Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 177K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Τελευταίες φωτογραφίες δύο εκ των έτοιμων F-16 του προγράμματος Peace Xenia IV ,το διθέσιο 022 και ένα μονοθέσιο μαχητικό. Η Πολεμική Αεροπορία θα εντάξει τα 30 νέα μαχητικά σε υπηρεσία εντός λίγων μηνών.

Κλικ στις φωτο για μεγιστοποίηση

 

Klapatsimbanos

Μέλος
Εγγρ.
23 Δεκ 2008
Μηνύματα
19
Like
0
Πόντοι
0
Φαίνεται ότι το θέμα προσέλκυσε αρκετούς γνώστες. Μια ερώτηση λοιπόν: γιατί οι πιλότοι φοράνε γάντια εν πτήσει? 
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.015
Κριτικές
47
Like
882
Πόντοι
6.755
για το MIG-35 εχει κανεις αποψη?
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Φαίνεται ότι το θέμα προσέλκυσε αρκετούς γνώστες. Μια ερώτηση λοιπόν: γιατί οι πιλότοι φοράνε γάντια εν πτήσει?
Δεν είναι μόνο τα γάντια αδερφέ. Η ολόσωμη φόρμα, τα γάντια, οι κάλτσες και τα ολόσωμα εσώρουχα (τα οποία προμηθεύει η ΠΑ ασχέτως αν δεν τα φορούν), είναι κατασκευασμένα από Nomex aramid, υλικό που χαρακτηρίζεται ως fire resistant.
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ κατέληξα στο συμπέρασμα (και σαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ συμπέρασμα διατυπώθηκε κι όχι σαν Ιστορικό γεγονός), οτι οι Kamikaze πέθαιναν με το χαμόγελο στα χείλη, ευτυχισμένοι που οι θεοί της Ιαπωνίας τους χάρισαν το "εξαιρετικό προνόμιο" να είναι αυτοί που θα πεθάνουν για την πατρίδα τους

...Εάν τώρα θέλεις να μην πιστεύεις οτι ήταν εθελοντές, ή αν θέλεις να πιστεύεις πως τους "υποχρέωναν" να το κάνουν (και μάλιστα τους βίδωναν και τις καλύπτρες για να μην μπορούν να τις ανοίξουν) είναι δικαίωμά σου - όσο βεβαίως αποτελεί ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ και δεν το ονομάσεις "Ιστορία".

Τέλος, θα ήθελα σε παρακαλώ να μου παρουσιάσεις κάποιες από τις πηγές σου που να φαίνεται ως Ιστορικό ντοκουμέντο (πιθανότατα ΚΑΙ να έχει αποθανατιστεί σε ταινία ή φωτογραφία ώστε να είναι σύμφωνο με τον "κώδικα πειστικότητας" που ζητάς), οτι τους τις βίδωναν τις καλύπτρες πριν απογειωθούν για να μην μπορούν να τις ανοίξουν


PATHFINDER,

Επανέρχομαι σε μια διαφωνία μας από τις 16 Φεβρουαρίου, και στην οποία δεν είχα δώσει συνέχεια, γιατί δεν είχα τα στοιχεία που ήθελα.
Τα ζήτησα από την Αμερική, και μου ήρθαν.

Πριν διαβάσεις αυτό που σου παραθέτω (σε pdf – αλλά και το site από το οποίο προέρχεται), κάνε μου τη χάρη και δες αυτά που έχω ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ να σου πω σχετικά με το θέμα, εδώ, μια που σήμερα, 12 μέρες μετά από τη διαφωνία μας, κάθησα και ξαναδιάβασα όλα είχαμε πει τότε, και τα ξαναείδα με ένα δεύτερο, πιο ψύχραιμο (και κριτικό) μάτι.

Δε νομίζω ότι διαφωνούμε σε επίπεδο γεγονότων. Η ιστορία αυτή (του ΒΠΠ) είναι πια αρκετά παλιά (70 χρόνια), έχει διεξοδικά αναλυθεί από διάφορους, από όλες τις πλευρές, και δεν έχει τίποτα το αμφισβητήσιμο.
Οι τυχόν διαφωνίες μας είναι σε επίπεδο εκτιμήσεων, όχι σε γεγονότα. Φαίνεται άλλωστε αυτό και για σένα, από τον τρόπο που γράφεις.

Πάμε λοιπόν στο συγκεκριμένο θέμα, και γι’ αυτό έχω να σου πω τα εξής:
Το αν αυτός που βούταγε στο πλοίο κάτω ήταν ευτυχισμένος ή όχι (επομένως και αν χαμογελούσε ή όχι) δεν είναι ιστορικό γεγονός, είναι προσωπική εκτίμηση.
Η δικιά σου διαφέρει απ’ τη δικιά μου.
Όμως το αν πριν απογειωθεί είχε πέσει  σταυροκατσάβιδο ή πριτσιναδόρος στην καλύπτρα ή όχι, είναι ένα γεγονός, και σ’ αυτό δε χωράνε "προσωπικές" απόψεις. Ή είχε πέσει, ή δεν είχε πέσει.

Φαίνεται λοιπόν ότι σε μερικές (δε μπορούμε να ξέρουμε σε πόσες ακριβώς) περιπτώσεις είχε πέσει.

Επειδή με προκάλεσες, ΒΡΗΚΑ κάποιες από τις μελέτες που έχουν γίνει σχετικά με το θέμα.  Βεβαίως, η μελέτη που σου παραθέτω εδώ δεν ασχολείται μόνο με αυτό το απολύτως εξειδικευμένο θέμα (της καλύπτρας), αλλά κάνει μια γενικότερη ανάλυση των συνθηκών στις Ιαπωνικές Ε.Δ., στις συνέπειες που είχε η ατομική συμπεριφορά των Γιαπωνέζων πάνω στο Αμερικανικό προσωπικό, κλπ.

Για να μη σε κουράζω (αν δε θέλεις), σου έχω κιτρινίσει στη σελίδα 6 του pdf την συγκεκριμένη επίμαχη πρόταση.  Όμως, σε συμβουλεύω να διαβάσεις όλη την ανάλυση (είναι εξήμισυ σελίδες).
Θα δεις μέσα σ’ αυτήν, ότι η εικόνα που "έχει βγει προς τα έξω" σχετικά με τις διάφορες μορφές αυτοκτονίας κατά τη μάχη ώστε να επιτευχθεί το μεγαλύτερο δυνατό καταστροφικό αποτέλεσμα κατά του αντιπάλου μάλλον απέχει από την πραγματικότητα, και ότι ο προβαλλόμενος κάθε φορά "ηρωϊσμός", "αυτοθυσία", "αδιαφορία για τη ζωή" κλπ, μάλλον εκ των υστέρων κατασκευάζονται, και ότι η πραγματικότητα είναι εκφοβισμός, διαπόμπευση, καταναγκασμός, φανατισμός, και άλλες αφηρημένες έννοιες ΚΑΘΟΛΟΥ κολακευτικές για την ανθρώπινη προσωπικότητα, σε αντίθεση με τις προβαλλόμενες.

Τέλος, οι παρομοιώσεις με το Κούγκι, το Αρκάδι, τους Παλαιστίνιοιυς κλπ, είναι επιτυχείς μέχρι ενός ορισμένου σημείου.  Κατά την εκτίμησή μου το σημείο αυτό είναι το εξής:
Στις περιπτώσεις αυτές, εμφανίζεται το φαινόμενο της αυτοκτονικής διάθεσης λόγω της προοπτικής των εξαιρετικά δυσμενών λοιπών εξωτερικών συνθηκών διαβίωσης.  Είναι το ίδιο φαινόμενο με τον άνθρωπο που πηδάει από το μπαλκόνι του 10ου ορόφου (και σκοτώνεται, και το ξέρει ότι θα σκοτωθεί όταν πηδάει) για να μην καεί ζωντανός από τη φωτιά που τον πλησιάζει.  Τα καθεστώτα και τα συστήματα που προσπαθούν να ωθήσουν την ανθρώπινη συμπεριφορά σε τέτοιες ενέργειες (και τέτοιο ήταν και το Γιαπωνέζικο μιλιταριστικό καθεστώς που διαλύθηκε ΜΟΝΟ μετά τη συνθηκολόγηση, και το Χιτλερικό, και το θεοκρατικό των φανατικών Μουσουλμάνων) κάνουν αυτό ακριβώς:
Με απειλές, εξευτελισμούς, σωματικό πόνο, ψυχικό καταναγκασμό και ό,τι άλλο τέτοιο μέσο ανακαλύψουν ΕΞΩΘΟΥΝ τους ανθρώπους αυτούς σε τέτοιες ενέργειες, και βέβαια μετά ανακοινώνουν τα ωραία και μεγάλα λόγια περί "αυτοθυσίας", "ηρωϊσμού", "πίστης στον αυτοκράτορα" κλπ παπαριές.  Τι θα ανακοίνωναν, ότι είχαν τα παιδάκια στο καψόνι μέχρι θανάτου μέχρι να πουν το "ναι, εν τάξει, θα πάω κι' εγώ!"?

Έτσι το βλέπω εγώ το θέμα, φίλε pathfinder, και βέβαια αυτές είναι εκτιμήσεις, αλλά όσα θα διαβάσεις στο αρχείο που σου παραθέτω εδώ δεν είναι.

Α, και για την Ιστορία, το αρχείο προέρχεται από εδώ:
Μπορείς να δεις και τη βιβλιογραφία που παραπέμπει ο συγγραφέας του.

Καλή ανάγνωση.
 

solitonios

Τιμημένος
Εγγρ.
4 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.011
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
Ρουμάνικη Αεροπορική εταιρεία!





Κάντε κλικ για μεγιστοποίηση









 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Ρουμάνικη Αεροπορική εταιρεία!

Κάντε κλικ για μεγιστοποίηση

Εντάξει, αυτά συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά ακόμη και στις καλύτερες οικογένειες. Άλλωστε το να μην κλειδώσει ή να μην κατεβεί εντελώς ο ριναίος τροχός του συστήματος προσγείωσης, είναι το ΛΙΓΟΤΕΡΟ κακό που μπορεί να συμβεί και στις περισσότερες περιπτώσεις οι επιβάτες ούτε καταλαβαίνουν την διαφορά από μια φυσιολογική προσγείωση - εφόσον έχει απλωθεί αφρός που και μειώνει τις τριβές και αποτρέπει έναρξη φωτιάς από σπινθήρες. Τα προβλήματα αρχίζουν όταν δεν κατεβαίνει ή δεν ασφαλίζει ένα από τα δύο (αριστερό ή δεξί) σκέλη προσγείωσης, οπότε εφόσον δεν μπορεί μετά από μια σειρά ενεργειών που προβλέπονται να κατεβεί και να ασφαλίσει, πολύ πιθανό να σηκώσει ο κυβερνήτης όλους τους τροχούς και να επιχειρήσει belly landing.

www.airliners.net/aviation-photos/photos/8/2/6/1060628.jpg] [/url] www.airliners.net/aviation-photos/photos/0/2/4/0293420.jpg] [/url]
www.airliners.net/aviation-photos/photos/8/0/7/0254708.jpg] [/url] www.airliners.net/aviation-photos/photos/7/0/7/0254707.jpg] [/url]

Όσο απίθανο κι αν ακούγεται, μια επιτυχημένη belly landing (βοηθάει πολύ η χρήση αφρού κι αν ο καιρός είναι βροχερός ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο η έναρξη σπινθήρων & πιθανότητας φωτιάς), εκτός από μερικές λαμαρινοδουλειές και γδαρσίματα στο χρώμα, δεν προκαλεί τίποτα περισσότερο και σε μερικές ημέρες το αεροπλάνο είναι έτοιμο να πετάξει και πάλι. Στην Θεσσαλονίκη πριν μερικά χρόνια, πτήση της Malev αντιμετώπησε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες προσγείωσης από αυτή που φαίνεται στις παραπάνω φωτογραφίες... χωρίς προβλήματα. Πληροφορίες ΕΔΩ. "...Malév Flight 262 was a charter flight from Budapest Ferihegy International Airport to Thessaloniki International Airport. On 4th July 2000, a Tupolev Tu-154 used on this flight performed a gear-up touchdown during the landing at Thessaloniki, skidded on the runway, but was able to take off and land normally after a go-around. No injuries were reported..."





ΥΓ. Πριν 2 περίπου μήνες που πέταξα για Κύπρο, αμέσως μετά την απογείωση η αεροσυνοδός στο πίσω μέρος της καμπίνας, ανέφερε στον κυβερνήτη φωτιά ΕΝΤΟΣ της καμπίνας στο aircondition και ο χώρος των επιβατών είχε γεμίσει μαυρο καπνό. Οι χειριστές που μόλις είχαν απογειώσει το A319 το ξαναέφεραν για emergency και το κατέβασαν και πάλι στο Ελ. Βενιζέλος όπου μας περικύκλωσαν τα πυροσβεστικά και καμια 10αριά πυροσβέστες με πλήρη εξάρτηση, κράνη, μάσκες, τσεκούρια, πυροσβεστήρες κλπ μπουκάρανε μέσα στο αεροπλάνο μόλις αυτό σταμάτησε στο μέσο του διαδρόμου - εννοείται οτι δεν τροχοδρομήσαμε μέχρι το terminal. Χαλαρά! Μόλις έσβησε μια μικρή εστία που είχε αρπάξει στα μονωτικά του aircondition, μας ανακοίνωσαν πως δυστυχώς πρέπει να κατεβούμε και θα μας ανακοινωθεί για πόσο θα καθυστερήσουμε, το διορθώσανε, τοποθέτησαν νεα ανταλλακτικά και μετά από 3-4 περίπου ώρες, πετάξαμε με το ίδιο αεροπλάνο. Εντάξει, αν και κάποιοι παραπονέθηκαν και ακύρωσαν το εισητήριό τους (φοβηθήκαν?) δεν έτρεχε και τίποτα! Συμβαίνουν αυτά
 

soritas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2009
Μηνύματα
593
Like
0
Πόντοι
6
Ρουμάνικη Αεροπορική εταιρεία!

Καλησπέρα,

Έχω πετάξει επανειλημένως με την συγκεκριμένη εταιρεία από Ελλάδα για Μολδαβία και από εκεί σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρώπη και μάλιστα με το συγκεκριμένο αεροσκάφος, το οποίο αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι FOKKER. Το γεγονός που φαίνεται στις παραπάνω φωτογραφίες θα πρέπει να είναι στο ΟΤΟΡΕΝΙ (Βουκουρέστι) πριν από 2-3 εβδομάδες. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα αξιόπιστη εταιρεία αναφορικά με την τήρηση του προγράμματος, εξαιρετικό service (να τα βλέπει η ΟΑ) και διαθέτει καινούρια αεροσκάφη. Μάλιστα πετάω στις 18.03 για Timisoara και μετά για Chisinau.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Καλησπέρα,

Έχω πετάξει επανειλημένως με την συγκεκριμένη εταιρεία από Ελλάδα για Μολδαβία και από εκεί σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρώπη και μάλιστα με το συγκεκριμένο αεροσκάφος, το οποίο αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι FOKKER. Το γεγονός που φαίνεται στις παραπάνω φωτογραφίες θα πρέπει να είναι στο ΟΤΟΡΕΝΙ (Βουκουρέστι) πριν από 2-3 εβδομάδες. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα αξιόπιστη εταιρεία αναφορικά με την τήρηση του προγράμματος, εξαιρετικό service (να τα βλέπει η ΟΑ) και διαθέτει καινούρια αεροσκάφη. Μάλιστα πετάω στις 18.03 για Timisoara και μετά για Chisinau.

Και εγώ έχω πετάξει με αυτή....Duesseldorf - Sibiu. Απίστευτα βολική πτήση. Γαμώ τα Services οι τύποι (2004).
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Super Puma!

URL]]
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
ΥΓ. Πριν 2 περίπου μήνες που πέταξα για Κύπρο, αμέσως μετά την απογείωση η αεροσυνοδός στο πίσω μέρος της καμπίνας, ανέφερε στον κυβερνήτη φωτιά ΕΝΤΟΣ της καμπίνας στο aircondition και ο χώρος των επιβατών είχε γεμίσει μαυρο καπνό. Οι χειριστές που μόλις είχαν απογειώσει το A319 το ξαναέφεραν για emergency και το κατέβασαν και πάλι στο Ελ. Βενιζέλος όπου μας περικύκλωσαν τα πυροσβεστικά και καμια 10αριά πυροσβέστες με πλήρη εξάρτηση, κράνη, μάσκες, τσεκούρια, πυροσβεστήρες κλπ μπουκάρανε μέσα στο αεροπλάνο μόλις αυτό σταμάτησε στο μέσο του διαδρόμου - εννοείται οτι δεν τροχοδρομήσαμε μέχρι το terminal. Χαλαρά! Μόλις έσβησε μια μικρή εστία που είχε αρπάξει στα μονωτικά του aircondition, μας ανακοίνωσαν πως δυστυχώς πρέπει να κατεβούμε και θα μας ανακοινωθεί για πόσο θα καθυστερήσουμε, το διορθώσανε, τοποθέτησαν νεα ανταλλακτικά και μετά από 3-4 περίπου ώρες, πετάξαμε με το ίδιο αεροπλάνο. Εντάξει, αν και κάποιοι παραπονέθηκαν και ακύρωσαν το εισητήριό τους (φοβηθήκαν?) δεν έτρεχε και τίποτα! Συμβαίνουν αυτά

Ε ρε και να είχε γίνει αυτό στην Ολυμπιακή...Ε ρε τι θα είχε ακολουθήσει μετά από τα κωλοκάναλα.Από τους ξερόλες παντός επιστητού...Στην Ο.Α δεν πρέπει να συμβαίνουν αυτά.Ε ρε,θα είχαν ανοίξει θέματα για τα εργασιακά,για το συνδικαλισμό,για τις τεμπέλες αεροσυνοδούς,και τους τεμπέληδες μηχανικούς...Αυτό το συμβάν,εδώ το διαβάζω.Δεν το είχα ακούσει πουθενά.
Με την Cyprus πέταγες;Η Α3 απ'ότι ξέρω δεν έχει Α319 αλλά Α321.
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Με την Cyprus πέταγες;Η Α3 απ'ότι ξέρω δεν έχει Α319 αλλά Α321.
H Cyprus δεν διαθέτει Α321. Από την σειρά της Airbus, χρησιμοποιεί τα www.cyprusairways.com/main/default.aspx?it=1&tabid=58&itemid=365]Α319[/url], www.cyprusairways.com/main/default.aspx?it=1&tabid=58&itemid=360]Α320[/url] & www.cyprusairways.com/main/default.aspx?it=1&tabid=46&itemid=541]Α330[/url]! Για περισσότερες πληροφορίες, κλικ www.cyprusairways.com/main/default.aspx?tabid=58]ΕΔΩ[/url] στο επίσημο site της www.cyprusairways.com]Cyprus Airways[/url] και το στόλο που διαθέτει.

URL]]
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Κυκλοφόρησε πρόσφατα στο Διαδίκτυο αλλά νομίζω ότι αξίζει να μπει και εδώ:

custom_1237295632470_Pic_of_the_week_17_March.jpg


50 χρόνια αεροπορικής ιστορίας δίπλα - δίπλα.
 

Επισκέπτης
Παροτι το Β-52 εχει ηδη 50τοσα χρονια απο την ενταξη του στην USAF ειναι μολις 18 χρονια νεωτερο του Β-17(απο την ενταξη σε υπηρεσια παντα),οποτε ειναι πιθανο καποια πληρωματα να πεταξαν και με τους δυο τυπους.
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Παροτι το Β-52 εχει ηδη 50τοσα χρονια απο την ενταξη του στην USAF ειναι μολις 18 χρονια νεωτερο του Β-17(απο την ενταξη σε υπηρεσια παντα),οποτε ειναι πιθανο καποια πληρωματα να πεταξαν και με τους δυο τυπους.

Πενήντα τέσσερα χρόνια από την ένταξη σε υπηρεσία (1955), πενήντα επτά από την πρώτη πτήση (1952) και 63 από την έναρξη του σχεδιασμού!

Αντίστοιχα, το Β-17 πέταξε για πρώτη φορά το 1935 και εντάχθηκε σε υπηρεσία το 1938...


 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Μου έστειλαν με e-mail αυτό που βλέπετε.

Ξέρει κανείς κάτι?
 

Συνημμένα

  • RedFlag.jpg
    RedFlag.jpg
    96,7 KB · Εμφανίσεις: 19

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom