Ώπα, εμφανίστηκες πάλι για να ποστάρεις πράγματα παντελώς άσχετα;
Η σιδηροδρομική σύνδεση του Θριασίου τελείωσε το 2013:
Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 2001
Oλοκλήρωση έργου: 2013
Η εσωτερικές σιδηροδρομικές γραμμές είναι απαραίτητες για την Β΄φάση και καθόλου δεν εμποδίζουν την Cosco να κάνει τις μεταφορές της.
ΠΡΩΤΗ μαλακία: Μας είπες ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού η οποία ΣΗΜΕΡΑ υπάρχει και λειτουργεί.
Το συνδέεται με τα συμφέροντα της Cosco δεν σημαίνει ότι είναι η Cosco. Και ούτε είναι ακριβώς αποδεδειγμένο τίποτε εκτός από φημολογίες.
Αλλά αφού όπως λες είναι η Cosco και θέλει ΤΟΣΟ πολύ το Θριάσιο γιατί μπλοκάρει τον διαγωνισμό; Γιατί δεν δίνει μία καλή τιμή (άλλωστε οι Κινέζοι έχουν τρισ. ) για να καθαρίσει τον διαγωνισμό;
Αυτά που ποστάρεις για τις ΒΙΠΕ είναι παντελώς άσχετα:
Οι Κινέζοι δεν ζητάνε ΒΙΠΕ, ειδικές οικονομικές ζώνες ζητάνε χωρίς δασμούς.
Διότι αν τα προϊόντα πάνε σε ΒΙΠΕ για συναρμολόγηση τότε είναι σα να εισάγονται σε Ελληνικό (και κοινοτικό) έδαφος και αυτομάτως τρώνε δασμούς. Οπότε πάπαλα. Η ΒΙΠΕ δεν έχει κανένα πλεονέκτημα, καμία σημασία για τους Κινέζους.
Η αρχική ιδέα που έριξαν κάποιοι Έλληνες φωστήρες για να γλύψουν τους Κινέζους ήταν τα προϊόντα να παραμένουν εντός του τέρμιναλ το οποίο αποτελεί Ελεύθερη Ζώνη Τύπου ΙΙ από το 2001 και να γίνεται εκεί κάποια συναρμολόγηση έτσι ώστε να γλυτώνουν κάποιο ΦΠΑ και να παίρνουν σφραγίδα ΕΕ. Ιδέα φυσικά ανέφικτη γιατί ο χώρος δεν επαρκεί.
Κατά τα λοιπά μια χαρά λειτουργεί ζώνη Ελευθέρου Εμπορίου και από την Cosco για την διακίνηση και μόνο εμπορευμάτων:
ΔΕΥΤΕΡΗ Μαλακία: Μπαρούφες είναι όλα αυτά που μας τσαμπουνάς περί ΒΙΠΕ και περί Κινέζών που την ζήτησαν.
Τα δε περί Huawei μόνο γέλια προκαλούν.