Πας καλά; Θα συνεχίσεις να κάνεις τον χαζό και να πετάς την μπάλα στην εξέδρα;
Τι σχέση έχει ο διαγωνισμός για το Θριάσιο με την σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά;
Έγραψες ή δεν έγραψες ότι:
Ε λοιπόν σου λέω ότι:
1. Η σιδηροδρομική σύνδεση του Θριασίου έχει τελειώσει από το 2010:
2. Η σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμανιού του Πειραιά (Ικόνιο και car terminal) έχει τελειώσει το 2013:
Τα περί του διαγωνισμού για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο είναι παντελώς άσχετα με την Costco.
Η οποία μιά χαρά κάνει την δουλειά της με την υπάρχουσα σύνδεση.
Αν ήθελε το Θριάσιο για οποιονδήποτε λόγο θα συμμετείχε στον Διαγωνισμό:
Πες μας τώρα και για την κινεζική ΒΙΠΕ.
H σιδηροδρομική σύνδεση στο Θριάσιο τελείωσε το 2018. Το λέει στην ίδια σελίδα της ΕΡΓΟΣΕ από όπου κάνεις παραπομπές αλλά μάλλον η Β φάση του έργου σου ξέφυγε. Την οποία η ΕΡΓΟΣΕ εντάσσει στα υπό εξέλιξη έργα και όχι στα ολοκληρωθέντα. Γιαυτό άλλωστε και η σύμβαση παραχώρησης προκηρύχθηκε την άνοιξη του 2019.
Β’ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΣΗ
Η Β’ Λειτουργική φάση αποτέλεσε τη συνέχεια της Α’ Λειτουργικής και περιελάμβανε τη στρώση Επιδομής των υπολοίπων σιδηροδρομικών γραμμών εντός του Συγκροτήματος (πλην δηλαδή αυτών που εκτελέστηκαν στο πλαίσιο της Α’ Λειτουργικής Φάσης), κατασκευή κτιριακών έργων, σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση, ηλεκτροκίνηση των γραμμών (τόσο της Α΄ όσο και της Β’ Λειτουργικής φάσης) εντός του Συγκροτήματος, υπολειπόμενα έργα αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων και έργα Η/Μ εγκαταστάσεων.
www.ergose.gr/project/sygkrotima_thriasiou_pediou_b_fasi/]https://www.ergose.gr/project/sygkrotima_thriasiou_pediou_b_fasi/[/url]
Μας λες ότι η Cosco αν ήθελε να μετάσχει στο διαγωνισμό θα το έκανε αλλά δεν το ήθελε και μας παραθέτεις άρθρο της Καθημερινής που λέει ότι η μία από τις 4 επιλεχθείσες εταιρείες είναι η PEΑRL για την οποία γράφει ακριβώς : "Υπενθυμίζεται πως η Piraeus Europe Asia Rail Logistics LTD (PEARL) συνδέεται με συμφέροντα της Cosco και αν και προηγήθηκαν συζητήσεις με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για κοινή κάθοδο, τελικά οι δύο όμιλοι ακολούθησαν ξεχωριστούς δρόμους.
Για την PEARL σου έγραψα και πιο πάνω και σου είπα ότι είναι αυτή που μπλόκαρε τον διαγωνισμό παραχώρησης με προσφυγή. Και με την κόντρα προσφυγή των άλλων στη δική της θα πάει μακριά η βαλίτσα.
Αλλά μας φλόμωσες στις άσχετες παραπομπές που κάποιες δεν τις διαβάζεις ούτε ο ίδιος, γιατί για να παραθέτεις link που επιβεβαιώνουν αυτό που λέω εγώ, υποστηρίζοντας ότι με διαψεύδεις, πρέπει να έχεις σοβαρή μέντα.
Ας πάμε και στη ΒΙΠΕ και στη συναρμολόγηση προϊόντων. Τα έργα στο Θριάσιο είναι της ΕΤΒΑ-ΒΙΠΕ. Τελεία.
Το Θριάσιο δεν είναι έτοιμο να λειτουργήσει. Κι άλλη τελεία.
Το συγκρότημα του Θριασίου απαιτεί πρόσθετες επενδύσεις σε υποδομές και, κυρίως, σε εξοπλισμό, ώστε να καταστεί λειτουργικό, με βάση τη συμφωνία με την Κομισιόν. Η συμφωνία προέβλεπε πως μέχρι τις 31 Μαρτίου θα είχε, μάλιστα, επιλεγεί ο διαχειριστής του ΕΣΣΣΔΙ και πως σε διαφορετική περίπτωση, η Ελλάδα θα έπρεπε να επιστρέψει κοινοτικά κονδύλια περί τα 235.000.000 ευρώ, που είχαν δαπανηθεί για την ανάπτυξη του εμπορευματικού σταθμού. Έγινε μάχη για να πάρουμε παράταση.
www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1670069/kinezoi-italoi-kai-ellhnes-sth-nea-mahh-toy-thrias.html]https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1670069/kinezoi-italoi-kai-ellhnes-sth-nea-mahh-toy-thrias.html[/url]
Παράλληλα, στο τέλος της χρονιάς αναμένεται να βρίσκονται στη διάθεση του ΟΣΕ τα αποτελέσματα των μελετών που θα δώσουν τις γενικές κατευθύνσεις για την ολοκλήρωση και αξιοποίηση του υπόλοιπου τμήματος του Θριάσιου, έκτασης 1.450 στρεμμάτων, που αποτελεί ιδιοκτησία του. Προίκα της έκτασης, όπου έχουν γίνει έργα αξίας περίπου 300 εκατ. ευρώ, αποτελούν οι αποθήκες Κ1 και Κ2 και η σιδηροδρομική υποδομή που συνδέει το Θριάσιο με το εμπορευματικό λιμάνι του Πειραιά.
Η υλοποίηση των έργων με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση δεν επιτρέπει την παραχώρηση της έκτασης, οπότε η λύση της σύμπραξης ιδιωτικού και δημόσιου τομέα φαντάζει ιδανική.
Ουσιαστικά ο ΟΣΕ αναζητεί έναν στρατηγικό επενδυτή που θα έχει την τεχνογνωσία να τρέξει ένα τέτοιου μεγέθους διαμετακομιστικό κέντρο.
Οπως τονίζει μιλώντας στο «Βήμα» ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, καθηγητής Παραγωγής – Μεταφορών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, «στο Θριάσιο πρέπει να δημιουργηθούν περί τις 20.000 θέσεις εργασίας στη συναρμολόγηση προϊόντων, διαφορετικά θα μιλάμε για αποτυχία».
O Zηλιασκόπουλος υπήρξε επίσης και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι το 2015.
www.tovima.gr/2017/10/27/finance/ependyseis-epi-xartoy-gia-diethnes-logistics-hub]https://www.tovima.gr/2017/10/27/finance/ependyseis-epi-xartoy-gia-diethnes-logistics-hub[/url]
Η ΕΤΒΑ αυτή τη στιγμή έχει υπό διαχείριση 27 βιομηχανικές περιοχές όπου βρίσκονται εγκατεστημένες 2.285 επιχειρήσεις, στις οποίες απασχολούνται πάνω από 30.000 εργαζόμενοι. (για να έχουμε ένα μέτρο του τι σημαίνει ΒΙΠΕ στην παρούσα στιγμή στην Ελλάδα)
www.etvavipe.gr/el/Company/Profile.aspx]https://www.etvavipe.gr/el/Company/Profile.aspx[/url]
Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας εξέφρασε την ικανοποίησή του για το επενδυτικό αυτό πρόγραμμα της Cosco και τόνισε πως πρόκειται για έναν σημαντικό σταθμό στις σχέσεις των δύο χωρών.
«Οι σχέσεις αυτές των δύο χωρών ανεβαίνουν επίπεδο. Περνάμε σε ένα νέο επίπεδο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την Cosco. Τα στρατηγικά σχέδια Ελλάδας και Κίνας συμπίπτουν. Η Ελλάδα, ως πρώτος σταθμός στην Ε.Ε. του κινεζικού δρόμου, μπορεί να μετατραπεί σε μια γέφυρα ανάμεσα στην Κίνα και τον δυτικό κόσμο, ανάμεσα στην Ασία και την Ευρώπη. Τώρα μπορούμε να σχεδιάσουμε τη νέα φάση συνεργασίας των δύο χωρών. Σχεδιάζουμε μια σειρά από επενδύσεις και θα θέλαμε να προσελκύσουμε και άλλες κινεζικές εταιρείες στην Ελλάδα. Παραδείγματος χάρη στο Θριάσιο μπορεί να γίνει logistic center, μαζί με μια γραμμή συναρμολόγησης προϊόντων.
Ο κ. Τσίπρας ανέφερε ότι στα επενδυτικά σχέδια είναι η αναβάθμιση του σιδηροδρόμου ώστε τα προϊόντα από το λιμάνι του Πειραιά να μεταφέρονται στις αγορές της Ευρώπης. Με τις επενδύσεις αυτές το λιμάνι του Πειραιά, όπως επισήμανε, μπορεί να βρεθεί σύντομα από την 3η θέση στην 1η των λιμανιών της Μεσογείου.
«Το πολύ φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο που παρουσιάσατε», είπε απευθυνόμενος στον πρόεδρο της Cosco, επιβεβαιώνει την επιλογή μας να προχωρήσουμε με αποφασιστικότητα στην ολοκλήρωση της συμφωνίας».
Η κινεζική πλευρά, παρά τις βελτιώσεις στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Θριάσιου, που περιλαμβάνει πλέον τη δυνατότητα χρήσης των γειτονικών αποθηκών Κ1 και Κ2 που βρίσκονται στην έκταση του ΟΣΕ, ζήτησε -σύμφωνα με πληροφορίες- την ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριάσιου Πεδίου για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου, που περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε. και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων, με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων.
Πάντως έως τώρα αν και έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για το σύνολο της έκτασης των 2.000 περίπου στρεμμάτων, τελικά, ΓΑΙΑΟΣΕ και κυβέρνηση έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν πρώτα με τα 588 στρέμματα και σε δεύτερη φάση να κινηθούν οι διαδικασίες για τα υπόλοιπα 1.450 του ΟΣΕ. Οι Κινέζοι ζητούν εγκατάσταση στην Αττική σε ειδικές οικονομικές ζώνες, με συγκεκριμένο φορολογικό καθεστώς, γραμμών συναρμολόγησης (assembly) κινεζικών προϊόντων. Τα προϊόντα θα φέρουν σφραγίδα «made in EU» ή «assembled in the EU», κάτι που ενδιαφέρει τους κινεζικούς ομίλους, καθώς τους εξασφαλίζει ευνοϊκό δασμολογικό καθεστώς.
Επιπλέον, συναρμολογώντας προϊόντα στη χώρα μας, όμιλοι τεχνολογίας μπορούν να τα στέλνουν γρήγορα στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, να διατηρούν λιγότερα αποθέματα και να περιορίζουν το κόστος μεταφοράς. Σύμφωνα με επιχειρηματικές πηγές, το όφελος για έναν μεγάλο κινεζικό όμιλο από τη συναρμολόγηση προϊόντων στην Ελλάδα θα μπορούσε να ανέλθει σε πολλές εκατοντάδες εκατ. ευρώ ετησίως. Ήδη ενδιαφέρον για αυτές τις οικονομικές ζώνες επιδεικνύουν κινεζικοί όμιλοι όπως οι τηλεπικοινωνιακοί ΖΤΕ και Huawai, αλλά και πολυεθνικές από τον χώρο της τεχνολογίας.
www.naftemporiki.gr/finance/story/1125125/o-odikos-xartis-tis-cosco-gia-ependuseis-600-ekat-euro]https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1125125/o-odikos-xartis-tis-cosco-gia-ependuseis-600-ekat-euro[/url]