ανεξάρτητα με το αν λυπάμαι που έπεσε ένα κωλοελικόπτερο και πέθαναν 2 παλλικάρια έχω να κάνω της εξής θλιβερή διαπίστωση....
Πέφτει ένα ελικόπτερο του στρατού ή δεν ξέρω γω ποιού σώματος και ανοίγετε θρεντς όπου σχολιάζετε τα πάντα, μέχρι και το εάν τα ελικόπτερα έχουν εκτινασσόμενο κάθισμα, αλλά και για τα ανταλλακτικά.
Βέβαια εάν πέθαναν 10 20 40 100 το τετραήμερο της 28ης στο εθνικό οδικό δίκτυο, είτε από τους κωλόδρομους, είτε από την κυκλοφοριακή παιδεία, είτε από την κακοσυντήρηση των οχημάτων των ελλήνων, αυτό είναι λεπτομέρεια σ αυτή την κωλοχώρα.
Αλλά βεβαίως σ αυτό το κωλοχανείο με τους μαλάκες πολίτες φτάνει ένα "απάτσι", ή μια άλλη μαγική λέξη να εξάψει τη φαντασία τους.
Με τι θα ασχολείται τώρα......
Με τον κυρ Μήτσο που πήρε το Οπελ Καντέττ του 60 στα 80 του χρόνια και σκότωσε καμμιά δεκαριά;
Τι μπανάλ θεέ μου......
Αμα ήταν ο γιος του Κόκκαλη και στούκαρε με το πορσικό σε στάση λεωφορείου χωρίς θύματα βεβαίως θα ασχολούμασταν μια βδομάδα.....
Χούι ρε και συλληπητήρια στις οικογένειες των εκλιπόντων ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Κάθε χρόνο 1.600 νεκροί από τροχαία
Εφτά χρόνια εφαρμογής της λεγόμενης «στρατηγικής οδικής ασφάλειας» και η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει κάθε χρόνο 1.600 νεκρούς από τροχαία. Στα πλαίσια των τακτικών συσκέψεων αντιμετώπισης του φαινομένου, αποφασίστηκε χτες από το υπουργείο Εσωτερικών η επικέντρωση των τροχονομικών ελέγχων, κατά προτεραιότητα σε σημεία του επαρχιακού και δευτερεύοντος οδικού δικτύου, καθώς και σε σημεία αυξημένης επικινδυνότητας λόγω έργων ή φθορών των δρόμων. Επίσης, συζητήθηκε η εντατικοποίηση της τροχονομικής αστυνόμευσης με τεχνικά μέσα.
Το δευτερεύον οδικό δίκτυο της χώρας είναι στην ουσία, εγκαταλειμμένο στην τύχη του, ενώ η συντήρησή του έχει μείνει «ορφανή» από χρηματοδότηση. Την ίδια στιγμή, αυτοκινητόδρομοι παραχωρούνται σε ιδιωτικούς ομίλους μαζί με την είσπραξη των διοδίων. Στην ίδια σύσκεψη αποφασίστηκε νομοθετική ρύθμιση για την εξεύρεση τρόπου πληρωμής των προστίμων που επιβάλλονται για παραβάσεις του ΚΟΚ, σε αλλοδαπούς οδηγούς οχημάτων, όπως και η έκδοση αποφάσεων συντήρησης των οδών από τους περιφερειάρχες και η παρακολούθηση από τις αρμόδιες υπηρεσίες των κατασκευαστικών παρεμβάσεων διαφόρων φορέων, στο οδικό δίκτυο. Παράλληλα, συζητήθηκε η αλλαγή των ορίων ταχύτητας των οχημάτων στο οδικό δίκτυο, αλλά και η αυστηροποίηση των ποινών για παραβάσεις όπως είναι η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, η χρήση, κατά την οδήγηση, κινητού τηλεφώνου και η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης.