Φιλαράκο Νικ1410 είσαι ημιμαθής.
Έχεις πάρει ένα πτυχίο και εργάζεσαι σαν εκπαιδευτικός.
Από Μαθηματικά προφανώς δεν είσαι καλός, για να έχεις
πάρει πτυχίο από το βιολογικό.
Σε ενημερώνω λοιπόν, ότι με βάση τη Φυσική και τα Μαθηματικά
ΔΕΝ αποδεικνύεται η θεωρία της εξέλιξης, και είναι αδιάφορο
αν τη διδάσκουν στο λύκειο.
Στο Λύκειο δίδασκαν ότι δεν μπορεί να υπάρχει επικοινωνία
μεταξύ σωματιδίων μεγαλύτερη από την ταχύτητα του φωτός
και αυτό ΗΔΗ αποδείχτηκε ότι είναι λάθος το 2015
με πειράματα στο Ντελφτ της Ολλανδίας, ενώ ήδη είχαν
προηγηθεί πειράματα 20 χρόνια πριν από τον Alain Aspect
1.Όσον αφορά τα πειράματα που ανέφερες, συνέθεσαν
στο εργαστήριο
DNA και το έβαλαν σε ένα ΚΥΤΤΑΡΟ που
όμως ΔΕΝ είχαν συνθέσει.
Αυτό ΔΕΝ αποδεικνύει ότι η ζωή δημιουργήθηκε από τυχαίες
συγκρούσεις μορίων.
Το ΚΥΤΤΑΡΟ ήταν από τη φύση.ΔΕΝ έχουν φτιάξει κύτταρο
Αυτό που έκαναν ήταν να συνθέσουν ένα ΜΙΚΡΟ μόριο DNA
Διάβασε καλύτερα τη βιβλιογραφία.
Και φυσικά το DNA το έφτιαξαν στο εργαστήριο με ΕΥΦΥΗ
σχεδιασμό !
ΟΧΙ με τυχαίες συγκρούσεις !
Διάβαζε καλύτερα τα ποστ. Σε κανένα εργαστήριο δεν
έχουν φτιάξει ζωή με ΤΥΧΑΙΕΣ συγκρούσεις !
Με ευφυείς πειραματικές διατάξεις έφτιαξαν DNA, δεν φτιάχτηκε
με τυχαίες συγκρούσεις.
2. Όσον αφορά τα απολιθώματα , σκελετούς κλπ. των διαφόρων έμβιων
όντων που έζησαν και που υπάρχουν τα απομεινάρια τους σε μουσεία,
εργαστήρια κτλ έχουν ΜΕΓΑΛΕΣ διαφορές μεταξύ τους και ΠΟΤΕ
δεν έχει βρεθεί "ενδιάμεσος κρίκος" σε δύο είδη που να
διαφέρει λίγο, και να αποδεικνύει τη θεωρία της εξέλιξης.
Πάντα υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα ανάμεσα σε δύο διαφορετικά είδη.
Που κάνει απίθανο να έχουν γίνει τυχαία ταυτόχρονα
πολλές "καλές " μεταλλάξεις
και να προκύψει άλλο είδος με μεγάλες διαφορές, βελτιωμένο και
"εξελιγμένο"
Φιλαράκο, έχεις πάρει ένα πτυχίο στο Βιολογικό,
και επαναλαμβάνεις ότι έχεις διαβάσει.
ΔΕΝ είσαι επιστήμονας, και ΔΕΝ έχεις επιστημονική σκέψη και
το υπόβαθρό σου στη Φυσική και τα Μαθηματικά είναι χαμηλό.
Όλοι ξέρουμε το νόμο του Murphy
Η μεγαλύτερη πιθανότητα είναι τα πράγματα αν αφεθούν
να πάνε προς το χειρότερο, αν δεν υπάρχει ένας ευφυής νους
να το αποτρέψει αυτό
Το να βελτιώνονται τα πράγματα από μόνα τους, επειδή
απλώς πέρασαν πολλά χρόνια, χωρίς την παρέμβαση κάποιου
ευφυή νου, είναι ΑΝΤΙΘΕΤΟ στο νόμο των πιθανοτήτων.
Συγκρουστήκαν λέει τυχαία τα μόρια, κατά τύχη έφτιαξαν
ζωή και μετά ...τυχαία κατέληξε να δημιουργηθεί ο άνθρωπος !
ΔΟΓΜΑ , αγραμμάτων στη Φυσική και τα Μαθηματικά είναι αυτό.
Μπορεί να μην σου αρέσουν οι παπάδες και οι θρησκείες,
αλλά αυτό ΔΕΝ αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει θεός.
Απλά αποδεικνύει ότι ΔΕΝ έχεις επαρκείς γνώση στα Μαθηματικά
και τη Φυσική, και επειδή δεν γουστάρεις το παπαδαριό,
κάνεις λογικό άλμα και λες ότι δεν υπάρχει ευφυής σχεδιασμός.
Απλά ΔΕΝ έχεις επιστημονική σκέψη, όσο και αν νομίζεις
το αντίθετο.
Απλά έχεις την προκατάληψη του τύπου Dunning–Kruger
In the field of psychology, the Dunning–Kruger effect is a cognitive bias in which people of low ability have illusory superiority and mistakenly assess their cognitive ability as greater than it is. The cognitive bias of illusory superiority comes from the metacognitive inability of low-ability people to recognize their lack of ability; without the self-awareness of metacognition, low-ability people cannot objectively evaluate their actual competence or incompetence.