Νέα

O Roberto Begigni και οι απαίδευτοι Έλληνες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lollipop(1)
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 86
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1


Μα καλά πόσο χαζός λαός είμαστε τελικά;
Λαζόπουλο νόμιζαν μερικοί πως πάνε να δούνε;

Και τα πιο πολλά site σχολιάζουν πως το Μέγαρο μουσικής δεν είχε οργάνωση.
Άλλα πάλι κατακρίνουν τον Benigni...

Τι άλλο θα ακούσουμε;
Αντι να πούνε πως είμαστε κάφροι, εμείς οι Έλληνες...
φώναζαν όλοι κατά τη διάρκεια της παράστασης λες και ήτανε στη λαϊκή....
και μετά σηκώθηκαν και έφυγαν...


Το ρεζιλίκι που φάγαμε, ποιος θα το σχολιάσει;
Τον καλλιτένχη που δεν τον σεβάστηκαν?

Είναι τόσο δύσκολο να δεχτούμε πως η παράσταση απευθυνόταν σε μια συγκεκριμένα μερίδα ανθρώπων και οχι και στη "κουτσή Μαρία";

Διαβάστε άλλες σελίδες να δείτε τι γράφουν...

Α ρε Ελληνα ξύλο που πάει χαμένο....
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
14
Πόντοι
366

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.860
Κριτικές
6
Like
242
Πόντοι
86
Αφου ειναι ξεφτίλες, νεόπλουτοι ψευτοκουλτουριάρηδες.. η χειρότερη κατηγορία πολιτών της χώρας.. περίμενες κατι καλύτερο..
 
OP
OP
L

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Ναι περίμενα κάτι καλύτερο...να μην πάνε...αλλά θέλουν να είναι μέσα σε όλα.
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
14
Πόντοι
366
Αφου ειναι ξεφτίλες, νεόπλουτοι ψευτοκουλτουριάρηδες.. η χειρότερη κατηγορία πολιτών της χώρας.. περίμενες κατι καλύτερο..
οχι!!!αυτοι θελουν ν το παιξουν κουλτουρα καθονται μεχρι το τελος κ παριστανουν κ τους μαγεμενους!!ασχετο αν στα αυτια τους εχουν μπ3 και ακουν τον παοκ!!!
 
OP
OP
L

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Στη συγκεκριμένη παράσταση όμως δεν έκαναν αυτό...φώναζαν στα ελληνικά, στα γαλλικά και στα αγγλικά...γιουχαραν κανονικά...
 

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Σκούζι παιδιά, Ιταλικής καταγωγής είμαι ο μισός, γουστάρω τον τρελόγκα τον Benigni, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε και τα δίκια του το κοινό. Πρώτα απ' όλα στο διαφημιστικό τηλεοπτικό spot ο Benigni μιλούσε σχεδόν άψογα Ελληνικά, πράγμα που σημειωτικά παρέπεμπε στο ότι και στην παράσταση θα υπήρχαν Ελληνικά. ΄Υστερα, και Ιταλικά να μιλάς, δεν είναι εύκολο να αντιληφθείς την παρλάτα του Benigni. Τέλος, θα έπρεπε στοιχειωδώς να έχει μοιραστεί κάποιο πρόγραμμα στα Ελληνικά που να κρατάει σε επαφή το κοινό με την παρλάτα του Benigni. Κάτι τέτοιο προφανώς δεν έγινε γιατί όπως πάντα στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας κάποιοι ήθελαν να τα αρπάξουν εύκολα και γρήγορα, χωρίς να ξοδέψουν πολλά (και αυτοί δεν ήταν σίγουρα οι άνθρωποι του Benigni).

Πάντως αν πήγαινε π.χ. στην Ιταλία ο Λαζόπουλος και δεν μίλαγε Ιταλικά στην παράσταση, στα 3 λεπτά θα είχε δεχτεί καταιγίδα από λεμονόκουπες.
 
OP
OP
L

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Σκούζι παιδιά, Ιταλικής καταγωγής είμαι ο μισός, γουστάρω τον τρελόγκα τον Benigni, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε και τα δίκια του το κοινό. Πρώτα απ' όλα στο διαφημιστικό τηλεοπτικό spot ο Benigni μιλούσε σχεδόν άψογα Ελληνικά, πράγμα που σημειωτικά παρέπεμπε στο ότι και στην παράσταση θα υπήρχαν Ελληνικά. ΄Υστερα, και Ιταλικά να μιλάς, δεν είναι εύκολο να αντιληφθείς την παρλάτα του Benigni. Τέλος, θα έπρεπε στοιχειωδώς να έχει μοιραστεί κάποιο πρόγραμμα στα Ελληνικά που να κρατάει σε επαφή το κοινό με την παρλάτα του Benigni. Κάτι τέτοιο προφανώς δεν έγινε γιατί όπως πάντα στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας κάποιοι ήθελαν να τα αρπάξουν εύκολα και γρήγορα, χωρίς να ξοδέψουν πολλά (και αυτοί δεν ήταν σίγουρα οι άνθρωποι του Benigni).

Πάντως αν πήγαινε π.χ. στην Ιταλία ο Λαζόπουλος και δεν μίλαγε Ιταλικά στην παράσταση, στα 3 λεπτά θα είχε δεχτεί καταιγίδα από λεμονόκουπες.

Θα διαφωνήσω σε όλα...
1. Ο Λαζόπουλος δεν υπήρχε περίπτωση να πάει Ιταλία...δεν τον ξέρει κανένας εκεί.
Μιλάμε τώρα για κάποιον που είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ταλέντο και όχι μόνο στη χώρα του.
2. Στο διαφημιστικό είπε 2 κουβέντες στα ελληνικά του στυλ.."ελάτε στην παράσταση...σας περιμένω" δεν έχει να κάνει με το πρόγραμμα...ήθελε να κάνει πιο φιλικό το διαφημιστικό...
Μονό κουτοί άνθρωποι μπορεί να πιστέψουν πως θα γινόταν απόδοση της διασκευής που έκανε ο Begigni στα Ελληνικά (θα ήταν εντελώς διαφορετικό...)
3. Και εντάξει το μεγαρο τα έκανε μπάχαλο πες....
οι βλάκες οι δικοί μας εκει μέσα δεν μπορούσαν να σεβαστούν τον καλλιτέχνη και να πάνε μετά το τέλος της παράστασης και να κάνουν τα παράπονά τους;
Έπρεπε να δείξουν όλη τους την καφρίλα κατα τη διάρκεια;

 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Πάντως (χωρίς να είμαι ιταλομαθής) πιστεύω ότι γράφεται BeNigni και προφέρεται Μπενίνι με το υπογραμμισμένο "νι" να προφέρεται σαν το πελοποννησιακό (χωριάτικο).
 

krotalias

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2006
Μηνύματα
751
Like
7
Πόντοι
6
OP
OP
L

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Πάντως (χωρίς να είμαι ιταλομαθής) πιστεύω ότι γράφεται BeNigni και προφέρεται Μπενίνι με το υπογραμμισμένο "νι" να προφέρεται σαν το πελοποννησιακό (χωριάτικο).

Εγώ το έγραψα λάθος...  Παρακάτω το εχω σωστο...βιασύνη βλέπεις...
Σωστά το λες....έτσι είναι η προφορά του...
 

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Θα διαφωνήσω σε όλα...
1. Ο Λαζόπουλος δεν υπήρχε περίπτωση να πάει Ιταλία...δεν τον ξέρει κανένας εκεί.
Μιλάμε τώρα για κάποιον που είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ταλέντο και όχι μόνο στη χώρα του.
2. Στο διαφημιστικό είπε 2 κουβέντες στα ελληνικά του στυλ.."ελάτε στην παράσταση...σας περιμένω" δεν έχει να κάνει με το πρόγραμμα...ήθελε να κάνει πιο φιλικό το διαφημιστικό...
Μονό κουτοί άνθρωποι μπορεί να πιστέψουν πως θα γινόταν απόδοση της διασκευής που έκανε ο Begigni στα Ελληνικά (θα ήταν εντελώς διαφορετικό...)
3. Και εντάξει το μεγαρο τα έκανε μπάχαλο πες....
οι βλάκες οι δικοί μας εκει μέσα δεν μπορούσαν να σεβαστούν τον καλλιτέχνη και να πάνε μετά το τέλος της παράστασης και να κάνουν τα παράπονά τους;
Έπρεπε να δείξουν όλη τους την καφρίλα κατα τη διάρκεια;

Δεν αναφέρθηκες καθόλου στο πιο βασικό. Θα μπορούσε να έχει δοθεί στο κοινό ένα εγχειρίδιο στα Ελληνικά που να εξηγούσε μέσες - άκρες τις παρλάτες του Benigni. Δεν φτιάχτηκε και δεν δόθηκε ποτέ κάτι τέτοιο γιατί κάποιοι εδώ στην Ελλάδα δεν ήθελαν να ξοδευτούν, αλλά μόνο να τα "πάρουν". Ένα τέτοιο εγχειρίδιο (ή μία συνοπτική μετάφραση πρόλογος-επίλογος ανά διαστήματα) θα δήλωνε στοιχειώδη σεβασμό στο κοινό. Αυτό το στοιχειώδη σεβασμό ένοιωσε να λείπει τα κοινό και αντέδρασε έτσι. Προσωπικά αν και βρίσκω χιλιάδες πράγματα λάθος στη σημερινή Ελλάδα και στους σημερινούς Έλληνες δεν ξεχνάω ότι είναι η πατρίδα μου και δεν ανέχομαι να με μεταχειρίζονται κάποιοι σαν τριτοκοσμικό...Σε καμία χώρα της Ευρώπης δεν θα καθόντουσαν οι θεατές να βλέπουν τον Benigni (και οποιονδήποτε Benigni) να μιλάει Ιταλικά χωρίς να καταλαβαίνουν τι λέει...

Έχουμε μάθει να γκρινιάζουμε συνέχεια εμείς οι Έλληνες αλλά ας μάθουμε και να επιμερίζουμε σωστά τις ευθύνες. Κάποιοι Έλληνες "φάγανε" από αυτή την εκδήλωση γράφοντας στα τέτοια τους το κοινό. Αυτοί έχουν όλη την ευθύνη, που έκαναν τόσους ανθρώπους να νοιώσουν αποκλεισμένοι από μία τέτοια σπουδαία παράσταση και τον Benigni να νοιώθει απαξιωμένος από το κοινό (αν και είναι διαβόλου κάλτσα αυτός, δεν χαμπαριάζει από κάτι τέτοια)!  
 
OP
OP
L

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Δεν αναφέρθηκες καθόλου στο πιο βασικό. Θα μπορούσε να έχει δοθεί στο κοινό ένα εγχειρίδιο στα Ελληνικά που να εξηγούσε μέσες - άκρες τις παρλάτες του Benigni. Δεν φτιάχτηκε και δεν δόθηκε ποτέ κάτι τέτοιο γιατί κάποιοι εδώ στην Ελλάδα δεν ήθελαν να ξοδευτούν, αλλά μόνο να τα "πάρουν". Ένα τέτοιο εγχειρίδιο (ή μία συνοπτική μετάφραση πρόλογος-επίλογος ανά διαστήματα) θα δήλωνε στοιχειώδη σεβασμό στο κοινό. Αυτό το στοιχειώδη σεβασμό ένοιωσε να λείπει τα κοινό και αντέδρασε έτσι. Προσωπικά αν και βρίσκω χιλιάδες πράγματα λάθος στη σημερινή Ελλάδα και στους σημερινούς Έλληνες δεν ξεχνάω ότι είναι η πατρίδα μου και δεν ανέχομαι να με μεταχειρίζονται κάποιοι σαν τριτοκοσμικό...Σε καμία χώρα της Ευρώπης δεν θα καθόντουσαν οι θεατές να βλέπουν τον Benigni (και οποιονδήποτε Benigni) να μιλάει Ιταλικά χωρίς να καταλαβαίνουν τι λέει...

Έχουμε μάθει να γκρινιάζουμε συνέχεια εμείς οι Έλληνες αλλά ας μάθουμε και να επιμερίζουμε σωστά τις ευθύνες. Κάποιοι Έλληνες "φάγανε" από αυτή την εκδήλωση γράφοντας στα τέτοια τους το κοινό. Αυτοί έχουν όλη την ευθύνη, που έκαναν τόσους ανθρώπους να νοιώσουν αποκλεισμένοι από μία τέτοια σπουδαία παράσταση και τον Benigni να νοιώθει απαξιωμένος από το κοινό (αν και είναι διαβόλου κάλτσα αυτός, δεν χαμπαριάζει από κάτι τέτοια)!  

Η παράσταση όπως προανέφερα...δεν απευθυνόταν σε όλους...σε λίγους...σε αυτούς που καταλαβαίνουν όχι μόνο την ιταλική γλώσσα...αλλά και την ιταλική κουλτούρα ακόμα περισσότερο...
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
14
Πόντοι
366
Στη συγκεκριμένη παράσταση όμως δεν έκαναν αυτό...φώναζαν στα ελληνικά, στα γαλλικά και στα αγγλικά...γιουχαραν κανονικά...
αφου ημαστε γιδια ρε...απορω πως καποιοι δε πηγαν με φραπε κ ταβλι ανα χειρας... :headbang:
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Πάντως παίδες (και παιδούλες από ό,τι βλέπω) όσες φορές (λίγες) έχω πάει το Μέγαρο Μουσικής είχε άψογο σέρβις, ευγενέστατο προσωπικό, κατατοπιστικούς καταλόγους και όλα ήταν πολύ προσεγμένα. Με το που σηκωνόνταν κάποιος/α αμέσως πεταγόταν η ταξιθέτρια και έφεγγε στις σκάλες μη σωριαστεί καμμιά γιαγιά
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
14
Πόντοι
366
Πάντως παίδες (και παιδούλες από ό,τι βλέπω) όσες φορές (λίγες) έχω πάει το Μέγαρο Μουσικής είχε άψογο σέρβις, ευγενέστατο προσωπικό, κατατοπιστικούς καταλόγους και όλα ήταν πολύ προσεγμένα. Με το που σηκωνόνταν κάποιος/α αμέσως πεταγόταν η ταξιθέτρια και έφεγγε στις σκάλες μη σωριαστεί καμμιά γιαγιά
δε μπορω α σχολιασω το μεγαρο καθοτι δεν εχω παει ποτε..δε μενω καν αθηνα...
σχολιασα μονο οτι διαβασα γ την συμπεριφορα καποιων #$@$#@$@ απεναντι στον μπενινι...
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Ο κάθε Μπενίνις παραμένει προσωπικά υπεύθυνος για τον τελικό έλεγχο και έγκριση του συνόλου των λεπτομερειών της παραγωγής/παράστασης του καθώς και του τρόπου προβολής της. Η επιλογή των συνεργατών του και η διασφάλιση του ότι το κοινό θα είναι επαρκώς ενήμερο για τις όποιες ειδικές απαιτήσεις και προαπαιτούμενα βαρύνει τον ίδιο λοιπόν.

Το γιουχάρισμα κατά την διάρκεια της παράστασης από το κοινό ήταν και είναι εξαιρετικά δημοφιλής έκφραση δυσαρέσκειας/αποδοκιμασίας για τις όποιες ατέλειες της παραγωγής ή της καλλιτεχνικής επάρκειας των συμμετεχόντων παντού στον κόσμο – ακόμα και στον πολιτισμένο χώρο της κλασσικής μουσικής, του θεάτρου και της όπερας (η αντίδραση του κοινού – ανελέητο γιουχάρισμα - στο σπάσιμο της φωνής της Κάλλας το 1958 παραμένει εμβληματική).

Όσοι βιάζεστε λοιπόν να βγάλετε συμπεράσματα παπαρολογώντας για τον πρωτογονισμό των Ελλήνων, ψάξτε για τον όρο heckling στο google και θα βρείτε κάμποσα σχετικά παραδείγματα από τα μεγαλύτερα σαλόνια του κόσμου (Vienna State Opera κτλ) …

 

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Συμφωνώ στα περισσότερα Centrino αλλά όχι στον επιμερισμό ευθύνης.

Τον Benigni κάποιοι τον κάλεσαν στην Ελλάδα, διοργάνωσαν την παράσταση κ.λ.π. Αυτοί οι κάποιοι έχουν την απόλυτη ευθύνη της αποτυχίας της παράστασης!
 

Επισκέπτης
Είναι σίγουρο ότι γνωρίζει άλλη γλώσσα εκτός από Ιταλικά?

Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των Ιταλών δε γνωρίζει καμία άλλη γλώσσα εκτός από τη δική τους.
Και ποιος είναι ο Μπενίνι? Σιγά την προσωπικότητα! Ο Πινόκιο :2funny:
Και όσον αφορά την Ιταλική κουλτούρα μη χέσω!


 
OP
OP
L

lollipop(1)

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2009
Μηνύματα
216
Like
1
Πόντοι
1
Ο κάθε Μπενίνις παραμένει προσωπικά υπεύθυνος για τον τελικό έλεγχο και έγκριση του συνόλου των λεπτομερειών της παραγωγής/παράστασης του καθώς και του τρόπου προβολής της. Η επιλογή των συνεργατών του και η διασφάλιση του ότι το κοινό θα είναι επαρκώς ενήμερο για τις όποιες ειδικές απαιτήσεις και προαπαιτούμενα βαρύνει τον ίδιο λοιπόν.

Το γιουχάρισμα κατά την διάρκεια της παράστασης από το κοινό ήταν και είναι εξαιρετικά δημοφιλής έκφραση δυσαρέσκειας/αποδοκιμασίας για τις όποιες ατέλειες της παραγωγής ή της καλλιτεχνικής επάρκειας των συμμετεχόντων παντού στον κόσμο – ακόμα και στον πολιτισμένο χώρο της κλασσικής μουσικής, του θεάτρου και της όπερας (η αντίδραση του κοινού – ανελέητο γιουχάρισμα - στο σπάσιμο της φωνής της Κάλλας το 1958 παραμένει εμβληματική).

Όσοι βιάζεστε λοιπόν να βγάλετε συμπεράσματα παπαρολογώντας για τον πρωτογονισμό των Ελλήνων, ψάξτε για τον όρο heckling στο google και θα βρείτε κάμποσα σχετικά παραδείγματα από τα μεγαλύτερα σαλόνια του κόσμου (Vienna State Opera κτλ) …




Καλά καμία σχέση...καθένας έχει το κομμάτι του φίλε για την προετοιμασία μιας παράστασης. Τα διαδικαστικά του μεγάρου δεν έχουν να κάνουν σε καμία περίπτωση με τον καλλιτέχνη.

Και στο κάτω κάτω της γραφής αν πάω εγώ να δώ μια παράσταση στα κινέζικα και την επιλέξω παρ'όλο που δεν ξέρω τη γλώσσα και τη κουλτούρα, τότε δεν θα μου φταίνε οι άλλοι, ε όχι να γιουχάρω κιόλας.


Δείτε το διαφημιστικό σποτάκι...ακούτε εσείς πουθενά να μιλάει για μετάφραση;
2 λέξεις είπε όλες και όλες στα Ελληνικά και μπράβο του, θέμα φιλικότητας και μόνο ήταν οι κουβέντες.

Πονάει που είμασε κάφροι;

Το κοινό το 1958 αποδοκίμασε τη Κάλλας γιατί είχε βρογχίτιδα...και δεν έβγαινε η φωνή της.

Τη γιούχαραν αυτοί που ξέρανε και εκτιμούσαν τη φωνή της γιατί δεν είχε καμία σχέση με την Κάλλας που γνώριζαν.

Εδώ είναι άλλη περίπτωση. Πήγανε να δούνε Benigni ένα μάτσο βάνδαλοι και άνθρωποι απαίδευτοι προφανώς.
Είναι ποτέ δυνατόν αν δεν έχεις παιδεία να εκτιμήσεις La Divina Commedia ή κάτι άλλο?

Να πω οτι δεν απέδωσε ο καλλιτέχνης...καμία σχέση...ήθελαν να κάνουν φασαρία...τριτοκοσμικοί..επιμένω..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom