Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 244 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 464 26,6%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 269 15,4%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 15 0,9%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 67 3,8%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 43 2,5%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 3,0%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,7%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 82 4,7%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 159 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 130 7,4%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 122 7,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.747

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
  :grin:

Καλά, λέμε και καμιά υπερβολή.

Αλλά αν τον πετύχω να ξαναγράφει μπαρούφα όπως το "ελλιπή" (ή "ελλειπή", δεν είναι αυτό το μείζον το είπα εξ αρχής) σύμφωνο κι έχει το θράσος να επιμένει ότι τα λέει και σωστά θα τον ξαναπάω γαμιώντας! :)

το θέμα είναι ότι το ζητάει... του αρέσει...  ;)
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
που είναι ρε ο λέφτης γαμώ την καταδίκη του να κλάψει λίγο για την ποτάνα την κενωνία ???
 

Pecados

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
3.778
Like
139
Πόντοι
16
που είναι ρε ο λέφτης γαμώ την καταδίκη του να κλάψει λίγο για την ποτάνα την κενωνία ???

Ε δεν τον λυπάσαι καθόλου και εσύ ρε τράμου.. Του έχεις καταξεσκίσει την σούφρα του κακομοίρη.. Και απέχει λίγο μπας και ξεκαυλώσεις...
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.291
Πόντοι
8.006
δεν ειμαι εναντιον των ξενων κανεις λαθος
κι εγω εδω ξενος ειμαι
αλλα
δεν δεχομαι αλλοιωση πλυθησμων με δηθεν ανθρωπιστικους μανδυες.ετσι κι αλλιως αν ερθουν 50εκ ασιατες στην ελβετια θα γινει κι η ελβετια μπαγκλαντες,οποτε ποιος ο λογος?
η ευρωπη εχει καταρευσει μονο 2-3 χωρες εχουν μεινει νορβηγια αυστρια ελβετια...αν πεσουν κι αυτες θα γινουν αγγλια η γαλλια,δηλ χαλια μαυρα πεινα ανεγια κ να φοβασαι να βγεις το βραδυ απο την πορτα σου....
αυτο δεν ειναι ακροδεξια ειναι λογικη απλη
ειδικα οταν μιλαμε για ανομοιους εντελως πλυθησμους...η πολυπολιτισμηκοτητα απετυχε  στην ευρωπη εξαιτιας των μεταναστων κι οχι των γηγενων στην ευρωπη...
στην αμερικη  οσο μεταναστευαν συγγενικοι μεταξυ τοθς πληθυσμοι ελληνες ιταλοι ιρλανδοι γερμανοι αγγλοι γαλλοι κ παει λεγοντας η χωρα πεταγε,ετη φωτος μπροστα απ ολους
μολις αρχισαν οι πορτορικανοι μεξικανοι κι η ισλαμοποιηση των εγχρωμων ,εγινε αυτο το μπουρδελο το διαλυμενο που ειναι σημερα...ο καναδας φορτωσε τελευταια καργα σουριναμ  κ τζακαρτα,πηγαν κ γαλοφωνοι αραπαδες  κλπ κ ηδη οι μισθοι  πηραν κατηφορο κι η ζωη επισης....
αυτα λεει η απλη παρατηρηση κ λογικη
δεν μπαινουν ταμπελες
Απλως εισαι ενας ακροδεξιος που την δική του ακροδεξια την λεει απλη λογικη.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.291
Πόντοι
8.006
:: Μερικά συνήθη ορθογραφικά λάθη

λάθος                   σωστό

ελλειπής                ελλιπής
παληός                 παλιός
καυγάς                  καβγάς


εκτιθεστε
Ποιος εκτιθεται ρε απιθανε.
Αυτο νομιζεις ειναι το προβλημα? Το αν θελει "ει" το ελλιπης?

Η καταληξη ειναι λαθος.
ΕΛΛΙΠΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟ, απιθανε, ΕΛΛΙΠΕΣ. Οχι "ΕΛΛΙΠΗ".

Ακου "εκτιθεστε" κιολας.

Τελικα οντως οι ηλιθιοι ειναι αηττητοι.
 

Επισκέπτης
12524308_585331741617788_7657366595107876344_n.jpg
 

mixalis mixoy

Μέγας
Εγγρ.
31 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.578
Κριτικές
16
Like
951
Πόντοι
3.925
      Οι πρώην μπάτσοι έγιναν αριστερά ΜΑΤ και δέρνουν άγρια συνταξιούχους? Αυτό μετράει  ;)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.789
Πόντοι
1.206
      Οι πρώην μπάτσοι έγιναν αριστερά ΜΑΤ και δέρνουν άγρια συνταξιούχους? Αυτό μετράει  ;)

Κι η NKVD (πρόδρομος της KGB) είχε στελεχωθεί από τέως άνδρες της τσαρικής μυστικής αστυνομίας. ;)
 

dhmosios_ipallilos

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2016
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
Ρε παιδια ο συριζας ειπε θα αυξησει τους μισθους των ΔΥ τι πιστευετε? ειναι σημαντικο το θεμα δεν βγαινουμε  :tickedoff:

θελω να πάρω το καινουργιο πλευστεησον κιολας. Να με συμπαθάτε  :tits2:
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
που είναι ρε ο λέφτης γαμώ την καταδίκη του να κλάψει λίγο για την ποτάνα την κενωνία ???

αν δεν σε πειράζει με την άδεια σου λέω να πιω μια μπύρα στα εξάρχεια με παρέα αν δεν σε πειράζει
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
[size=20pt]Πρωτοχρονιά σε σουβλατζίδικο έκανε ο Κώστας Καραμανλής
Ρακή, κρασί, σουβλάκια και κεμπάπ
[/size]

Η Αράχωβα ήταν ο τελευταίος σταθμός του Κώστα Καραμανλή και της οικογένειάς του κατά την περίοδο των εορτών. Ο πρώην πρωθυπουργός και η σύζυγός του Νατάσα Καραμανλή και τα παιδιά τους βρέθηκαν στην Αράχωβα, όπου θαύμασαν τη φύση, αλλά «τσάκισαν» και τα σουβλάκια σύμφωνα με το Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά.

Στην παρέα τους ήταν ο Λευτέρης Ζαγορίτης, ο Γιώργος Καλαντζής και ο Ανδρέας Κουτσούμπας. Πηγές αναφέρουν ότι η γαλάζια παρέα απέφευγε να βγει από το ξενοδοχείο και τις λιγοστές φορές που το έκανε επέλεξε το σουβλατζίδικο στο Λιβάδι για να απολαύσει καλό σουβλάκι.

Ο πρώην πρωθυπουργός έκανε ποδαρικό στο μαγαζί την Πρωτοχρονιά, το οποίο γέμισε από κόσμο. Το τραπέζι στην αρχή γέμισε με ρακή και κρασί. Η συνέχεια είχε πολλά και πλούσια πιάτα. Λουκάνικα και πολλές σαλάτες για ορεκτικά και αρκετά κρεατικά για τη συνέχεια (σουβλάκια τυλιχτά από μοσχάρι, κοτόπουλο και κεμπάπ).

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κώστας Καραμανλής επέλεξε το συγκεκριμένο σουβλατζίδικο αφού ξέρει ότι εκεί δεν τον τραβούν φωτογραφίες.

πηγη
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
[size=20pt]Και γιατί θα την κάνετε την επανάσταση, ρε, αν όχι για τον έρωτα;
Είναι τυχαίο ότι σε κάθε μεγάλη επαναστατική στιγμή επανέρχεται στο προσκήνιο το ζήτημα της ελευθερίας στον έρωτα;
[/size]

Ήταν λίγο μετά την νίκη της Επανάστασης, και, για δέκα μέρες κανείς δεν γνώριζε πού είχε εξαφανιστεί η πιο φλογερή και ασυμβίβαστη υπουργός της επαναστατικής κυβέρνησης. Το πιο λογικό ήταν –θεωρούσαν όλοι- να είχε πέσει θύμα απαγωγής από αντιεπαναστατικές ομάδες. Τελικά, βέβαια, θα αποκαλυπτόταν, όταν η υπουργός θα επέστρεφε, ότι απλώς το είχε σκάσει με τον εραστή της. Η γυναίκα αυτή δεν ήταν άλλη από την ιδρύτρια του γυναικείου κινήματος Zhenotdel (Τμήμα Γυναικών) και υπέρμαχο της ελευθερίας στον έρωτα, την Αλεξάνδρα Κολοντάι.

Οι ιδέες της περί κατάργησης του θεσμού του γάμου και της οικογένειας με τη γνωστή τους μορφή και για τον ελεύθερο έρωτα «σκάνε» ακόμα και σήμερα σαν βόμβες στο ταμπλό του συντηρητισμού του 21ου αιώνα. Η φημολογία που, εκ των υστέρων διαδόθηκε, και ήθελε τον Λένιν να διαφωνεί μαζί της και να την αναγκάζει, εν είδει τιμωρίας, να παντρευτεί εκείνον με τον οποίον είχε εξαφανιστεί –με αποτέλεσμα να χωρίσει μετά από λίγο καιρό- δεν επιβεβαιώνεται. Αργότερα, όμως, ο Στάλιν θα ισοπέδωνε κάθε επαναστατική ιδέα περί έρωτα άνευ κρατικού «χαλκά», καταργώντας το Zhenotdel, αποκαθιστώντας τον θεσμό της «αγίας πυρηνικής οικογένειας» και ποινικοποιώντας εκ νέου την ομοφυλοφιλία.

Είναι τυχαίο, όμως, ότι σε κάθε μεγάλη επαναστατική στιγμή επανέρχεται στο προσκήνιο το ζήτημα της ελευθερίας στον έρωτα;

Ο Ένγκελς το διαπίστωσε και του είχε φανεί περίεργο.



Την απάντηση την είχε, όμως, μάλλον ο Καστοριάδης: η επανάσταση –υποστήριζε- δεν σημαίνει χείμαρρους αίματος και κατάληψη των Χειμερινών Ανακτόρων, αλλά τον ριζικό μετασχηματισμό των θεσμών της κοινωνίας.

Και κάπου εκεί η επανάσταση συγκλίνει με τον έρωτα. Γιατί, «για να προσεγγίσουμε πραγματικά το επίπεδο της επανάστασης ή της αγάπης, μετά το μοιραίο συμβάν, υπάρχει κάτι που ο Αλέν Μπαντιού αποκαλεί Αφοσίωση (“Fidelity”). Η πραγματική δοκιμασία για μια επανάσταση είναι η επόμενη ημέρα, και όχι η ημέρα κατά την οποία συμβαίνει η κατάληψη. Η πραγματική δοκιμασία για ένα one-night stand είναι πάντα η επόμενη μέρα, ή ακόμα και η ίδια η στιγμή μετά τον οργασμό. Η πραγματική αξία της αγάπης είναι να αντέχει, επισήμαινε ο φιλόσοφος Σρέκο Χόρβατ, σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Roar».

Κι αυτά, αφού εξηγούσε ότι: «… [Η] αγάπη και η επανάσταση έχουν κάτι κοινό. Το πρώτο πράγμα που συμβαίνει σε επαναστάσεις είναι πολύ παρόμοιο με αυτό που συμβαίνει όταν ερωτεύεσαι. Πιάνεις τον εαυτό σου να βρίσκεται σε μια δημόσια πλατεία και βιώνεις μια έντονη στιγμή που είναι πολύ συγκεκριμένη, διότι αυτό συμβαίνει μόνο σε εκείνη ακριβώς τη συγκεκριμένη στιγμή, ίσως και μόνο μια φορά στη ζωή σου. Αλλά κατά κάποιο τρόπο, αυτή η πολύ ξεχωριστή στιγμή είναι ήδη καθολική. Και το ίδιο συμβαίνει και στον έρωτα: μπορείς, φυσικά, να ερωτευτείς ένα πρόσωπο που είναι πολύ συγκεκριμένο, ιδιαίτερο και μοναδικό, αλλά την ίδια στιγμή αυτή είναι και ακριβώς η στιγμή που εισέρχεσαι στην καθολικότητα». Ο Χόρβατ αποδομεί έτσι κάθε αντίληψη ότι έρωτας και επανάσταση είναι ασύμβατα και η αφοσίωση στο ένα αποτρέπει την αφοσίωση στο άλλο.

Η λίμπιντο -ενοχοποιημένη από την αστική κοινωνική θεώρηση, την κομματική γραφειοκρατία, ακόμα και ψευδεπίγραφα επαναστατικά «Politburo»- συνδέεται άμεσα με την επαναστατική διαδικασία, ως πηγή έμπνευσης και ανατροπής.



Γι’ αυτό λοιπόν και η εκάστοτε εξουσία επιχειρεί χείρα βαριά, καθυπόταξης, και άρα χείρα θανάσιμη επί του έρωτα• επιχειρεί να τον στριμώξει, να τον συρρικνώσει και τελικά να τον εξαερώσει μέσα από αυστηρά ελεγχόμενα από το κράτος σχήματα, σχήματα που «πρέπει» πάση θυσία να «διατηρούνται ευλαβικά», ακόμα και αν αυτός ο έρωτας έχει εξατμιστεί, ακόμα κι αν αγάπη πια δεν υπάρχει, ακόμα και αν το μοναδικό και αιώνιο ξόρκι, αυτό του θανάτου, πραγματώνεται σε πρόσωπο ή πρόσωπα πέραν των «εγκεκριμένων από το κράτος».

Και ακόμα, όπως αποκαλύπτει ο Φουκώ, στην «Ιστορία της Σεξουαλικότητας», η κυρίαρχη ιδεολογία υποτάσσει «με την ελεύθερη θέληση τους» τους πολίτες σε αυτή. Όχι, λέει ο Φουκώ, η αστική εξουσία ούτε καταστέλλει το σεξ ούτε επιβάλλει τη σιωπή γύρω από αυτό. Όμως, στα πλαίσια της αστικής εξουσίας εγκαθιδρύεται ένα πλήθος Λόγων γύρω και σχετικά με το σεξ, λαμβάνει χώρα μια «έκρηξη Λόγων». Μέσα απ” αυτούς τους ιδεολογικούς λόγους, και μέσα από ένα ολόκληρο πλέγμα μηχανισμών που αγκαλιάζουν, ταξινομούν και «διαμορφώνουν» ιδεολογικά ακόμα και τις λεγόμενες «διαστροφές», οργανώνεται η αστική ιδεολογική κυριαρχία πάνω στις σεξουαλικές σχέσεις. Το ζητούμενο για την εξουσία είναι ο έλεγχος και η ρύθμιση των σχέσεων, πράγμα που προϋποθέτει κυρίως μια ιδεολογική υπαγωγή και λιγότερο (και συμπληρωματικά) ένα σύστημα απαγορεύσεων.

Ο έρωτας, λοιπόν, Άναρχος, Αναρχικός και Ασυμβίβαστος, αναδεικνύεται σε αντι-εξουσιαστή. Και η εξουσία τιμωρεί όσους βγάζουν επιδεικτικά τη γλώσσα στην Αρχή της, επιχειρώντας να τους συνθλίψει στα γρανάζια μιας σεταρισμένης κοινωνικής μηχανής (στην εκπαίδευση, στην ασθένεια, στον θάνατο).

Όταν γενικά, ακόμα και στη Δύση, δεν είναι ισότιμα αποδεκτό ένα ετερόφυλο ζευγάρι που χαίρεται ελεύθερο τον έρωτα, αντιλαμβάνεται κανείς τι συμβαίνει με τα ομόφυλα ζευγάρια.



Κι έτσι, στην Ελλάδα του σήμερα, έγινε μεγάλη φασαρία για το αν θα μπορέσει να υπαχθούν ακόμα και σε αυτή την νόρμα του κράτους, το σύμφωνο συμβίωσης, τα ομόφυλα ζευγάρια, με τη βουλευτή της ΝΔ Σοφία Βούλτεψη να δηλώνει ότι «όταν φιλιούνται άντρας και γυναίκα στα θεωρεία της Βουλής, συλλαμβάνονται», (πόσο μάλλον οι ομοφυλόφιλοι που τόλμησαν να το κάνουν αυτό!), το ΚΚΕ να καταψηφίζει το σύμφωνο με το αιτιολογικό ότι θίγεται ο θεσμός της «αγίας οικογένειας»  («η πυρηνική ετερόφυλη οικογένεια, αποτελεί σταθερό θεσμό αναπαραγωγής και ανατροφής των παιδιών») και την ίδια την (κατ’ όνομα αριστερή) κυβέρνηση, που κατέθεσε το σχετικό νομοσχέδιο για ψήφιση, να αφαιρεί την τελευταία στιγμή το κομμάτι που αφορούσε στα φορολογικά δικαιώματα.

Η ελληνική κοινωνία, βέβαια, όχι μόνο απέχει πολύ από το να ζει μια «επαναστατική στιγμή», ώστε να τεθεί εκ νέου επί τάπητος το ζήτημα της Ελευθερίας στον Έρωτα, αλλά φαίνεται επιπλέον να συντηρητικοποιείται.

Δεν είναι μόνο, λοιπόν, η αστική δεξιά με τις γνωστές απόψεις, είναι και οι κομματικοί φορείς της Αριστεράς, που ενίοτε επιδεικνύουν αφόρητο συμπλεγματισμό απέναντι στο ζήτημα της ελευθερίας στον έρωτα. Γιατί τελικά, καμία κατεστημένη δομή, κανένας κομματικός ή συνδικαλιστικός φορέας δεν επιθυμεί την ανατροπή. Και κανένα κόμμα δεν βρίσκεται εκτός κοινωνίας: ο υπάρχων συντηρητισμός τούς διαπερνά –σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό- οριζόντια.

Πάντως, οι μορφές που έμειναν ανεξίτηλα χαραγμένες, όχι μόνο στην επίσημη ιστορία, αλλά κυρίως στη συλλογική μνήμη, ως γνήσιοι επαναστάτες διακήρυτταν την αγάπη. Είναι γνωστή η περίφημη ρήση του Τσε Γκουεβάρα, ότι ο πραγματικός επαναστάτης καθοδηγείται από «μοναδικά συναισθήματα αγάπης», ενώ, από όσα έχουν γίνει γνωστά, ο έρωτας διαδραμάτιζε σημαντικό ρόλο στη ζωή του.

Γιατί, τελικά, ποιος άλλος μπορεί να είναι ο στόχος της επανάστασης παρεκτός η ευτυχία; Και πώς μπορεί να υπάρξει ευτυχία χωρίς τον έρωτα, το μοναδικό εκείνο συναίσθημα που μας κάνει, έστω για μια στιγμή, αθάνατους;

Και σε ποιες ακριβώς «πλάκες» βρέθηκε χαραγμένη η εντολή ότι ο επαναστάτης πρέπει να είναι η αγέλαστος πέτρα; Για ποιον άλλο λόγο να θυσιάσει τη ζωή του στην επανάσταση παρεκτός για να κερδίσει αυτήν ακριβώς τη ζωή του;

Εκεί έρχονται να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους και ο Αντόνιο Νέγκρι με τον Μάικλ Χαρντ, συγγράφοντας στο σύγχρονο επαναστατικό τους μανιφέστο κεφάλαια όπως «Θεσμοθετώντας την Ευτυχία» και «Της Αγάπης Δαιμονισμένοι»!


Εκεί έρχεται και ο «δικός μας» Χρόνης Μίσσιος να τα ψάλλει στην Αριστερά: «…τι σκατά τον επαναστάτη μου παριστάνετε, όταν για διάφορα πράγματα θυσιάσατε το πιο όμορφο στοιχείο της ζωής και της ανθρώπινης επικοινωνίας, τον έρωτα; Ξέρετε, ρε μαλάκες, ότι ο άνθρωπος από τα δεκατρία του ως τα βαθιά γεράματα μπορεί να κάνει έρωτα κάθε μέρα; Και γιατί άλλο, αλήθεια, θα την κάνετε την επανάσταση, ρε, αν όχι για να ξαναδώσετε στη ζωή τα δικαιώματά της, να την κάνετε χαρά, παιχνίδι, φαντασία, έρωτα; Πώς τη βλέπετε, δηλαδή, τη μελλοντική ευτυχία του ανθρώπου, με περισσότερα αγαθά;»

Και από κοντά, Αμερικανοί αναρχικοί διακηρύττουν στο περιοδικό «Adbusters»: «Ο έρωτας συνιστά απειλή για τα πολιτικό μας σύστημα… συνιστά απειλή για την ίδια την κοινωνία. Την παθιασμένη αγάπη την αγνοεί και τη φοβάται η κυρίαρχη τάξη, γιατί συνιστά μεγαλύτερο κίνδυνο για τη σταθερότητα και την υποκρισία από όσο επιθυμούν (…) Η αληθινή αγάπη είναι ανεύθυνη, ασυγκράτητη, επαναστατική, περιφρονητική της δειλίας, επικίνδυνη για τον ερωτευμένο και όλους γύρω του, γιατί δεν υπηρετεί ούτε θεό ούτε αφέντη».

Εις υγείαν!
 

Συνημμένα

  • love-revolution.jpg
    love-revolution.jpg
    101,4 KB · Εμφανίσεις: 23
  • erotas-1024x700.jpg
    erotas-1024x700.jpg
    119,8 KB · Εμφανίσεις: 19

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
7
Πόντοι
16
φιλε λεφτυ απλα...... :helpplea: :helpplea: :helpplea:
μην λετε ολο μαλ..ιες απελπιζεται κι ο κοσμος δηλαδη μαζι σας....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
[size=20pt]Πρωτοχρονιά σε σουβλατζίδικο έκανε ο Κώστας Καραμανλής
Ρακή, κρασί, σουβλάκια και κεμπάπ
[/size]

Η Αράχωβα ήταν ο τελευταίος σταθμός του Κώστα Καραμανλή και της οικογένειάς του κατά την περίοδο των εορτών. Ο πρώην πρωθυπουργός και η σύζυγός του Νατάσα Καραμανλή και τα παιδιά τους βρέθηκαν στην Αράχωβα, όπου θαύμασαν τη φύση, αλλά «τσάκισαν» και τα σουβλάκια σύμφωνα με το Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά.

Στην παρέα τους ήταν ο Λευτέρης Ζαγορίτης, ο Γιώργος Καλαντζής και ο Ανδρέας Κουτσούμπας. Πηγές αναφέρουν ότι η γαλάζια παρέα απέφευγε να βγει από το ξενοδοχείο και τις λιγοστές φορές που το έκανε επέλεξε το σουβλατζίδικο στο Λιβάδι για να απολαύσει καλό σουβλάκι.

Ο πρώην πρωθυπουργός έκανε ποδαρικό στο μαγαζί την Πρωτοχρονιά, το οποίο γέμισε από κόσμο. Το τραπέζι στην αρχή γέμισε με ρακή και κρασί. Η συνέχεια είχε πολλά και πλούσια πιάτα. Λουκάνικα και πολλές σαλάτες για ορεκτικά και αρκετά κρεατικά για τη συνέχεια (σουβλάκια τυλιχτά από μοσχάρι, κοτόπουλο και κεμπάπ).

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κώστας Καραμανλής επέλεξε το συγκεκριμένο σουβλατζίδικο αφού ξέρει ότι εκεί δεν τον τραβούν φωτογραφίες.

πηγη

τι περίμενες ρε λέφτη ότι θα τρώγανε στην Αράχωβα ?? Φρέσκο ψάρι ??
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ναι τέλος φλεβαρη θα λήξει η επέκταση της σύμβασης μου

και φυσικά δεν έχεις κάνει καμμία απολύτως κίνηση για να βρείς δουλειά (πχ να στείλεις μερικά βιογραφικά, να δεις καμμιά αγγελία κλπ κλπ)...

λογικό αφού θα σε ταίζουμε στο τζάμπα για κανενα οκτάμηνο...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom