Νέα

Πτώση ελικοπτέρου Απάτσι!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CIVIL111
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 90
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166

Επισκέπτης
Οι αφανεις ηρωες του Ελληνικου Στρατου και οχι σαν τους αλλους τους κοπριτες,πουσταραδες δημοσιους υπαλληλους μονιμαδες και ΕΠΟΠ που τρωνε τυροπιτες και βλεπουν τηλεοραση στα ΚΨΜ.

Σε ορισμενους ελαχε να φυλλατουν Θερμοπυλες ...... 

Ωστόσο με βάση τη λογική των τελευταίων δεκαετιών , οι στρατιωτικοί θεωρούνται στην ίδια μοίρα με τους δημοσίους υπαλλήλους.
Ο πιλότος δηλαδή και ο φύλακας των συνόρων , είναι στην ίδια μοίρα με τον ... ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΙΚΑ , ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 20.000€ - 30.000€ από λαδώματα.
Έχουν τους ίδιους κινδύνους στη δουλειά τους.

Και έχει δώσει και ο ... ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΙΚΑ , ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 20.000€ - 30.000€ από λαδώματα , όρκο όπως ο Στρατιωτικός να πεθάνει για την Πατρίδα αν είναι αναγκαίο ...

Αλλά βέβαια όπως είχε πει και υπουργός του ΠΑΣΟΚ , πρώτην αρχι-συνδικαλιστής της ΟΤΟΕ , ο Στρατός και τα Σωματα Ασφαλείας στην Ελλάδα δεν έχουν πολύ δημοκρατικό παρελθόν (οπότε πρέπει να εξωντωθουν) .


 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
το έφτιαξε πριν πεθάνει ρε φίλε.
 

amadeus_gr

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Οκτ 2005
Μηνύματα
1.651
Κριτικές
101
Like
2.078
Πόντοι
8.175
Χαίρομαι που αυτή η ιστοσελλίδα, δεν ασχολείται μόνο με της "πούτσας το χαβά", αλλά και με θέματα σοβαρά για το πάνω κεφάλι !!
Εύγε! :dancing:

Βασικά, σε αυτή την Χώρα έχουμε μπερδέψει λίγο την "Ελευθεριία του λόγου" με την "Μαλακία".
Για να έχεις γνώμη πρέπει να έχεις και γνώση επι του θέματος. Αλλιώς δεν εκφράζεις άποψη, αλλά μ.....ζεσε! Πρέπει να το έχεις δουλέψει λίγο αυτό που θα πείς. :think:

Πρώτα από όλα, το ελικόπτερο ώς γνωστό είναι ένα δύσχρηστο ιπτάμενο μέσο. Έχει πολλά "στρατιγικά" πλεονεκτήματα, αλλά και μερικά αρνητικά, όπως η αδυναμία προστασίας του πληρώματος σε περίπτωση πτώσης και φυσικά την ευκολία εμφάνισης αυτής (πτώσης).

Τί εννοώ: Κανένα ελικόπτερο δεν παρέχει τρόπους διαφυγής στο πλήρωμα. Άρα, είναι έρμαιο (το πλήρωμα) στην κακιά στιγμή. Δυστυχώς, αυτή η πουτάνα η κακιά στιγμή έρχεται τελείως ξαφνικά! Από μια μηχανική βλάβη, έως έναν λάθος χειρισμό.

Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης σε ελικόπτερο με αποτέλεσμα την απώλεια ισχύος, ας μου εξηγήσει κάποιος ξερώλας πως θα σωθεί ελικόπτερο και πλήρωμα. Δυστυχώς, παρόλα τα άλματα της Τεχνολογίας δεν έχει βρεθεί ακόμα ο τρόπος να προβλέπονται η βλάβες πρίν αυτές εκδηλωθούν. Εκτώς, αν πάλι κάποιος ξερώλας, μπορεί να μαντέψει πότε θα χαλάσει ο Η/Π, τηλεόραση, κινητό, αμάξι, μηχανάκι, ανελκυστήρας κ.λ.π. Οπότε, μια βλάβη σε λάθος στιγμή κατά την πτήση του ελικοπτέρου είσαι καταδιακσμένος όσο και εκπαιδευμένος και αν είσαι.

Κατά δεύτερον, ακριβώς επειδή η χρήση αυτού είναι απαιτητική, οι Πιλότοι είναι μάγκες με @ρχίδι@ και ΌΧΙ @ρχίδι@ μάγκες όπως κάποιοι μαλακο-κριτές του καναπέ. :jerking:
Για να το καταφέρουν δε αυτό, απαιτούντε συχνες εκπαιδεύσεις (ώρες πτήσεων) και ασκήσεις. Άρα, το ότι τα εν λόγω ελικόπτερα θα έπρεπε να πετάνε μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, δεν ισχύει γιατί πως αλλιώς θα διατηρίσει την πτητική ικανότητά του ο Πιλότος? Έίναι σαν να λέτε σε έναν πρωταθλητή να μήν προπονήται!!!!!!!!!!!!!

Σχετικά με τον καννιβαλισμό ανταλακτικών, είναι μια λύση ανάγκης, αλλά αρκετά αξιόπιστη. Το ότι ένα συγκρότημα (π.χ. αεροσκάφος) είναι καθηλωμένο από μια βλάβη σε ένα εξάρτημα, δεν σημαίνει ότι τα 1.000δες άλλα εξαρτήματα είναι και αυτά βλαμένα. Είναι σαν να λέμε, ότι το αμάξι μας έμεινε από μπαταρία, άρα δεν μπορώ να χρησιμιποιήσω τα μπουζί για κάποιο άλλο αμάξι........................... Επίσης, σε κάθε αντικατάσταση εξαρτήματος, υπάρχουν διάφορα τεστ για την εύρυθμη λειτουργία του (κοινή λογική). Οπότε, οι βλάβες δεν σχετίζονται με τον καννιβαλισμό.

Τέλος, θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ΚΡΊΜΑ, σε αυτούς που καπηλεύοντε την Θυσία κάποιων Ηρώων. Η Ειρήνη δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα, αλλά κερδίζεται !!!!!!!!!! Με τον συνεχή αγώνα κάποιων, που τουλάχιστον αξίζουν σεβασμό. Μόνο φαινομενική ειρήνη υπάρχει και αυτό το βλέπουμε καθημερινά με αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο: ΗΠΑ vs Ιράκ & Αφγανιστάν, Ρωσσία vs Γεωργία. Αν αυτές οι χώρες δεν είχαν Τεχνολογία και Στρατό, θα κάνανε τις κινήσεις αυτές?? Η όποια πολιτική εξασκείται και από την ανάλογη θέση : Είτε Ισχύος (άρα και στρατιωτική δύναμη) είτε υποτέλειας (άρα και μπαγκλαμάδες σαν μερικούς εδώ μέσα  :uglystupid:)

Αυτά.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
307 ΤΣΥΑΥ κανένας;
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Αλλά βέβαια όπως είχε πει και υπουργός του ΠΑΣΟΚ , πρώτην αρχι-συνδικαλιστής της ΟΤΟΕ , ο Στρατός και τα Σωματα Ασφαλείας στην Ελλάδα δεν έχουν πολύ δημοκρατικό παρελθόν (οπότε πρέπει να εξωντωθουν) .

ρε τον συκοφάντη έτσι είχε πει;
 

EvilPlasma

Ανώτατος
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.311
Κριτικές
97
Like
11.559
Πόντοι
19.485
Προφανώς δεν έχει.   Κανένα ελικόπτερο.  Γιατί αν φύγεις προς τα πάνω με το κάθισμα,  η προπέλα θα σε κάνει φέτες. :idiot:

Εχουν εκτινασσόμενα καθίσματα το Tiger και το Comanche
 

giaonoma

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2008
Μηνύματα
15
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
τεχνική που εγκαινίασε πρώτο το Hokum:
"The Kamov Ka-50 was the first helicopter to be fitted with an ejection seat. The system is very similar to that of a conventional fixed-wing aircraft; the main rotors are equipped with explosive bolts and are designed to disintegrate moments before the seat rocket is fired." απο βικιπαίδiα
 

enipeas

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2006
Μηνύματα
133
Like
0
Πόντοι
1
Οι Ελληνες πιλότοι είναι κατά μεγάλο ποσοστό ΑΣΧΕΤΟΙ με το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται.
Οταν η ζωή σου συνδέεται με μια πτητική μηχανή και γνωρίζεις οτι αυτή δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση απλώς δεν πετάς και ας σε στήσουν στον τοίχο. Αυτά όλα εν καιρώ ειρήνης.
Σε καιρό πολέμου κάνεις ακριβώς τα αντίθετα. Πετάς με μία μηχανή, χωρίς πυρομαχικά και γίνεσαι καμικάζι αν χρειαστεί.
Το να κρίνεις τι πρέπει να κάνεις κάθε φορά παίζει το σημαντικότερο ρόλο.
Αυτή η μικρή διαφορά σε χαρακτηρίζει από άσχετο σε σχετικό.
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
88
Πόντοι
66
Οταν η ζωή σου συνδέεται με μια πτητική μηχανή και γνωρίζεις οτι αυτή δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση απλώς δεν πετάς και ας σε στήσουν στον τοίχο. Αυτά όλα εν καιρώ ειρήνης.
[size=14pt]Σε καιρό πολέμου κάνεις ακριβώς τα αντίθετα. Πετάς με μία μηχανή, χωρίς πυρομαχικά και γίνεσαι καμικάζι αν χρειαστεί.
[/size]Το να κρίνεις τι πρέπει να κάνεις κάθε φορά παίζει το σημαντικότερο ρόλο.
Αυτή η μικρή διαφορά σε χαρακτηρίζει από άσχετο σε σχετικό.

Αυτή η "μικρή" διαφορά, χαρακτηρίζει τους "επαγγελματίες" από τους ΗΡΩΕΣ! Και η Ελληνική ιστορία είναι ΓΕΜΑΤΗ από τέτοια γεγονότα... :rockon:
 

Επισκέπτης
Οι Ελληνες πιλότοι είναι κατά μεγάλο ποσοστό ΑΣΧΕΤΟΙ με το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται.
Για ποιούς πιλότους ακριβώς μιλάς?Γιατί ο μόνος άσχετος πιλότος είναι αυτός του μονοθεσίου του ολυμπιακού.
Οι πιλότοι των ελικοπτέρων και ειδικά των απάτσι είναι οι πιό άρτια εκπεδευμένοι
τουλάχιστον σε όλη την ευρώπη.
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
Για ποιούς πιλότους ακριβώς μιλάς?Γιατί ο μόνος άσχετος πιλότος είναι αυτός του μονοθεσίου του ολυμπιακού.
Οι πιλότοι των ελικοπτέρων και ειδικά των απάτσι είναι οι πιό άρτια εκπεδευμένοι
τουλάχιστον σε όλη την ευρώπη.
δυστηχως φιλε μου πολλοι μπερδευουνε τους φανταρους που δεν εχουνε (καπιοι) ουτε τη στοιχειωδη εκπαιδευση με τους πιλοτους!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom