Η ταση της αυτοκινητοβιομηχανιας ειναι η επιστροφη σε μικρους turbo βενζινοκινητηρες. Αυτο εχει ηδη αρχισει να γινεται στο εξωτερικο οπου πλεον τα diesel τα αντικαθιστουν μικρα βενζινοκινητα. To Octavia 7 βγαινει πλεον και σε turbo χιλιαρι! Αυτο δεν ειναι τυχαιο και δειχνει και προς τα που κινουνται η εταιρειες. Στην Ελλαδα ειμαστε λιγο πισω σε σχεση με την αλλαγη στολου των αυτοκινητων, οποτε ακομη τα diesel καλα κρατουν στην αγορα του καινουργιου. Η γνωμη μου για οποιον αγοραζει καινουργιο να κοιταει και σε μικρους βενζινοκινητηρες, εκτος και αν κανει πανω απο 50.000χλμ τον χρονο. Τα επαγγελματικα και τα μεγαλου κυβισμου diesel πιστευω θα μεινουν ως εχουν, μονο οι πωλησεις των μικρων diesel θα επηρεαστουν