Μπαρμπαπήδουλας
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 18.637
- Κριτικές
- 78
- Like
- 8.405
- Πόντοι
- 2.786
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους νέους Ιταλούς ιδιοκτήτες και την νέα διοίκηση, υποσχέθηκε στο πλαίσιο της συμφωνίας του 2017 να προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 500 εκατ. €. Όμως, πριν ακόμα γίνει κάποια επένδυση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η κυβέρνηση της Ν.Δ., χωρίς διαγωνισμό συμφώνησε με τους Ιταλούς επέκταση του χρονικού διαστήματος των 5 χρόνων σε 15 (10+5), αυξάνοντας τη χορηγία του ΣΥΡΙΖΑ ύψους 250 εκ. ευρώ σε 750 εκ. ευρώ, δεσμεύοντας τους Έλληνες φορολογούμενους στην καταβολή αυτού του ποσού προς τον ιταλικό όμιλο, συνοδευόμενη με νέες αόριστες υποσχέσεις για επενδύσεις ύψους περίπου 2,5 δισ. €.
Σύμφωνα πάντα με τους ερωτώντες βουλευτές του ΚΙΝΑΛ, η ετήσια επιχορήγηση των 50 εκατ. € για τις άγονες γραμμές είχε καθοριστεί το 2011, δηλαδή πολύ πριν την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με τα δεδομένα πριν το 2010 που σήμερα έχουν αλλάξει. Έτσι, τονίζουν, «η τελευταία συμφωνία, προφανώς αλλάζει και τα δεδομένα που αφορούν την απελευθέρωση της σιδηροδρομικής αγοράς, η οποία μάλλον αναβάλλεται επ' αόριστον», προσθέτοντας ότι «πρόκειται για υπόθεση που έχει γκρίζες ζώνες, προκαλεί πολλά ερωτηματικά και απαιτεί καθαρές εξηγήσεις και απαντήσεις».
Aygi ή documento?