jean-Claud
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.303
- Κριτικές
- 9
- Like
- 7.827
Σφοδρή είναι αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης μετά την ανακοίνωση του Στ. Πέτσα για νέο πακέτο επιχορήγησης στα ΜΜΕ ποσού 9 εκ. με το συνολικό ποσό δημόσιου χρήματος που διανέμει εν κρυπτώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης να φτάνει το ποσό των 20 εκ.
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Μητσοτάκης προσπαθεί να επιβάλλει ολοκληρωτικό έλεγχο ενημέρωσης εκβιάζοντας οικονομικά τα ΜΜΕ
Μέσα σε διάστημα μικρότερο του ενός μήνα, η κυβέρνηση Μητσοτάκη προχωρά σε δεύτερο πακέτο επιχορήγησης των ΜΜΕ, το οποίο ανέρχεται στα 9 εκατομμύρια ευρώ.
Την ίδια μέρα, μάλιστα, που ο Υπουργός Επικρατείας κ. Γεραπετρίτης δηλώνει με περισσό θράσος πως η στήριξη των εργαζόμενων που πλήττονται από την καραντίνα συνιστά λαϊκισμό και προαναγγέλλει το κόψιμο της επιχορήγησης των εργαζομένων με 800 ευρώ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας ανακοινώνει την εκταμίευση 9 εκ. ευρώ δημοσίου χρήματος, πέραν των 11 εκ. που είχε δώσει στις αρχές Απριλίου.
Είναι πλέον σαφές ότι στόχος της κυβέρνησης δεν είναι η προώθηση της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι», ούτε η ενίσχυση των ΜΜΕ, αλλά ο οικονομικός εκβιασμός τους και το «Λιβανίζουμε Μητσοτάκη». Με πρόσχημα την πανδημία, ο κ. Μητσοτάκης επιχειρεί να επιβάλλει ολοκληρωτικό έλεγχο στο πεδίο της ενημέρωσης. Δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αντιγράφει κατά γράμμα τον φίλο και ομόσταυλό του Βίκτορ Όρμπαν, μοιράζοντας εν κρυπτώ δημόσιο χρήμα.
Τα κονδύλια αυτά όμως δεν ανήκουν στον κ. Μητσοτάκη και την παρέα του. Είναι μείζον ζήτημα διαφάνειας αλλά και δημοκρατίας να γνωρίζουν οι πολίτες που πηγαίνει το δημόσιο χρήμα.
Αν νομίζει ο κ. Μητσοτάκης ότι ο ελληνικός λαός που δοκιμάζεται σκληρά αυτή την περίοδο θα του επιτρέψει να παίξει πολιτικά παιχνίδια στις πλάτες του, είναι βαθιά γελασμένος.
Με άλλα 9 εκατ. και αδιαφάνεια εξαγοράζει τη στήριξη των ΜΜΕ η κυβέρνηση Μητσοτάκη
Δεύτερο μεγάλο πακέτο για «εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης» για τον κορονοϊό ενέκρινε η κυβέρνηση, σύμφωνα με ενημέρωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα. Το νέο πακέτο, ύψους 9 εκατ. ευρώ για την «απαραίτητη εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών ως προς τα αναγκαία μέτρα προστασίας και τις συμπεριφορές για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού» προστιθέμενο στο προηγούμενο των 11 εκατ. ευρώ, αθροίζει μία συνολική χορηγία προς τα ΜΜΕ ύψους 20 εκατ. ευρώ.
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Μητσοτάκης προσπαθεί να επιβάλλει ολοκληρωτικό έλεγχο ενημέρωσης εκβιάζοντας οικονομικά τα ΜΜΕ
Μέσα σε διάστημα μικρότερο του ενός μήνα, η κυβέρνηση Μητσοτάκη προχωρά σε δεύτερο πακέτο επιχορήγησης των ΜΜΕ, το οποίο ανέρχεται στα 9 εκατομμύρια ευρώ.
Την ίδια μέρα, μάλιστα, που ο Υπουργός Επικρατείας κ. Γεραπετρίτης δηλώνει με περισσό θράσος πως η στήριξη των εργαζόμενων που πλήττονται από την καραντίνα συνιστά λαϊκισμό και προαναγγέλλει το κόψιμο της επιχορήγησης των εργαζομένων με 800 ευρώ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας ανακοινώνει την εκταμίευση 9 εκ. ευρώ δημοσίου χρήματος, πέραν των 11 εκ. που είχε δώσει στις αρχές Απριλίου.
Είναι πλέον σαφές ότι στόχος της κυβέρνησης δεν είναι η προώθηση της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι», ούτε η ενίσχυση των ΜΜΕ, αλλά ο οικονομικός εκβιασμός τους και το «Λιβανίζουμε Μητσοτάκη». Με πρόσχημα την πανδημία, ο κ. Μητσοτάκης επιχειρεί να επιβάλλει ολοκληρωτικό έλεγχο στο πεδίο της ενημέρωσης. Δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αντιγράφει κατά γράμμα τον φίλο και ομόσταυλό του Βίκτορ Όρμπαν, μοιράζοντας εν κρυπτώ δημόσιο χρήμα.
Τα κονδύλια αυτά όμως δεν ανήκουν στον κ. Μητσοτάκη και την παρέα του. Είναι μείζον ζήτημα διαφάνειας αλλά και δημοκρατίας να γνωρίζουν οι πολίτες που πηγαίνει το δημόσιο χρήμα.
Αν νομίζει ο κ. Μητσοτάκης ότι ο ελληνικός λαός που δοκιμάζεται σκληρά αυτή την περίοδο θα του επιτρέψει να παίξει πολιτικά παιχνίδια στις πλάτες του, είναι βαθιά γελασμένος.
Με άλλα 9 εκατ. και αδιαφάνεια εξαγοράζει τη στήριξη των ΜΜΕ η κυβέρνηση Μητσοτάκη
Δεύτερο μεγάλο πακέτο για «εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης» για τον κορονοϊό ενέκρινε η κυβέρνηση, σύμφωνα με ενημέρωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα. Το νέο πακέτο, ύψους 9 εκατ. ευρώ για την «απαραίτητη εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών ως προς τα αναγκαία μέτρα προστασίας και τις συμπεριφορές για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού» προστιθέμενο στο προηγούμενο των 11 εκατ. ευρώ, αθροίζει μία συνολική χορηγία προς τα ΜΜΕ ύψους 20 εκατ. ευρώ.