρίζει τις συνθήκες και τους περιορισμούς τους.
Ναι, η λογική σου είναι σωστή. Έπρεπε να το είχα ψάξει από την αρχή, MEA CULPA.
.....About 200 Ju 87A were built from 1937 to 1938 and a handful of them went to Spain to the
Legion Condor. There the Ju 87 began to win their fearful reputation.....
...........At the beginning of the
Polish campaign on September 2, the German Luftwaffe had 9 Stuka groups, which were equipped with 351 Ju 87B, of which 303 were operational.......
ΠΗΓΉ
https://www.ww2-weapons.com/stuka/
Συμπερασματικά, 550 Στούκας είχαν κατασκευαστεί πριν την αρχή του πολέμου, με το καλημέρα, όπως λες κι εσύ. Είχαν δαπανηθεί μεγάλα ποσά στη σχεδίαση, εξέλιξη και στις δοκιμές, και τα πληρώματά τους είχαν εκπαιδευτεί, κι όχι στην κρυφή Ρωσική Εγκατάσταση. Με λίγα λόγια, φαινόταν πως η θύελλα ερχόταν (στις Υπηρεσίες πληροφοριών εννοώ) και συνεχίζει να μένει η ερώτηση για ποιο λόγο χορηγήθηκαν στη Γερμανία αυτά τα κονδύλια. Συμφωνώ ότι παρήχθησαν λιγότερα στην αρχή, και στη συνέχεια άρχισε η μαζική παραγωγή τους, αλλά και πάλι μένει αναπάντητο το ερώτημα, άσχετα αν οι αριθμοί είναι μικρότεροι, του με ποια κονδύλια παρήχθησαν και πως οι Μυστικές Υπηρεσίες των Αγγλογάλων δεν τους κατάλαβαν