Επισκέπτης
μη σπαμαρεις ολα τα θρεντ ρε βλαξ ανιδεε. διαλεξε ενα θρεντ επιτελους να σε ξεβρακωνω οχι δεκα.
Θέλω να με ξεβρακώσεις με φωτογραφίες ....
για να ανεβάσω κι εγώ ΚΙ ΑΛΛΕΣ.
ΠΟΛΛΕΣ.
μη σπαμαρεις ολα τα θρεντ ρε βλαξ ανιδεε. διαλεξε ενα θρεντ επιτελους να σε ξεβρακωνω οχι δεκα.
γιατί δε λές και για τιμημένους του μπουρδέλα που κάνουν αυταρχικό, στραπονάρονται, γουστάρουν ουρολαγνείες και μαστίγια..
κατουρα τυπε. . . .
αυτό δεν το βρίσκω παθολογικό , όπως τα άλλα που προανέφερα
εξάλλου βρίσκω παθολογικό το να περιορίζεται η σεξουαλικότητα στις καθωσπρέπει νόρμες της κοινωνίας
οκ ,δεν το έγραψα για σένα rigormortis το προηγούμενο σχόλιο...παρόλο που σε παρέθεσα
άλλωστε συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου
Στο εμπορικο ναυτικο.τι δουλειά αν επιτρέπεται;
Συνάδελφε !!!!!!!!!!!!!
Είχα πάρει και πτυχίο ιατρικής μετά της οδοντιατρικής (το πήρα πριν 7-8 χρόνια).
Σκέφτομαι να πάω να κάνω ειδικότητα ψυχιατρικής τώρα !!!!!!
Πως με κόβεις ;;;;;;;
τώρα όλες έχουν αναμονη.. και ανεργία... και αμα δεν είσαι στα πράγματα να ακους..σε τρώει η μαρμαγκα
Πριν από κάμποσα χρόνια, ίσως κι εσύ να ήσουν τότε μαθητής, απέτρεπα τους καλούς μαθητές του Λυκείου, αυτούς με το 19,4-19,6 από το να σπουδάσουν ιατρική.
"Μην χαραμίσεις ρε παιδί μου την εξυπνάδα σου και φας όλα σου τα νιάτα σ' αυτή τη μαλακία!" τους έλεγα. "Σε λίγο καιρό δεν θα βρίσκεις καν δουλειά. Δηλαδή ούτε κι εμείς οι πιο παλιοί θα έχουμε, αλλά τουλάχιστον θα έχουμε δουλέψει καλά κάποιες δεκαετίες. Εσύ δεν θα το προλάβεις ούτε αυτό!"
Δυστυχώς (γι αυτούς) κανένας τους δεν με άκουσε...
ρε πούστη μου πόσους γιατρούς, δικηγόρους κλπ θα σηκώσει αυτή η χώρα???
έχουμε φτάσει σε κάθε Ελληνα να αντιστοιχεί ένας γιατρός και δύο δικηγόροι
δηλαδη ρε μαστορα τι θα συμβουλευες τους καλούς μαθητές του Λυκείου, αυτούς με το 19,4-19,6 να σπουδάσουν αν οχι ιατρικη / νομικη?
ωραίος λάκη....
θα κάνεις και πρακτική στον εαυτό σου...
δηλαδη ρε μαστορα τι θα συμβουλευες τους καλούς μαθητές του Λυκείου, αυτούς με το 19,4-19,6 να σπουδάσουν αν οχι ιατρικη?
λοιπον ξαναρωταω:
ισχυει παρα πολυ αυτο που λες...!Πριν από κάμποσα χρόνια, ίσως κι εσύ να ήσουν τότε μαθητής, απέτρεπα τους καλούς μαθητές του Λυκείου, αυτούς με το 19,4-19,6 από το να σπουδάσουν ιατρική.
"Μην χαραμίσεις ρε παιδί μου την εξυπνάδα σου και φας όλα σου τα νιάτα σ' αυτή τη μαλακία!" τους έλεγα. "Σε λίγο καιρό δεν θα βρίσκεις καν δουλειά. Δηλαδή ούτε κι εμείς οι πιο παλιοί θα έχουμε, αλλά τουλάχιστον θα έχουμε δουλέψει καλά κάποιες δεκαετίες. Εσύ δεν θα το προλάβεις ούτε αυτό!"
Δυστυχώς (γι αυτούς) κανένας τους δεν με άκουσε...
οι καλοι μαθητες μπορουν να στραφουν και σ ενα Πολυτεχνειο μια Νομικη Φαρμακευτκη Οδοντιατρικη Μοριακη Βιολογια κλπ!! δεν ειναι μονο η Ιατρικη!! αυτα ειναι καταλοιπα γονεων και κομπλεξισμου!!δηλαδη ρε μαστορα τι θα συμβουλευες τους καλούς μαθητές του Λυκείου, αυτούς με το 19,4-19,6 να σπουδάσουν αν οχι ιατρικη?
ετσι ειναι απλα ειναι λαθος να συκρινουμε καποια πραγματα! ή σχολες μεταξυ τους!!!Να σου πω!
Το πως θα υπήρχε κρίση, ανεργία και πιθανότατα ανάγκη καταφυγής στο εξωτερικό όποιος είχε πέντε δράμια μυαλό το έβλεπε.
Οπότε η λογική μου ήταν "Σπούδασε κάτι ευέλικτο και που οι σπουδές του να τελειώνουν σε 4-5 χρόνια. Οπότε αν στα 23 σου αναγκαστείς να πας στο εξωτερικό, γκασταρμπάιτερ, εύκολο είναι! Ένα κουφάρι είσαι."
Αν τελειώσεις ιατρική και κάνεις μετά στρατό, αγροτικό, αναμονή, ειδικότητα κλπ, σαρραντάρισες, έχεις πιθανότατα δυο παιδία και το να πας στο εξωτερικό δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση.
Εκτός αν αποφασίσεις να πας αφήνοντας πίσω τα παιδιά σου, που ξέρω νεαρούς (35-40) γιατρούς και νεαρές γιατρίνες που το κάνουν κι αυτό. Αλλά μεγάλο τίμημα δεν είναι;
εν μερη συνφωνω αλλα και διαφωνω...!τα πανεπιστήμια και γενικά τα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα θα πρέπει να στραφούν σε δύο κατευθύνσεις
(1) τεχνικά επαγγέλματα, υποστηρικτικά της παραγωγής με σχετικά αυστηρά αντικείμενα εξειδίκευσης και όχι δίνοντας πλέριες και σκόρπιες γνώσεις.. πχ project management, business analysis, enterprise architecture κλπ...
(2) αμιγώς ερευνητικά επαγγέλματα σε καινοτόμες τεχνολογίες (βιοτεχνολογία, βιοιατρική, νανοτεχνολογία κλπ)
(3) παραγωγή επιστημόνων με αυστηρές εξειδικεύσεις (πχ για δικηγόρους κατεύθυνση διεθνείς συναλλαγές, διεθνές ναυτικό δίκαιο κλπ)
για να γίνει αυτό και να πετύχει θα πρέπει
(α) Η ανωτάτη εκπαίδευση να οργανωθεί σε άλλες βάσεις. Κατ αρχήν το πτυχίο να είναι τριετές και όχι τετραετές (ή ακόμη και πενταετές που είναι σήμερα) και μετά να ακολουθεί ένας ή δύο χρόνια αυστηρής εξειδίκευσης σε κάποιο υποκλάδο της επιστήμης που διάλεξες. Οι εξειδικεύσεις αυτές να είναι δυναμικές και όχι στατικές και να ακολουθούν τις διεθνείς εξελίξεις στην ζήτηση. Φυσικά ευνόητο είναι ότι θα πρέπει να μπεί αξιολόγηση (καθηγητών, δομών, προγράμματος σπουδών κλπ) και να γίνει συμμάζεμα διοικητικό. Και οπωσδήποτε διασύνδεση με το διεθνές επιχειρηματικό κεφάλαιο τόσο από πλευράς σπόνσορινγκ, όσο και από πλευράς αναζήτησης ευκαιριών
και για να συνεχίσω και λίγο στο τι ανάγκες έχει η ελληνική οικονομία έτσι ώστε να μπορέσει να ανασάνει ο λαός...
και απαντάω...
Κειμενογράφος στο συριζα είσαι ρε φίλε?