Κι εγώ είχα κάνει το λάθος να πιστέψω πως ο Φέθρυ και ο Μάστερ ΠΠ (yeah, u know me) ήταν το ένα πρόσωπο και το αυτό και ζητώ συγγνώμη για αυτό. Βασικά ευθύνεται το ιδεολογικό πρίσμα, το οποίο εφαρμόζουν απ΄ευθείας από τον ερυθρό Γκώλο στην οπτική τους, με αποτέλεσμα να είναι τόσο -μα τόσο- προβλέψιμοι και όμοιοι στις αντιδράσεις τους.
Παρ΄όλα αυτά βέβαια πιστεύουν πως είναι κάτι το πολύ ξεχωριστό & ανώτερο εντός της νεο-ελληνικής πλέμπας, ενώ αδιάσειστη παραμένει η πίστη τους στην ισότητα όλων των ανθρώπων - ειδικά εκτός της ελληνικής επικράτειας. Η ειδοποιός διαφορά, η οποία με πείθει πως είναι διαφορετικά άτομα είναι πως:
- Ο ΠΠ αναγνωρίζει τις απαιτήσεις ΟΟΟΟλης της οικουμένης αλλά προσπαθεί να επιβληθεί στην κουβέντα με βρισιές σχετικές με την αμορφωσιά του συνομιλητή (π.χ. ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΕ-ΑΜΟΡΦΩΤΕ) και με επισήμανση ορθογραφικών λαθών (GRAMMAR NAZI). Καλή η ισότητα των ανθρώπων αλλά αν είσαι απόφοιτος Νομικής, οι γύρω σου μοιάζουν με είλωτες.
- Ο Φέθρυ είναι πιο επιθετικός μετά την επιστροφή στα μπουρδέλα. Φαίνεται πολύ πιο αποφασισμένος να τακτοποιήσει όλους τους ιδεολογικούς and/or διαδικτυακούς του αντιπάλους. Έχοντας θιγεί φανερά από την φίμωση/ταπείνωση την οποία υπέστη ακόμα και σε τούτην την ηλεκτρονική πλατφόρμα αρέσκεται ιδιαίτερα στην διαπόμπευση αντιπάλων αποκαλώντας τους συχνά ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ & ΚΛΩΝΟΥΣ. Απολαμβάνει εμφανούς ανοχής από τους Αντμιν και δείχνει τελικά πως οι πάπιες δεν είναι μόνο για τάισμα στον Εθνικό Κήπο.
άλλη μια επίδειξη στυλιστικής κενότητας...
ο s.in l. αναδεικνύεται σε ΚΩΣΤΕΤΣΟ του μπου.κομ!
ξεχνά ο ανωτέρω ότι το "παιχνιδάκι" για το οποίο κατηγορεί τον ΠΠ και τον Φέθρυ είναι το παιχνιδάκι το οποίο παίζουν όλοι εδώ μέσα...
αν τώρα χαλάει τον επίδοξο στυλίστα του μπου.κομ,
ΕΙΔΙΚΑ η στάση αυτών με τους οποίους διαφωνεί ιδεολογικοπολιτικά,
λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτε....
ως προς την ισότητα:
ο ΠΠ φυσικά και είναι υπέρ της ισότητας όλων, όπως και υπέρ των δικαιωμάτων όλων...
δεν αναγνωρίζει όμως ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΞΕΡΟΛΙΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΠΤΙΚΗ ΑΜΑΘΕΙΑ.
όχι στο δημόσιο φόρουμ τουλάχιστον!
κατά συνέπεια ο ΠΠ συνεχίζει στο δρόμο που ξεκίνησε, δλδ στο δρόμο της ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
ακόμη και στο μπου.κομ
περαιτέρω, καθείς και τα όπλα του!