H "μακαρίτισσα" BIAMAX του Φωστηρόπουλου, στη Λεωφόρο Αθηνών:
Για πολλά χρόνια παρήγαγε ποιοτικά λεωφορεία και πούλμαν, με κορωνίδα το 302 και 303 της Mercedes, απασχολώντας εκατοντάδες εξειδικευμένους και καλοπληρωμένους τεχνίτες.
Μέχρι που οι συνδικαλιστές του Παπανδρέα της δεκαετίας του '80 αποφάσισαν ότι ο Φωστηρόπουλος ήταν ένας κακός καπιταλιστής που έπρεπε να καταστραφεί.
Βέβαια, ο ίδιος ο Φωστηρόπουλος δεν καταστράφηκε, (ποτέ άλλωστε οι ιδιοκτήτες δεν πτωχεύουν προσωπικά), αλλά το εργοστάσιο πήγε κατά διαόλου, έκλεισε και αγοράστηκε από τους Τούρκους, που το μετέφεραν στη χώρα τους. Και παράλληλα, εκατοντάδες εργαζόμενοι έμειναν στο δρόμο.
Τώρα, κάποιοι Δήμοι έκαναν διαγωνισμούς για προμήθεια αστικών λεωφορείων και ως πλέον συμφέρουσες, προκρίθηκαν οι προσφορές από τις Τουρκικές εταιρείες.
Και οι δικοί μας Ελληναράδες και Αριστεροί, εν πλήρη ομονοία, αναθεματίζουν αυτή την εξέλιξη, λες και οι Δήμοι μπορούσαν να κάνουν κάτι διαφορετικό απ'όσα ορίζει ο Νόμος και να αγοράσουν κάτι ακριβότερο, αρκεί να μην ήταν κατασκευασμένο στην Τουρκία.
Φάγαμε επί μια τεσσαρακονταετία τις σάρκες μας, ξεπουλήσαμε ή καταστρέψαμε όλη την παραγωγική μας βάση και τώρα μας έπιασε ο πατριωτικός πόνος.
Βλαμμένοι "κεφτέδες"...