Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 244 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 464 26,5%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 269 15,4%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 15 0,9%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 68 3,9%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 44 2,5%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 3,0%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,7%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 82 4,7%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 159 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 130 7,4%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 122 7,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.749

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.275
Κριτικές
7
Like
10.573
Πόντοι
2.886
Δεν συζητω νομικα μαζι σου.


Δεν σου είπα να συζητήσεις .
Τη γνώμη σου να πεις, σου ζήτησα. 


Απλά θα περιμένουμε να δούμε αν το ΣτΕ δικαιώσει τους
Διοικητές που θα απολυθούν με ΑΝΑΚΛΗΣΗ του διορισμού τους...
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Δεκαετία του 1950
Από το 1951 και έπειτα, αρχίζουν τα δύσκολα χρόνια για τον νέο κρατικό αερομεταφορέα. Η επιβατική κίνηση πέφτει και το 1955 αποφασίζεται η εκκαθάριση της με σκοπό την πώληση της. Ο πλειστηριασμός ξεκινά με προσφορά 60.000.000 δραχ. Κανείς όμως δεν την θέλει και έτσι κατοχυρώνεται υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου. Στα τέλη Ιουλίου 1956 υπογράφεται νέα συμφωνία του Ελληνικού Κράτους με τον Αριστοτέλη Ωνάση που περιλαμβάνει και την αποκλειστική εκμετάλλευση των αεροπορικών συγκοινωνιών της χώρας. Το 1957 η εταιρεία Τ.Α.Ε αγορασμένη πλέον από τον Έλληνα μεγιστάνα μετονομάζεται σε «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ» (Ο.Α) (Αγγλ. OLYMPIC AIRWAYS) και στις 6 Απριλίου κάνει το παρθενικό της ταξίδι εκτελώντας πρωϊνό δρομολόγιο στην ιστορία της ελληνικής εναέριας συγκοινωνίας το Αθήνα - Θεσσαλονίκη και μάλιστα με ελικοφόρο DC-3 που πέταξε ο κυβερνήτης Παύλος Ιωαννίδης. Η νεοσύστατη εταιρεία αποτελείται από 15 ελικοφόρα (δεκατέσσερα DC-3 και ένα DC-4) και προσωπικό 835 υπαλλήλων.


Από το ίδιο λινκ

Το 1981 η δύναμη της δημόσιας επιχείρησης ήταν 3.900 άτομα.

Αλλά και

Από το βιβλίο που σου έγραψα

Οι µονιµοποιήσεις των εκτάκτων έδωσαν στην Ολυµπιακή ένα προσωπικό της τάξεως των 12.262 υπαλλήλων το 1987.

Από το ίδιο βιβλίο
Ο συνολικός αριθµός των µονίµων υπαλλήλων που προσλήφθηκαν την περίοδο 1976-1981 ήταν 2.162, ενώ την ίδια περίοδο προσλήφθηκαν άλλοι 3.800 έκτακτοι, οι οποίοι µονιµοποιήθηκαν.
Βάλε τώρα ότι το 1981 οι ΜΟΝΙΜΟΙ ήταν 3000, βγάλε τους 2.162 ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ που πήρα τι μένει; 850. Εντάξει τώρα μπεκρούλιακα;

Δηλαδή σύμφωνα με το βιβλίο οι προσλήψεις τη περίοδο της ΝΔ ήταν 2162 ΜΟΝΙΜΟΙ και άλλοι 4000 έκτακτοι.
Μιλάμε για ΟΛΗ την επιχείρηση, όχι για τους ιπτάμενους ξέρεις μόνο
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Για αποφυγή παρεξηγήσεων. Ο θείος καλά έκανε και την έκανε δημόσιο. Όταν η πούστρα ο Ωνάσης ήθελε 50εκ δολλάρια το χρόνο επιχορήγηση (τόσα του έλλειπαν) καλά έκανε το κράτος και την αγόρασε με 70εκ  δολλάρια περίπου. Απλά λέω πως ο Αντρέας απλά πήρε τη τρίχα του θείου και την έκανε σκοινί.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Για αποφυγή παρεξηγήσεων. Ο θείος καλά έκανε και την έκανε δημόσιο. Όταν η πούστρα ο Ωνάσης ήθελε 50εκ δολλάρια το χρόνο επιχορήγηση (τόσα του έλλειπαν) καλά έκανε το κράτος και την αγόρασε με 70εκ  δολλάρια περίπου. Απλά λέω πως ο Αντρέας απλά πήρε τη τρίχα του θείου και την έκανε σκοινί.

εεε τότε βγάλε το σκασμό γαμώ την πουτάνα μου ή πες τα πράγματα όπως είναι...
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
εεε τότε βγάλε το σκασμό γαμώ την πουτάνα μου ή πες τα πράγματα όπως είναι...
Το ότι έκανε καλό που την αγόρασε δε σημαίνει ότι έκανε καλό που 3πλασίασε τους υπαλλήλους διορίζοντας κομματόσκυλα. Ο Αντρέας δε προέκυψε με παρθενογέννηση ξέρεις. Απλά κάλυψε κενό.
Όπως έκανε καλό που έκανε κρατικά και τα ναυπηγεία, όταν πχ ο Νιάρχος ζητούσε τ απίστευτα για τον Σκαραμαγκά. Αλλά τους 500 εργάτες να τους κάνει 1000 την στιγμή που απλά δεν υπήρχαν παραγγελίες νέων πλοίων απλά και μόνο για το πελατειακό του συμφέρον δε σημαίνει ότι ήταν και καλό.
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
Για αποφυγή παρεξηγήσεων. Ο θείος καλά έκανε και την έκανε δημόσιο. Όταν η πούστρα ο Ωνάσης ήθελε 50εκ δολλάρια το χρόνο επιχορήγηση (τόσα του έλλειπαν) καλά έκανε το κράτος και την αγόρασε με 70εκ  δολλάρια περίπου. Απλά λέω πως ο Αντρέας απλά πήρε τη τρίχα του θείου και την έκανε σκοινί.

sorry  - ο θειος μια μαλακια εκανε - επρεπε να την εχει αφησει να κλεισει ή να περασει σε χερια αλλου ιδιωτη - ηταν ομως βλεπεις η εποχη της σοσιαλμανιας του
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
sorry  - ο θειος μια μαλακια εκανε - επρεπε να την εχει αφησει να κλεισει ή να περασει σε χερια αλλου ιδιωτη - ηταν ομως βλεπεις η εποχη της σοσιαλμανιας του
Όχι διαφωνώ. Από τη στιγμή που αγοραστής ΑΣΦΑΛΩΣ και δεν υπήρχε και από τη στιγμή που η χώρα χρειαζόταν αεροπορικό μεταφορέα (για πολλούς και διάφορους λόγους) καλά έκανε και την αγόρασε. Μετά τα γάμησε. Οι διοικήσεις τόσο της ΝΔ όσο και του ΠΑΣΟΚ είχαν διάρκεια ζωής 10μήνες. Και στις διοικήσεις υπήρχαν ΑΣΧΕΤΑ με το αντικείμενο άτομα. Τι δουλειά είχε πχ ο Ψυχάρης; Βέβαια και πρέπει να το πούμε και αυτό οι συνδικαλιστές είχαν και αυτοί μεγάλο μερίδιο για τη κατάντια της Ο.Α
 

EnglandRules

Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2013
Μηνύματα
2.376
Like
1
Πόντοι
16
Λίγες ώρες έλειψα και ακόμα μαλώνετε ρε σούργελα? :idiot:
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
Όχι διαφωνώ. Από τη στιγμή που αγοραστής ΑΣΦΑΛΩΣ και δεν υπήρχε και από τη στιγμή που η χώρα χρειαζόταν αεροπορικό μεταφορέα (για πολλούς και διάφορους λόγους) καλά έκανε και την αγόρασε. Μετά τα γάμησε. Οι διοικήσεις τόσο της ΝΔ όσο και του ΠΑΣΟΚ είχαν διάρκεια ζωής 10μήνες. Και στις διοικήσεις υπήρχαν ΑΣΧΕΤΑ με το αντικείμενο άτομα. Τι δουλειά είχε πχ ο Ψυχάρης; Βέβαια και πρέπει να το πούμε και αυτό οι συνδικαλιστές είχαν και αυτοί μεγάλο μερίδιο για τη κατάντια της Ο.Α

αγοραστης δεν ξερεις αν υπηρχε - και να μην υπηρχε ας εκλεινε

η χωρα δεν χρειαζεται σε καμια περιπτωση εθνικο αερομεταφορεα να μας παραμυθιαζει οτι μεταφερει την ελληνικη σημαια στις 5 ηπειρους (και να τσεπωνει απο τους φορους μας ειτε οσα ζηταγε ο ωνασης ειτε οσα ηταν τα ελλειματα της κρατικης κακοδιοικησης)
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306
Από το ίδιο λινκ

Το 1981 η δύναμη της δημόσιας επιχείρησης ήταν 3.900 άτομα.

Αλλά και

Δηλαδή σύμφωνα με το βιβλίο οι προσλήψεις τη περίοδο της ΝΔ ήταν 2162 ΜΟΝΙΜΟΙ και άλλοι 4000 έκτακτοι.
Μιλάμε για ΟΛΗ την επιχείρηση, όχι για τους ιπτάμενους ξέρεις μόνο

Από το ίδιο βιβλίο
Ο συνολικός αριθµός των µονίµων υπαλλήλων που προσλήφθηκαν την περίοδο 1976-1981 ήταν 2.162, ενώ την ίδια περίοδο προσλήφθηκαν άλλοι 3.800 έκτακτοι, οι οποίοι µονιµοποιήθηκαν.

2162+3800= περιπου 6000  1976-1981

καπου τα εχεις χασει μεγαλε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom