steppenwolf47
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 230
- Κριτικές
- 2
- Like
- 457
- Πόντοι
- 21
Θα περιγράψω εδώ ποιοι είναι οι κανόνες συμπεριφοράς της σωστής στρίπερ.
Μπορεί όποιος θέλει να συμπληρώσει γιατί ίσως ξεχάσω κάποιους ή κάποιους δεν τους έχω σκεφτεί καν.
1. Ποτέ δεν πλησιάζεις τον πελάτη, αμέσως μόλις μπει στο μαγαζί. Του αφήνεις τουλάχιστον 10 λεπτά να πιει μια γουλιά μπύρα ή να τελειώσει το τσιγάρο του και να δει το χώρο.
2. Ποτέ δεν αφήνεις έναν πελάτη μόνο για πάνω από μισή ώρα. Πιθανό να βαρεθεί και να φύγει από το μαγαζί (ο αντίποδας της οδηγίας 1 )
3. Ποτέ δεν πλησιάζεις πελάτη που μόλις γύρισε από χορό. Μπορεί ο χορός να τον έχει ικανοποιήσει και να θέλει 5 - 10 λεπτά να χαλαρώσει και να κάνει ένα τσιγάρο για να αναπολήσει όσα έγιναν στον χορό. Δωσε του αυτά τα 10 λεπτά πρώτα, και μετά πήγαινε στο τραπέζι του.
4. α) Ποτέ δεν πλησιάζεις πελάτη με τα μούτρα σου ξυνισμένα.
Καλύτερα μην πας καθόλου στο τραπέζι του αν δεν το κάνεις με διάθεση χαλαρή και κεφάτη.
β) Ποτέ μην γίνεσαι πιεστική και γκρινιάρα.
Αν ήθελε τέτοια συμπεριφορά θα έβγαινε με τη γυναίκα του ή τη γκόμενα του ή τη γκόμενα που φλερτάρει και δεν του κάθεται. Από εσένα περιμένει μια πιο δεοντολογική συμπεριφορά.
γ) Μην είσαι βιαστική.
Κάθησε δίπλα του (ή ακόμα καλύτερα επάνω του), πες μαζί του δυο κουβέντες και μετά ζήτα του χορό. Μην του ζητάς χορό όρθια χωρίς καν να κάτσεις στο τραπέζι του και να συστηθείς μαζί του.
5. Σε τραπέζια 2 και άνω ατόμων. Αν ο πρώτος που θα πλησιάσεις αρνηθεί το χορο, δεν χάνεις τίποτα να το προτείνεις και στον άλλο ή τους άλλους που είναι στο τραπέζι. Κανείς δε θα σε παρεξηγήσει (γιατί να σε παρεξηγήσει άλλωστε αφού εκείνος μόνος του σε απέριψε;;) ) έτσι θα κερδίσεις χρόνο (κι ο χρόνος στη δουλειά σου είναι χρήμα) ενώ παράλληλα θα δώσεις σε όλους της παρέας τη ευκαιρία να έχουν περισσότερες επιλογές.
6. (Για συχνούς πελάτες, που είναι θαμόνες του μαγαζιού)
Όταν πλησιάζεις τραπέζι με πάνω από ένα άτομο, θέσε εξ αρχής ξεκάθαρους όρους.
Η (α) παίρνεις ''σκούπα'' το τραπέζι ( αφού κάνεις χορό με τον έναν, μετά γυρνάς και ζητάς χορό και από τον άλλο ή τους άλλους αν είναι πολλοί), δεν θα σε παρεξηγήσουν αν εξ αρχής δείξεις πως έτσι λειτουργείς, ίσα - ίσα θα σε θεωρήσουν έντιμη.
ή (β) επιλέγεις έναν μόνο από το τραπέζι - για τους δικούς σου λόγους όποιοι κι αν είναι αυτοί - και κάθε φορά που βλέπεις τους ίδιους πελάτες στο τραπέζι, μένεις σταθερή στον ''δικό'' σου. Έτσι κερδίζεις την συμπάθεια του και ίσως γίνεις ευκολότερα ''στανταράκι'' για τον συγκεκριμένο πελάτη. ( και εκείνος βέβαια στανταράκι για σένα)
Ποτέ όμως δεν αλλάζεις συμπεριφορά από την (α) στη (β). Αν δηλαδή επί 3-4 βραδιές πας με τον ίδιο και μόνο πελάτη από το τραπέζι, το να αλλάξεις ξαφνικά προτίμηση την 5η βραδιά και να μη ζητήσεις χορό από αυτόν, αλλά από κάποιον άλλο από τους φίλους του, είναι αντιδεοντολογικό και σε ρίχνει πολύ στα μάτια του και πιθανό και στα μάτια όλων.
7. Μην αλλάζεις συμπεριφορές (προς το χειρότερο) ούτε στη διαδικασία των χορών.
Θέσε εξ αρχής τους όρους και κράτησε τους σταθερούς (η βελτίωσε τους προς το καλύτερο αν ένας πελάτης σε προτιμά συχνά). Το να έχεις '' καλομάθει'' έναν πελάτη και ξαφνικά να γίνεις ''ψυχρή'' είναι αποριπτέο και αντιδεοντολογικό.
8. Λέγε καμμιά καλησπέρα όταν βλέπεις γνωστό πελάτη, ή κλείνε του το μάτι ή χαμογέλα, όταν περνάς δίπλα από το τραπέζι του. Δε χάνεις τίποτα, μόνο πόντους κερδίζεις.
9. Παρατήρησε τι του αρέσει στον χορό, ώστε να εστιαστείς σε αυτό την επόμενη φορά. Θα βγεις κερδισμένη.
10 (ο σπουδαιότερος κανόνας)
Απολάμβανε αυτό που κάνεις. Συνδίασε τη δουλειά με την απόλαυση. (δε μπορεί, κάποιοι πελάτες θα σου ψιλοαρέσουν κιόλας ή θα σε φτιάχνει η συμπεριφορά τους)
Σε κάθε περίπτωση, φτιάξε το μυαλό σου να απολαμβάνει έστω το γεγονός ότι βγάζεις εύκολα λεφτά, άλλωστε όλα στο μυαλό είναι και όλες οι δουλειές, κάτι στοιχίζουν σε αυτούς που τις κάνουν, και σε κάθε περίπτωση στοιχίζουν χρόνο, κόπο και ενίοτε ψυχική ηρεμία.
Μπορεί όποιος θέλει να συμπληρώσει γιατί ίσως ξεχάσω κάποιους ή κάποιους δεν τους έχω σκεφτεί καν.
1. Ποτέ δεν πλησιάζεις τον πελάτη, αμέσως μόλις μπει στο μαγαζί. Του αφήνεις τουλάχιστον 10 λεπτά να πιει μια γουλιά μπύρα ή να τελειώσει το τσιγάρο του και να δει το χώρο.
2. Ποτέ δεν αφήνεις έναν πελάτη μόνο για πάνω από μισή ώρα. Πιθανό να βαρεθεί και να φύγει από το μαγαζί (ο αντίποδας της οδηγίας 1 )
3. Ποτέ δεν πλησιάζεις πελάτη που μόλις γύρισε από χορό. Μπορεί ο χορός να τον έχει ικανοποιήσει και να θέλει 5 - 10 λεπτά να χαλαρώσει και να κάνει ένα τσιγάρο για να αναπολήσει όσα έγιναν στον χορό. Δωσε του αυτά τα 10 λεπτά πρώτα, και μετά πήγαινε στο τραπέζι του.
4. α) Ποτέ δεν πλησιάζεις πελάτη με τα μούτρα σου ξυνισμένα.
Καλύτερα μην πας καθόλου στο τραπέζι του αν δεν το κάνεις με διάθεση χαλαρή και κεφάτη.
β) Ποτέ μην γίνεσαι πιεστική και γκρινιάρα.
Αν ήθελε τέτοια συμπεριφορά θα έβγαινε με τη γυναίκα του ή τη γκόμενα του ή τη γκόμενα που φλερτάρει και δεν του κάθεται. Από εσένα περιμένει μια πιο δεοντολογική συμπεριφορά.
γ) Μην είσαι βιαστική.
Κάθησε δίπλα του (ή ακόμα καλύτερα επάνω του), πες μαζί του δυο κουβέντες και μετά ζήτα του χορό. Μην του ζητάς χορό όρθια χωρίς καν να κάτσεις στο τραπέζι του και να συστηθείς μαζί του.
5. Σε τραπέζια 2 και άνω ατόμων. Αν ο πρώτος που θα πλησιάσεις αρνηθεί το χορο, δεν χάνεις τίποτα να το προτείνεις και στον άλλο ή τους άλλους που είναι στο τραπέζι. Κανείς δε θα σε παρεξηγήσει (γιατί να σε παρεξηγήσει άλλωστε αφού εκείνος μόνος του σε απέριψε;;) ) έτσι θα κερδίσεις χρόνο (κι ο χρόνος στη δουλειά σου είναι χρήμα) ενώ παράλληλα θα δώσεις σε όλους της παρέας τη ευκαιρία να έχουν περισσότερες επιλογές.
6. (Για συχνούς πελάτες, που είναι θαμόνες του μαγαζιού)
Όταν πλησιάζεις τραπέζι με πάνω από ένα άτομο, θέσε εξ αρχής ξεκάθαρους όρους.
Η (α) παίρνεις ''σκούπα'' το τραπέζι ( αφού κάνεις χορό με τον έναν, μετά γυρνάς και ζητάς χορό και από τον άλλο ή τους άλλους αν είναι πολλοί), δεν θα σε παρεξηγήσουν αν εξ αρχής δείξεις πως έτσι λειτουργείς, ίσα - ίσα θα σε θεωρήσουν έντιμη.
ή (β) επιλέγεις έναν μόνο από το τραπέζι - για τους δικούς σου λόγους όποιοι κι αν είναι αυτοί - και κάθε φορά που βλέπεις τους ίδιους πελάτες στο τραπέζι, μένεις σταθερή στον ''δικό'' σου. Έτσι κερδίζεις την συμπάθεια του και ίσως γίνεις ευκολότερα ''στανταράκι'' για τον συγκεκριμένο πελάτη. ( και εκείνος βέβαια στανταράκι για σένα)
Ποτέ όμως δεν αλλάζεις συμπεριφορά από την (α) στη (β). Αν δηλαδή επί 3-4 βραδιές πας με τον ίδιο και μόνο πελάτη από το τραπέζι, το να αλλάξεις ξαφνικά προτίμηση την 5η βραδιά και να μη ζητήσεις χορό από αυτόν, αλλά από κάποιον άλλο από τους φίλους του, είναι αντιδεοντολογικό και σε ρίχνει πολύ στα μάτια του και πιθανό και στα μάτια όλων.
7. Μην αλλάζεις συμπεριφορές (προς το χειρότερο) ούτε στη διαδικασία των χορών.
Θέσε εξ αρχής τους όρους και κράτησε τους σταθερούς (η βελτίωσε τους προς το καλύτερο αν ένας πελάτης σε προτιμά συχνά). Το να έχεις '' καλομάθει'' έναν πελάτη και ξαφνικά να γίνεις ''ψυχρή'' είναι αποριπτέο και αντιδεοντολογικό.
8. Λέγε καμμιά καλησπέρα όταν βλέπεις γνωστό πελάτη, ή κλείνε του το μάτι ή χαμογέλα, όταν περνάς δίπλα από το τραπέζι του. Δε χάνεις τίποτα, μόνο πόντους κερδίζεις.
9. Παρατήρησε τι του αρέσει στον χορό, ώστε να εστιαστείς σε αυτό την επόμενη φορά. Θα βγεις κερδισμένη.
10 (ο σπουδαιότερος κανόνας)
Απολάμβανε αυτό που κάνεις. Συνδίασε τη δουλειά με την απόλαυση. (δε μπορεί, κάποιοι πελάτες θα σου ψιλοαρέσουν κιόλας ή θα σε φτιάχνει η συμπεριφορά τους)
Σε κάθε περίπτωση, φτιάξε το μυαλό σου να απολαμβάνει έστω το γεγονός ότι βγάζεις εύκολα λεφτά, άλλωστε όλα στο μυαλό είναι και όλες οι δουλειές, κάτι στοιχίζουν σε αυτούς που τις κάνουν, και σε κάθε περίπτωση στοιχίζουν χρόνο, κόπο και ενίοτε ψυχική ηρεμία.