Νέα

Παίζει τώρα tv/radio....

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα PANAXIOS
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 367K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Νεαρχος Κουκης

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Οκτ 2014
Μηνύματα
11.412
Κριτικές
15
Like
6.091
Πόντοι
1.496

Πριν λιγο ειχε ντοκυμαντερ η ΕΡΤ3 <οι 8 ημερες που εφτιαξαν τη Ρωμη> με τη Βρετανιδα ιστορικο που ειδικευεται με Αρχαια Ρωμη και Ελλαδα.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.656
Like
22.089
Πόντοι
5.006
Ευγε τυπε..φαινεσαι μορφωμενος ανθρωπος... :rolleyes:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
68.193
Like
28.794
Πόντοι
5.506

Πριν λιγο ειχε ντοκυμαντερ η ΕΡΤ3 <οι 8 ημερες που εφτιαξαν τη Ρωμη> με τη Βρετανιδα ιστορικο που ειδικευεται με Αρχαια Ρωμη και Ελλαδα.
Ευγε τυπε..φαινεσαι μορφωμενος ανθρωπος... :rolleyes:
αυτο μαλιστα ρε τυπε....οχι το αλλο που πασαρει ο τακης επειδη εχει γκομενα την μπουκουρη - αλταμουρα ...
 

Νεαρχος Κουκης

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Οκτ 2014
Μηνύματα
11.412
Κριτικές
15
Like
6.091
Πόντοι
1.496
Ευγε τυπε..φαινεσαι μορφωμενος ανθρωπος... :rolleyes:
Μου αρεσουν τα ιστορικα ντοκυμαντερ. Και ιδιως τα ξενα που εχουν λεφτα να κανουν καλες παραγωγες. Οπως το σημερινο που μιλαγε για τη Ρωμαιοκρατια στη Βρετανια, και παει η  Βρετανιδα ιστορικος μεχρι και  σε πολη της Τουρκιας, δειχνει κατι αρχαια ρωμαικα αγαλματα σε αιθουσα που οι Ρωμαιοι ονομαζαν Sebastion οπως το ειπε στα αγγλικα (για το ελληνικο Σεβαστειον μου κανει), οπου φυλαγαν αγαλματα Ρωμαιων αυτοκρατορων. Και μας δειχνει ενα αγαλμα που αναπαριστα τον Ρωμαιο να εχει με το ξιφος στα ποδια του μια γυναικα. Και στη βαση του αγαλματος γραφει ΒΡΕΤΑΝΙΑ, στα ελληνικα παρακαλω. Ηθελαν να αναπαραστησουν ετσι οι Ρωμαιοι την καθυποταξη της Βρετανιας. Τωρα καταλαβαινω γιατι σκοτωνονταν με νεκρους στο ποδοσφαιρο Ιταλοι με Βρετανους με Λιβερπουλ και Γιουβεντους. Παλιοι λογαριασμοι.
 

Sapakias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2016
Μηνύματα
2.832
Like
1.284
Πόντοι
216
Σκατιάνα τώρα. Στο σκάι
:zombie: :zombie:
Ιστορίες με ενδοοικογενειακά πουστριλίκια και εγκλήματα.


 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.390
Κριτικές
49
Like
22.893
Πόντοι
24.596
Ant1 τωρα Αγγελου συκοφαντει με την χορογραφια του τον Gene Kelly :thubsdown:  Ντενιση βγηκε απο τον λακκο :vomit: :S :S :S
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.390
Κριτικές
49
Like
22.893
Πόντοι
24.596
για να δουμε ποια θα μοστραρει μουνοτρυπιδι σημερα :S :S :S
 

dodinos

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.915
Κριτικές
2
Like
218
Πόντοι
66
Ερτ2 τωρα πορνοεκπομπη.... :takethis: :takethis: :takethis:
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Ερτ2 τωρα πορνοεκπομπη.... :takethis: :takethis: :takethis:

Ιστορίες Αγοραίου Πολιτισμού
Σειρά ντοκιμαντέρ του Νίκου Τριανταφυλλίδη

Δείτε σήμερα: «Τα βούρλα»

