Ενοείται οτι δε διαβάζω πάντα ολες τις απαντήσεις. Χαλαρα. Δε χρειαζεται για να γραψω κατι να διαβασω ολο το θρεντ πριν.
@ Ιπταμενος, ελπίζω τουλάχιστο να διαβάζεις τις απαντήσεις που αφορούν εσένα αφού γράφονται ως απάντηση σε δικά σου post. Τα ακόλουθα λοιπόν, είναι απάντηση προς δικό σου post και αφορά το "Sonderkommando Elbe" που έγραψες:
Οι Γερμανοί ιοθέτησαν τη λογική των καμικάζι με την "ειδική μονάδα Έλβας", ομως δεν έπεφταν πανω στα Αμερικανικα βομβαρδιστικά με τρόπο που να ειναι απολυτα σιγουρο οτι θα σκοτώνονταν. Η τακτική τους ηταν να ροκανίζουν με την έλικα την ουρα του βομβαρδιστικου ή να χτυπάνε με την πτέρυγα τους και μετα να εγκαταλείπουν το αεροσκάφος.
Ασφαλώς θα αναφέρεσαι στην "Sonderkommando Elbe" ή αλλιώς "Rammkommando Elbe", την ομάδα που συστήθηκε στα τέλη του πολέμου, τότε που αυα ζόρια των Γερμανών ήταν μεγάλα και έψαχναν απεγνωσμένα λύση να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα κύματα των Συμμαχικών βομβαρδιστικών. "Sonderkommando" σημαίνει "ειδική ομάδα" και "Elbe" είναι φυσικά ο ποταμός Έλβας που διατρέχει την Γερμανία και καταλήγει στην Βόρεια Θάλασσα. Η ομάδα συστήθηκε από έμπειρους χειριστές, ΧΩΡΙΣ όμως να έχει την έννοια μιας ομάδας αυτοκτονίας, αφού πρωταρχικός στόχος ήταν να κατευθύνουν τα α/φη τους σε πορεία σύγκρουσης με τα μεγάλα βομβαρδιστικά και να εγκαταλείψουν λίγο πριν τη σύγκρουση. Η "Sonderkommando Elbe" ή αλλιώς "Rammkommando Elbe", εξοπλίστηκε με α/φη Messerschmitt Bf-109K από τα οποία είχαν αφαιρεθεί η θωράκιση και ο οπλισμός, για να είναι γρήγορα κι ακόμη περισσότερο ευέλικτα. Ο στόχος τους ήταν να πλήξουν συγκεκριμένα σημεία πάνω στα βομβαρδιστικά όπως πχ το τμήμα της ουράς όπου βρισκόταν τα elevators & rudder (πηδάλια διεύθυνσης και ανόδου - καθόδου), οι κινητήρες ή τέλος το συγκρότημα του cockpit (πιλοτήριο).
Η
μια και ΜΟΝΑΔΙΚΗ αποστολή που πραγματοποίησε η "Sonderkommando Elbe" ήταν η "Οperation WAREWOLF", στις 11:15 του Σαββάτου 7 Απριλίου 1945 όταν 120 Γερμανικά Messerschmitt Bf-109K της ομάδας επιτέθηκαν σε (μόλις) 25 Συμμαχικά βομβαρδιστικά B-17 Flying Fortress & B-24 Liberator (τμήμα της No 931 βομβαρδιστικής αποστολής της USAAF με συνολική δύναμη 1260 βομβαρδιστικών), εκ των οποίων κατάφεραν να καταρρίψουν τα 17 (+5 από τα καταδιωκτικά P-51 Mustang που είχαν συνοδεία μαζί τους τα Συμμαχικά βομβαρδιστικά). Περίπου 70 Γερμανοί πιλότοι σκοτώθηκαν την ημέρα εκείνη, αφού ως άοπλοι έπεσαν εύκολα θύματα είτε της άμεσης σύγκρουσης με τα βομβαρδιστικά, είτε των πολυβολητών των βομβαρδιστικών, είτε των Συμμαχικών συνοδευτικών καταδιωκτικών P-51 Mustang. Όντας πια διαλυμένη η "Sonderkommando Elbe" με τρομερές απώλειες σε α/φη και πιλότους δεν εκτέλεσε άλλη αποστολή. Οι επιζήσαντες Γερμανοί πιλότοι της "Οperation WAREWOLF" της 7ης Απριλίου 1945, σκοτώθηκαν λίγες ημέρες αργότερα σε άλλη αποστολή αυτοκτονίας (επίσης μια και μοναδική) της αδελφής ομάδας "Sonderkommando Bienenstock" στην οποία προσκολλήθηκαν.
Περισσότερα για την αποστολή "Οperation WAREWOLF" της "Sonderkommando Elbe", κλικ
ΕΔΩ.
Μάλιστα ενας κατέστρεψε 2 αμερικανικα βομβαρδιστικά στη σειρα πριν εγκαταλείψει.
Σχετικά με το περιστατικό αυτό: H ιστορία θέλει τον 19χρονο Γερμανό πιλότο Σμηνία Heinrich Rosner να εμβολίζει δίχως δισταγμό το Αμερικανικό βομβαρδιστικό B-24 Liberator με κυβερνήτη τον Σμήναρχο John Herboth της 389ης Μοίρας βομβαρδιστικών της USAAF κόβοντας το κυριολεκτικά στα δυο! Τα βομβαρδιστικό μπήκε σε ανεξέλεγκτη περιδίνηση και συντρίμμια του έπεσαν πάνω σε άλλο βομβαρδιστικό με κυβερνήτη τον Αντισμήναρχο Κunkel της 389ης Μοίρας βομβαρδιστικών της USAAF επίσης. Αυτό είχε αποτέλεσμα να καταστραφούν 2 Συμμαχικά βομβαρδιστικά, τα οποία μέτρησαν ως double score για τον 19χρονο Γερμανό πιλότο Σμηνία Heinrich Rosner, πριν αυτός προλάβει να εγκαταλείψει.
Η ιδέα του "Selbstopfer" (αυτοθυσία ως αποστολή αυτοκτονίας) δεν ήταν και πολύ διαδεδομένη στην Γερμανική κοινωνία και φυσικά και στους επιτελείς της Luftwaffe. Αναγκάστηκαν όμως να ακολουθήσουν ανορθόδοξες μεθόδους "αυτοκτονίας" μεταξύ των οποίων τα "Sonderkommando" και “Rammkommandos” κατά εναερίων στόχων με α/φη Messerschmitt Bf-109Κ ή με Messerschmitt Me-262Α και τα "Sturmgruppen" κατά επιγείων στόχων με α/φη Focke Wulf Fw-190. Μελετήθηκε ακόμη και η περίπτωση της επανδρωμένης βόμβας V-1e Reichenberg RI-RIV (το αντίστοιχο της μη επανδρωμένης Vergeltungswaffen V-1 flying bomb) για προσβολές πλοίων ή στόχων στο έδαφος, στα πρότυπα των Ιαπώνων Kamikaze (βλέπε παρακάτω σχέδια, φωτογραφίες και καλλιτεχνικές απεικονίσεις). Αν και παρήχθησαν πολλά V-1e,
ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκαν επιχειρησιακά ως επανδρωμένες βόμβες.
[/url]
[/url]
Την ίδια εποχή, και υπό την λογική του "Selbstopfer" (αυτοθυσία ως αποστολή αυτοκτονίας) αναπτύχθηκαν και κατασκευάστηκαν κι άλλα projects (βλέπε παρακάτω σχέδια, φωτογραφίες και καλλιτεχνικές απεικονίσεις) όπως πχ:
- [li]Tο Messerschmitt Me-328,[/li]
[li]το Ba-349 Natter,[/li]
[li]το Sombold So-344,[/li]
[li]το Zeppelin Rammer,[/li]
[li]το Blohm & Voss Rocket Mistel aka MGRP,[/li]
[li]τo Project “Ε” και[/li]
[li]το Project “F”.[/li]
Όλα τους, αν και πρόλαβαν να κατασκευαστούν, παρέμειναν χωρίς χρήση αφού η Γερμανική νεολαία ήταν μάλλον απρόθυμη να ακολουθήσει το παράδειγμα των Γιαπωνέζων Kamikaze ως ανθρώπινες βόμβες στην υπηρεσία της πατρίδας τους.
[/url]
[/url]
[/url]
[/url]