Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 176K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Δέδαλος

Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2009
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
@ Δ[size=14pt]έ[/size]δαλος,

Ακόμα δεν έγραψες πρώτο post κι άρχισες τα μπινελίκια?
καπως ετσι... :2funny:

ΕΑΝ διάβαζες πιο προσεκτικά (να είσαι προσεκτικός την επόμενη φορά), θα ΕΒΛΕΠΕΣ οτι αναφέρω:

"[size=13pt]...credit to Kostas Alkousis...[/size]"

Εάν μάλιστα προσέξεις, η προαναφερθείσα φράση, βρίσκεται ΚΑΙ μέσα στο κείμενο (αμέσως μετά τον θηραιό της 111) στο οποίο εσύ ο ίδιος έκανες εισαγωγή παράθεσης (quote)! Δεν το διάβασες? Τέλος, αυτό που σε ανησυχεί είναι από ΠΟΥ τις δανείζομαι (όταν τις δανείζομαι) ή το θέμα © copyright? Διότι όταν παραθέτω links και φωτογραφίες, φροντίζω να αναφέρω το link, ή (εναλλακτικά) το τοποθετώ ως σύνδεσμο και κάνοντας κλικ στις φωτο, σε μεταφέρει αυτόματα στο μητρικό link - ποτέ δεν διεκδίκησα την πατρότητα φωτογραφιών που δεν έχω τραβήξει εγώ! Ποια είναι η αντίρρησή σου λοιπόν ...εάν υπάρχει αντίρρηση?

:grin: :grin: :grin:

το copyright ουτως ή αλλως φαινεται στις συγκεκριμενες photos...οποτε και που το ξαναεγραψες, πλεονασμος ειναι ;)
Απο κει και περα δεν εχω καποια "αντιρρηση" απλα μπορει να θελει καποιος να δει το φορουμ απ οπου παιρνεις τις photos (patricksaviation, modelclub etc)...το photobucket και το imageshack πχ που ειναι φορτωμενες οι photos αρχικα δεν οδηγουν στην ιστοσελιδα που ανεβηκαν...αυτο εννοω και δεν μιλησα ουτε για πατροτητες κτλ...μια κουβεντα εγραψα κι αμεσως εγραψες ολοκληρο κατεβατο αιτιολογισης...χαλαρωσε φιλε μου χαχαχα! :2funny:

φιλικα
δ"ε"δαλος
 

Kokovikos

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2008
Μηνύματα
173
Like
0
Πόντοι
1
απλα ηρωες τα παληκαρια μας οι ικαροι!
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Αυτή είναι άλλη μια απορία μου:  Το συρματόσχοινο (από όσο έχω δει στα αεροπλανοφόρα) δεν είναι βέβαια "σταθερό", αν ήταν θα έσπαγαν όλα.  Είναι "επιβραδυνόμενο", σα να ξετυλίγεται από κάποιο καρούλι το οποίο όμως είναι μερικώς φρεναρισμένο. Τι είδους φρένα είναι αυτά που κάνουν αυτή τη δουλειά?  Δίσκοι?
Mark 7 Mod 3 Υδροπνευματικό έμβολο, κάτι σαν αμορτισέρ δηλαδή. Καλό διάβασμα:
συρματόσχοινα ανάσχεσης που επαναλαμβάνω υπάρχουν εγκατεστημένα στα περισσότερα Ελληνικά αεροδρόμια, ΦΥΣΙΚΑ και εκτελούν επιβραδυνόμενη ανάσχεση! Αν είναι δυνατόν να μην γινόταν αυτό για ένα α/φος 18-20 τόνων που έρχεται κι αγγίζει το έδαφος με 120-130 ΚIAS και τρομερά μεγάλη κινητική ενέργεια για να κρατηθεί από οποιοδήποτε συρματόσχοινο "στατικά"...! Δεν γίνονται αυτά! Τώρα το πως ακριβώς λειτουργούν δεν το ξέρω, υποθέτω θα είναι κάποιος συνδυασμός υδραυλικής και μηχανικής δράσης, αλλά δεν είμαι μηχανικός για να γνωρίζω.
Επίσης έστω και αργά, παραθέτω μερικές φωτογραφίες και σχέδια που δείχνουν την χρήση των arrest cables / συρματόσχοινων ανασχέσεως επί αεροπλανοφόρων αν και νομίζω πως όλα περιγράφονται και μάλιστα πολύ αναλυτικά στο www.globalsecurity.org/military/library/policy/navy/nrtc/14310_ch3.pdf]εγχειρίδιο για το Mark 7 Mod 3[/url] που παρέθεσε προηγουμένως ο voltaire45 www.bourdela.tv/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,22651.msg926287#msg926287]ΕΔΩ[/url].

[size=12pt]Κλικ στις φωτο για μεγιστοποίηση[/size]





 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
[size=15pt]20 Χρόνια 330 Μοίρα F-16[/size]

Σήμερα 20 Φεβρουαρίου, γιορτάστηκαν τα 20 χρόνια λειτουργίας της 330ης Μοίρας - της πρώτης Μοίρας που πέταξε F-16 στην Πολεμική Αεροπορία. Για την 20η επέτειο, πραγματοποιήθηκε τελετή και παρουσιάστηκε επετειακό F-16 βαμμένο στα χρώματα και το λογότυπο της Μοίρας, με χρωματιστό ουραίο και ένα κεραυνό στο επάνω μέρος της ατράκτου.
Κλικ στη φωτο για μεγιστοποίηση

 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.478
Like
35.692
Πόντοι
9.931

Η οπή στο σημείο με το κόκκινο τρίγωνο ejection seat τι ρόλο έχει; για ενεργοποίηση του εκτινασομενου καθίσματος από έξω;
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Η[/URL] οπή στο σημείο με το κόκκινο τρίγωνο ejection seat τι ρόλο έχει; για ενεργοποίηση του εκτινασομενου καθίσματος από έξω;
Η προειδοποίηση με το πορτοκαλο-κόκκινο τρίγωνο είναι η ένδειξη πως στο συγκεκριμένο α/φος περιέχεται εκτινασόμενο κάθισμα με αντίστοιχο εκρηκτικό για την ενέργοποίηση και λειτουργία του, οπότε το προσωπικό πρέπει να ενεργεί αναλόγως. Άλλωστε αν προσέξεις, αριστερά του πορτοκαλο-κόκκινου προειδοποιητικού τριγώνου, σε μαύρο φόντο με λευκά γράμματα γράφει σχετικά "WARNING THIS AIRCRAFT CONTAINS A CANOPY REMOVER CONTAINING AN EXPLOSIVE CHARGE"

Η χειρολαβή (D-handle) με το συρματόσχοινο μήκους περίπου 2 μέτρων που απαιτείται να τραβηχτεί προκειμένου να απορριφθεί (emergency canopy jettison) η καλύπτρα, βρίσκεται τοποθετημένη μέσα στη θυρίδα με το λευκό καπάκι που βρίσκεται στην αιχμή του λευκού βέλους που γράφει "RESCUE". Αν μάλιστα διαβάσεις την σχετική οδηγία, γράφει "1. PUSH BUTTON TO OPEN DOOR  2. PULL RING OUT 6 FEET TO JETTISON CANOPY". Τα 2m που είναι απαραίτητο να τραβηχτεί η χειρολαβή με το συρματόσχοινο είναι η ελάχιστη απαιτούμενη απόσταση για να μην τραυματιστεί ο διασώστης είτε από το εκρηκτικό γέμισμα που διαλύει τους συνδέσμους στήριξης της καλύπτρας, είτε από την ίδια την καλύπτρα που απορρίπτεται προς τα πίσω και επάνω. Αν τώρα σκεφτείς πως η καλύπτρα του F-16 ζυγίζει καμιά 120-αριά κιλά, δεν είναι και ότι καλύτερο να σε βρει!

Παρακάτω, παραθέτω φωτογραφίες από δοκιμή της συγκεκριμένης απόρριψης καλύπτρας σε κατάσταση ανάγκης (emergency canopy jettison). Κλικ στις φωτογραφίες για μεγιστοποίηση.

www.f-16.net/modules/Gallery2/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=184624&g2_serialNumber=2] [/url]



 

Y13

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.563
Like
5.207
Πόντοι
1.056
Αυτο το βιντεακι τι σας λεει ?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom