Tsolias.Psolias
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 15.107
- Like
- 28
- Πόντοι
- 166
αττική οδός, ιονια οδός, κορίνθου πατρών, εγνατία οδός(η διαχείριση στον μπόμπολα)ειδες πολλα ξεπουληματα εως τωρα?και αν ειδες γιατι οι περισσοτερες δημοσιες επιχειρησεις και κτιρια παραμενουν απουλητα εδω και 3 χρονια και κανενας δεν εχει αγορασει ακομα περαν απο 1-2 περιπτωσεις(αν υπαρχουν και αυτες)?καταρχην ακομα δεν εχει γινει καμια αποκρατικοποιηση ενω θα επρεπε εδω και χρονια να εχει γινει.και ξερεις συγκεκριμενα την καθε τιμη που πρεπει να πουλιεται οποιαδηποτε δημοσια επιχειρηση ωστε να μην θεωρειτε ξεπουλημα?γιατι ετσι μεγαλα λογια οπως κανουν οι τσιπροκαμμενοι ξερω και εγω να λεω.σε οτι αφορα τον ιδιωτικο τομεα οι τιμες εξαρτωνται απο τον ιδιοκτητητη οπως και η κατασταση της επιχειρησης.
καστέλλι, καζαντζάκης και το αεροδρόμιο των χανίων παζαρεύονται στον μπόμπολα(ή θα φτιάξουν το καστέλι, χλωμό... ο διαγωνισμός έγινε πριν 2 χρονια και απορρίφθηκε και θα ξαναγινόταν, ή δεν θα φτιάξουν το καστέλι και θα φτιάξουν το καζαντάκης και των χανιών έργα τα οποία πάνε στον μπόμπολα όπως και η διαχείριση για 30-40 χρόνια)
το 5% περίπου της ευαθ ανήκει σε καναδική εταιρία και ετοιμάζεται η επέκταση του ποσοστού της.
από αυτά που ακούγονται είναι οσε, δεη, οπαπ.
ο οτε ήδη στους γερμανούς
τα ναυπηγεία σε άραβες
πωληση της ολυμπιακής.
εκτός και αν εσύ με τόσους φόρους, τέλη κυκλοφορίας και τόσο ακριβά καύσιμα δεν θεωρείς δικαίωμά σου να οδηγείς σε δρόμους που τους έχεις χρυσοπληρώσει μέσα από τα καύσιμα και τα τέλη. πληροφοριακά σου λέω ότι με 1 δις(λιγότερα είναι αλλά ας το στρογγυλέψουμε) κατασκευάζονται πλήρως οι δρόμοι σε δυτική ελλάδα, πελοπόννησο και επεκτίνεται η γραμμή του οσε σε περιοχές όπου έπρεπε να υπάρχει αλλά δεν την έχουν πάει.
πάνω κάτω τα μεγάλα είναι αυτά και σίγουρα ξεχνάω και άλλα.