Νέα

Οι παππούληδες και οι «μικροτσούτσουνοι» του μπου!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα blizardeye
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 480K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (0 μέλη και 27 επισκέπτες)

Αν βρείτε γκόμενα, θα της θέσετε το αμείλικτο ερώτημα,: Κώλο ή βυζιά;; (Έως 3 ψήφους )

  • Και που θα βρούμε γκόμενα;

  • Τι είναι ο κώλος και τι είναι τα βυζιά;

  • Τι ακριβώς κάνουμε με τον κώλο και τα βυζιά;;;

  • Κώλο! Εννοείται ... Που να ξέρεις εσύ, ρε φουκαρά blizardeye;;;

  • Βυζιά ! Εννοείται ... Που να ξέρεις εσύ, ρε φουκαρά blizardeye;;;

  • Τελικά υπάρχει αιδοίο στο γυνακείο σώμα ή είναι μύθος των Κομμουνιστών;;;

  • Μόνο κώλο και μόνο με άντρες και αφήνω τις γυναίκες για εσάς. ΟΥΣΤ!


Τα αποτελέσματα είναι ορατά μόνο αφού ψηφίσεις.

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
8.674
Κριτικές
32
Like
18.396
Πόντοι
12.946

Jim25jim

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.496
Κριτικές
110
Like
22.148
Πόντοι
26.336
Από αγλάισμα κατάντησε ………. το νήμα :angry:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καλημέρα κιόλας :hi:
ο νήμα έχει αρχές :woldman:

που και που κανα παλιόπαιδο ξεφεύγει :knuppel: αλλά το επαναφέρουμε στην τάξη :walkingpenis:
 
Τελευταία τροποποίηση:

κωλο-γερος

Ανώτατος
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
32.665
Κριτικές
36
Like
38.840
Πόντοι
19.795
Παπαί, Μαρδόνιε, ποίους επ’ άνδρας ήγαγες μαχησομένους ημέας, οί ου περί χρημάτων τον αγώνα ποιούνται, αλλά περί αρετής.
Aspirin + dipyridamole απο ένα χάπι, πρωί-βραδι μετά το φαγητό.
 

Jim25jim

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.496
Κριτικές
110
Like
22.148
Πόντοι
26.336
Ενημερωτικό ποστ :coffee:

κριτική του υποφαινόμενου για εστιατόριο στο Μικρολίμανο :(

« Με μια φίλη από την Γαλλία κατεβήκαμε στο Μικρολίμανο για κάτι θαλασσινό. Είχε τα γενέθλια της και ήθελα να την παω στο Βαρουλκο.
Ομως όταν φτάσαμε τα φώτα του μαγαζιού ήταν ψιλο σβηστά και δεν είχε πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα έκλεινε. Ήταν 22:30 - 23:00 το βραδάκι.

Οι επιλογες πλέον ήταν είτε ο Βοσπορος είτε ο Παπαϊωάννου. Το κορίτσι ήθελε θαλασσινά οποτε καθίσαμε στον Παπαϊωάννου. Είδα 3 ζευγάρια Έλληνες πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα ήταν εντάξει.

Παραγγελία:
Νερο Ζαγόρι 4€
Ψωμάκι 5€
Σαλάτα Παπαϊωάννου 9,5€
Χταπόδι ψητο 15,80€
Καλαμάρι ψητό 18€
Μύδια αχνιστά 11€
2 ποτήρια λευκό κρασί 19€

Το χταπόδι ήταν κομμένο σε λεπτές ροδέλες τοποθετημένες ξάπλα σε ένα στρογγυλό μικρό πιάτο για να φαίνεται γεμάτο.
Καταλαβαίνετε ότι έτσι χρησιμοποίησαν την μικρότερη ποσότητα χταποδιού.Πάντως τρωγόταν.

Πρώτο φάουλ!
Κλέφτικη και τουριστική συμπεριφορά!
Που;; Στο Μικρολίμανο παραμονή 28ης Οκτωβρίου με πελάτες κατά 95% Έλληνες.

Το γράφω αυτό γιατί είμαι από νησί και ξέρω καλά τις τουριστικές μερίδες των κουτοπονηρων καταστηματαρχών που περιμένουν το καλοκαίρι για να βγάλουν τα σπασμένα όλου του χρόνου.

Καλαμαρι μεγαλούτσικο αλλά αγευστο… τελείως άγευστο!
Λες και έτρωγες σακκούλα χάρτινη!
18€ παρακαλώ!!

Δεύτερο φάουλ! Η τιμή στα ύψη και η ποιότητα του καλαμαριού στο ναδίρ.

Πάμε τώρα στο κλου της βραδιάς.
Μύδια αχνιστά…
φαινόταν ωραία και η σάλτσα ήταν νόστιμη μπορώ να πω.
Όμως αφού είχαμε φάει το 60% του πιάτου βάζω ένα στο στόμα μου και νιώθω μια αηδιαστική βρώμα.
Βρώμα απίστευτη!! Πεθαμένο πλήρως!
Το βγάζω αμέσως το βάζω πίσω στο πιάτο και φτύνω 2-3 φορές στο πλάι του τραπεζιού γιατί σιχάθηκα τελείως.

Λέω στην κοπέλα στοπ. Μην φας άλλο. Υπάρχει σοβαρο θέμα εδώ.

Πίνω λίγο κρασί για να αλλάξω τη γεύση και τσιμπάω λίγο σαλατα με ψωμάκι.

Ντρεπόμουν να της το δώσω να το μυρίσει… ήταν ότι πιο αηδιαστικό εχω γευτεί ποτέ στη ζωή μου.

Μετά από λίγο φωνάζω το σερβιτορο να πάρει τα πιατα και ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ, γιατί δεν ήθελα επουδενί να δημιουργήσω θέμα μπροστά στην κοπέλα που γιόρταζε, του λέω:
Παρε σε παρακαλώ τα μύδια και πες στα παιδιά μέσα να προσέξουν γιατί ένα από αυτά βρωμάει απίστευτα… σαν πεθαμένο.
Μάλιστα μου λέει!

Πίνουμε το κρασάκι μας και κάνουμε χαβαλέ με το κορίτσι θεωρώντας το περιστατικό μια άτυχη στιγμή του μαγαζιού.

Ερθετε ο σερβιτόρος μετά από 4-5 λεπτά και τι μου λέει:
Πραγματι το μύδι δεν ήταν εντάξει αλλά μου είπαν τα παιδιά στην κουζίνα ότι ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
Αυτά συμβαίνουν καμμία φορά.
Τέλος και φεύγει…

Αν δεν ήταν η Γαλλίδα θα τον έψελνα κυριολεκτικά.

Τι λέτε ρε παιδιά;;;!! Είστε σοβαροί;;;!!
Παίζετε κορόνα γράμματα αν θα στείλετε τους πελάτες σας στο νοσοκομείο;;;!!
Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος για το τι σερβίρεται;;!!
Πρακτορείο ΛΟΤΤΟ έχετε η εστιατοριο;;;!!

Δεν είχε ούτε καν τη διάθεση να πει ένα συγνώμη!
Τίποτα απολύτως! Κυνικός μέχρι αηδίας!

Ντράπηκα ειλικρινά που είμαι Έλληνας και ασχολούμαι στον τουριστικό τομέα και ντράπηκα περισσότερο που όλο αυτό έγινε μπροστά στα μάτια μιας φιλοξενούμενης μου στην Ελλάδα.

Μετά από λιγάκι του ζητάω τον λογαριασμό.
Ερθετε ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. Μου δίνει το παραγγελιοχαρτο, ξέρετε εσείς, 82,30€.
Με κάρτα θέλω να πληρώσω παρακαλώ του λέω.
Φέρνει το POS και με ρωτάει:
Θέλετε να δώσετε κάποιο φιλοδώρημα στα παιδια;

Ήθελα να του πω για ποιο λογο να τους δώσω φιλοδώρημα;
Που ελεγξαν το φαγητό μου προσεκτικά πριν το σερβίρεις;;;

Συνεχιζω… Κυριος…: τι μπορώ να δώσω;
Μου απαντάει: 10% η 15% η 20%
Του απαντώ: πατα «άλλο ποσο» και βάλε 50 λεπτά.

Μόνο τότε ίσως ψιλιάστηκε ότι είχε μπροστά του δυο πελάτες δυσαρεστημένους.

Δυο πελάτες που παρήγγειλαν τα πιο φθηνά πιατα που υπήρχαν στο μενού του και τα οποία είχαν ολα θέμα!

Δηλαδη έπρεπε να σας ακουμπήσουμε 78€ το κιλό για να μας φέρετε κάποιο φρέσκο ψάρι για να νιώσουμε πιο σίγουροι ότι δεν θα μας στείλετε σε κάποιο νοσοκομείο;

Αυτή είναι η ποιότητα του εστιατορίου σας;;

Αυτή είναι η συμπεριφορά του εστιατορίου σας όταν έχετε μια ας πούμε άτυχη στιγμή;;

Ακόμη και στο πιο μικρό και όχι πολυσύχναστο ταβερνάκι της Ελλάδας όταν κάτι πάει στραβά λένε στον πελατη:
Συγνώμη για αυτό το λάθος μας!
Τα κρασακια σας είναι κερασμένα από εμάς!
Η δεν θα σας χρεώσουμε αυτό το πιάτο και πάλι συγνώμη.

Αν μας στέλνατε στο νοσοκομείο δεν θα μας έσωζε το κέρασμα σας ΟΜΩΣ θα επιδεικνύατε, εκείνη την στιγμή, μια ανθρώπινη συμπεριφορά!

Θα δίνατε σε εμάς την δυνατότητα να σκεφτούμε ότι άνθρωποι είσαστε και απλά είχατε μια άτυχη στιγμή.

Όχι, εσείς θελήσατε να πληρωθείτε ΠΛΗΡΩΣ εφοσον εισασταν άψογοι και στην συμπεριφορά σας και στην ποιότητα των πιάτων σας και ζητήσατε και ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ.

Με απλά λόγια κάνατε τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ!

Όμως εγώ δεν είμαι Κινεζος και σας γράφω αυτή την κριτική για να ενημερώσω μελλοντικούς πελάτες σας για το τι δυσαρεστες εκπλήξεις μπορεί να βιώσουν στο εστιατόριο σας.

ΕΥΤΥΧΩΣ δεν χρειαστήκαμε ιατρική φροντίδα και την επόμενη μερα άναψα δυο κεράκια στην Αγία Τριάδα που μας προστάτεψε!
(προφανώς περισσότερο από τον σεφ).

Μην μπείτε στην διαδικασία να μου απαντησετε αυτά τα χαζα που απαντάτε…
«Χαρήκαμε πολύ που γράψατε την γνώμη σας και σας περιμένουμε ξανά για να σας φόλαρουμε και να σας ξεβρακωσουμε»

Όπως λέει ο λαός «Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»!

Η εκπαίδευση της κουζίνας είναι δικη σας ευθύνη!
Η συμπεριφορά του σερβιτόρου είναι δικη σας ευθύνη!

Ρωτήστε απλά τον σερβιτόρο σας για το περιστατικό που συνέβη στις 27/10 το βράδυ για να σας το επιβεβαιώσει.

Δεν μπορέσατε να σερβίρετε τρία απλά πιατα σωστά και θα σας εμπιστευτώ να φάω φρέσκα ψάρια;;;;

Μόνο την εικόνα σας κοιτάτε… από συμπεριφορά και ποιότητα βρωματε όπως το ψόφιο μύδι δυστυχώς!!


77551E24-9414-446A-BB67-16114B5B27D0.jpeg
D850B192-BE8E-4E0A-A079-6BDEFC5DAEC6.jpeg
»
 
Τελευταία τροποποίηση:

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
8.674
Κριτικές
32
Like
18.396
Πόντοι
12.946
Ενημερωτικό ποστ :coffee:

κριτική του υποφαινόμενου για εστιατόριο στο Μικρολίμανο :(

« Με μια φίλη από την Γαλλία κατεβήκαμε στο Μικρολίμανο για κάτι θαλασσινό. Είχε τα γενέθλια της και ήθελα να την παω στο Βαρουλκο.
Ομως όταν φτάσαμε τα φώτα του μαγαζιού ήταν ψιλο σβηστά και δεν είχε πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα έκλεινε. Ήταν 22:30 - 23:00 το βραδάκι.

Οι επιλογες πλέον ήταν είτε ο Βοσπορος είτε ο Παπαϊωάννου. Το κορίτσι ήθελε θαλασσινά οποτε καθίσαμε στον Παπαϊωάννου. Είδα 3 ζευγάρια Έλληνες πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα ήταν εντάξει.

Παραγγελία:
Νερο Ζαγόρι 4€
Ψωμάκι 5€
Σαλάτα Παπαϊωάννου 9,5€
Χταπόδι ψητο 15,80€
Καλαμάρι ψητό 18€
Μύδια αχνιστά 11€
2 ποτήρια λευκό κρασί 19€

Το χταπόδι ήταν κομμένο σε λεπτές ροδέλες τοποθετημένες ξάπλα σε ένα στρογγυλό μικρό πιάτο για να φαίνεται γεμάτο.
Καταλαβαίνετε ότι έτσι χρησιμοποίησαν την μικρότερη ποσότητα χταποδιού.Πάντως τρωγόταν.

Πρώτο φάουλ!
Κλέφτικη και τουριστική συμπεριφορά!
Που;; Στο Μικρολίμανο παραμονή 28ης Οκτωβρίου με πελάτες κατά 95% Έλληνες.

Το γράφω αυτό γιατί είμαι από νησί και ξέρω καλά τις τουριστικές μερίδες των κουτοπονηρων καταστηματαρχών που περιμένουν το καλοκαίρι για να βγάλουν τα σπασμένα όλου του χρόνου.

Καλαμαρι μεγαλούτσικο αλλά αγευστο… τελείως άγευστο!
Λες και έτρωγες σακκούλα χάρτινη!
18€ παρακαλώ!!

Δεύτερο φάουλ! Η τιμή στα ύψη και η ποιότητα του καλαμαριού στο ναδίρ.

Πάμε τώρα στο κλου της βραδιάς.
Μύδια αχνιστά…
φαινόταν ωραία και η σάλτσα ήταν νόστιμη μπορώ να πω.
Όμως αφού είχαμε φάει το 60% του πιάτου βάζω ένα στο στόμα μου και νιώθω μια αηδιαστική βρώμα.
Βρώμα απίστευτη!! Πεθαμένο πλήρως!
Το βγάζω αμέσως το βάζω πίσω στο πιάτο και φτύνω 2-3 φορές στο πλάι του τραπεζιού γιατί σιχάθηκα τελείως.

Λέω στην κοπέλα στοπ. Μην φας άλλο. Υπάρχει σοβαρο θέμα εδώ.

Πίνω λίγο κρασί για να αλλάξω τη γεύση και τσιμπάω λίγο σαλατα με ψωμάκι.

Ντρεπόμουν να της το δώσω να το μυρίσει… ήταν ότι πιο αηδιαστικό εχω γευτεί ποτέ στη ζωή μου.

Μετά από λίγο φωνάζω το σερβιτορο να πάρει τα πιατα και ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ, γιατί δεν ήθελα επουδενί να δημιουργήσω θέμα μπροστά στην κοπέλα που γιόρταζε, του λέω:
Παρε σε παρακαλώ τα μύδια και πες στα παιδιά μέσα να προσέξουν γιατί ένα από αυτά βρωμάει απίστευτα… σαν πεθαμένο.
Μάλιστα μου λέει!

Πίνουμε το κρασάκι μας και κάνουμε χαβαλέ με το κορίτσι θεωρώντας το περιστατικό μια άτυχη στιγμή του μαγαζιού.

Ερθετε ο σερβιτόρος μετά από 4-5 λεπτά και τι μου λέει:
Πραγματι το μύδι δεν ήταν εντάξει αλλά μου είπαν τα παιδιά στην κουζίνα ότι ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
Αυτά συμβαίνουν καμμία φορά.
Τέλος και φεύγει…

Αν δεν ήταν η Γαλλίδα θα τον έψελνα κυριολεκτικά.

Τι λέτε ρε παιδιά;;;!! Είστε σοβαροί;;;!!
Παίζετε κορόνα γράμματα αν θα στείλετε τους πελάτες σας στο νοσοκομείο;;;!!
Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος για το τι σερβίρεται;;!!
Πρακτορείο ΛΟΤΤΟ έχετε η εστιατοριο;;;!!

Δεν είχε ούτε καν τη διάθεση να πει ένα συγνώμη!
Τίποτα απολύτως! Κυνικός μέχρι αηδίας!

Ντράπηκα ειλικρινά που είμαι Έλληνας και ασχολούμαι στον τουριστικό τομέα και ντράπηκα περισσότερο που όλο αυτό έγινε μπροστά στα μάτια μιας φιλοξενούμενης μου στην Ελλάδα.

Μετά από λιγάκι του ζητάω τον λογαριασμό.
Ερθετε ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. Μου δίνει το παραγγελιοχαρτο, ξέρετε εσείς, 82,30€.
Με κάρτα θέλω να πληρώσω παρακαλώ του λέω.
Φέρνει το POS και με ρωτάει:
Θέλετε να δώσετε κάποιο φιλοδώρημα στα παιδια;

Ήθελα να του πω για ποιο λογο να τους δώσω φιλοδώρημα;
Που ελεγξαν το φαγητό μου προσεκτικά πριν το σερβίρεις;;;

Συνεχιζω… Κυριος…: τι μπορώ να δώσω;
Μου απαντάει: 10% η 15% η 20%
Του απαντώ: πατα «άλλο ποσο» και βάλε 50 λεπτά.

Μόνο τότε ίσως ψιλιάστηκε ότι είχε μπροστά του δυο πελάτες δυσαρεστημένους.

Δυο πελάτες που παρήγγειλαν τα πιο φθηνά πιατα που υπήρχαν στο μενού του και τα οποία είχαν ολα θέμα!

Δηλαδη έπρεπε να σας ακουμπήσουμε 78€ το κιλό για να μας φέρετε κάποιο φρέσκο ψάρι για να νιώσουμε πιο σίγουροι ότι δεν θα μας στείλετε σε κάποιο νοσοκομείο;

Αυτή είναι η ποιότητα του εστιατορίου σας;;

Αυτή είναι η συμπεριφορά του εστιατορίου σας όταν έχετε μια ας πούμε άτυχη στιγμή;;

Ακόμη και στο πιο μικρό και όχι πολυσύχναστο ταβερνάκι της Ελλάδας όταν κάτι πάει στραβά λένε στον πελατη:
Συγνώμη για αυτό το λάθος μας!
Τα κρασακια σας είναι κερασμένα από εμάς!
Η δεν θα σας χρεώσουμε αυτό το πιάτο και πάλι συγνώμη.

Αν μας στέλνατε στο νοσοκομείο δεν θα μας έσωζε το κέρασμα σας ΟΜΩΣ θα επιδεικνύατε, εκείνη την στιγμή, μια ανθρώπινη συμπεριφορά!

Θα δίνατε σε εμάς την δυνατότητα να σκεφτούμε ότι άνθρωποι είσαστε και απλά είχατε μια άτυχη στιγμή.

Όχι, εσείς θελήσατε να πληρωθείτε ΠΛΗΡΩΣ εφοσον εισασταν άψογοι και στην συμπεριφορά σας και στην ποιότητα των πιάτων σας και ζητήσατε και ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ.

Με απλά λόγια κάνατε τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ!

Όμως εγώ δεν είμαι Κινεζος και σας γράφω αυτή την κριτική για να ενημερώσω μελλοντικούς πελάτες σας για το τι δυσαρεστες εκπλήξεις μπορεί να βιώσουν στο εστιατόριο σας.

ΕΥΤΥΧΩΣ δεν χρειαστήκαμε ιατρική φροντίδα και την επόμενη μερα άναψα δυο κεράκια στην Αγία Τριάδα που μας προστάτεψε!
(προφανώς περισσότερο από τον σεφ).

Μην μπείτε στην διαδικασία να μου απαντησετε αυτά τα χαζα που απαντάτε…
«Χαρήκαμε πολύ που γράψατε την γνώμη σας και σας περιμένουμε ξανά για να σας φόλαρουμε και να σας ξεβρακωσουμε»

Όπως λέει ο λαός «Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»!

Η εκπαίδευση της κουζίνας είναι δικη σας ευθύνη!
Η συμπεριφορά του σερβιτόρου είναι δικη σας ευθύνη!

Ρωτήστε απλά τον σερβιτόρο σας για το περιστατικό που συνέβη στις 27/10 το βράδυ για να σας το επιβεβαιώσει.

Δεν μπορέσατε να σερβίρετε τρία απλά πιατα σωστά και θα σας εμπιστευτώ να φάω φρέσκα ψάρια;;;;

Μόνο την εικόνα σας κοιτάτε… από συμπεριφορά και ποιότητα βρωματε όπως το ψόφιο μύδι δυστυχώς!!
77551E24-9414-446A-BB67-16114B5B27D0.jpeg
D850B192-BE8E-4E0A-A079-6BDEFC5DAEC6.jpeg
»
ρε αυτά είναι ορεκτικά, κυρίως γεύμα ψάρι δεν είχε???
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
8.674
Κριτικές
32
Like
18.396
Πόντοι
12.946

Jim25jim

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.496
Κριτικές
110
Like
22.148
Πόντοι
26.336
ρε αυτά είναι ορεκτικά, κυρίως γεύμα ψάρι δεν είχε???
Ποιο ψάρι ρε Ροντ;;;;;

- πρωτον… ήταν πολύ αργά και θέλαμε να τσιμπήσουμε μεζεδάκια

- δεύτερον… ψάρι τρώω μόνο σπίτι μου , όταν ψωνίζω απευθείας από το ψαροκάικο, η σε επιλεγμένα ουζερί στο νησί μου που τους ξέρω

- τρίτον… και σημαντικότερο θα κερναγα εγώ!!!!

εισαι τρελός :uglystupid:

78€ το κιλό :new_shocked:
 

Διαγραμμένο μέλος 172222

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
18 Μαΐ 2017
Μηνύματα
1.864
Κριτικές
83
Like
13.716
Πόντοι
24.436
Ενημερωτικό ποστ :coffee:

κριτική του υποφαινόμενου για εστιατόριο στο Μικρολίμανο :(

« Με μια φίλη από την Γαλλία κατεβήκαμε στο Μικρολίμανο για κάτι θαλασσινό. Είχε τα γενέθλια της και ήθελα να την παω στο Βαρουλκο.
Ομως όταν φτάσαμε τα φώτα του μαγαζιού ήταν ψιλο σβηστά και δεν είχε πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα έκλεινε. Ήταν 22:30 - 23:00 το βραδάκι.

Οι επιλογες πλέον ήταν είτε ο Βοσπορος είτε ο Παπαϊωάννου. Το κορίτσι ήθελε θαλασσινά οποτε καθίσαμε στον Παπαϊωάννου. Είδα 3 ζευγάρια Έλληνες πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα ήταν εντάξει.

Παραγγελία:
Νερο Ζαγόρι 4€
Ψωμάκι 5€
Σαλάτα Παπαϊωάννου 9,5€
Χταπόδι ψητο 15,80€
Καλαμάρι ψητό 18€
Μύδια αχνιστά 11€
2 ποτήρια λευκό κρασί 19€

Το χταπόδι ήταν κομμένο σε λεπτές ροδέλες τοποθετημένες ξάπλα σε ένα στρογγυλό μικρό πιάτο για να φαίνεται γεμάτο.
Καταλαβαίνετε ότι έτσι χρησιμοποίησαν την μικρότερη ποσότητα χταποδιού.Πάντως τρωγόταν.

Πρώτο φάουλ!
Κλέφτικη και τουριστική συμπεριφορά!
Που;; Στο Μικρολίμανο παραμονή 28ης Οκτωβρίου με πελάτες κατά 95% Έλληνες.

Το γράφω αυτό γιατί είμαι από νησί και ξέρω καλά τις τουριστικές μερίδες των κουτοπονηρων καταστηματαρχών που περιμένουν το καλοκαίρι για να βγάλουν τα σπασμένα όλου του χρόνου.

Καλαμαρι μεγαλούτσικο αλλά αγευστο… τελείως άγευστο!
Λες και έτρωγες σακκούλα χάρτινη!
18€ παρακαλώ!!

Δεύτερο φάουλ! Η τιμή στα ύψη και η ποιότητα του καλαμαριού στο ναδίρ.

Πάμε τώρα στο κλου της βραδιάς.
Μύδια αχνιστά…
φαινόταν ωραία και η σάλτσα ήταν νόστιμη μπορώ να πω.
Όμως αφού είχαμε φάει το 60% του πιάτου βάζω ένα στο στόμα μου και νιώθω μια αηδιαστική βρώμα.
Βρώμα απίστευτη!! Πεθαμένο πλήρως!
Το βγάζω αμέσως το βάζω πίσω στο πιάτο και φτύνω 2-3 φορές στο πλάι του τραπεζιού γιατί σιχάθηκα τελείως.

Λέω στην κοπέλα στοπ. Μην φας άλλο. Υπάρχει σοβαρο θέμα εδώ.

Πίνω λίγο κρασί για να αλλάξω τη γεύση και τσιμπάω λίγο σαλατα με ψωμάκι.

Ντρεπόμουν να της το δώσω να το μυρίσει… ήταν ότι πιο αηδιαστικό εχω γευτεί ποτέ στη ζωή μου.

Μετά από λίγο φωνάζω το σερβιτορο να πάρει τα πιατα και ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ, γιατί δεν ήθελα επουδενί να δημιουργήσω θέμα μπροστά στην κοπέλα που γιόρταζε, του λέω:
Παρε σε παρακαλώ τα μύδια και πες στα παιδιά μέσα να προσέξουν γιατί ένα από αυτά βρωμάει απίστευτα… σαν πεθαμένο.
Μάλιστα μου λέει!

Πίνουμε το κρασάκι μας και κάνουμε χαβαλέ με το κορίτσι θεωρώντας το περιστατικό μια άτυχη στιγμή του μαγαζιού.

Ερθετε ο σερβιτόρος μετά από 4-5 λεπτά και τι μου λέει:
Πραγματι το μύδι δεν ήταν εντάξει αλλά μου είπαν τα παιδιά στην κουζίνα ότι ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
Αυτά συμβαίνουν καμμία φορά.
Τέλος και φεύγει…

Αν δεν ήταν η Γαλλίδα θα τον έψελνα κυριολεκτικά.

Τι λέτε ρε παιδιά;;;!! Είστε σοβαροί;;;!!
Παίζετε κορόνα γράμματα αν θα στείλετε τους πελάτες σας στο νοσοκομείο;;;!!
Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος για το τι σερβίρεται;;!!
Πρακτορείο ΛΟΤΤΟ έχετε η εστιατοριο;;;!!

Δεν είχε ούτε καν τη διάθεση να πει ένα συγνώμη!
Τίποτα απολύτως! Κυνικός μέχρι αηδίας!

Ντράπηκα ειλικρινά που είμαι Έλληνας και ασχολούμαι στον τουριστικό τομέα και ντράπηκα περισσότερο που όλο αυτό έγινε μπροστά στα μάτια μιας φιλοξενούμενης μου στην Ελλάδα.

Μετά από λιγάκι του ζητάω τον λογαριασμό.
Ερθετε ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. Μου δίνει το παραγγελιοχαρτο, ξέρετε εσείς, 82,30€.
Με κάρτα θέλω να πληρώσω παρακαλώ του λέω.
Φέρνει το POS και με ρωτάει:
Θέλετε να δώσετε κάποιο φιλοδώρημα στα παιδια;

Ήθελα να του πω για ποιο λογο να τους δώσω φιλοδώρημα;
Που ελεγξαν το φαγητό μου προσεκτικά πριν το σερβίρεις;;;

Συνεχιζω… Κυριος…: τι μπορώ να δώσω;
Μου απαντάει: 10% η 15% η 20%
Του απαντώ: πατα «άλλο ποσο» και βάλε 50 λεπτά.

Μόνο τότε ίσως ψιλιάστηκε ότι είχε μπροστά του δυο πελάτες δυσαρεστημένους.

Δυο πελάτες που παρήγγειλαν τα πιο φθηνά πιατα που υπήρχαν στο μενού του και τα οποία είχαν ολα θέμα!

Δηλαδη έπρεπε να σας ακουμπήσουμε 78€ το κιλό για να μας φέρετε κάποιο φρέσκο ψάρι για να νιώσουμε πιο σίγουροι ότι δεν θα μας στείλετε σε κάποιο νοσοκομείο;

Αυτή είναι η ποιότητα του εστιατορίου σας;;

Αυτή είναι η συμπεριφορά του εστιατορίου σας όταν έχετε μια ας πούμε άτυχη στιγμή;;

Ακόμη και στο πιο μικρό και όχι πολυσύχναστο ταβερνάκι της Ελλάδας όταν κάτι πάει στραβά λένε στον πελατη:
Συγνώμη για αυτό το λάθος μας!
Τα κρασακια σας είναι κερασμένα από εμάς!
Η δεν θα σας χρεώσουμε αυτό το πιάτο και πάλι συγνώμη.

Αν μας στέλνατε στο νοσοκομείο δεν θα μας έσωζε το κέρασμα σας ΟΜΩΣ θα επιδεικνύατε, εκείνη την στιγμή, μια ανθρώπινη συμπεριφορά!

Θα δίνατε σε εμάς την δυνατότητα να σκεφτούμε ότι άνθρωποι είσαστε και απλά είχατε μια άτυχη στιγμή.

Όχι, εσείς θελήσατε να πληρωθείτε ΠΛΗΡΩΣ εφοσον εισασταν άψογοι και στην συμπεριφορά σας και στην ποιότητα των πιάτων σας και ζητήσατε και ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ.

Με απλά λόγια κάνατε τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ!

Όμως εγώ δεν είμαι Κινεζος και σας γράφω αυτή την κριτική για να ενημερώσω μελλοντικούς πελάτες σας για το τι δυσαρεστες εκπλήξεις μπορεί να βιώσουν στο εστιατόριο σας.

ΕΥΤΥΧΩΣ δεν χρειαστήκαμε ιατρική φροντίδα και την επόμενη μερα άναψα δυο κεράκια στην Αγία Τριάδα που μας προστάτεψε!
(προφανώς περισσότερο από τον σεφ).

Μην μπείτε στην διαδικασία να μου απαντησετε αυτά τα χαζα που απαντάτε…
«Χαρήκαμε πολύ που γράψατε την γνώμη σας και σας περιμένουμε ξανά για να σας φόλαρουμε και να σας ξεβρακωσουμε»

Όπως λέει ο λαός «Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»!

Η εκπαίδευση της κουζίνας είναι δικη σας ευθύνη!
Η συμπεριφορά του σερβιτόρου είναι δικη σας ευθύνη!

Ρωτήστε απλά τον σερβιτόρο σας για το περιστατικό που συνέβη στις 27/10 το βράδυ για να σας το επιβεβαιώσει.

Δεν μπορέσατε να σερβίρετε τρία απλά πιατα σωστά και θα σας εμπιστευτώ να φάω φρέσκα ψάρια;;;;

Μόνο την εικόνα σας κοιτάτε… από συμπεριφορά και ποιότητα βρωματε όπως το ψόφιο μύδι δυστυχώς!!


77551E24-9414-446A-BB67-16114B5B27D0.jpeg
D850B192-BE8E-4E0A-A079-6BDEFC5DAEC6.jpeg
»
Ρώτα ρε Τζιμ που να την πας...
Να πάθει πλάκα με το φαγί και πολιτιστικό σοκ με την διακόσμηση!


Εκεί τρώνε κάτι εφοπλιστές συν η πλέμπα που ξέρει από φαγητό...
 

Ιζνογκουντ

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2014
Μηνύματα
4.371
Κριτικές
6
Like
9.979
Πόντοι
2.586
Ποιο ψάρι ρε Ροντ;;;;;

- πρωτον… ήταν πολύ αργά και θέλαμε να τσιμπήσουμε μεζεδάκια

- δεύτερον… ψάρι τρώω μόνο σπίτι μου , όταν ψωνίζω απευθείας από το ψαροκάικο, η σε επιλεγμένα ουζερί στο νησί μου που τους ξέρω

- τρίτον… και σημαντικότερο θα κερναγα εγώ!!!!

εισαι τρελός :uglystupid:

78€ το κιλό :new_shocked:
φιλε ..υγειονομικό και του το κλεινεις να βαλει μυαλο ...
Το εχω κανει !!!και πολυ το φχαριστηθηκα ....
 

borbi2525

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Νοε 2017
Μηνύματα
5.619
Κριτικές
22
Like
6.920
Πόντοι
5.696
Ενημερωτικό ποστ :coffee:

κριτική του υποφαινόμενου για εστιατόριο στο Μικρολίμανο :(

« Με μια φίλη από την Γαλλία κατεβήκαμε στο Μικρολίμανο για κάτι θαλασσινό. Είχε τα γενέθλια της και ήθελα να την παω στο Βαρουλκο.
Ομως όταν φτάσαμε τα φώτα του μαγαζιού ήταν ψιλο σβηστά και δεν είχε πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα έκλεινε. Ήταν 22:30 - 23:00 το βραδάκι.

Οι επιλογες πλέον ήταν είτε ο Βοσπορος είτε ο Παπαϊωάννου. Το κορίτσι ήθελε θαλασσινά οποτε καθίσαμε στον Παπαϊωάννου. Είδα 3 ζευγάρια Έλληνες πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα ήταν εντάξει.

Παραγγελία:
Νερο Ζαγόρι 4€
Ψωμάκι 5€
Σαλάτα Παπαϊωάννου 9,5€
Χταπόδι ψητο 15,80€
Καλαμάρι ψητό 18€
Μύδια αχνιστά 11€
2 ποτήρια λευκό κρασί 19€

Το χταπόδι ήταν κομμένο σε λεπτές ροδέλες τοποθετημένες ξάπλα σε ένα στρογγυλό μικρό πιάτο για να φαίνεται γεμάτο.
Καταλαβαίνετε ότι έτσι χρησιμοποίησαν την μικρότερη ποσότητα χταποδιού.Πάντως τρωγόταν.

Πρώτο φάουλ!
Κλέφτικη και τουριστική συμπεριφορά!
Που;; Στο Μικρολίμανο παραμονή 28ης Οκτωβρίου με πελάτες κατά 95% Έλληνες.

Το γράφω αυτό γιατί είμαι από νησί και ξέρω καλά τις τουριστικές μερίδες των κουτοπονηρων καταστηματαρχών που περιμένουν το καλοκαίρι για να βγάλουν τα σπασμένα όλου του χρόνου.

Καλαμαρι μεγαλούτσικο αλλά αγευστο… τελείως άγευστο!
Λες και έτρωγες σακκούλα χάρτινη!
18€ παρακαλώ!!

Δεύτερο φάουλ! Η τιμή στα ύψη και η ποιότητα του καλαμαριού στο ναδίρ.

Πάμε τώρα στο κλου της βραδιάς.
Μύδια αχνιστά…
φαινόταν ωραία και η σάλτσα ήταν νόστιμη μπορώ να πω.
Όμως αφού είχαμε φάει το 60% του πιάτου βάζω ένα στο στόμα μου και νιώθω μια αηδιαστική βρώμα.
Βρώμα απίστευτη!! Πεθαμένο πλήρως!
Το βγάζω αμέσως το βάζω πίσω στο πιάτο και φτύνω 2-3 φορές στο πλάι του τραπεζιού γιατί σιχάθηκα τελείως.

Λέω στην κοπέλα στοπ. Μην φας άλλο. Υπάρχει σοβαρο θέμα εδώ.

Πίνω λίγο κρασί για να αλλάξω τη γεύση και τσιμπάω λίγο σαλατα με ψωμάκι.

Ντρεπόμουν να της το δώσω να το μυρίσει… ήταν ότι πιο αηδιαστικό εχω γευτεί ποτέ στη ζωή μου.

Μετά από λίγο φωνάζω το σερβιτορο να πάρει τα πιατα και ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ, γιατί δεν ήθελα επουδενί να δημιουργήσω θέμα μπροστά στην κοπέλα που γιόρταζε, του λέω:
Παρε σε παρακαλώ τα μύδια και πες στα παιδιά μέσα να προσέξουν γιατί ένα από αυτά βρωμάει απίστευτα… σαν πεθαμένο.
Μάλιστα μου λέει!

Πίνουμε το κρασάκι μας και κάνουμε χαβαλέ με το κορίτσι θεωρώντας το περιστατικό μια άτυχη στιγμή του μαγαζιού.

Ερθετε ο σερβιτόρος μετά από 4-5 λεπτά και τι μου λέει:
Πραγματι το μύδι δεν ήταν εντάξει αλλά μου είπαν τα παιδιά στην κουζίνα ότι ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
Αυτά συμβαίνουν καμμία φορά.
Τέλος και φεύγει…

Αν δεν ήταν η Γαλλίδα θα τον έψελνα κυριολεκτικά.

Τι λέτε ρε παιδιά;;;!! Είστε σοβαροί;;;!!
Παίζετε κορόνα γράμματα αν θα στείλετε τους πελάτες σας στο νοσοκομείο;;;!!
Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος για το τι σερβίρεται;;!!
Πρακτορείο ΛΟΤΤΟ έχετε η εστιατοριο;;;!!

Δεν είχε ούτε καν τη διάθεση να πει ένα συγνώμη!
Τίποτα απολύτως! Κυνικός μέχρι αηδίας!

Ντράπηκα ειλικρινά που είμαι Έλληνας και ασχολούμαι στον τουριστικό τομέα και ντράπηκα περισσότερο που όλο αυτό έγινε μπροστά στα μάτια μιας φιλοξενούμενης μου στην Ελλάδα.

Μετά από λιγάκι του ζητάω τον λογαριασμό.
Ερθετε ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. Μου δίνει το παραγγελιοχαρτο, ξέρετε εσείς, 82,30€.
Με κάρτα θέλω να πληρώσω παρακαλώ του λέω.
Φέρνει το POS και με ρωτάει:
Θέλετε να δώσετε κάποιο φιλοδώρημα στα παιδια;

Ήθελα να του πω για ποιο λογο να τους δώσω φιλοδώρημα;
Που ελεγξαν το φαγητό μου προσεκτικά πριν το σερβίρεις;;;

Συνεχιζω… Κυριος…: τι μπορώ να δώσω;
Μου απαντάει: 10% η 15% η 20%
Του απαντώ: πατα «άλλο ποσο» και βάλε 50 λεπτά.

Μόνο τότε ίσως ψιλιάστηκε ότι είχε μπροστά του δυο πελάτες δυσαρεστημένους.

Δυο πελάτες που παρήγγειλαν τα πιο φθηνά πιατα που υπήρχαν στο μενού του και τα οποία είχαν ολα θέμα!

Δηλαδη έπρεπε να σας ακουμπήσουμε 78€ το κιλό για να μας φέρετε κάποιο φρέσκο ψάρι για να νιώσουμε πιο σίγουροι ότι δεν θα μας στείλετε σε κάποιο νοσοκομείο;

Αυτή είναι η ποιότητα του εστιατορίου σας;;

Αυτή είναι η συμπεριφορά του εστιατορίου σας όταν έχετε μια ας πούμε άτυχη στιγμή;;

Ακόμη και στο πιο μικρό και όχι πολυσύχναστο ταβερνάκι της Ελλάδας όταν κάτι πάει στραβά λένε στον πελατη:
Συγνώμη για αυτό το λάθος μας!
Τα κρασακια σας είναι κερασμένα από εμάς!
Η δεν θα σας χρεώσουμε αυτό το πιάτο και πάλι συγνώμη.

Αν μας στέλνατε στο νοσοκομείο δεν θα μας έσωζε το κέρασμα σας ΟΜΩΣ θα επιδεικνύατε, εκείνη την στιγμή, μια ανθρώπινη συμπεριφορά!

Θα δίνατε σε εμάς την δυνατότητα να σκεφτούμε ότι άνθρωποι είσαστε και απλά είχατε μια άτυχη στιγμή.

Όχι, εσείς θελήσατε να πληρωθείτε ΠΛΗΡΩΣ εφοσον εισασταν άψογοι και στην συμπεριφορά σας και στην ποιότητα των πιάτων σας και ζητήσατε και ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ.

Με απλά λόγια κάνατε τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ!

Όμως εγώ δεν είμαι Κινεζος και σας γράφω αυτή την κριτική για να ενημερώσω μελλοντικούς πελάτες σας για το τι δυσαρεστες εκπλήξεις μπορεί να βιώσουν στο εστιατόριο σας.

ΕΥΤΥΧΩΣ δεν χρειαστήκαμε ιατρική φροντίδα και την επόμενη μερα άναψα δυο κεράκια στην Αγία Τριάδα που μας προστάτεψε!
(προφανώς περισσότερο από τον σεφ).

Μην μπείτε στην διαδικασία να μου απαντησετε αυτά τα χαζα που απαντάτε…
«Χαρήκαμε πολύ που γράψατε την γνώμη σας και σας περιμένουμε ξανά για να σας φόλαρουμε και να σας ξεβρακωσουμε»

Όπως λέει ο λαός «Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»!

Η εκπαίδευση της κουζίνας είναι δικη σας ευθύνη!
Η συμπεριφορά του σερβιτόρου είναι δικη σας ευθύνη!

Ρωτήστε απλά τον σερβιτόρο σας για το περιστατικό που συνέβη στις 27/10 το βράδυ για να σας το επιβεβαιώσει.

Δεν μπορέσατε να σερβίρετε τρία απλά πιατα σωστά και θα σας εμπιστευτώ να φάω φρέσκα ψάρια;;;;

Μόνο την εικόνα σας κοιτάτε… από συμπεριφορά και ποιότητα βρωματε όπως το ψόφιο μύδι δυστυχώς!!


77551E24-9414-446A-BB67-16114B5B27D0.jpeg
D850B192-BE8E-4E0A-A079-6BDEFC5DAEC6.jpeg
»
Όλο Νότια πηγαίνετε......

Για δοκίμασε και στα Βόρεια....
Screenshot_20211116-105316.jpg
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom