Τo μεγάλο κόλπο Καραμανλή με τα Stage
Βιομηχανία ρουσφετιού: 530 εκατ. ευρώ χρέωσε- αποκλειστικά- Ταμεία και φορείς η κυβέρνηση για απασχόληση μέσω Stage
Βιομηχανία χιλιάδων προσλήψεων μέσω Stage είχε στήσει η κυβέρνηση, χρησιμοποιώντας χρήματα αποκλειστικά των φορέων και χωρίς καμία συγχρηματοδότηση από κοινοτικά κονδύλια.
Περισσότερα από 530 εκατομμύρια ευρώ κόστισε σε ασφαλιστικά ταμεία, ΟΑΕΔ και άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου η υλοποίηση τέτοιων προγραμμάτων, στα οποία, όπως έχει καταγγελθεί, η επιλογή των ανέργων γίνεται χωρίς αντικειμενικά κριτήρια και με αδιαφανείς διαδικασίες.
Συνεχίζουν ακόμη
Στο μεταξύ, το όργιο προσλήψεων στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου συνεχίζεται παρά τις απαγορεύσεις. Ενδεικτικές είναι οι αποφάσεις διορισμού με συμβάσεις έργου σε υπηρεσίες του ίδιου του υπουργείου Οικονομικών.
Έτσι, στις 18 Σεπτεμβρίου στη Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας και Εθνικών Κληροδοτημάτων προσελήφθησαν με τέτοιες συμβάσεις 42 άτομα, που θα λάβουν μάλιστα πάνω από 19.100 ευρώ τον χρόνο!
Παράλληλα, τέσσερις ημέρες αργότερα, στις 22 Σεπτεμβρίου, η Υπηρεσία Εκτύπωσης Εντύπων και Αξιών του Δημοσίου αποκτούσε με απόφαση του υπουργού Οικονομίας 12 νέους συμβασιούχους έργου για διάστημα ενός έτους.
ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ διπλάσιο από εκείνο που προβλέπει το οργανόγραμμά του και με τις ζημιές εκτός ελέγχου, το Τραμ της Αθήνας απειλείται με πλήρη εκτροχιασμό, πέντε μόλις χρόνια από την επανεμφάνισή του στους δρόμους της πρωτεύουσας.
Οι αθρόες προσλήψεις γαλάζιων παιδιών το τελευταίο διάστημα δημιούργησαν προβλήματα ασφυξίας στις εγκαταστάσεις του στο Ελληνικό! Για τον λόγο αυτό, η διοίκηση της Τραμ Α.Ε. μέσα σε ένα τριήμερο (25 και 28 Αυγούστου 2009), αφού ενέκρινε με συνοπτικές διαδικασίες 36 νέες προσλήψεις, αποφάσισε να προχωρήσει και σε μίσθωση νέων γραφείων, εκτός των εγκαταστάσεων του Ελληνικού, για να στεγαστούν οι νεοπροσλαμβανόμενοι!
Σήμερα, πέντε χρόνια μετά τα εγκαίνιά του, απειλείται η ίδια η βιωσιμότητα του μέσου, καθώς η Τραμ Α.Ε. έχει συσσωρεύσει ζημίες άνω των 90 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που το σύνολο των υποχρεώσεών της ξεπερνά τα 100 εκατ. Αν και το αρχικό οργανόγραμμα (εκπονήθηκε από γερμανική εταιρία με μεγάλη εμπειρία στη λειτουργία τραμ) προέβλεπε 253 εργαζόμενους για την πλήρη λειτουργία του (350 μαζί με τους υπαλλήλους καθαριότητας και φύλαξης), σήμερα ο αριθμός τους έχει εκτοξευτεί στους 700!