Μπαρμπαπήδουλας
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 18.637
- Κριτικές
- 78
- Like
- 8.413
- Πόντοι
- 2.786
... ΑΛΛΆ ΘΑ ΚΛΕΊΣΕΙ και τα λιγνιτικά εργοστάσια και έχει στο σχεδιασμό να βάλει ανεμογεννήτριες!!!!!!
skatastamoutratous, κατάλαβες τώρα τι εννοώ?
... ΑΛΛΆ ΘΑ ΚΛΕΊΣΕΙ και τα λιγνιτικά εργοστάσια και έχει στο σχεδιασμό να βάλει ανεμογεννήτριες!!!!!!
Μπορεί. Νέα αγορά είναι, όλοι θέλουν να βγάλουν κέρδος... αλλά η απόφαση είναι δική σου. Αν σε συμφέρει παίρνεις. Αλλιώς προσπερνάς. Το γενικό καλό της ηλεκτροκίνησης έναντι των ορυκτών καυσίμων όμως δεν αλλάζει. Το πνευμόνι σου συνηγορεί.Καλά μην ορκίζεσαι...
Η ηλεκτροκίνηση είναι το νέο πουλέν των αγορών παγκόσμια και γιαυτό την σπρώχνουν τώρα.
Κατά το ήμισυ σωστό. Το κράτος (όσο παραμένει μεγάλο) χρειάζεται έσοδα. Και έχει την δύναμη να επιβάλει φόρους. Σήμερα η αυτοκίνηση είναι εύκολο θύμα και η φορολόγηση καυσίμων πρόσφορη μέθοδος. Αύριο ανεξάρτητα του τρόπου αυτοκίνησης το κράτος θα συνεχίσει να προσπαθεί να βάλει το χέρι στην τσέπη μας. Είτε με πετρέλαιο, είτε με ηλεκτροκίνηση, είτε με NLG, είτε με πυρηνική σχάση. Όμως αντίθετα με την σημερινή κατάσταση αύριο με ηλεκτροκίνηση θα μπορείς να φορτίζεις το αμάξι σου και με μια μπαλαντέζα. Δύσκολα το κράτος θα μπορεί να ξεχωρίσει το αμάξι από την τοστιέρα σου. Αρα η ηλεκτροκίνηση δεν το εξυπηρετεί. Θα μας σκίζει όμως με τέλη κυκλοφορίας, κανένα νέο φόρο ¨ανεξαρτησίας μετακίνησης" ή ότι άλλο ευφάνταστο σκεφτούν.Μόλις αποκτήσει σοβαρό ποσοστό αποκλείεται να παραμείνει φθηνή η χρήση της - σιγά μην αφήσουν τα τεράστια έσοδα από τους φόρους των καυσίμων να χαθούν... Απλά τώρα ρίχνουν την μαλάγρα για να ψαρέψουν μετά...
Σωστό μεν, αλλά αυτό έγινε μόνο στην Ελλάδα. Όχι παγκόσμια που συζητάμε τώρα.Το ίδιο δεν κάνανε και με τα μεγάλα κυβικά το 2007 και 3-4 χρόνια μετά τους τον φόρεσαν κανονικά και ασάλιωτα ?
Μην τρελαίνεσαι. Μια χαρά θα επαρκέσει το δίκτυο. Από πλευράς ζήτησης ερχόμαστε από κρίση οπότε τα φορτία παρέμειναν στάσιμα ή μειούμενα επί χρόνια. Από πλευράς προσφοράς μπήκαν ιδιώτες και μεγάλες ποσότητες πλέον παράγονται από Μυτηλιναίο κλπ. Από πλευράς διανομής ίσως ζοριστούμε αλλα πάλι με διάσπαρτη ζήτηση δεν βλέπω πρόβλημα.Και μια και τόφερε η κουβέντα, έχω μια απορία. Σε μια χώρα που το ηλεκτρικό δίκτυο είναι οριακά επαρκές (ήδη το καλοκαίρι με τα air condition αγγίξαμε πολλές φορές στις ώρες αιχμής οριακά επίπεδα) πως θα αντέξει τους επιπλέον εκατοντάδες χιλιάδες φορτιστές των αυτοκινήτων ?
Ε, καλά η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; Παράλληλα θα γίνουν αυτά.Έχουν κάνει κανένα σχεδιασμό ή θα γελάσει κάθε πικραμένος τότε ?
Αρα και τα εσοδα του κρατους απο τους φορους στα καυσιμα....!Απο πουθα τα καλυψει αυτο?Το έχεις συνειδητοποιήσει ρε ζώο ότι με την ηλεκτροκίνηση θα μειωθούν τα κόστη κυκλοφορίας;
Ο Μητσοτακης ειναι διαβασμενος (απεξω του τα εχουν δωσει) ο Πολιτης ειναι διαβασμενος? 30000 εχει ενα E-Golf θα του δωσει τα 5000 τα υπολοιπα 25000???? Παμε παρακατω μια μεση αυτονομια με πληρη φορτιση ειναι 380χλμ ΜΑΛΙΣΤΑ. με τι συνθηκες? 1 ατομο και αδειο το αμαξι. Με 2 η 3 ατομα? Με ανοιχτο το A/C το καλοκαιρι η το χειμωνα? Μετα απο 1-2 χρονια θα βγαζει τα ιδια χλμ η μπαταρια? ΟΤΙ εγινε το 2011 με τα diesel θα γινει κ με τα ηλεκτρικα. 0 ΤΚ τα diesel τωρα το λιγοτερο δινουν 86 ευρω. Ειναι πολυ μακρια η ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα και εαν θες την αποψη μου δεν θα περπατησει...οτι κ να κανουν. Μονο τπτ δικηγοροι ματσο θα τα παρουν για χαβαλε.Οχι μικρομεσαιος πολιτης.Μπορεί. Νέα αγορά είναι, όλοι θέλουν να βγάλουν κέρδος... αλλά η απόφαση είναι δική σου. Αν σε συμφέρει παίρνεις. Αλλιώς προσπερνάς. Το γενικό καλό της ηλεκτροκίνησης έναντι των ορυκτών καυσίμων όμως δεν αλλάζει. Το πνευμόνι σου συνηγορεί.
Κατά το ήμισυ σωστό. Το κράτος (όσο παραμένει μεγάλο) χρειάζεται έσοδα. Και έχει την δύναμη να επιβάλει φόρους. Σήμερα η αυτοκίνηση είναι εύκολο θύμα και η φορολόγηση καυσίμων πρόσφορη μέθοδος. Αύριο ανεξάρτητα του τρόπου αυτοκίνησης το κράτος θα συνεχίσει να προσπαθεί να βάλει το χέρι στην τσέπη μας. Είτε με πετρέλαιο, είτε με ηλεκτροκίνηση, είτε με NLG, είτε με πυρηνική σχάση. Όμως αντίθετα με την σημερινή κατάσταση αύριο με ηλεκτροκίνηση θα μπορείς να φορτίζεις το αμάξι σου και με μια μπαλαντέζα. Δύσκολα το κράτος θα μπορεί να ξεχωρίσει το αμάξι από την τοστιέρα σου. Αρα η ηλεκτροκίνηση δεν το εξυπηρετεί. Θα μας σκίζει όμως με τέλη κυκλοφορίας, κανένα νέο φόρο ¨ανεξαρτησίας μετακίνησης" ή ότι άλλο ευφάνταστο σκεφτούν.
Σωστό μεν, αλλά αυτό έγινε μόνο στην Ελλάδα. Όχι παγκόσμια που συζητάμε τώρα.
Συμφωνώ οτι γαμιούνται αλλά ας αφήσουμε το ελληνικό πολιτικό σύστημα έξω από την κουβέντα.
Μην τρελαίνεσαι. Μια χαρά θα επαρκέσει το δίκτυο. Από πλευράς ζήτησης ερχόμαστε από κρίση οπότε τα φορτία παρέμειναν στάσιμα ή μειούμενα επί χρόνια. Από πλευράς προσφοράς μπήκαν ιδιώτες και μεγάλες ποσότητες πλέον παράγονται από Μυτηλιναίο κλπ. Από πλευράς διανομής ίσως ζοριστούμε αλλα πάλι με διάσπαρτη ζήτηση δεν βλέπω πρόβλημα.
Ε, καλά η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; Παράλληλα θα γίνουν αυτά.
Ο πολίτης θα πάρει ηλεκτρικό όσο βλέπει οτι υπάρχουν αρκετά σημεία φόρτισης και τα σημεία φόρτισης θα αυξάνονται όσο βλέπουν οτι υπάρχει πελατεία και κονόμα.
Ο Μητσοτάκης πολύ καλά έκανε και "έσπρωξε" όλους τους συντελεστές. Και επιδότηση στους πολίτες και φοροαπαλλαγές στις επιχειρήσεις και κίνητρα στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές και πολεοδομικές ρυθμίσεις για τις νέες πολυκατοικίες και επιδότηση για τα λιανά ποδήλατα, σκούτερ κλπ.
Νομίζω οτι και εδώ είναι διαβασμένος και με πρόγραμμα.
Ο Μητσοτακης ειναι διαβασμενος (απεξω του τα εχουν δωσει) ο Πολιτης ειναι διαβασμενος? 30000 εχει ενα E-Golf θα του δωσει τα 5000 τα υπολοιπα 25000???? Παμε παρακατω μια μεση αυτονομια με πληρη φορτιση ειναι 380χλμ ΜΑΛΙΣΤΑ. με τι συνθηκες? 1 ατομο και αδειο το αμαξι. Με 2 η 3 ατομα? Με ανοιχτο το A/C το καλοκαιρι η το χειμωνα? Μετα απο 1-2 χρονια θα βγαζει τα ιδια χλμ η μπαταρια? ΟΤΙ εγινε το 2011 με τα diesel θα γινει κ με τα ηλεκτρικα. 0 ΤΚ τα diesel τωρα το λιγοτερο δινουν 86 ευρω. Ειναι πολυ μακρια η ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα και εαν θες την αποψη μου δεν θα περπατησει...οτι κ να κανουν. Μονο τπτ δικηγοροι ματσο θα τα παρουν για χαβαλε.Οχι μικρομεσαιος πολιτης.
Ο Μητσοτακης ειναι διαβασμενος (απεξω του τα εχουν δωσει) ο Πολιτης ειναι διαβασμενος? 30000 εχει ενα E-Golf θα του δωσει τα 5000 τα υπολοιπα 25000???? Παμε παρακατω μια μεση αυτονομια με πληρη φορτιση ειναι 380χλμ ΜΑΛΙΣΤΑ. με τι συνθηκες? 1 ατομο και αδειο το αμαξι. Με 2 η 3 ατομα? Με ανοιχτο το A/C το καλοκαιρι η το χειμωνα? Μετα απο 1-2 χρονια θα βγαζει τα ιδια χλμ η μπαταρια? ΟΤΙ εγινε το 2011 με τα diesel θα γινει κ με τα ηλεκτρικα. 0 ΤΚ τα diesel τωρα το λιγοτερο δινουν 86 ευρω. Ειναι πολυ μακρια η ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα και εαν θες την αποψη μου δεν θα περπατησει...οτι κ να κανουν. Μονο τπτ δικηγοροι ματσο θα τα παρουν για χαβαλε.Οχι μικρομεσαιος πολιτης.
Εσύ τι πρόβλημα έχεις με τις ανεμογεννήτριες;
Φοβάσαι μην πάθουν στείρωση τα πρόβατα που έλεγε ένας βλαχοδήμαρχος πριν κάτι χρόνια προκειμένου να τις εμποδίσει;
Θα προσπαθήσω να συγκεντρώσω στοιχεία όταν βρώ χρόνο να τα αναρτήσω. Ο πιο πάνω συναγωνιστής έχει δίκιο, απέξω του το δώσανε το project. Μια ευκαιρία έχουμε να ξελασπώσουμε και τα πετάμε στην ηλεκτροκίνηση. Δυστυχώς.
Θα μπορούσε να είναι ένα ωραίο ανέκδοτο αλλά αυτό το σούργελο υπήρξε μέλος κυβέρνησης.
Τι είσαι εσύ;
Κανένας γερμανοτσολιάς που συμφωνεί με το ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ;
https://[URL unfurl="true"]www.gazzetta.gr/sites/default/files/sitefiles_2020-06/makri.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Ρε τύπε, συγγενείς δεν έχει αυτή να τη λυπηθούνε;
Τώρα θα συνειδητοποίησει κι ο κάθε πικραμένος πόσο μπροστά ήταν η ατζέντα ΓΑΠ, 11+ χρόνια τώρα.Το έχεις συνειδητοποιήσει ρε ζώο ότι με την ηλεκτροκίνηση θα μειωθούν τα κόστη κυκλοφορίας;
Ο Μητσοτακης ειναι διαβασμενος (απεξω του τα εχουν δωσει) ο Πολιτης ειναι διαβασμενος? 30000 εχει ενα E-Golf θα του δωσει τα 5000 τα υπολοιπα 25000???? Παμε παρακατω μια μεση αυτονομια με πληρη φορτιση ειναι 380χλμ ΜΑΛΙΣΤΑ. με τι συνθηκες? 1 ατομο και αδειο το αμαξι. Με 2 η 3 ατομα? Με ανοιχτο το A/C το καλοκαιρι η το χειμωνα? Μετα απο 1-2 χρονια θα βγαζει τα ιδια χλμ η μπαταρια? ΟΤΙ εγινε το 2011 με τα diesel θα γινει κ με τα ηλεκτρικα. 0 ΤΚ τα diesel τωρα το λιγοτερο δινουν 86 ευρω. Ειναι πολυ μακρια η ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα και εαν θες την αποψη μου δεν θα περπατησει...οτι κ να κανουν. Μονο τπτ δικηγοροι ματσο θα τα παρουν για χαβαλε.Οχι μικρομεσαιος πολιτης.
με την ίδια ευλάβεια που παλια άκουγε τον Γαργαλάκο, τον Βουγιουκλάκη και τον Γιαννόπουλο στο ΚουΡάδιο...
Αν θυμάται κανείς ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ 1991 !!!!!
Επί πρωθυπουργίας του γέρου μητσοτάκη !!!!!!
Είχα πάει αμάξι το καλοκαίρι του 1992 ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΛΗ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!
Μόνο το 1992 δεν πλήρωσα !!!!!
Το 1993, μπήκε πρώτη φορά το ... αυτοκόλλητο τελών !
Τα ιχ με ... δωρεάν τέλη, έδωσαν 1000δρχ για το αυτοκόλλητο !
Την επόμενη 5000δρχ !!!!
Τη μεθεπόμενη 10000δρχ!!!!!!!
Μετά 15000δρχ !!!!!!!!!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ .... ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΛΗ !!!!!!!!!!
Αν θυμάται κανείς ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ 1991 !!!!!
Επί πρωθυπουργίας του γέρου μητσοτάκη !!!!!!
Είχα πάει αμάξι το καλοκαίρι του 1992 ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΛΗ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!
Μόνο το 1992 δεν πλήρωσα !!!!!
Το 1993, μπήκε πρώτη φορά το ... αυτοκόλλητο τελών !
Τα ιχ με ... δωρεάν τέλη, έδωσαν 1000δρχ για το αυτοκόλλητο !
Την επόμενη 5000δρχ !!!!
Τη μεθεπόμενη 10000δρχ!!!!!!!
Μετά 15000δρχ !!!!!!!!!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ .... ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΛΗ !!!!!!!!!!
Ποιό αυτοκίνητο ρε, αφού δεν έχεις δίπλωμα.
Ποιό αυτοκίνητο ρε, αφού δεν έχεις δίπλωμα.
το 1993 τα τέλη σου τα φόρεσε ο Παπανδρέου με την επιστροφή του τραλαλάκη..