Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 5M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (0 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 244 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 463 26,6%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 269 15,5%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 67 3,8%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 42 2,4%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 3,0%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,7%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 82 4,7%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 158 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 130 7,5%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 120 6,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.741

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.638
Κριτικές
76
Like
8.402
Πόντοι
2.786
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους νέους Ιταλούς ιδιοκτήτες και την νέα διοίκηση, υποσχέθηκε στο πλαίσιο της συμφωνίας του 2017 να προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 500 εκατ. €.  Όμως, πριν ακόμα γίνει κάποια επένδυση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η κυβέρνηση της Ν.Δ., χωρίς διαγωνισμό συμφώνησε με τους Ιταλούς επέκταση του χρονικού διαστήματος των 5 χρόνων σε 15 (10+5), αυξάνοντας τη χορηγία του ΣΥΡΙΖΑ ύψους 250 εκ. ευρώ σε 750 εκ. ευρώ, δεσμεύοντας τους Έλληνες φορολογούμενους στην καταβολή αυτού του ποσού προς τον ιταλικό όμιλο, συνοδευόμενη με νέες αόριστες υποσχέσεις για επενδύσεις ύψους περίπου 2,5 δισ. €.

Σύμφωνα πάντα με τους ερωτώντες βουλευτές του ΚΙΝΑΛ,  η ετήσια επιχορήγηση των 50 εκατ. €  για τις άγονες γραμμές είχε καθοριστεί το 2011, δηλαδή πολύ πριν την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με τα δεδομένα πριν το 2010 που σήμερα έχουν αλλάξει. Έτσι, τονίζουν, «η τελευταία συμφωνία, προφανώς αλλάζει και τα δεδομένα που αφορούν την απελευθέρωση της σιδηροδρομικής αγοράς, η οποία μάλλον αναβάλλεται επ' αόριστον», προσθέτοντας ότι «πρόκειται για υπόθεση που έχει γκρίζες ζώνες, προκαλεί πολλά ερωτηματικά και απαιτεί καθαρές εξηγήσεις και απαντήσεις».

Aygi ή documento?
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.464
Κριτικές
1
Like
6.152
Πόντοι
2.356
Οπότε μην δίνετε σημασία. Θα βουλιάξουν μόνοι τους όπως σε όλα τα δυτικά και σύγχρονα κράτη κι απλά θα είναι οι γραφικοί του χωριού για να γελάει ο κόσμος.
Αυτό προϋποθέτει ότι ένα σοβαρό ποσοστό, θα επιστρέψει στο ΠΑΣΟΚ. Δεν επαληθεύεται. Ούτε ανεβαίνει κανένας άλλος γραφικός όπως η Ζωή ή ο καράφλας.

31,5% πήραν από την πανέξυπνη ελληναρία άλλωστε. Μην το ξεχνάμε. :S
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.824
Πολλοί ήταν εκείνοι που «χλεύασαν» το τίμημα των 45 εκατ. ευρώ που συμφωνήθηκε για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηροδρόμους. Πολλοί ισχυρίστηκαν ότι η ελληνική επιχείρηση άξιξε ακόμη και 300 εκατ. ευρώ, ενώ οι περισσότεροι αντιλήφθηκαν μόνον τη συμφωνία ελληνικής κυβέρνησης και Κομισιόν για τα 750 εκατ. ευρώ που ζητούσαν πίσω από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις κρατικές ενισχύσεις που έλαβε η εταιρεία όλα τα προηγούμενα έτη. Λίγοι ωστόσο ήταν εκείνοι που αντιλήφθηκαν ότι το τίμημα που πρόσφερε η Ferrovie ήταν υψηλό και ότι περιελάμβανε υπερτίμημα τουλάχιστον 15%

 

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.638
Κριτικές
76
Like
8.402
Πόντοι
2.786
To documento που πηρε 3 εκατομμρια ευρω για να λιβανιζει τον Συριζα?

Γιατί νομίζεις έκραζε ο βλαξεβάνης κι έβγαλε και καλά για τα 20 εκατομμύρια που "σπατάλησαν" και καλά! Επειδή ο ίδιος δεν πήρε cent!!!
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.824
Προς επίρρωση των ανωτέρω, οι ειδικοί αναφέρουν την εξαγορά της βρετανικής εταιρείας city2coast (c2c) από τους ιταλικούς σιδηροδρόμους, ένα μήνα μετά τη συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η c2c εξαγοράστηκε αντί 82,7 εκατ. ευρώ από τη Ferrovie και είναι μια επιχείρηση με ετήσιο τζίρο 200 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη, μετά τους φόρους, 9,8 εκατ. ευρώ. Παράλληλα η βρετανική εταιρεία διαθέτει περιουσία 74 ηλεκτροκίνητων τρένων αξίας κτήσης 400 εκατ. ευρώ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει τζίρο 130 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη (μετά από φόρους) 1,9 εκατ. ευρώ. Με δεδομένο ότι στη διεθνή αγορά μια μεταφορική επιχείρηση αξίζει 6 έως 10 φορές τα καθαρά κέρδη της, ο όμιλος Ferrovie αγόρασε την c2c 8,5 φορές τα κέρδη της και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 10,5 φορές τα δικά της. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μόνο περιουσιακό στοιχείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν η πενταετής επιδότηση των άγονων γραμμών και 25 εκατ. ευρώ που διαθέτει στο ταμείο της. Αντίθετα η c2c εκτός από τα τρένα έχει αποκλειστικό δικαίωμα διεξαγωγής των μεταφορών στις γραμμές της μέχρι το 2029.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.824
Σε ό,τι αφορά την ανεδαφική θεωρία των 300 εκατ. ευρώ, αυτή προέκυψε από την εποχή που οι Ρώσοι ζητούσαν από την κυβέρνηση Σαμαρά, με κρατική συμφωνία και χωρίς διαγωνισμό, το ενιαίο πακέτο των ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και ΟΛΠ. Μάλιστα, στο πακέτο είχαν συμπεριληφθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημόσια ακίνητα αξίας 120 εκατ. ευρώ, τα οποία αφαιρέθηκαν στη συνέχεια από την περίμετρο αποκρατικοποίησης, μειώνοντας ισόποσα τις κρατικές ενισχύσεις, διατηρώντας τα ακίνητα στο Δημόσιο και επιβάλλοντας την ετήσια ενοικίασή τους έναντι περίπου 2 εκατ. ευρώ τον χρόνο
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.346
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006
Ε τότε θα πρεπει να μας εξηγησεις γιατι ο Σταθακης ελεγε οτι τα 300 εκατομμυρια ειναι ελαχιστο και εξευτελιστικο τιμημα.

Τωρα εγινε "ανεδαφικο".

Αντι να εξευτελιζεσαι υπερασπιζομενος τα ανυπερασπιστα, καλυτερα να σιωπησεις
 

pontikia

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2008
Μηνύματα
618
Κριτικές
2
Like
55
Πόντοι
6
ωραια η καραμελα που αναμασας αλλα δεν ισχυει.
εσεις ιδιωτικοποιήσατε τα περισσοτερα και αυτό δεν ξεχνιεται.
μεχρι και τη δεη θελατε αλλα και τη δημοσια υγεια να την κανετε ιδιωτικη.
ευτυχως υπαρχει ο συριζα και με δυο καρπαζιες σας βαζει στο σωστο δρομο.
τολμηστε να ιδιωτικοποιήσετε την υγεια?θελετε να το κανετε αλλα φοβαστε.
εσεις δεχοσασταν να εκχωρήσετε τη δημοσια περιουσια στους δανειστες μεχρι καιθ την ακροπολη θελατε να πουλήσετε.
μωκο τσιρακια
Έχεις μπερδέψει τη μέρα με τη νύχτα. θα επαναλάβω, εσείς εκχωρήσατε τη δημόσια περιουσία όχι οι άλλοι!!! Ζαίο, ε ζαίο.... Ζώον.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.824
με λιγα λογια γαλαζια τσιρακια οι ρωσοι θα εσκαγαν 300 εκ στο σαμαρα για να αγορασουν ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και ΟΛΠ αλλα και δημοσια ακινητα της εταιριας τραινοσε αξιας 120 εκ.
εσεις και αν θα τα δινατε τοτε κοψοχρονιας.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.824
Ε τότε θα πρεπει να μας εξηγησεις γιατι ο Σταθακης ελεγε οτι τα 300 εκατομμυρια ειναι ελαχιστο και εξευτελιστικο τιμημα.

Τωρα εγινε "ανεδαφικο".

Αντι να εξευτελιζεσαι υπερασπιζομενος τα ανυπερασπιστα, καλυτερα να σιωπησεις
ο σταθακης επεσε στη φακα των νδ.
αν ενημερωνοταν λιγο παραπανω θα απαντουσε όπως απαντησα εγω.
την εγγλεζικη εταιρεια οι ιταλοι τη πηραν πολύ πιο φθηνοτερα από την τραινοσε.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.312
Κριτικές
7
Like
38.245
Πόντοι
10.411
Και τα χρέη που διαγράφησαν ποιος τα πληρώνει?
 

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.638
Κριτικές
76
Like
8.402
Πόντοι
2.786
με λιγα λογια γαλαζια τσιρακια οι ρωσοι θα εσκαγαν 300 εκ στο σαμαρα για να αγορασουν ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ και ΟΛΠ αλλα και δημοσια ακινητα της εταιριας τραινοσε αξιας 120 εκ.
εσεις και αν θα τα δινατε τοτε κοψοχρονιας.

Λες πάλι χαζομάρες! Έχεις δει την πορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την πώληση to '16? Μπουρδέλο! Μείωση δρομολογίων, όταν χιόνιζε δεν λειτουργούσαν τα κλειδιά και πολλές γραμμές, άλλος φορέας ήταν υπεύθυνος για το ένα, άλλος για το άλλο, συντήρηση συρμών ανύπαρκτη... ένα μπάχαλο. Οπότε τα 45 που έδωσαν και πάλι ήταν πάρα πολλά!!! What you pay is what you get! Λες ο άλλος να είναι μαλάκας και να μην ξέρει τι αγοράζει? Αυτά έγιναν από το 16 και μετά, ΟΚ? Όπου τότε είδαμε άσκοπες σπατάλες (διατάχθηκε και ΕΔΕ) και μια αύξηση μισθοδοσίας 11% το χρόνο στο προσωπικό, περίπου 700 άτομα! Για πείτε μου εσείς παλικάρια μου που δουλεύετε σε πολυεθνικές ή ελληνικές εταιρείες ως υπάλληλοι, τι ποσοστό αύξησης είχατε το 16, το 17, το 18 και το 19 στο μισθό σας? :grin:

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
σταθακης και βαρεμένος σε επικοινωνιακο επιπεδο δεν το εχουν.

πάντως μαγιόκο έχουν χοντρό ειδικά ο Σταθάκης... και μάλιστα ξέχασε να δηλώσει ένα μύριο και καμμιά σαρανταριά ακίνητα στο ποθεν έσχες του
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom