Νέα

Παράσιτα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kappa_fi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Έχει δει κανείς τα Παράσιτα (Parasites - 2019) που βγήκαν μόλις σήμερα στις κινηματογραφικές αίθουσες;

Επειδή έμαθα ότι βραβεύτηκε με τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών, θα μ' ενδιέφερε η γνώμη όσων το έχουν δει.

Εννοείται ότι το 'χω δει, γι' αυτό κι ανοίγω το θέμα, επιφυλασσόμενος να εκθέσω τη γνώμη μου "εν εν ευθέτω χρόνω", που λένε οι άγγλοι.

 

mars_ch

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2012
Μηνύματα
1.303
Κριτικές
7
Like
508
Πόντοι
316
Το είδα τύπε πριν 5 μέρες περίπου, κορεάτικη παραγωγή, καλή ιστορία αλλά χωρίς κάποια ανατροπή να το απογειώσει, καλογυρισμένο θα έλεγα. Δεν θα το χαρακτήριζα τόσο thriller, περισσότερο drama. Με χάλασαν λίγο οι ελληνικοί υπότιτλοι που βρήκαν μέχρι στιγμής, υπήρχαν μερικά περίεργα στους διαλόγους. Για τους λάτρεις των κορεάτικων ταινιών είναι απλά ok, για τον χρυσό φοίνικα φαντάζομαι δεν θα βρήκαν κάτι καλύτερο εκεί στις κάννες και το δώσανε σε μια μέτρια ταινία.  
 

Puchas Gracias

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.036
Like
198
Πόντοι
66
Φαντάζομαι θα είναι του στυλ όπως το άλλο με τον ελέφαντα που στεκοταν ακινητος....
 
OP
OP
kappa_fi

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Το είδα τύπε πριν 5 μέρες περίπου, κορεάτικη παραγωγή, καλή ιστορία αλλά χωρίς κάποια ανατροπή να το απογειώσει, καλογυρισμένο θα έλεγα. Δεν θα το χαρακτήριζα τόσο thriller, περισσότερο drama. Με χάλασαν λίγο οι ελληνικοί υπότιτλοι που βρήκαν μέχρι στιγμής, υπήρχαν μερικά περίεργα στους διαλόγους. Για τους λάτρεις των κορεάτικων ταινιών είναι απλά ok, για τον χρυσό φοίνικα φαντάζομαι δεν θα βρήκαν κάτι καλύτερο εκεί στις κάννες και το δώσανε σε μια μέτρια ταινία.  


Δεν ξέρω αν "εκεί στις Κάννες" δεν βρήκανε κάτι καλύτερο να βραβεύσουν, όπως λες, ξέρω όμως ότι πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο Γιώργος Λάνθιμος, κι ανάμεσα στα μέλη οι εξέχοντες Πάβελ Παβλικόφσκι και Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιαρίτου: όλοι αυτοί, μαζί μ' αυτούς που δεν μνημονεύω, ψήφισαν τα Παράσιτα παμψηφεί.

Ή οι υπόλοιπες ταινίες ήταν ανάξιες έστω και μίας ψήφου για κάθε μέλος της κριτικής επιτροπής το λοιπόν, ή τα Παράσιτα κρίθηκαν όντως άξια για ένα βραβείο όπως είναι ο Χρυσός Φοίνικας.

Θα ήταν άδικο να πω τη γνώμη μου από τώρα, προκαταλαμβάνοντας θετικά ή αρνητικά έστω και έναν ή μία θεατή, για λόγους που προτιμώ να μην αναφέρω.

Θα περιμένω για λίγο ακόμα, ώσπου στο τέλος θα πω κι εγώ το δικό μου.
 

peter_forum

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
340
Like
37
Πόντοι
1
Στα village πάντως δεν το δείχνει ...
 

Trainspotting 13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Μαΐ 2011
Μηνύματα
1.051
Κριτικές
7
Like
359
Πόντοι
316
Το είδα στο kodi χωρίς προβλήματα, ούτε στους υπότιτλους που ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω.ιδιαιτερη κι ενδιαφέρουσα,με κράτησε ένα δίωρο
 
OP
OP
kappa_fi

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Το είδα στο kodi χωρίς προβλήματα, ούτε στους υπότιτλους που ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω.ιδιαιτερη κι ενδιαφέρουσα,με κράτησε ένα δίωρο

Ναι ρε παιδιά, αλλά τι σημαίνουν ακριβώς οι λέξεις "ιδιαίτερη" κι "ενδιαφέρουσα";
Ότι μας τράβηξε την προσοχή; Και κάτι αποτρόπαιο μπορεί να το κάνει, ένα σπλας θρίλερ ξέρω γω.
Υπάρχουν λέξεις με τις οποίες λέμε πολλά και συγχρόνως τίποτα, και βάζω και τον εαυτό μου μέσα.

Αναρωτιέμαι μπας και βρούμε καμιά άκρη, δεν κάνω τον καμπόσο...

Κάπιος είχε πει στον Τσιτσάνη ότι τον θαυμάζει γιατί είναι αυθεντικός.
-Και μια πορδή είναι αυθεντική, είχε απαντήσει αυτός.
 

kuzia

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2010
Μηνύματα
852
Like
399
Πόντοι
26
Μια απο τις καλυτερες ταινιες των δυο τελευταιων χρονων.
 
OP
OP
kappa_fi

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Μια απο τις καλυτερες ταινιες των δυο τελευταιων χρονων.

Υποθέτω ότι βλέποντας την ταινία παθιάστηκες, "ταυτίστηκες", όχι κατ' ανάγκη με κάποιον από τους χαρακτήρες, αλλά με τις καταστάσεις που ανέκυψαν, συμμετείχες ψυχικά και πνευματικά στην εξέλιξη της πλοκής του έργου, και λοιπά και λοιπά.

Αλλά γιατί αυτό που μας παρασύρει στα ορμητικά του νερά να είναι ντε και καλά ιδιαίτερο, ενδιαφέρον, καλό και ωραίο;

Ακόμα και η θέαση ενός φόνου στην τέλεση του οποίου αυμπαριστάμεθα ως μάρτυρες μπορεί να αιχμαλωτίσει το θυμικό μας και να καθηλώσει την προσοχή μας.

Θα ισχυριστούμε άραγε τότε, ότι η θέασή του ήταν για μας ιδιαίτερη, ενδιαφέρουσα, καλή και ωραία;

Αν όχι, τι άλλο θα μπορούσε να συντελεί στον χαρακτηρισμό ενός έργου, ενός θεάματος, ως καλού και ωραίου και λοιπά και λοιπά;

Γιατί μας αρέσει ένα έργο, δεδομένου ότι η συμμετοχή μας στη θέασή του δεν αποτελεί αυταξία;

Τι εννοούμε όταν λέμε ότι η τάδε ταινία είναι εργάρα;
 
OP
OP
kappa_fi

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Δεν κρύβω κανέναν άσσο στο μανίκι, δεν έχω καμία προκατασκευασμένη απάντηση, την ψάχνω κι εγώ όπως όλοι μας.
Περιμένω απαντήσεις και σχόλια.
 

mars_ch

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2012
Μηνύματα
1.303
Κριτικές
7
Like
508
Πόντοι
316
η καλύτερη κορεάτικη ταινία που έχω δει ως τώρα είναι το "I saw the devil" ή Ang-ma-reul bo-at-da (2010). Το parasite είναι μια μέτρια ταινία για μένα η οποία δεν μου άφησε κάποια έντονη επίγευση, δεν με άφησε άφωνο με κάποια ανατροπή, δεν με σοκάρισε σε κάποια σκηνή, δεν μου πέρασε κάποια μηνύματα. Η ιστορία (αν και τραβηγμένη) είναι καλή, σχεδόν μέχρι το τέλος κρατάει τον θεατή σε αγωνία, υπάρχουν αρκετές αντιθέσεις και εναλλαγές συναισθημάτων αλλά το τέλος προσωπικά δεν μ'άρεσε. Το στοιχείο της "κωμωδίας" που προσπαθούν να πλασάρουν οι παραγωγοί/δημοσιογράφοι δεν το είδα στην ταινία. Βλέπεται παρόλα αυτά όμως ευχάριστα και θα την πρότεινα σίγουρα ακόμα και σε κάποιον που δεν έχει δει ξανά κορεάτικη ταινία. Λογικά οι υπόλοιπες υποψήφιες ταινίες (Synonymes, Hustlers και  Maleficent: Mistress Of Evil) θα είναι χειρότερες  :(
 
OP
OP
kappa_fi

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
...
δεν μου πέρασε κάποια μηνύματα.

Μιας και το ανέφερες, θεωρώ το I saw the devil υποδεέστερη ταινία απ' τα Παράσιτα. Αλλά έτερον εκάτερον.

Αυτό που μου 'κανε εντύπωση σ' ό,τι έγραψες είναι τα μηνύματα που λες ότι δεν έλαβες.

Μια ταινία - κι εδώ εκφράζω την ιδιαίτερη κι αυτοσχέδια διαμορφωμένη προσωπική μου γνώμη, δεν παραθέτω τη θεωρία κανενός - πέρα απ' το πρώτο και προφανές επίπεδο ανάγνωσής της, που είναι αυτό της πλοκής, αποτελεί, θέλει δε θέλει, και μία πρόταση ως προς το πώς παρουσιάζεται αυτή η πλοκή.

Το μήνυμα δηλαδή που ενδέχεται να περνάει στους θεατές μια ταινία, βρίσκεται τόσο στο τι λέει όσο και στο πώς το λέει. Στο βαθμό που ακολουθεί την πεπατημένη, διαδεδομένη και τυπική προσέγγιση παρουσίασης των πραγμάτων, το μήνυμα που έγκειται σε αυτόν τον τρόπο αφήγησης δε συνηθίζεται να λαμβάνεται υπόψη κι επικεντρώνουμε την προσοχή μας στο τι ακριβώς λέει.

Κι έτσι αποφαινόναστε ότι δε λάβαμε, απ' τη δείνα ταινία, κάποιο ιδιαίτερο μήνυμα. Στην ουσία όμως το 'χουμε λάβει και το 'χουμε εμπεδώσει τόσο καλά που αποτελεί για εμάς κοινό τόπο, δεν χρειάζεται να μπούμε καν στη διαδικασία αναγνώρισής του.

Ακόμα κι όταν λέμε, λοιπόν, ότι η τάδε ταινία δεν μας είπε τίποτα, μπορεί και να εννοούμε - και συνήθως αυτό γίνεται - ότι μας τα είπε όλα, ότι αυτός είναι ο τρόπος παρουσίασης των πραγμάτων μες στη συνείδησή μας, κι ότι δεν υφίσταται κανένας άλλος.

Άλλη προσέγγιση, για παράδειγμα, είχε ο Μπουνιουέλ, η σουρεαλιστική πρόταση του οποίου δεν ήταν ένα απλό θέμα γούστου, κάποιο καπρίτσιο που θεράπευε με την έβδομη τέχνη, αλλά συνειδητή απόπειρα να μην ξεγελάσει, να μην αδικήσει τον θεατή και τη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα σε αυτόν και την υπό θέαση κάθε φορά ταινία.

Το μήνυμα λοιπόν πάντοτε το λαμβάνουμε, είτε έχουμε επίγνωση του γεγονότος αυτού είτε όχι. Είτε τρώμε τόσο εμείς όσο κι ο σκηνοθέτης από τα έτοιμα, επικεντρώνοντας τη σκέψη μας στο τι τελικά είπε, είτε πετώντας μια ταινία στον κάλαθο των αχρήστων, επειδή ένας είναι ο τρόπος προσέγγισης της πραγματικότητας μες στη συνείδησή μας κι άλλος κανένας.

Ένας τρόπος που δεν τον έχουμε δημιουργήσει βέβαια εμείς, τον ακολουθούμε όμως και μας εξυπηρετεί στα βασικά, χωρίς να ρωτάμε και πολλά.

Γιατί όποιος ρωτάει δεν βρίσκει, έτσι απλά, όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας, αλλά βρίσκει τον μπελά του.
 
OP
OP
kappa_fi

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Έχοντας λάβει το μήνυμα, αδυνατώ να το ερμηνεύσω. Ιδού η συνοπτική μου κατάσταση με τη βραβευμένη ταινία.

Προσυπογράφω λοιπόν την αναφορά του chris82 στο φεστιβάλ "εκεί στις Κάννες", κι εν ολίγοις, (ή εν πολλοίς, αφού δεν έχω τι άλλο να πω), τον σύνολο πρώτο σχολιασμό του.

Κάτι είδα μα δεν ξέρω πώς να το αξιολογήσω.

Καταρχάς, δε με θέλγει η ιδέα ν' ασχοληθώ με το τι ήθελε να πει ο ποιητής. Γιατί μπορεί να είπε πολλά, αλλά ο σκοπός του ήταν το μήνυμα, όπως είπε ο chris82. Που πολύ σωστά μίλησε για μηνύματα (χρησιμοποιώντας πληθυντικό), γιατί ο δημιουργός της ταινίας απέτυχε να οδηγήσει το υλικό του σε μία ενότητα.

Το "πώς" για το οποίο μίλησα, ο τρόπος δηλαδή με τον οποίο παράστησε την πραγματικότητα, δεν απέφερε καρπούς, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου.

Πρόκειται για ένα αναμάσημα, ένα σύμφυρμα παλιότερων κι ήδη παιγμένων και δοκιμασμένων μοντέλων, αν και δεν ξέρω να κατονομάσω ούτε ένα: αυτή είναι η τελεσίδικη κρίση μου για το φιλμ.

Γιατί μια ταινία που αξίζει να τιμηθεί με ένα τέτοιο βραβείο, σε βάζει στη θέση της. Κατέχει δηλαδή ήδη μια θέση, και παίζοντας μπάλα σε φέρνει στη θέση να αποδεχτείς ή ν' απορρίψεις τον κόσμο όπως αυτή.

Μια ταινία δηλαδή του ύψους του χρυσού φοίνικα, ή εν πάση περιπτώσει ενός βραβείου περιωπής, δεν σε κάνει να βροντοφωνάξεις ναι ή όχι, δεν σε κατεβάζει στους δρόμους και στα οδοφράγματα, δεν σε πετάει μες στα μπουρδέλα του Μεταξουργείου, ούτε σε καρφώνει καταμεσής του Μαρακανά,

αλλά σε κάνει να βροντοφωνάξεις μ' όλη τη δύναμη της ψυχής σου έτσι όπως δε φώναξες και ούτε πρόκειται να φωνάξεις ποτέ: με τη φωνή ενός άλλου.

Κι αυτός ο άλλος δεν είναι φυσικά οι πολλοί, δεν μπορεί να είναι οι πολλοί, γιατί μ' αυτούς, και γι' αυτούς, και στο όνομά τους, και αντ' αυτών, φωνάζεις όλη σου τη ζωή.

Μια ταινία σου λέει ότι το γνώθι σαυτόν είναι μια χίμαιρα, τουλάχιστον στην εποχή μας: τη σοφία την προσεγγίζεις μόνο αν γνωρίσεις τον άλλον, τον ξένο, τη μειοψηφία.

Γιατί αυτός, ο ξένος, είναι που θα σου σώσει τη ζωή όταν βρεθείς στα ξένα, όταν πατήσεις το πόδι σου στην αφιλόξενη τούτη γη, δηλαδή τη μέρα που θα γεννηθείς, τη μέρα που θα σε φωτίσει το φως του ήλιου, ή, αν είναι νύχτα, το φως του φεγγαριού.

Για τον εαυτό σου, μην ελπίζεις: δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό, όπως είπε ο μεγάλος Αλεξανδρινός.

Μια ταινία το λοιπόν, για να τελειώνουμε με το παραλήρημά μου, πρέπει ν' αποτελεί εμπειρία ετερότητας.

Και μια τέτοια εμπειρία δεν μπορεί να επιτυγχάνεται αβρόχοις ποσίν, καθώς χρειάζεται να κηρύξει τον πόλεμο στις παραδεδεγμένες όψεις του κόσμου και του εαυτού σου. Κάπου εδώ είναι που επέρχεται η παθιασμένη μας ταύτιση, ο συνεπαρμός μας, με την ταινία, όταν αρχίσει δηλαδή να κερδίζει αυτόν τον πόλεμο και να σου περνάει σιγά σιγά το μήνυμα ότι δεν είσαι μόνος σου μέσα στο πλήθος.

Δεν είναι μόνη της η πουτάνα. Δεν αποτελείται όλος ο κόσμος από νταβατζήδες. Η πουτάνα του πελάτη, του αφεντικού, της ομάδας και της ιδεολογίας, μπορεί να 'χει κι αυτή φίλους.

Αλλά τα Παράσιτα, εμένα τουλάχιστον, μ' αφήσανε μόνο μου.
Γι' αυτό είπα κι εγώ να μοιραστώ τον πόνο μου.

Πάντως η ταινία αξίζει να ιδωθεί, ακόμα κι αν μείνετε μόνοι σας. Εκτός κι αν έχετε τίποτα αριστουργηματικά φιλμ στην καβάντζα και ο χρόνος σας δεν είναι καθόλου, μα καθόλου, για χάσιμο.
 

Pornofan

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2019
Μηνύματα
5.728
Like
8.456
Πόντοι
2.356
εμενα καλη μου φανηκε. Βεβαια εχω δει πολλες αμερικανικες politically correct φολες τελευταια οποτε ο πηχης ηταν χαμηλα.
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
ναι τα ειδα ηταν πολυ καλη

νομιζω η περισυνη κορεατικη το παιχνιδι της φωτιας ηταν ακομα καλυτερη αλλα και αυτη η ταινια συνεχιζει τον κοονωνικο σχολιασμο και τις πολιτικες προεκτασεις


νομιζω οτι κατι γινεται στην κορεατικη κοινωνια και αυτο φαινεται και στον κινηματογραφο τους που παρολο που συνεχιζει το σινεμα ειδους της χωρας το μπολιαζει με πολυ κοινωνικοπολιτικο περιεχομενο και μπολικη παλη των ταξεων


δεν γινεται να βλεπουμε τις λεξεις ανεργια και φτωχεια μονο στον συγχρονο κορεατικο κινηματογραφο και στον κεν λοουτς

τεσπα στην ταινια το πρωτο μερος ειναι καθαροαιμη σουρεαλιστικη κωμωδια πραγματικα οτι πιο αστειο εχω δει το τελευταιο καιρο


την πηρα πρεφα την δουλεια νωρις βεβαια αλλα ειχε απιστευτη πλακα να βλεπεις πως η οικογενεια δουλευε τις απατεωνιες της

στο σημειο αυτο πραγματικα ηταν δυσκολο να μην τους συμπαθησεις παρολο τις λαμογιες που κανανε μπροστα στις λαμογιες των πλουσιων ειναι πταισματα

και ερχομαστε στο δευτερο μερος με το στοιχειο θριλερ πο ερχεται απο το πουθενα στο σημειο που η ταινια σε εχει παρει και σε εχει ηρεμησει και πραγματικα δεν ξερεις τι προκειται να γινει , εκει λοιπον ερχονται τα πανω κατω και στη συνεχεια ερχεται το αιματηρο τριτο μερος που πραγματικα ειναι αν απορεις ποιος ειναι ο πιο αδικημενος της ιστοριας


καθαρα το ταξικο προσημο της ταινιας για τα μετρα παντα μιας ταινιας ειδους και οχι μιας πολιτικης ταινιας


τι να λεμε ρε παιδια το κορεατικο σινεμα ειναι πολυ μπροστα

ενα κομματι της ταινιας θυμιζει oldboy , τελος ομως τα σποιλ γιατι πραγματικα η ταινια ξεκιναει και καταληγει σε αλλο μονοπατι εκπληξης

ο λανθιμος ειμαι σιγουρος οτι την αγαπησε την ταινια ειναι μια ταινια του ειδους που κανει απλα εδω εισαγονται και περισσοτερα στοιχεια της χωρας και δεν ειναι τοσο κλινικα απογυμνωμενη οσο το δικο του σινεμα

ο σκηνοθετης το δουλευει πολυ το ταξικο πολιτικο κομματι μην ξενχατε την ποιο ταξικη του ταινια παλι σινεμα ειδους το snowpiercer
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Μιας και αναφέρθηκε ο Μπουνιουέλ, βλέποντας την επίμαχη ταινία, δεν μπορώ να μην
διακρίνω κοινές "κοινωνικές" προβληματικές που συναντούμε με άλλη οπτική γωνία και στον "Εξολοθρευτή Άγγελο"
(σε πολύ πιο υψηλό και αιχμηρό επίπεδο) καθώς και σε ορισμένες "αντιθετικές" εικόνες από τη θρυλική "Βιριδιάνα", όπως λ.χ. στην κλασική σκηνή από το δείπνο των απόκληρων (αν συγκριθεί με τη σκηνή όπου η "παρασιτική" οικογένεια γλεντάει μόνη στην αριστοκρατική οικία των εργοδοτών):


Tα "Παράσιτα" είναι καλογυρισμένη ταινία, όμως θεωρώ ότι τα όποια μηνύματα επιδιώκει να περάσει
τα περνάει από ένα σημείο και μετά με πολύ αφελή έως και προσχηματικό τρόπο. Ενώ στην αρχή υποψιάζει,
δίνοντας μια πρόγευση καλή, στην πορεία και ειδικά στο τελευταίο 1/3 θεωρώ ότι χάνει την όποια
εσωτερική βαρύτητα και αναλώνεται σε ανούσια ίσως και βλαβερή τελικά "δράση", γκρεμίζοντας όσα
επεδίωκε να χτίσει μέχρι τη μέση του έργου, και πριν το επεισόδιο της καταιγίδας. Δίνει την εντύπωση
ότι μια αρχικά ενδιαφέρουσα ιδέα, αποδυναμώνεται από τα τεχνάσματα και την "πλοκή" ψάχνοντας τελικά για
μάλλον εύπεπτες λύσεις, έτοιμες "στο πιάτο". Στην κορύφωση -υποτίθεται- του δράματος, στο παιδικό πάρτυ,
θεωρώ ότι η ταινία, έχει πλέον δώσει την κλωτσιά στην καρδάρα με το γάλα, που με τόσο κόπο μάζευε
(αφήνοντας καλύτερες υποσχέσεις), σε όλο το χρονικό διάστημα που προηγήθηκε. Εντούτοις, είναι σφιχτοδεμένη
σκηνοθετικά και διατηρεί το ενδιαφέρον, όμως νομίζω ότι οι ουσιαστικές "λύσεις" που δίνονται, ευτελίζουν
το κεντρικό νόημα. Αξιόλογη ως πρόθεση, δυνατή στο ξεκίνημα, μέτρια στην κατάληξη, και λόγω βράβευσης -
εν τέλει, κατώτερη των προσδοκιών. Το "Shoplifters" λ.χ. είχε σαφώς καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα, ενώ το παλιότερο "Oldboy"  που ακολουθεί την ακριβώς ανάποδη πορεία, δηλαδή ξεκινώντας βαρετά, κρατώντας όμως όλη τη δύναμη και τα γερά χαρτιά καλά φυλαγμένα στο μανίκι, έως το αποκαλυπτικό  του τέλος, παραμένει έτη φωτός μακριά σε απόσταση.        



 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom