You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 176K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
καπως ετσι...@ Δ[size=14pt]έ[/size]δαλος,
Ακόμα δεν έγραψες πρώτο post κι άρχισες τα μπινελίκια?
ΕΑΝ διάβαζες πιο προσεκτικά (να είσαι προσεκτικός την επόμενη φορά), θα ΕΒΛΕΠΕΣ οτι αναφέρω:
"[size=13pt]...credit to Kostas Alkousis...[/size]"
Εάν μάλιστα προσέξεις, η προαναφερθείσα φράση, βρίσκεται ΚΑΙ μέσα στο κείμενο (αμέσως μετά τον θηραιό της 111) στο οποίο εσύ ο ίδιος έκανες εισαγωγή παράθεσης (quote)! Δεν το διάβασες? Τέλος, αυτό που σε ανησυχεί είναι από ΠΟΥ τις δανείζομαι (όταν τις δανείζομαι) ή το θέμα © copyright? Διότι όταν παραθέτω links και φωτογραφίες, φροντίζω να αναφέρω το link, ή (εναλλακτικά) το τοποθετώ ως σύνδεσμο και κάνοντας κλικ στις φωτο, σε μεταφέρει αυτόματα στο μητρικό link - ποτέ δεν διεκδίκησα την πατρότητα φωτογραφιών που δεν έχω τραβήξει εγώ! Ποια είναι η αντίρρησή σου λοιπόν ...εάν υπάρχει αντίρρηση?
το copyright ουτως ή αλλως φαινεται στις συγκεκριμενες photos...οποτε και που το ξαναεγραψες, πλεονασμος ειναι ;)
Απο κει και περα δεν εχω καποια "αντιρρηση" απλα μπορει να θελει καποιος να δει το φορουμ απ οπου παιρνεις τις photos (patricksaviation, modelclub etc)...το photobucket και το imageshack πχ που ειναι φορτωμενες οι photos αρχικα δεν οδηγουν στην ιστοσελιδα που ανεβηκαν...αυτο εννοω και δεν μιλησα ουτε για πατροτητες κτλ...μια κουβεντα εγραψα κι αμεσως εγραψες ολοκληρο κατεβατο αιτιολογισης...χαλαρωσε φιλε μου χαχαχα!
φιλικα
δ"ε"δαλος
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Κλικ στη φωτο για μεγιστοποίηση
www.flightglobal.com/airspace/photos/menace/images/24131/an-oval-office.jpg][img height=700]]
www.flightglobal.com/airspace/photos/menace/images/24131/an-oval-office.jpg][img height=700]]
Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Αερομαχίες στο Γκουανταλκανάλ
Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Επίσης έστω και αργά, παραθέτω μερικές φωτογραφίες και σχέδια που δείχνουν την χρήση των arrest cables / συρματόσχοινων ανασχέσεως επί αεροπλανοφόρων αν και νομίζω πως όλα περιγράφονται και μάλιστα πολύ αναλυτικά στο www.globalsecurity.org/military/library/policy/navy/nrtc/14310_ch3.pdf]εγχειρίδιο για το Mark 7 Mod 3[/url] που παρέθεσε προηγουμένως ο voltaire45 www.bourdela.tv/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,22651.msg926287#msg926287]ΕΔΩ[/url].συρματόσχοινα ανάσχεσης που επαναλαμβάνω υπάρχουν εγκατεστημένα στα περισσότερα Ελληνικά αεροδρόμια, ΦΥΣΙΚΑ και εκτελούν επιβραδυνόμενη ανάσχεση! Αν είναι δυνατόν να μην γινόταν αυτό για ένα α/φος 18-20 τόνων που έρχεται κι αγγίζει το έδαφος με 120-130 ΚIAS και τρομερά μεγάλη κινητική ενέργεια για να κρατηθεί από οποιοδήποτε συρματόσχοινο "στατικά"...! Δεν γίνονται αυτά! Τώρα το πως ακριβώς λειτουργούν δεν το ξέρω, υποθέτω θα είναι κάποιος συνδυασμός υδραυλικής και μηχανικής δράσης, αλλά δεν είμαι μηχανικός για να γνωρίζω.Mark 7 Mod 3 Υδροπνευματικό έμβολο, κάτι σαν αμορτισέρ δηλαδή. Καλό διάβασμα:Αυτή είναι άλλη μια απορία μου: Το συρματόσχοινο (από όσο έχω δει στα αεροπλανοφόρα) δεν είναι βέβαια "σταθερό", αν ήταν θα έσπαγαν όλα. Είναι "επιβραδυνόμενο", σα να ξετυλίγεται από κάποιο καρούλι το οποίο όμως είναι μερικώς φρεναρισμένο. Τι είδους φρένα είναι αυτά που κάνουν αυτή τη δουλειά? Δίσκοι?
[size=12pt]Κλικ στις φωτο για μεγιστοποίηση[/size]
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Κλικ στη φωτο για μεγιστοποίηση[size=15pt]20 Χρόνια 330 Μοίρα F-16[/size]
Σήμερα 20 Φεβρουαρίου, γιορτάστηκαν τα 20 χρόνια λειτουργίας της 330ης Μοίρας - της πρώτης Μοίρας που πέταξε F-16 στην Πολεμική Αεροπορία. Για την 20η επέτειο, πραγματοποιήθηκε τελετή και παρουσιάστηκε επετειακό F-16 βαμμένο στα χρώματα και το λογότυπο της Μοίρας, με χρωματιστό ουραίο και ένα κεραυνό στο επάνω μέρος της ατράκτου.
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.478
- Like
- 35.692
- Πόντοι
- 9.931
Η οπή στο σημείο με το κόκκινο τρίγωνο ejection seat τι ρόλο έχει; για ενεργοποίηση του εκτινασομενου καθίσματος από έξω;
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Η προειδοποίηση με το πορτοκαλο-κόκκινο τρίγωνο είναι η ένδειξη πως στο συγκεκριμένο α/φος περιέχεται εκτινασόμενο κάθισμα με αντίστοιχο εκρηκτικό για την ενέργοποίηση και λειτουργία του, οπότε το προσωπικό πρέπει να ενεργεί αναλόγως. Άλλωστε αν προσέξεις, αριστερά του πορτοκαλο-κόκκινου προειδοποιητικού τριγώνου, σε μαύρο φόντο με λευκά γράμματα γράφει σχετικά "WARNING THIS AIRCRAFT CONTAINS A CANOPY REMOVER CONTAINING AN EXPLOSIVE CHARGE"Η[/URL] οπή στο σημείο με το κόκκινο τρίγωνο ejection seat τι ρόλο έχει; για ενεργοποίηση του εκτινασομενου καθίσματος από έξω;Κλικ στη φωτο για μεγιστοποίηση
www.flightglobal.com/airspace/photos/menace/images/24131/an-oval-office.jpg]
Η χειρολαβή (D-handle) με το συρματόσχοινο μήκους περίπου 2 μέτρων που απαιτείται να τραβηχτεί προκειμένου να απορριφθεί (emergency canopy jettison) η καλύπτρα, βρίσκεται τοποθετημένη μέσα στη θυρίδα με το λευκό καπάκι που βρίσκεται στην αιχμή του λευκού βέλους που γράφει "RESCUE". Αν μάλιστα διαβάσεις την σχετική οδηγία, γράφει "1. PUSH BUTTON TO OPEN DOOR 2. PULL RING OUT 6 FEET TO JETTISON CANOPY". Τα 2m που είναι απαραίτητο να τραβηχτεί η χειρολαβή με το συρματόσχοινο είναι η ελάχιστη απαιτούμενη απόσταση για να μην τραυματιστεί ο διασώστης είτε από το εκρηκτικό γέμισμα που διαλύει τους συνδέσμους στήριξης της καλύπτρας, είτε από την ίδια την καλύπτρα που απορρίπτεται προς τα πίσω και επάνω. Αν τώρα σκεφτείς πως η καλύπτρα του F-16 ζυγίζει καμιά 120-αριά κιλά, δεν είναι και ότι καλύτερο να σε βρει!
Παρακάτω, παραθέτω φωτογραφίες από δοκιμή της συγκεκριμένης απόρριψης καλύπτρας σε κατάσταση ανάγκης (emergency canopy jettison). Κλικ στις φωτογραφίες για μεγιστοποίηση.
www.f-16.net/modules/Gallery2/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=184624&g2_serialNumber=2] [/url]
Αρκετα λιτη εκδηλωση...κι ευτυχως ο καιρος μας εκανε τα κεφια... ;)