Εάν νομίζει το κάθε μασατζιδικο ότι με τέτοιες συμπεριφορές αποκτά κύρος, είσαστε γελασμενες όλες σας....
Δεν μπορείτε να ξεχεζετε έναν άνθρωπο επειδή άργησε 5-10.λεπτα. κ μετά να βγαίνετε κ να λέτε ότι δεν υπάρχει παρεξήγηση και να τα κουκουλωνετε έτσι απλά στο ίντερνετ. Δεν είναι δουλειά μας να κρατάμε ρολόι, ο άνθρωπος ήρθε για να χαλαρώσει και όχι για να κοιτάει ρολόγια.
Μόνον δική σας ευθύνη είναι ο χρόνος σας κ γι αυτό κ σας πληρώνουμε.
Θα μπορούσε η υπάλληλος να ενημερώσει τον πελάτη ευγενικά ότι του απομένουν άλλα 5 λεπτά και σε συνεννόηση μαζί του αν επιθυμεί παραπάνω, να πληρώσει.... αλλά, επιλέξατε να του τη φέρετε πλαγίως και με άσχημο τρόπο.
Ε βέβαια. Όλοι κλαίγονται για την ακρίβεια και για ένα 10ρικο. Δεν θα κλαφτειτε εσείς που ξέρετε πως να εκμεταλλευτείτε τον άλλον πάνω στις κ@βλες του ;;;;
Επιστροφή της διαφοράς, συγγνώμη δημοσίως κ έκπτωση στο επόμενο ραντεβού.... στον κύριο....!
Κ να μιλάτε καλύτερα σε όλους. Είτε σας χρωστάμε ( που αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ με εμάς ) είτε όχι.
Αυτή είναι και η διαφορά μας με τα ζώα....