You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πτώση με μηχανη με 140 χλμ.
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Vasilisperisteri
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 52
- Εμφανίσεις 5K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.936
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.492
- Πόντοι
- 8.846
ορισμένες παρατηρήσεις από κάποιον που δεν έχει ούτε είχε μηχανή δική του.
α. έχω οδηγήσει στο παρελθόν (χωρίς να είμαι κάτοχος ο ίδιος), είναι όμορφη εμπειρία και φοβερή αίσθηση, είμαι λάτρης των επιταχύνσεων (όχι απλά της ταχύτητας), δε φοβάμαι πιστέψτε με, αλλά το συγκεκριμένο "σπορ" είναι ο σίγουρος δρόμος προς κάτι πολύ άσχημο. νομοτελειακά.
αρχές του 90 με φίλο κάναμε πολλά χιλιόμετρα επί αρκετούς μήνες, αυτός με μια africa twin κι εγώ με transalp δικό του επίσης, παρατημένο για χάρη της africa.
όμορφα, ωραία, εκτός αθήνας τα σ/κ (ανύπαντροι), χωρίς μαλακίες αλλά πραγματικά γρήγορα όπου μας έπαιρνε. συνειδητοποίησα σύντομα ότι είναι ακόμα πιο επικίνδυνο κι από αυτό που έκανα στην καθημερινότητα και σύντομα είπα τέλος. ούτε τα σ/κ στην επαρχία.
ξέρω θα ακούσω πολλά ενδεχομένως αλλά είμαι κάθετος, οι δυο ρόδες ΔΕΝ είναι εμπιστοσύνης.
β. νομοτελειακά επίσης ο αναβάτης μηχανής που τη χρησιμοποιεί στην καθημερινότητά του θα κάνει μαλακίες. ειδικά μέσα στην πόλη.
δεν σας κατηγορώ καθώς πιθανότατα θα έκανα ακριβώς το ίδιο κερδίζοντας άπειρο χρόνο με προσπεράσεις άκυρες, με στριμώγματα ανάμεσα στα οχήματα, ίσως και με κόκκινα σε "άσχετα" σημεία και και και...
οκ λοιπόν δεν "κατηγορώ" αλλά η πραγματικότητα είναι ότι είστε επικίνδυνοι ότι κι αν λέτε. ναι υπάρχουν αρκετοί οδηγοί αυτοκινήτου απρόσεχτοι, αδιάφοροι, άσχετοι. οι περισσότεροι όμως - πιστέψτε με - δεν είναι τέτοιοι. το πρόβλημα ξεκινάει από τη δική σας συμπεριφορά που παραδέχομαι είναι σχεδόν το "αυτονόητο".
φαύλος κύκλος δλδ εξ ου και η επικινδυνότητα.
γ. διαβάζω πιο πάνω ότι όπως λέτε όλοι φοράτε κράνος, εξάρτηση κατάλληλη, μπουφάν κλπ.
μη χέσω...
σκοπός του ποστ.
να σας την πω? να κάνω τον έξυπνο?
ΟΧΙ ρε παιδιά, με ειλικρίνεια όχι.
εντάξει καβαλήστε (μηχανές), οδηγήστε, περάστε όμορφα αλλά τουλάχιστον κάντε τα αυτονόητα.
ΟΧΙ πολλές μαλακίες μες την πόλη και το γαμημένο το κράνος....(μαζί με τα λοιπά)
α. έχω οδηγήσει στο παρελθόν (χωρίς να είμαι κάτοχος ο ίδιος), είναι όμορφη εμπειρία και φοβερή αίσθηση, είμαι λάτρης των επιταχύνσεων (όχι απλά της ταχύτητας), δε φοβάμαι πιστέψτε με, αλλά το συγκεκριμένο "σπορ" είναι ο σίγουρος δρόμος προς κάτι πολύ άσχημο. νομοτελειακά.
αρχές του 90 με φίλο κάναμε πολλά χιλιόμετρα επί αρκετούς μήνες, αυτός με μια africa twin κι εγώ με transalp δικό του επίσης, παρατημένο για χάρη της africa.
όμορφα, ωραία, εκτός αθήνας τα σ/κ (ανύπαντροι), χωρίς μαλακίες αλλά πραγματικά γρήγορα όπου μας έπαιρνε. συνειδητοποίησα σύντομα ότι είναι ακόμα πιο επικίνδυνο κι από αυτό που έκανα στην καθημερινότητα και σύντομα είπα τέλος. ούτε τα σ/κ στην επαρχία.
ξέρω θα ακούσω πολλά ενδεχομένως αλλά είμαι κάθετος, οι δυο ρόδες ΔΕΝ είναι εμπιστοσύνης.
β. νομοτελειακά επίσης ο αναβάτης μηχανής που τη χρησιμοποιεί στην καθημερινότητά του θα κάνει μαλακίες. ειδικά μέσα στην πόλη.
δεν σας κατηγορώ καθώς πιθανότατα θα έκανα ακριβώς το ίδιο κερδίζοντας άπειρο χρόνο με προσπεράσεις άκυρες, με στριμώγματα ανάμεσα στα οχήματα, ίσως και με κόκκινα σε "άσχετα" σημεία και και και...
οκ λοιπόν δεν "κατηγορώ" αλλά η πραγματικότητα είναι ότι είστε επικίνδυνοι ότι κι αν λέτε. ναι υπάρχουν αρκετοί οδηγοί αυτοκινήτου απρόσεχτοι, αδιάφοροι, άσχετοι. οι περισσότεροι όμως - πιστέψτε με - δεν είναι τέτοιοι. το πρόβλημα ξεκινάει από τη δική σας συμπεριφορά που παραδέχομαι είναι σχεδόν το "αυτονόητο".
φαύλος κύκλος δλδ εξ ου και η επικινδυνότητα.
γ. διαβάζω πιο πάνω ότι όπως λέτε όλοι φοράτε κράνος, εξάρτηση κατάλληλη, μπουφάν κλπ.
μη χέσω...
σκοπός του ποστ.
να σας την πω? να κάνω τον έξυπνο?
ΟΧΙ ρε παιδιά, με ειλικρίνεια όχι.
εντάξει καβαλήστε (μηχανές), οδηγήστε, περάστε όμορφα αλλά τουλάχιστον κάντε τα αυτονόητα.
ΟΧΙ πολλές μαλακίες μες την πόλη και το γαμημένο το κράνος....(μαζί με τα λοιπά)
Τελευταία τροποποίηση:
Μάγος του ΟΖ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 666
- Like
- 1.438
- Πόντοι
- 206
Ρε φιλε οδηγώ 35 χρόνια μηχανές παπάκια βεσπες κλπ
1.με 140-180 για να τρέχεις εκτός από αουτομπαν Ελβετίας Αυστρίας (ούτε εκεί για μένα) πρεπει νάσαι. Μεγάλος τζογαδόρος
Ελλάδα και τα 120 πολλά. Ειναι
Άγιο. Είχες...
Ελλάδα λόγω καιρού δεν μπορείς σε καθημερινές μετακινήσεις ναχει; κάτι πιο πολύ από. Κράνος μπουφάν ελαφρύ μηχανής και μποτακι όχι μπότα
Συμπέρασμα πας όσο πιο σιγά γίνεται αλλιώς πας αργά ή γρήγορα για βρούβες
Έχω γλυτώσει στα 18 και 22 μου από σίγουρο μοιραίο. Χάρη σε μεγάλη κωλοφαρδία
Στα 18 δεν έβαλα μυαλό αλλά στα 22 έβαλα κι έβαλα κόφτη στον δεξί μου καρπό
Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και τα 140 με μηχανή ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, ΞΕΧΑΣΤΑ
Στηρίζω στο ότι σε όλη την Ελλάδα το όριο είναι μέχρι 130 το πολύ. Εγώ με το αυτοκίνητο και αποφεύγω πάνω από 120. Εσύ φίλε νηματοθέτη αν θέλεις να φτάσεις κάπου κάντο με ασφάλεια, ξεκινώντας πιο νωρίς και όχι πιο γρήγορα...Δυστυχώς κάθε μέρα κάνω 120 με 150 χλμ λόγω δουλειάς και κατά κάποιο τρόπο πρέπει να εκμηδενιζω τους χρονους....από το σπιτι (δυτικα προάστια)χρειάζεται σχεδόν καθημερινά να κινηθω σε Σπάτα ελευσινα Πειραιά και ίσως κέντρο....
tarzan71
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 152
- Like
- 434
- Πόντοι
- 21
Περαστικά στο φίλο με το ατύχημα, είχε άγιο πραγματικά γιατί σε ΕΟ με όσα και να πέσεις υπάρχουν και τα διερχόμενα αυτοκίνητα που θα σε φάνε λάχανο.
Τώρα επειδή διαβάζω για την ταχύτητα και εάν τα 100 ή τα120 είναι ασφαλή σε σχέση με τα 140.
Μάγκες ακόμα και με φουλ εξοπλισμό οποιαδήποτε πτώση με πάνω από 40 - 50 χλμ σε δρόμο έχει πολλούς κινδύνους γιατί είναι δρόμος και όχι πίστα που έχεις κάποιο έλεγχο.
Τώρα επειδή διαβάζω για την ταχύτητα και εάν τα 100 ή τα120 είναι ασφαλή σε σχέση με τα 140.
Μάγκες ακόμα και με φουλ εξοπλισμό οποιαδήποτε πτώση με πάνω από 40 - 50 χλμ σε δρόμο έχει πολλούς κινδύνους γιατί είναι δρόμος και όχι πίστα που έχεις κάποιο έλεγχο.
Διαγραμμένο μέλος 215864
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 2.380
- Like
- 3.709
- Πόντοι
- 456
Περαστικά
Pornofan
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2019
- Μηνύματα
- 5.728
- Like
- 8.456
- Πόντοι
- 2.356
τώρα έχει και αγριογούρουναΒλέπεις,
Αθήνα Θεσσαλονίκη,
στοπα πριν έχω τρακάρει μ ένα λυκόσκυλα 800χιλ ζημιά τοτε
Επίσης Ιόνια οδό, στον κόμβο Αμφιλοχίας έχω δει δυο φορές σκυλί μες στην αουτομπαν.
Έχει εκεί δίπλα μετά την έξοδο μια καντίνα κ μαζεύει αδεσποτα
Δεν μιλάω θεωρητικά
ΑΚΡΆΤΑ πάλι κίνδυνος από σκυλια
bourdeliaris82
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 6.624
- Κριτικές
- 57
- Like
- 6.779
- Πόντοι
- 6.030
Περαστικα και παντα ορθιος φιλε νηματοθετη. Εγω μικρος ειχα φαει σαβουρα γυμνος καλοκαιρι με παπακι και σερνομουν για αρκετα μετρα στο τσιμεντο. Αποτελεσμα να την σκαπουλαρω με εγκαυματα σε ολη την αριστερη πλευρα. Κατα τ αλλα ως κατοχος μηχανης μεγαλου κυβισμου τωρα, τιποτα το ανησυχητικο ,αλλα προσεχω και τη σκια μου. Οσοι οδηγαμε μηχανες δεν εχουμε προτεραιοτητα πουθενα και παντα εξοπλισμος. Χωρις κρανος δεν βαζεις μπρος.
skatastamoutratous
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Ιουλ 2019
- Μηνύματα
- 1.056
- Like
- 1.736
- Πόντοι
- 216
Αυτά που διαβάζω για όχι πάνω από 120-130 είναι χαριτωμενιές και προφανώς από ανθρώπους που ποτέ δεν είχαν μια μεγάλη και δυνατή μοτό που η 1η της περνάει τα 100… ή αν είχαν δεν βγήκαν ποτέ σε αυτοκινητόδρομο και να χτυπήσουν έστω και για λίγο μια +220άρα - να δούνε μετά πώς θα τους φαίνονται τα 120-130…
Τέσπα, δεν είμαι υπέρ του “αλόγιστου τρεξίματος” και ειδικά αν αυτό γίνεται σε πόλη/κίνηση /δύσκολο επαρχιακό. Άμα όμως έχεις 100/120/150 άλογα στο δεξί σου χέρι και άδειο αυτοκινητόδρομο μπροστά σου είναι αδύνατον να μην είσαι μονίμως στα 140-160 με μερικά ανοιγματάκια στα +200 που και που… Και που παρεμπιπτόντως είναι απείρως ασφαλέστερα απ’ότι τα 40-50 του παπιού στην χαοτική πόλη…
Όσο για το φίλο…
Περαστικά και ποτέ ξανά. Και ναι – είναι γνωστό ότι ο εξοπλισμός σώζει. Πάντού και πάντα πρέπει να φοριέται και να είναι καλής ποιότητας. Ακόμα και στις διαδρομές 5λέπτου – άλλωστε στατιστικά εκεί γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα…
Και να θυμάστε όσοι καβαλάτε… Οι μοτοσικλετιστές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες.
Σε αυτούς που έχουν πέσει και σε αυτούς που θα πέσουν…
Τέσπα, δεν είμαι υπέρ του “αλόγιστου τρεξίματος” και ειδικά αν αυτό γίνεται σε πόλη/κίνηση /δύσκολο επαρχιακό. Άμα όμως έχεις 100/120/150 άλογα στο δεξί σου χέρι και άδειο αυτοκινητόδρομο μπροστά σου είναι αδύνατον να μην είσαι μονίμως στα 140-160 με μερικά ανοιγματάκια στα +200 που και που… Και που παρεμπιπτόντως είναι απείρως ασφαλέστερα απ’ότι τα 40-50 του παπιού στην χαοτική πόλη…
Όσο για το φίλο…
Περαστικά και ποτέ ξανά. Και ναι – είναι γνωστό ότι ο εξοπλισμός σώζει. Πάντού και πάντα πρέπει να φοριέται και να είναι καλής ποιότητας. Ακόμα και στις διαδρομές 5λέπτου – άλλωστε στατιστικά εκεί γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα…
Και να θυμάστε όσοι καβαλάτε… Οι μοτοσικλετιστές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες.
Σε αυτούς που έχουν πέσει και σε αυτούς που θα πέσουν…
Τελευταία τροποποίηση:
ΧΧΧ-Man
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 2.253
- Κριτικές
- 46
- Like
- 4.263
- Πόντοι
- 5.595
..με πρόλαβες.... ακριβως αυτο ηθελα να γραψω...!Και να θυμάστε όσοι καβαλάτε… Οι μοτοσικλετιστές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες.
Σε αυτούς που έχουν πέσει και σε αυτούς που θα πέσουν…
Περαστικα στο παλικαρι....
Και προσοχή στους ''κουτακιδες''...
Ειδικά αυτους που δεν εχουν καβαλήσει ποτε μηχανή στην ζωη τους... και δεν τους προσεχουν καθολου.... κ μην πω τους μισούνε κιολας... που αυτοι καθοντε στο μποτιλιαρισμα... ενω οι μηχανοβιοι περνανε αναμεσα....!!!
tkinaliss
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 26 Μαΐ 2006
- Μηνύματα
- 813
- Κριτικές
- 41
- Like
- 9.095
- Πόντοι
- 10.413
Περαστικά φίλος και πάντα όρθιος και τυχερός.
Επίσης λένε ότι στα 5 πρώτα χρόνια οδήγησης μηχανής, θα σου συμβεί η στραβή.
Έτσι και σε εμένα πριν από πολλά χρόνια με την Transalp (έφταιγε αυτοκίνητο).
Τυχερός που δεν μου πάτησε το κεφάλι το άλλο αυτοκίνητο που ακολουθούσε και που πέρασε ξυστά από το κεφάλι μου που σερνόταν με το κράνος στο οδόστρωμα....
Τώρα πια με τα 1200 κυβικά μου πηγαίνω πολύ προσεκτικά.
Σαν να με περιτρυγυρίζουν μαλάκες από παντού.
Επίσης λένε ότι στα 5 πρώτα χρόνια οδήγησης μηχανής, θα σου συμβεί η στραβή.
Έτσι και σε εμένα πριν από πολλά χρόνια με την Transalp (έφταιγε αυτοκίνητο).
Τυχερός που δεν μου πάτησε το κεφάλι το άλλο αυτοκίνητο που ακολουθούσε και που πέρασε ξυστά από το κεφάλι μου που σερνόταν με το κράνος στο οδόστρωμα....
Τώρα πια με τα 1200 κυβικά μου πηγαίνω πολύ προσεκτικά.
Σαν να με περιτρυγυρίζουν μαλάκες από παντού.
Vasilisperisteri
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 2 Νοε 2020
- Μηνύματα
- 659
- Κριτικές
- 30
- Like
- 4.523
- Πόντοι
- 2.836
Πέρασαν 25.....για να γίνει η στραβή....Αχαχαχαχ στα 42 και βάλε πλέον....και Καβαλαω από 17 με δίπλωμα.....Περαστικά φίλος και πάντα όρθιος και τυχερός.
Επίσης λένε ότι στα 5 πρώτα χρόνια οδήγησης μηχανής, θα σου συμβεί η στραβή.
Έτσι και σε εμένα πριν από πολλά χρόνια με την Transalp (έφταιγε αυτοκίνητο).
Τυχερός που δεν μου πάτησε το κεφάλι το άλλο αυτοκίνητο που ακολουθούσε και που πέρασε ξυστά από το κεφάλι μου που σερνόταν με το κράνος στο οδόστρωμα....
Τώρα πια με τα 1200 κυβικά μου πηγαίνω πολύ προσεκτικά.
Σαν να με περιτρυγυρίζουν μαλάκες από παντού.
Πάντως Ναι αν οδηγας μηχανή πρέπει να είσαι 200 φορές πιο προσεκτικός για του άλλους οδηγούς...
Αδερφέ, περαστικά και πάντα όρθιος. Ποτέ χωρίς εξοπλισμό...ούτε για τσιγάρα... Ομοίως πριν δύο χρόνια θα έχανα το χέρι μου...Καλημέρα συναγωνιστες....
Ανοίγω αυτό το ποστ για να επισημάνω και από προσωπική εμπειρία την αναγκαιότητα του σωστού εξοπλισμού πάνω στην μηχανη. Παίδες οπωσδήποτε είτε πάτε 100 μέτρα ή 1000 χλμ
ΚΡΑΝΟΣ ΜΠΟΥΦΑΝ ΜΠΟΤΕΣ.
Έχασα το μπροστινό μέρος της μηχανής στην εθνική οδό σε ανοιχτή στροφή από κάποιο πεταμένο πατημένο μπουκάλι. Έπεσα με 140 χλμ. Ευτυχώς την γλύτωσε με θλασεις εγκαύματα και ραμματα.
Αν δεν φορούσα μπουφάν (με πρόσθετη ραχοκοκαλια) και μποτες, σίγουρα θα έψαχνα το αριστερό χέρι και τα αριστερά άκρα του ποδιού...
Για αυτό πάντα
ΚΡΑΝΟΣ ΜΠΟΥΦΑΝ ΜΠΟΤΕΣ
Αν θέλουμε να συνεχισουμε και να γαμαμε.....
Σορρυ για το ίσως άκυρο ποστ αλλά ήθελα να το επισημάνω....
Και όπως λέμε και εμείς οι μηχανοβιοι
Πάντα όρθιοι.....(Ευχή διττης χρήσης)
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 28.037
- Κριτικές
- 16
- Like
- 15.080
- Πόντοι
- 6.515
Τώρα πια με τα 1200 κυβικά μου πηγαίνω πολύ προσεκτικά.
Σαν να με περιτρυγυρίζουν μαλάκες από παντού.
Έτσι ακριβώς, άμυνα παντα, κοιτάμε καθρέπτες, αμα δουμε κανέναν περιεργο με σφήνες από πισω αφήνουμε να περάσει
Διασταυρωση κι ας έχουμε προτεραιοτητα κόβουμε λίγο
Φανάρια όταν ανάψει πρασινο δεν φευγουμε σαν σουμαχερ, αφήνουμε 2 δευτερολεπτα, ελέγχουμε...
Παππουδες, γυναίκες με κινητό προσεχουμε ιδιαίτερα
whiplash
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 129
- Like
- 117
- Πόντοι
- 1
Πραγματικά φίλε.. λένε για εμάς τους μηχανόβιους ότι είμαστε επικίνδυνοι.. αλλά αυτοί που δεν ανέβηκαν ποτέ τους σε μηχανή ΟΝΤΩΣ δεν βλέπουν καν τις μηχανές.. οδηγώ 20 χρόνια και αυτοκίνητο και μηχανή και δεν έχω κόψει ποτέ δρόμο σε μηχανόβιο, ούτε και σε αυτοκίνητο βέβαια. Αντίθετα μου έκοψαν τον δρόμο 2 φορές αυτοκίνητα , το 1 το γλίτωσα με απλά γδαρσίματα, το 2 ήταν σοβαρό καθώς είχα χάσει πολύ αίμα και κόντεψε να πεθάνω , ήμουν τυχερός που ήταν το ασθενοφόρο σε επιφυλακή λόγω εορτών. την 3η φορά ο άλλος παραβίασε κόκκινο και με έστειλε 50 μέτρα μακριά.. Κάποιος πιο πάνω έλεγε ότι κάποια στιγμή στην εθνική κάνεις ανοίγματα και βαράει και 200αρες ανα διαστήματα ΕΤΣΙ ειναι .. τα 140 σε Εθνική οδό χωρίς κίνηση μετά από μισή ώρα είναι λες και πας με 80...με πρόλαβες.... ακριβως αυτο ηθελα να γραψω...!
Περαστικα στο παλικαρι....
Και προσοχή στους ''κουτακιδες''...
Ειδικά αυτους που δεν εχουν καβαλήσει ποτε μηχανή στην ζωη τους... και δεν τους προσεχουν καθολου.... κ μην πω τους μισούνε κιολας... που αυτοι καθοντε στο μποτιλιαρισμα... ενω οι μηχανοβιοι περνανε αναμεσα....!!!
lemourios505
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 2
- Like
- 15
- Πόντοι
- 0
περαστικκα και παντα ορθιος φιλε..
Μάγος του ΟΖ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 666
- Like
- 1.438
- Πόντοι
- 206
Τέτοια διαβάζω και ανατριχιάζω. Εγώ όπως κατάλαβε και ο άλλος συναγωνιστής δεν οδήγησα ποτέ μηχανή. Όμως αυτές οι επικίνδυνες ταχύτητες που πιάνετε στην εθνική, δεν αφήνουν περιθώρια στους άλλους αυτοκινητιστές στην ίδια ευθεία σε κάποια απρόσεκτη τιμονιά δική τους ας πούμε. Εγώ όταν βλέπω μοτοσυκλετιστή να πλησιάζει με μεγάλη ταχύτητα, μου βαράει συναγερμός και μπαίνω σε επιφυλακή. Τότε μέχρι να με περάσει εντελώς και με απόσταση ο δικυκλιστής, προσπαθώ να πηγαίνω σε όσο γίνεται σταθερή πορεία και ΔΕΝ αλλάζω λωρίδα, ακόμα και αν ο προπορευόμενος πάει με 50. Ανακουφίζομαι από την παρουσία δικυκλιστή που τρέχει με μεγάλη ταχύτητα, ώρα μετά αφού με έχει προσπεράσει...Πραγματικά φίλε.. λένε για εμάς τους μηχανόβιους ότι είμαστε επικίνδυνοι.. αλλά αυτοί που δεν ανέβηκαν ποτέ τους σε μηχανή ΟΝΤΩΣ δεν βλέπουν καν τις μηχανές.. οδηγώ 20 χρόνια και αυτοκίνητο και μηχανή και δεν έχω κόψει ποτέ δρόμο σε μηχανόβιο, ούτε και σε αυτοκίνητο βέβαια. Αντίθετα μου έκοψαν τον δρόμο 2 φορές αυτοκίνητα , το 1 το γλίτωσα με απλά γδαρσίματα, το 2 ήταν σοβαρό καθώς είχα χάσει πολύ αίμα και κόντεψε να πεθάνω , ήμουν τυχερός που ήταν το ασθενοφόρο σε επιφυλακή λόγω εορτών. την 3η φορά ο άλλος παραβίασε κόκκινο και με έστειλε 50 μέτρα μακριά.. Κάποιος πιο πάνω έλεγε ότι κάποια στιγμή στην εθνική κάνεις ανοίγματα και βαράει και 200αρες ανα διαστήματα ΕΤΣΙ ειναι .. τα 140 σε Εθνική οδό χωρίς κίνηση μετά από μισή ώρα είναι λες και πας με 80.
...και τους κάγκουρες με αυτοκίνητο που περνάνε κόκκινα και στοπ, που αλλάζουν λωρίδες και στρίβουν χωρίς φλας και πολλά άλλα.Παππουδες, γυναίκες με κινητό προσεχουμε ιδιαίτερα
tarzan71
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 152
- Like
- 434
- Πόντοι
- 21
Γενικά είναι επικίνδυνο να πηγαίνεις με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από την κίνηση και αυτό ισχύει για τα αυτοκίνητα και τις μηχανές που το κάνουν.Τέτοια διαβάζω και ανατριχιάζω. Εγώ όπως κατάλαβε και ο άλλος συναγωνιστής δεν οδήγησα ποτέ μηχανή. Όμως αυτές οι επικίνδυνες ταχύτητες που πιάνετε στην εθνική, δεν αφήνουν περιθώρια στους άλλους αυτοκινητιστές στην ίδια ευθεία σε κάποια απρόσεκτη τιμονιά δική τους ας πούμε. Εγώ όταν βλέπω μοτοσυκλετιστή να πλησιάζει με μεγάλη ταχύτητα, μου βαράει συναγερμός και μπαίνω σε επιφυλακή. Τότε μέχρι να με περάσει εντελώς και με απόσταση ο δικυκλιστής, προσπαθώ να πηγαίνω σε όσο γίνεται σταθερή πορεία και ΔΕΝ αλλάζω λωρίδα, ακόμα και αν ο προπορευόμενος πάει με 50. Ανακουφίζομαι από την παρουσία δικυκλιστή που τρέχει με μεγάλη ταχύτητα, ώρα μετά αφού με έχει προσπεράσει...
Στη μηχανή για να επιβιώσεις στο δρόμο (δεν λέω ΕΟ) αναγκαστικά στην Ελλάδα θα πας λίγο πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα και ποτέ απευθείας πίσω η μπροστά από κάποιο αυτοκίνητο. Ιδανικά κινείσαι πίσω αριστερά ή δεξιά από το προπορευόμενο μέχρι να το προσπεράσεις. Ποτέ όμως τέρμα δεξιά. Εάν δεν έχεις οδηγήσει μηχανή είναι δύσκολο να το καταλάβεις.
Στην ΕΟ αντιθέτως αποφεύγεις την αριστερή λωρίδα γιατί είναι πολύ πιθανόν να μην καταλάβει την απόσταση ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Ανοίγεις και εκεί για να αποφύγεις εάν δεις ότι μαζεύεται κίνηση.