Με τη μεταφορά της πρωτεύουσας στην Αθήνα, αρχίζει ο εποικισμός του Πειραιά από νησιώτες και το μικρό ψαροχώρι αρχίζει να μεταμορφώνεται. Βρισκόμαστε στα μέσα της δεκαετίας του 1830, όταν ιδρύεται ο Δήμος του Πειραιά και όπως σε κάθε λιμάνι πρώτο μέλημα είναι ο περιορισμός της παραβατικότητας και της πορνείας. Ο τόπος εξοβελισμού σύμφωνα με το εκ Γαλλίας δόγμα της «ανοχής και επιτήρησης» προσδιορίζεται, πέρα από το νεκροταφείο του Αγίου Διονυσίου, σε μια ελώδη περιοχή από την οποία είχε πάρει το όνομά της.
Τα «Βούρλα», στο περιθώριο του αστικού τοπίου αλλά και της ηθικής ζωής, εγκαινίαζαν την ανάδυση μιας άγριας πόλης με «ενδημικά στοιχεία» τους καβγάδες, τα ναρκωτικά, την εξαθλιώση και τον αγοραίο έρωτα.
Περιχαρακωμένο ανάμεσα στις σημερινές οδούς Εθνικής Αντιστάσεως, Δογάνης, Σωκράτους και Ψαρών και σε έκταση 12 στρεμμάτων, στις αρχές του 1876, χτίζεται το πρώτο Δημόσιο Πορνείο της πόλης του Πειραιά. Το κτιριακό συγκρότημα με τους ψηλούς μαντρότοιχους εσωκλείει τον πόνο και τη δυστυχία πολλών γυναικών σε καθεστώς εγκλεισμού υπό τον έλεγχο της Αστυνομίας. Ενίοτε δε, χρησιμοποιείται και ως μέθοδος σωφρονισμού για τις άτακτες ψυχοκόρες ή υπηρέτριες. Κάπως έτσι οικοδομείται ο μύθος «του άντρου της αγοραίας ηδονής» που κινείται στα «χαμηλότερα στρώματα της Κολάσεως» σύμφωνα με πρωτοσέλιδα και ρεπορτάζ της εποχής, όπως αυτό της «δεσποινίδος Λιλίκας Νάκου».
Η περιοχή μεταμορφώνεται ουσιαστικά το 1922 με την άφιξη των χιλιάδων εκτοπισμένων της Μικρασιατικής Καταστροφής. Μαζί με τους πρόσφυγες φτάνουν και οι μουσικές τους, κάνοντας τη Δραπετσώνα τον τόπο του γνήσιου ρεμπέτη, το απόλυτο σύμβολο της μαγκιάς, ενώ τα χρόνια που ακολουθούν θα κάνουν την εμφάνισή τους στην περιοχή και τα πρώτα εργοστάσια.
Έτσι, σωματέμποροι, ρεμπέτες, αγαπητικοί και ιερόδουλες δίπλα σε πρόσφυγες και εργάτες συναρθρώνουν το σύνθετο παζλ της Δραπετσώνας μέχρι το 1940 και την Κατοχή, όταν και σταματά να λειτουργεί το Δημοτικό Πορνείο.
Τότε η χρήση του αλλάζει, ο χώρος μετατρέπεται σε φυλακή, ενώ και μετά την απελευθέρωση συνεχίζει τη λειτουργεία του ως δικαστική φυλακή τόσο για ποινικούς όσο και για πολιτικούς κρατούμενους και γίνεται ευρύτερα γνωστός με τη «μεγάλη απόδραση των 27 κομμουνιστών» τον Ιούλιο του 1955.
Τα Βούρλα σήμερα αποτελούν μια ήσυχη περιοχή του Δήμου Δραπετσώνας. Ωστόσο, οι δρόμοι και τα στενά του για τους παλιούς κατοίκους είναι φορτωμένοι με τις μνήμες ενός αθέατου πολλές φορές κόσμου.
Η ιστορία του κόσμου των Βούρλων ξεδιπλώνεται επί της οθόνης μέσα από τις αφηγήσεις των προσκεκλημένων μας.

Εμφανίζονται αλφαβητικά οι: Αλεξάνδρα Ζαββού (κοινωνιολόγος), Μιχάλης Καφαντάρης (κινηματογραφιστής), Παναγιώτης Κουνάδης (ερευνητής της ελληνικής μουσικής - συγγραφέας), Ελένη Κυραμαργιού (ιστορικός), Στέφανος Μίλεσης (συγγραφέας, πρόεδρος Φιλολογικής Στέγης Πειραιά), Βασίλης Πισιμίσης (συλλέκτης, συγγραφέας, ερευνητής), Βασιλική Ροδίτη (αρχιτέκτονας, υποψήφια διδάκτωρ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας), Τέτη Σώλου (συγγραφέας-σκιτσογράφος), Γιάννης Φελέκης (πρώην πολιτικός κρατούμενος δικαστικών φυλακών Βούρλων).

Παίζουν οι μουσικοί του συγκροτήματος Σουαρέ: Αλκαίος - Γιώργος Σουγιούλ (μπουζούκι-τζουράς - τραγούδι), Λευτέρης Βαϊόπουλος (κιθάρα - φωνή), Γιάννης Δάφνος (μπαγλαμάς - φωνή).



Σενάριο – Σκηνοθεσία: Μαρίνα Δανέζη
Διεύθυνση φωτογραφίας: Δημήτρης Κασιμάτης - GSC
Μοντάζ: Χρήστος Γάκης
Ηχοληψία: Κώστας Κουτελιδάκης
Μίξη Ήχου: Δημήτρης Μιγιάκης
Διεύθυνση Παραγωγής: Τάσος Κορωνάκης
Αρχισυνταξία: Ηλιάνα Δανέζη
Έρευνα Αρχειακού Υλικού: Ήρα Μαγαλιού
Οργάνωση Παραγωγής: Στέφανος Ελπιζιώτης, Χρυσηίδα Τριανταφύλλου
Βοηθός διευθ. Φωτογραφίας: Γιάννης - Νέλσον Εσκίογλου
Β’ κάμερα: Θάνος Τσάντας
Μουσική Σήματος: Blaine L. Reininger
Τίτλοι αρχής – Motion Graphics: Κωνσταντίνα Στεφανοπούλου
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.092
Κριτικές
9
Like
13.668
Πόντοι
2.606
:vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:
 

Συνημμένα

  • 444.jpg
    444.jpg
    202,1 KB · Εμφανίσεις: 57

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom