Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 244 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 464 26,6%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 269 15,4%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 15 0,9%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 67 3,8%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 42 2,4%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 3,0%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,7%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 82 4,7%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 159 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 130 7,4%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 122 7,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.746

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
28.526
Like
11.145
Πόντοι
2.606
Εγω δεν βλεπω κανενα κινητρο σοβαρο για αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου.
Η επιδοτηση ειναι κατι αστειο. Αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να δωσεις τοσα παραπανω λεφτα, δεν σε νοιαζει η επιδοτηση.

Αν θελουν καποιοι να προωθησουν την ηλεκτροδοτηση, τοτε τα οχηματα πρεπει να ειναι στη ΜΙΣΗ τιμη (και οχι στην διπλασια, ειναι γελοίο) και η φορτιση να γινεται σε ενα λεπτο το πολύ. Οσο παιρνει να βαλεις βενζινη. Τα υπολοιπα ειναι σαχλαμαρες.

Α, και οχι να θελεις κανενα δεκαχιλιαρο μπαταρια καθε πεντε χρονια ε?

Από που νομίζεις θα τα βγάλουν οι εταιρείες?
Η συντήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου θα είναι τελείως διαφορετική. Μπορεί να χαλάσει μπαταρία ή ηλεκτρικός κινητήρας ή ο ηλεκτρονικός μετατροπέας, τα πιο σοβαρά.
Τακάκια, λάστιχα κλπ είναι κοινά.

Το ότι δεν έχουν στα κίνητρα και τα υβριδικά αυτοκίνητα που εντός πόλης κινούνται άνετα και με κάποιον τρόπο αυτοφορτίζονται όταν φρενάρεις (ανάκτηση ενέργειας) επίσης δεν μου αρέσει...
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Από που νομίζεις θα τα βγάλουν οι εταιρείες?
Η συντήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου θα είναι τελείως διαφορετική. Μπορεί να χαλάσει μπαταρία ή ηλεκτρικός κινητήρας ή ο ηλεκτρονικός μετατροπέας, τα πιο σοβαρά.
Τακάκια, λάστιχα κλπ είναι κοινά.

Το ότι δεν έχουν στα κίνητρα και τα υβριδικά αυτοκίνητα που εντός πόλης κινούνται άνετα και με κάποιον τρόπο αυτοφορτίζονται όταν φρενάρεις (ανάκτηση ενέργειας) επίσης δεν μου αρέσει...
Συμφωνουμε απολυτα. Δεν καταλαβαινω γιατι δεν παρεχονται κινητρα για τα υβριδικα. Το θεμα των ηλεκτρικών μού φαινεται μια απιστευτη φούσκα.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.446
Like
23.245
Πόντοι
5.506
Από που νομίζεις θα τα βγάλουν οι εταιρείες?
Η συντήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου θα είναι τελείως διαφορετική. Μπορεί να χαλάσει μπαταρία ή ηλεκτρικός κινητήρας ή ο ηλεκτρονικός μετατροπέας, τα πιο σοβαρά.
Τακάκια, λάστιχα κλπ είναι κοινά.

Το ότι δεν έχουν στα κίνητρα και τα υβριδικά αυτοκίνητα που εντός πόλης κινούνται άνετα και με κάποιον τρόπο αυτοφορτίζονται όταν φρενάρεις (ανάκτηση ενέργειας) επίσης δεν μου αρέσει...


Τα μεν υβριδικά δεν έχουν τόσο υπερβολικό κόστος κτήσης κυμαίνονται λίγο πάνω από τα συμβατικά αντίστοιχα μοντέλα ενώ τα ηλεκτρικά είναι πολύ ακριβότερα λόγω νέας τεχνολογίας, χαμηλότερου κόστους χρήσης και ακριβότερων υλικών κατασκευής.

Για τα δε ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους έχω διαβάσει οτι προωθούνται διαδικασίες τύπου "ενοικίασης-leasing" των μπαταριών από εταιρείες που θα αναλαμβάνουν την φόρτιση του αυτοκινήτου. Βέβαια όλα αυτά είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο ακόμα αφού η κυκλοφορία ηλεκτρικών είναι ακόμα ελάχιστη.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.495
Κριτικές
1
Like
6.194
Πόντοι
2.356
Η τεχνολογία σε αυτή τη φάση είναι αρκετά πρώιμη, αλλά στο μέλλον όλα θα είναι ηλεκτρικά, θα φορτίζουν ταχύτατα και η σημερινή κατάσταση θα θυμίζει στους απογόνους μας, ένα ενδιαφέρον αλλά σχετικά πρωτόγονο παρελθόν.

Ξεχνάτε φαίνεται πως ήταν οι Η/Υ τη δεκαετία του 60 και πως είναι σήμερα. Αντίστοιχα, τα κινητά τηλέφωνα πίσω στο 1995 σε σχέση με το 2020.

Εκ των πραγμάτων οι φυσικοί πόροι στον πλανήτη είναι πεπερασμένοι, άρα η ηλεκτρική ενέργεια είναι το μέλλον. Κάποια στιγμή όταν το fusion (π.χ. ITER v3) μπει στο ηλεκτρικό δίκτυο, θα πλησιάσουμε τον πολιτισμό τύπου I.

 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
28.526
Like
11.145
Πόντοι
2.606
Τα μεν υβριδικά δεν έχουν τόσο υπερβολικό κόστος κτήσης κυμαίνονται λίγο πάνω από τα συμβατικά αντίστοιχα μοντέλα ενώ τα ηλεκτρικά είναι πολύ ακριβότερα λόγω νέας τεχνολογίας, χαμηλότερου κόστους χρήσης και ακριβότερων υλικών κατασκευής.

Για τα δε ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους έχω διαβάσει οτι προωθούνται διαδικασίες τύπου "ενοικίασης-leasing" των μπαταριών από εταιρείες που θα αναλαμβάνουν την φόρτιση του αυτοκινήτου. Βέβαια όλα αυτά είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο ακόμα αφού η κυκλοφορία ηλεκτρικών είναι ακόμα ελάχιστη.

Το γνωρίζω, το έχω διαβάσει.
Αλλά στην πράξη θα φανούν όλα.

Προσωπικά θα επέλεγα υβριδικό και όταν έρθει η ώρα προς τα εκεί θα πάω.
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.446
Like
23.245
Πόντοι
5.506
Το γνωρίζω, το έχω διαβάσει.
Αλλά στην πράξη θα φανούν όλα.

Προσωπικά θα επέλεγα υβριδικό και όταν έρθει η ώρα προς τα εκεί θα πάω.


Έχω ακούσει τα καλύτερα, από 2-3 διαφορετικούς και αξιόπιστους ανθρώπους, για το Yaris Hybrid.



Και μιας και μιλάμε για ηλεκτρικά και μπαταρίες γενικότερα, είμαι σίγουρος οτι το next big thing παγκοσμίως θα είναι η επόμενη σύνθεση που θα έχουν οι μπαταρίες.
 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
28.526
Like
11.145
Πόντοι
2.606
:happy:
Έχω ακούσει τα καλύτερα, από 2-3 διαφορετικούς και αξιόπιστους ανθρώπους, για το Yaris Hybrid.

Και μιας και μιλάμε για ηλεκτρικά και μπαταρίες γενικότερα, είμαι σίγουρος οτι το next big thing παγκοσμίως θα είναι η επόμενη σύνθεση που θα έχουν οι μπαταρίες.

Αρκεί να μην τελειώσει το λίθιο... :S
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Εγω δεν βλεπω κανενα κινητρο σοβαρο για αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου.
Η επιδοτηση ειναι κατι αστειο. Αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να δωσεις τοσα παραπανω λεφτα, δεν σε νοιαζει η επιδοτηση.

Αν θελουν καποιοι να προωθησουν την ηλεκτροδοτηση, τοτε τα οχηματα πρεπει να ειναι στη ΜΙΣΗ τιμη (και οχι στην διπλασια, ειναι γελοίο) και η φορτιση να γινεται σε ενα λεπτο το πολύ. Οσο παιρνει να βαλεις βενζινη. Τα υπολοιπα ειναι σαχλαμαρες.

Α, και οχι να θελεις κανενα δεκαχιλιαρο μπαταρια καθε πεντε χρονια ε?

δεν θα πρέπει να υπάρχει επιδότηση απλά δεν θα πρέπει να υπάρχει φόρος στην αγορά τους...

και μισή τιμή δεν πρόκειται να γίνουν διότι (1) οι μπαταρίες έχουν σπάνιες γαίες που είναι ακριβές (2) τα αυτοκίνητα έχουν ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ανάγκες συντήρησης που σημαίνει ο κατασκευαστής δεν αναμένει follow up έσοδα (ανταλλακτικά)

η flash φόρτιση υπάρχει ήδη το πρόβλημα της είναι ότι καταστρέφει (προς το παρόν) τις μπαταρίες μειώνοντας τον χρόνο ζωής τους...

η τεχνολογία των μπαταριών επιτρέπει χρόνους ζωής της τάξης των 1800-3000 φορτίσεων/αποφορτίσεων που σημαίνει από 600χιλ - 1000χιλ χιλιόμετρα... (αν λάβουμε την μέση αυτονομία που είναι αυτήν την στιγμή 350 χλμ) καθόλου άσχημα δηλαδή και η αντικατάσταση τους είναι (ανάλογα μοντέλο και χωρητικότητα γύρω στις 12000 ευρώ)

τώρα αν κάνεις 600 χιλ χιλιόμετρα σε 5 χρόνια θέλεις 12000 ευρώ κάθε 5 χρόνια εεε τι να κάνουμε δηλαδή 

γενικά το μέσο κόστος κίνησης δεν υπερβαίνει τα 0.05 λεπτά το χλμ (0.02 ευρώ ρεύμα (2 ευρώ ρεύμα τα 100 χλμ) + 12/600 = 0.02 κόστος μπαταρίας +0.01 ευρώ) σέρβις συμπεριλαμβανομένων των σέρβις και της αντικατάστασης των μπαταριών και αναλωσίμων (τακάκια, δισκους φρένων, ελαστικά)  δηλαδή 5 ευρώ το χιλιόμετρο ενώ οποιοδήποτε συμβατικό αυτοκίνητο έχει κόστος τουλάχιστον 10-12 ευρώ (καύσιμα+φθορές+σέρβις)

 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.446
Like
23.245
Πόντοι
5.506
:happy:
Αρκεί να μην τελειώσει το λίθιο... :S


Αυτό λέω, πλέον και οι μπαταρίες λιθίου θεωρούνται ξεπερασμένες και σίγουρα θα υπάρχει έρευνα σε νέες καινοτομίες/υλικά. Ε, όποιος βρει την επόμενη σύσταση που θα δίνει μεγάλες αυτονομίες, γρήγορες φορτίσεις και αξιοπιστία για τις σημερινές απαιτητικές συσκευές που χρησιμοποιούμε, έκανε την τύχη του.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Το γνωρίζω, το έχω διαβάσει.
Αλλά στην πράξη θα φανούν όλα.

Προσωπικά θα επέλεγα υβριδικό και όταν έρθει η ώρα προς τα εκεί θα πάω.

το κακό με τα υβριδικά είναι ότι είναι πολύπλοκες κατασκευές (κινητήρας εσωτερικής καύσης + κινητήρας ρεύματος + μπαταρίες)
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.446
Like
23.245
Πόντοι
5.506
δεν θα πρέπει να υπάρχει επιδότηση απλά δεν θα πρέπει να υπάρχει φόρος στην αγορά τους...

και μισή τιμή δεν πρόκειται να γίνουν διότι (1) οι μπαταρίες έχουν σπάνιες γαίες που είναι ακριβές (2) τα αυτοκίνητα έχουν ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ανάγκες συντήρησης που σημαίνει ο κατασκευαστής δεν αναμένει follow up έσοδα (ανταλλακτικά)

η flash φόρτιση υπάρχει ήδη το πρόβλημα της είναι ότι καταστρέφει (προς το παρόν) τις μπαταρίες μειώνοντας τον χρόνο ζωής τους...

η τεχνολογία των μπαταριών επιτρέπει χρόνους ζωής της τάξης των 1800-3000 φορτίσεων/αποφορτίσεων που σημαίνει από 600χιλ - 1000χιλ χιλιόμετρα... (αν λάβουμε την μέση αυτονομία που είναι αυτήν την στιγμή 350 χλμ) καθόλου άσχημα δηλαδή και η αντικατάσταση τους είναι (ανάλογα μοντέλο και χωρητικότητα γύρω στις 12000 ευρώ)

τώρα αν κάνεις 600 χιλ χιλιόμετρα σε 5 χρόνια θέλεις 12000 ευρώ κάθε 5 χρόνια εεε τι να κάνουμε δηλαδή 

γενικά το μέσο κόστος κίνησης δεν υπερβαίνει τα 0.05 λεπτά το χλμ (0.02 ευρώ ρεύμα (2 ευρώ ρεύμα τα 100 χλμ) + 12/600 = 0.02 κόστος μπαταρίας +0.01 ευρώ) σέρβις συμπεριλαμβανομένων των σέρβις και της αντικατάστασης των μπαταριών και αναλωσίμων (τακάκια, δισκους φρένων, ελαστικά)  δηλαδή 5 ευρώ το χιλιόμετρο ενώ οποιοδήποτε συμβατικό αυτοκίνητο έχει κόστος τουλάχιστον 10-12 ευρώ (καύσιμα+φθορές+σέρβις)


120 χιλ χλμ το χρόνο δεν κάνουν ούτε οι ταξιτζήδες.
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.171
Κριτικές
10
Like
1.612
Πόντοι
506
Για ποιο λογο το ελληνικο 'κρατος' να χασει χρηματα για επιδοτηση προιοντων που δε κατασκευαζονται στην Ελλαδα. Φιεστες και φανφαρες πολιτικων κλοουν.

Σαν χωρα τι θα κερδισουμε, ακριβες εισαγωγες;
 

The-Sex-Pistols

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2020
Μηνύματα
596
Like
113
Πόντοι
6
Εγω δεν βλεπω κανενα κινητρο σοβαρο για αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου.
Η επιδοτηση ειναι κατι αστειο. Αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να δωσεις τοσα παραπανω λεφτα, δεν σε νοιαζει η επιδοτηση.

Αν θελουν καποιοι να προωθησουν την ηλεκτροδοτηση, τοτε τα οχηματα πρεπει να ειναι στη ΜΙΣΗ τιμη (και οχι στην διπλασια, ειναι γελοίο) και η φορτιση να γινεται σε ενα λεπτο το πολύ. Οσο παιρνει να βαλεις βενζινη. Τα υπολοιπα ειναι σαχλαμαρες.

Α, και οχι να θελεις κανενα δεκαχιλιαρο μπαταρια καθε πεντε χρονια ε?
Μερικά νομίζω ότι έχουν μετασχηματιστές για φόρτιση στο γκαράζ.
Αλλά γενικά το θέμα φόρτιση στην Αθήνα, ίσως είναι μια δύσκολη διαδικασία.
Όσο για το κόστος είναι ακριβό, αλλά είναι ανάλογα και πόσα θα γλυτώσεις σε βενζίνη η επισκευές σε βάθος χρόνου.
Ίσως αξίζει σαν επένδυση.
 

The-Sex-Pistols

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2020
Μηνύματα
596
Like
113
Πόντοι
6
Για ποιο λογο το ελληνικο 'κρατος' να χασει χρηματα για επιδοτηση προιοντων που δε κατασκευαζονται στην Ελλαδα. Φιεστες και φανφαρες πολιτικων κλοουν.

Σαν χωρα τι θα κερδισουμε, ακριβες εισαγωγες;
Αναρωτιέμαι εάν το κονδύλι έως ένα βαθμό θα είναι από κοινοτικές επιχορηγήσεις.
Διότι ένα τέτοιο πλάνο, σε μια τέτοια συγκυρία, πραγματικά θα είναι προκλητικό. Να επιδοτούν πανάκριβα αμάξια,  σε άτομα που έχουν λεφτά, σε μια χρονιά που θα έχουμε ρεκόρ ύφεσης.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
120 χιλ χλμ το χρόνο δεν κάνουν ούτε οι ταξιτζήδες.

αυτό θέλω να δείξω... ότι το αμάξι θα έχει διαλυθεί πριν χαλάσουν οι μπαταρίες... με έναν μέσο όρο 20χιλ χιλιομέτρων τον χρόνο σημαίνει ότι έχεις κατά μέσο όρο 60 - 80 κύκλους φόρτισης τον χρόνο και αν βάλουμε τις εκφορτίσεις λόγω idle +50% αντε 120 κύκλους φόρτισης τον χρόνο  που σημαίνει τους 1800 κύκλους θα τους φας σε 15 χρόνια ...

εεε σε 15 χρόνια θα το έχεις ήδη ρημάξει το αμάξι λόγω πολυκαιρίας... 
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Μερικά νομίζω ότι έχουν μετασχηματιστές για φόρτιση στο γκαράζ.
Αλλά γενικά το θέμα φόρτιση στην Αθήνα, ίσως είναι μια δύσκολη διαδικασία.
Όσο για το κόστος είναι ακριβό, αλλά είναι ανάλογα και πόσα θα γλυτώσεις σε βενζίνη η επισκευές σε βάθος χρόνου.
Ίσως αξίζει σαν επένδυση.

ειπαμε

το κόστος χρήσης ηλεκτρικού αυτοκινήτου φτάνει τα 5 ευρώ τα 100 χλμ στο οποίο πέρα από το καύσιμο περιλαμβάνονται σέρβις και αναλώσιμα (λάστιχα κλπ) ... σε ένα συμβατικό βενζίνης το λιγότερο που έχεις είναι 12 ευρώ τα 100 χλμ...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Αναρωτιέμαι εάν το κονδύλι έως ένα βαθμό θα είναι από κοινοτικές επιχορηγήσεις.
Διότι ένα τέτοιο πλάνο, σε μια τέτοια συγκυρία, πραγματικά θα είναι προκλητικό. Να επιδοτούν πανάκριβα αμάξια,  σε άτομα που έχουν λεφτά, σε μια χρονιά που θα έχουμε ρεκόρ ύφεσης.

ευρωπαική ντιρεκτίβα είναι
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.446
Like
23.245
Πόντοι
5.506
ειπαμε

το κόστος χρήσης ηλεκτρικού αυτοκινήτου φτάνει τα 5 ευρώ τα 100 χλμ στο οποίο πέρα από το καύσιμο περιλαμβάνονται σέρβις και αναλώσιμα (λάστιχα κλπ) ... σε ένα συμβατικό βενζίνης το λιγότερο που έχεις είναι 12 ευρώ τα 100 χλμ...


Έτσι. Μιλάμε για χαώδη διαφορά κόστους χρήσης.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom