Νέα

Ομοφυλοφιλία:Η αρχαιότερη Ελληνική παράδοση! Θα το παραδεχτούμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα amfisapiens
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 601
  • Εμφανίσεις 51K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
9
Πόντοι
16
Τι εγινε ο στρακος δεν ακουσε πολλα την τελευταια φορα και θελει και επαναληψη....? :jerking:
 

EvilPlasma

Ανώτατος
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.308
Κριτικές
97
Like
11.524
Πόντοι
17.885
σορρυ εχασα λιγα επεισοδια.

Τι μαλακια εκανε αυτη τη φορα?

Αστο τώρα...Ετσι και αλλιώς το θρεντ δε λέει, αφού δεν είναι εδώ και "ο υπέρμαχος της κωλοτρυπίδας"  :2funny: :2funny: :2funny:
 

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
9
Πόντοι
16
Αστο τώρα...Ετσι και αλλιώς το θρεντ δε λέει, αφού δεν είναι εδώ και "ο υπέρμαχος της κωλοτρυπίδας"  :2funny: :2funny: :2funny:

Ε μα εχει τζερτζελο και δε με φωναζεις...

Αντε να παει να γαμηθει να δει χαρα στα σκελια της/του. :zfuck:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Και ποια η διαφορά του Bisexual και του Gay;
Γιατί όσοι έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες και αναζητήσεις είναι συνήθως και ομοφυλόφιλοι ή Bi; Μήπως είναι πιο ελεύθεροι;  

Αααα, ναί;;; Αλήθεια;;; Θα ήθελες;;;
Όλοι οι καλλιτέχνες είναι αδελφές;;;

Δηλαδή ο Πικάσσο, για να πάρω ένα παράδειγμα για το οποίο έχω ποστάρει εκτενώς και σου συνιστώ να ανοίξεις τα στραβά σου και να το ψάξεις στον ιστοχώρο μας, ήταν gay;;;
Να συνεχίσω με άλλους μεγάλους ζωγράφους;;; Τον Νταλί, τον Τουλούζ Λωτρέκ, ακόμη και τον Jeff Koons ρε παπάρα;;
Να πάω χρονολογογικά στο παρελθόν;;;  Άσε καλλίτερα.

Να πάω σε άλλες τέχνες;; Και αν μου πεις Καβάφης εγώ θα σου πω Σεφέρης και Ελύτης. Και μην τολμήσεις να πεις τίποτε για αυτούς τους 2, ακούς;;;;;;
Και μην μου πεις για Ρίτσο γιατι εγώ θα σου πως φημολογίες και θα αναφέρω αμέσως τον Σαχτούρη, τον Καρούζο, τον Αναγνωστάκη.

Θες να πάμε στο σινεμά;; Πες μου μόνον ότι ο Φελλίνι, ο Όρσον Γουέλς, ο Γούντυ Άλλεν ή ο Αγγελόπουλος ήταν αδελφές. Χαχαχαχαα, αδελφή ο Θόδωρος. Αδελφή και ο Γούντυ που παραλίγο να τα χάσει όλα για το πιπινάκι.

Εκτός βέβαια και αν περιλαμβάνεις στους ανθρώπους του πνεύματος όλες τις κακισμένες αδελφές που συνωστίζονται σε διάφορες εκπομπές σε διάφορα κανάλια.
Ή τα πουστράκια που μαζεύονται στο Bios και νομίζουν ότι βρίσκονται στην κορυφή του καλλιτεχνικού στερεώματος επειδή πέρνουν μία πίπα στις τουαλέτες.

Επομένως άκυρη τουλάχιστον η προσπάθεια να καπελώσεις το καλλιτεχνικό κίνημα.
Έχουν πολύ δρόμο ακόμη οι αδελφές!
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Ή τα πουστράκια που μαζεύονται στο [size=12pt]Bios[/size] και νομίζουν ότι βρίσκονται στην κορυφή του καλλιτεχνικού στερεώματος επειδή πέρνουν μία πίπα στις τουαλέτες.

Αυτό είναι club? Γιατί εάν έχει πολλές αδερφές, θα είναι σίγουρα και τίγκα στο μουνί, οπότε καλό είναι να το ξέρουμε το μέρος.
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
Αυτό είναι club? Γιατί εάν έχει πολλές αδερφές, θα είναι σίγουρα και τίγκα στο μουνί, οπότε καλό είναι να το ξέρουμε το μέρος.

Μια μαλακία είναι, και οι γκόμενες εκεί είναι ξινές κουλτουριάρες  :boobies: :boobies: :boobies:
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
16
Πόντοι
766
Αααα, ναί;;; Αλήθεια;;; Θα ήθελες;;;
Όλοι οι καλλιτέχνες είναι αδελφές;;;

Δηλαδή ο Πικάσσο, για να πάρω ένα παράδειγμα για το οποίο έχω ποστάρει εκτενώς και σου συνιστώ να ανοίξεις τα στραβά σου και να το ψάξεις στον ιστοχώρο μας, ήταν gay;;;
Να συνεχίσω με άλλους μεγάλους ζωγράφους;;; Τον Νταλί, τον Τουλούζ Λωτρέκ, ακόμη και τον Jeff Koons ρε παπάρα;;
Να πάω χρονολογογικά στο παρελθόν;;;  Άσε καλλίτερα.

Να πάω σε άλλες τέχνες;; Και αν μου πεις Καβάφης εγώ θα σου πω Σεφέρης και Ελύτης. Και μην τολμήσεις να πεις τίποτε για αυτούς τους 2, ακούς;;;;;;
Και μην μου πεις για Ρίτσο γιατι εγώ θα σου πως φημολογίες και θα αναφέρω αμέσως τον Σαχτούρη, τον Καρούζο, τον Αναγνωστάκη.

Θες να πάμε στο σινεμά;; Πες μου μόνον ότι ο Φελλίνι, ο Όρσον Γουέλς, ο Γούντυ Άλλεν ή ο Αγγελόπουλος ήταν αδελφές. Χαχαχαχαα, αδελφή ο Θόδωρος. Αδελφή και ο Γούντυ που παραλίγο να τα χάσει όλα για το πιπινάκι.

Εκτός βέβαια και αν περιλαμβάνεις στους ανθρώπους του πνεύματος όλες τις κακισμένες αδελφές που συνωστίζονται σε διάφορες εκπομπές σε διάφορα κανάλια.
Ή τα πουστράκια που μαζεύονται στο Bios και νομίζουν ότι βρίσκονται στην κορυφή του καλλιτεχνικού στερεώματος επειδή πέρνουν μία πίπα στις τουαλέτες.

Επομένως άκυρη τουλάχιστον η προσπάθεια να καπελώσεις το καλλιτεχνικό κίνημα.
Έχουν πολύ δρόμο ακόμη οι αδελφές!
ωραιο ποστ
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
16
Πόντοι
766
Αυτό είναι club? Γιατί εάν έχει πολλές αδερφές, θα είναι σίγουρα και τίγκα στο μουνί, οπότε καλό είναι να το ξέρουμε το μέρος.
φοιτητο-κλαμπακι στην πειραιως, εχει και σελιδα
κανει παρτακια ο best εκει
 

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Αααα, ναί;;; Αλήθεια;;; Θα ήθελες;;;
Όλοι οι καλλιτέχνες είναι αδελφές;;;

Δηλαδή ο Πικάσσο, για να πάρω ένα παράδειγμα για το οποίο έχω ποστάρει εκτενώς και σου συνιστώ να ανοίξεις τα στραβά σου και να το ψάξεις στον ιστοχώρο μας, ήταν gay;;;
Να συνεχίσω με άλλους μεγάλους ζωγράφους;;; Τον Νταλί, τον Τουλούζ Λωτρέκ, ακόμη και τον Jeff Koons ρε παπάρα;;
Να πάω χρονολογογικά στο παρελθόν;;;  Άσε καλλίτερα.

Να πάω σε άλλες τέχνες;; Και αν μου πεις Καβάφης εγώ θα σου πω Σεφέρης και Ελύτης. Και μην τολμήσεις να πεις τίποτε για αυτούς τους 2, ακούς;;;;;;
Και μην μου πεις για Ρίτσο γιατι εγώ θα σου πως φημολογίες και θα αναφέρω αμέσως τον Σαχτούρη, τον Καρούζο, τον Αναγνωστάκη.

Θες να πάμε στο σινεμά;; Πες μου μόνον ότι ο Φελλίνι, ο Όρσον Γουέλς, ο Γούντυ Άλλεν ή ο Αγγελόπουλος ήταν αδελφές. Χαχαχαχαα, αδελφή ο Θόδωρος. Αδελφή και ο Γούντυ που παραλίγο να τα χάσει όλα για το πιπινάκι.

Εκτός βέβαια και αν περιλαμβάνεις στους ανθρώπους του πνεύματος όλες τις κακισμένες αδελφές που συνωστίζονται σε διάφορες εκπομπές σε διάφορα κανάλια.
Ή τα πουστράκια που μαζεύονται στο Bios και νομίζουν ότι βρίσκονται στην κορυφή του καλλιτεχνικού στερεώματος επειδή πέρνουν μία πίπα στις τουαλέτες.

Επομένως άκυρη τουλάχιστον η προσπάθεια να καπελώσεις το καλλιτεχνικό κίνημα.
Έχουν πολύ δρόμο ακόμη οι αδελφές!

Άμα δεν ξέρετε να διαβάζετε Ελληνικά τότε καλύτερα να μην απαντάτε ρε μάγκες, και βαρβάτοι άνδρες...

Η λέξη συνήθως σου λέει κάτι...???
Εσύ σαν κλασικός αντιρρησίας το μετέφρασες όπως ήθελες!!!! Και μόνος σου κατέληξες στο συμπέρασμα πως όλοι οι καλλιτέχνες είναι αδελφές..δικές σου κουβέντες είναι αυτές και όχι του αμφισάπιενς..

Πάμε πάλι, ξαναδιάβασέ το και θα δεις και μόνος σου πως λες πολλές μαλ___κίες.
Ο αμφι επίσης ζήτησε διάλογο και μίλησε με όμορφο τρόπο...εσύ δεν ξέρεις να κάνεις διάλογο και απαντάς με λόγια κούφια και χοντρά. Έτσι λοιπόν σου απαντώ και εγώ....γιατί δεν έχεις επίπεδο για κάτι άλλο.

Έχετε γα__σει όλα τα θέματα γιατί είσαστε Ελληναριά...
Μπορούσες απλά να πεις τη γνώμη σου για Σεφέρή, Ρίζο κτλ, χωρίς το υπόλοιπο στόλισμα...
 

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Λεονάρντο ντα Βίντσι (Ιταλία)

Ενδεικτικό της στάσης που τηρούσαν οι Φλωρεντινοί τού 15ου αιώνα απέναντι στην ομοφυλοφιλία είναι το γεγονός ότι κατά τη δεκαετία τού 1470 η κοινή γερμανική λέξη για τον ομοφυλόφιλο ήταν Florenzer. Επίσης, η ομοφυλοφιλία ήταν περισσότερο αποδεκτή σε ελευθερόφρονες ανθρώπους – καλλιτέχνες, συγγραφείς και μουσικούς – που όλο και περισσότεροι συνέρρεαν στη Φλωρεντία. Ως γνωστόν, ο Βερόκιο ήταν ομοφυλόφιλος και ζούσε κάτω από την ίδια στέγη με τους βοηθούς και τους μαθητές του. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, και με τόσους νεαρούς άνδρες – μέχρι και δώδεκα – να ζουν σε ένα μικρό δωμάτιο, ήταν δύσκολο να αποφευχθεί η ομοφυλοφιλία.
Μπορούμε λοιπόν να υποθέσουμε ότι ο νεαρός Λεονάρντο ήταν αρκετά εξοικειωμένος με την ιδέα της ομοφυλοφιλίας και ίσως είχε από πολύ νωρίς τη σχετική προδιάθεση. Ωστόσο, στην αρχή κιόλας της σταδιοδρομίας του ως απελευθερωμένου καλλιτέχνη, η όποια σεξουαλική ελευθερία που ίσως απολάμβανε αμαυρώθηκε αμετάκλητα από ένα δυσάρεστο γεγονός. Ακριβώς στα είκοσι τρία του, κατηγορήθηκε για σοδομία.


... η Αναγέννηση, που αποτέλεσε επανάσταση στην ιστορία της τέχνης, ήταν έργο μεγάλων ομοφυλόφιλων καλλιτεχνών, ανθρώπων αναγνωρισμένων και αξιοσέβαστων, όπως ο Μποτιτσέλι και ο Ραφαήλ. Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, σε νεαρή ηλικία, είχε εμπλακεί σε μια υπόθεση παιδεραστίας, ενώ ο Τζοβάνι Αντόνιο Μπάτσι, γνωστός ως Σοδομιστής (Il Sodoma), έφερε υπερηφάνως το παρατσούκλι του. Ο Καραβάτζιο έχασε περιουσίες ολόκληρες και μπαινόβγαινε στις φυλακές, γιατί αδυνατώντας να τιθασεύσει τις ορμές του, βίαζε τους εφήβους που ζωγράφιζε, ακόμη και αν ήσανευγενείς. Την ίδια εποχή, ο Σαίξπηρ ΄ργραφε τα ερωτικά σονέτα του για έναν νεαρό από το φιλικό του περιβάλλον, και ο Μιχαήλ Άγγελος έντυνε την οροφή της Καπέλα Σιξτίνα με τα Ignudi του, που είχαν ακάλυπτο το ανδρικό μόριο.
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
Λεονάρντο ντα Βίντσι (Ιταλία)

Ενδεικτικό της στάσης που τηρούσαν οι Φλωρεντινοί τού 15ου αιώνα απέναντι στην ομοφυλοφιλία είναι το γεγονός ότι κατά τη δεκαετία τού 1470 η κοινή γερμανική λέξη για τον ομοφυλόφιλο ήταν Florenzer. Επίσης, η ομοφυλοφιλία ήταν περισσότερο αποδεκτή σε ελευθερόφρονες ανθρώπους – καλλιτέχνες, συγγραφείς και μουσικούς – που όλο και περισσότεροι συνέρρεαν στη Φλωρεντία. Ως γνωστόν, ο Βερόκιο ήταν ομοφυλόφιλος και ζούσε κάτω από την ίδια στέγη με τους βοηθούς και τους μαθητές του. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, και με τόσους νεαρούς άνδρες – μέχρι και δώδεκα – να ζουν σε ένα μικρό δωμάτιο, ήταν δύσκολο να αποφευχθεί η ομοφυλοφιλία.
Μπορούμε λοιπόν να υποθέσουμε ότι ο νεαρός Λεονάρντο ήταν αρκετά εξοικειωμένος με την ιδέα της ομοφυλοφιλίας και ίσως είχε από πολύ νωρίς τη σχετική προδιάθεση. Ωστόσο, στην αρχή κιόλας της σταδιοδρομίας του ως απελευθερωμένου καλλιτέχνη, η όποια σεξουαλική ελευθερία που ίσως απολάμβανε αμαυρώθηκε αμετάκλητα από ένα δυσάρεστο γεγονός. Ακριβώς στα είκοσι τρία του, κατηγορήθηκε για σοδομία.


... η Αναγέννηση, που αποτέλεσε επανάσταση στην ιστορία της τέχνης, ήταν έργο μεγάλων ομοφυλόφιλων καλλιτεχνών, ανθρώπων αναγνωρισμένων και αξιοσέβαστων, όπως ο Μποτιτσέλι και ο Ραφαήλ. Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, σε νεαρή ηλικία, είχε εμπλακεί σε μια υπόθεση παιδεραστίας, ενώ ο Τζοβάνι Αντόνιο Μπάτσι, γνωστός ως Σοδομιστής (Il Sodoma), έφερε υπερηφάνως το παρατσούκλι του. Ο Καραβάτζιο έχασε περιουσίες ολόκληρες και μπαινόβγαινε στις φυλακές, γιατί αδυνατώντας να τιθασεύσει τις ορμές του, βίαζε τους εφήβους που ζωγράφιζε, ακόμη και αν ήσανευγενείς. Την ίδια εποχή, ο Σαίξπηρ ΄ργραφε τα ερωτικά σονέτα του για έναν νεαρό από το φιλικό του περιβάλλον, και ο Μιχαήλ Άγγελος έντυνε την οροφή της Καπέλα Σιξτίνα με τα Ignudi του, που είχαν ακάλυπτο το ανδρικό μόριο.
ιταν εβλογιμενι απο το παπα....

 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
προοδεφτικοσ
 

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Και τέλος διαβάστε αυτό που ακολουθεί...κάντε αντιπαράθεση, βρείτε τα και πείτε μου μετά την άποψή σας...
Μήπως τελικά η αλήθεια είναι κάπου στη μέση;

Στο "Συμπόσιον" τού Πλάτωνος, (179) αναφέρει τον θεσμό των Ιερών Λόχων που αποτελούνταν από εραστές και ερωμένους. Στο 182 αναφέρει την ομοφυλοφιλία στην Σπάρτη, την Θήβα κλπ, όπου πρέπει οι άνδρες να προκαλούν ευχαρίστηση στους εραστές τους. Στο 191-192 περιγράφεται και επαινείται η παιδεραστία ως "αρρενωπή", ενώ στο 209 λέει πως ο παιδεραστής γκαστρώνει τον ερωμένο με αρετές! Τέλος, στο 222 λέει διάφορα για εραστές και ερωμένους. Λέτε να τα έλεγε όλα αυτά ο Πλάτωνας στον αέρα; Λέτε να έλεγε ψέματα, επειδή κάποιοι αρχαιόπληκτοι σήμερα υποτίθεται ότι... απέδειξαν την μη ύπαρξη ομοφυλοφιλίας στην αρχαία παγανιστική Ελλάδα;

Πλάτων, Φαιδρός, (254) γράφει πως ο παιδεραστής πείθει τον ερωμένο να κάνουνε «αφροδίσια», δηλαδή σεξ. Στο 256 περιγράφει το πως ο παιδεραστής παροτρύνει τον άβουλο ερωμένο να αγγιχθούνε με πάθος, να φιληθούν και να πλαγιάσουν μαζί.

Πλάτων, Παρμενίδης, 127. Αναφέρει πως ο φιλόσοφος Ζήνων ήταν «παιδικός» του Παρμενίδη, δηλαδή ερωμένος του.


Πλάτων, Χαρμίδης, 155d. Λέει πως ο Σωκράτης πόθησε έναν νεαρό, όταν τον είδε γυμνό στην παλαίστρα. Ντροπή σου Σωκράτη! Δεν το περίμενα από σένα!!!


Στράβων, Γεωγραφικά Ι' 4, 12 και Ι' 4,21. Αναφέρεται ότι στην Κρήτη ήταν πολύ συνηθισμένη η παιδεραστία και είναι νόμιμο το να απαγάγει κάποιος ένα αγόρι για σεξουαλικό σκοπό.



Πλούταρχος, Ερωτικός, 17. Γράφει για τις προτιμήσεις του Θηβαίου στρατηγού Επαμεινώνδα (αγοράκια), για την ομοφυλοφιλία στον Θηβαϊκό ΙΕΡΟ ΛΟΧΟ που αποτελούνταν από 150 ζευγαράκια και για τους όρκους των εραστών στον ΤΑΦΟ του Ιολάου, που ήταν ερωμένος του Ηρακλή.



Πλούταρχος, Πελοπίδας, 16: Γράφει για την ομοφυλοφιλία στον Θηβαϊκό ΙΕΡΟ ΛΟΧΟ.



Ξενοφών, Ελληνικά ΣΤ' 4. Μιλά για τον ομοφυλόφιλο Θηβαϊκό Ιερό Λόχο.



Ξενοφών, Λακεδαιμονίων Πολιτεία, Β' 12: Λέει πως στην Σπάρτη ο έρωτας για τα παιδιά ήταν στωικός και παιδαγωγικός, αλλά στην Βοιωτία ο παιδεραστής συζούσε με τον ερωμένο, σαν παντρεμένο ζευγάρι, και στην Ήλιδα ο εραστής κέρδιζε τον ερωμένο με χατήρια.  Β' 14: «εν πολλαίς γαρ των πόλεων οι νόμοι ΟΥΚ εναντιούνται ταις προς τους παίδας επιθυμίαις», δηλαδή στις περισσότερες πόλεις οι νόμοι δεν εναντιώνονται στις επιθυμίες για αγοράκια. Άρα γενική η διαφθορά τών ηθών στην αρχαία Ελλάδα!



Ιουστίνος, Πρώτη Απολογία, 27: Αναφέρει τον ευνουχισμό στις τελετές της «μητέρας των θεών» Κυβέλης για χάρη του σοδομισμού κλπ.


Στους Νόμους του Πλάτωνος, ο ανοιχτόμυαλος Αθήναιος λέει ότι ο μύθος του Γανυμήδους εφευρέθηκε από τους Κρήτες "ίνα επόμενοι δή τώ θεώ καρπώνται και ταύτην τήν ηδονήν" (Νόμοι 636 d). Αλλά τα κατορθώματα του Δία χρησιμοποιούσαν σε όλη την Ελλάδα οι παιδεραστές για να δικαιολογηθούν...


"Υπάρχει κάποια απόλαυση στον έρωτα με έναν έφηβο, εφόσον μάλιστα ο γιος του Κρόνου [ο Δίας], βασιλιάς των αθανάτων, ερωτεύθηκε τον Γανυμήδη, τον άρπαξε, τον πήγε στον Όλυμπο και τον έκανε θεό, διατηρώντας το υπέροχο άνθισμα της νεότητάς του." (Θέογνις 1,1345).

Ο Στράβων στο ΙΔ' 1, 23 αναφέρει τον ευνουχισμό νεαρών στο ναό της Αρτεμης στην Εφεσο: "ιερέας δ' ευνούχους είχον ους εκάλουν Μεγαβύζους".

Ο Παυσανίας στο Η' 13, 1 μιλάει για ευνούχους της Άρτεμης στην Ορχομενό και την Εφεσο.


Ο Αριστοφάνης, (Αχαρνείς 263) μιλάει για τον Φαλή, που ήταν φαλλικός θεός προστάτης της "ΜΟΙΧΕΙΑΣ" και της "ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ".


"Σε αυτόν τον Αντίταυρο υπάρχουν βαθιές και στενές κοιλάδες, όπου είναι τα Κόμανα και ο ναός της Ενυούς, η οποία αποκαλείται εκεί "Μα". Είναι αξιόλογη πόλη, αλλά οι κάτοικοί της αποτελούνται κυρίως από τους θεόπνευστους ανθρώπους και από τους ιερόδουλους που μένουν εκεί. Οι κάτοικοι είναι Κατάονες που, παρ' όλο που είναι υποτελείς του βασιλιά, είναι περισσότερο υποτελείς του ιερέα. Ο ιερέας είναι αφέντης του ναού και των ιερόδουλων, οι οποίοι ήταν έξι χιλιάδες, όταν πήγα, άνδρες και γυναίκες." (Στράβων Γεωγραφικά ΙΒ' 2,3)


Και να μην πει κανείς ότι η Ενυώ δεν ήταν Ελληνίδα "θεά", γιατί υπήρχε και άγαλμά της στον ναό του Άρη στην Αττική, κατασκευασμένο από τους γιους του Πραξιτέλη! (Παυσανίας Α 8,4)

Στην περιγραφή τού αγάλματος που κατασκεύασε ο Φειδίας ως ένα από τα 7 θαύματα τού κόσμου, λέει ο Παυσανίας ότι υπάρχει μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια: Αναφερόμενος στο θρόνο και συγκεκριμένα σε ένα οριζόντιο τμήμα του, γράφει ότι παριστάνονταν νέοι σε παλιά αγωνίσματα: «Ο νέος που δένει μόνος του την ταινία του νικητή στο κεφάλι του, λένε πως μοιάζει με τον Παντάρκη, έναν νεαρό από την Ηλιδα, που τον είχε ερωτευθεί ο Φειδίας». (Από σχολιασμό του δευτέρου ψηφιακού δίσκου (SVCD) της σειράς του Discovery, στο ένθετο της Ελευθεροτυπίας 1-2-2004. σελ. 18. Αρχαιολογία).

Στο περιοδικό Focus Νο 45 τού Νοεμβρίου 2003, σε αφιέρωμα στην ομοφυλοφιλία, γράφει μεταξύ άλλων, στις σελίδες 55 και 56, πως η ομοφυλοφιλία:

"Είχε ως αφετηρία τη ζωή τού στρατοπέδου και εστία της τα γυμνάσια, όπου μπορούσε κάποιος να θαυμάσει τα ωραία σώματα τών νέων που αθλούνταν γυμνοί. Ο εραστής ήταν συνήθως ένας ώριμος άνδρας που αναλάμβανε την ηθική και πνευματική καθοδήγηση τού νεαρού ερωμένου του, παράλληλα με τη σκληρή στρατιωτική εκπαίδευση.

Στην Ηλεία και στη Βοιωτία η σχέση τού εραστή και τού ερωμένου γινόταν γνωστή δημοσίως (Πλάτωνας 182b), ενώ στη Σπάρτη ο εραστής (εισπνήλας) αναγνωριζόταν ως κηδεμόνας και ήταν υπεύθυνος απέναντι στην πολιτεία για τις παρεκτροπές τού ερωμένου (άιτας).

Όπως μας πληροφορεί ο Στράβων, στο θεσμό απέδιδαν παιδαγωγικό χαρακτήρα οι Κρήτες. Εξάλλου ο Ιερός Λόχος  τών Θηβών, ονομαστός για την ανδρεία τών πολεμιστών του, αποτελούνταν από εραστές και και ερωμένους (Πλούταρχος, Ερωτικός 761 d).

Όμως στο βαθμό που υπήρχε σαρκική σχέση μεταξύ εραστή και ερωμένου το πρωκτικό σεξ ήταν απαγορευμένο. Αντ' αυτού, όπως αναφέρει ο Τζ. Μάικλ Μπέιλι, καθηγητής ψυχολογίας στο Northwestern University, στο βιβλίο του The Man Who Would Be Queen (Joseph Henry Press), "ο εραστής έτριβε το πέος του ανάμεσα στα μπούτια τού ερωμένου". Η αγοραία παιδεραστία διωκόταν, όπως και η διαιώνισή της έξω από το εκπαιδευτικό τυπικό..."

Στο περιοδικό Φόκους (πάλι), αριθμός 45, του Νοεμβρίου 2003, στη σελίδα 56, μας εξηγεί το περιοδικό τα πραγματικά αίτια της δολοφονίας του Τυράννου Ιππάρχου από τους Τυραννοκτόνους! Μας διαφωτίζει ότι η δολοφονία του Ιππάρχου το 514 π.Χ. από τους τυραννοκτόνους Αρμόδιο και Αριστογείτονα, ήταν ΕΡΩΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΑΘΟΥΣ, και όχι αγώνας για την απαλλαγή της πόλης από τον τύραννο Ίππαρχο.

Συγκεκριμένα, ο Θουκιδίδης και ο Αριστοτέλης αναφέρουν ότι ο ομοφυλόφιλος Ίππαρχος, ερωτεύτηκε τον Αρμόδιο, ο οποίος όμως ήταν ερωμένος του Αριστογείτονα. Τότε ο τελευταίος, άρχισε να σχεδιάζει την ανατροπή του τυράννου, για να μη χάσει τον αγαπημένο του, και όχι για την ελευθερία. Τελικά τον δολοφόνησε μαζί με τον Αρμόδιο! Ακόμα και οι τυραννοκτόνοι στην αρχαία Ελλάδα ήταν... Γκέι!!!

Σόρυ για το σεντόνι αλλά έχει ενδιαφέρον, διαβάστε το...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom