pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
Μία είναι η άποψη:
τα έθνη ΔΕΝ κατασκευάζονται.
ή υπάρχουν ή δεν υπάρχουν!
Η κατασκευή τους είναι κάτι αφύσικο.....
πηγούλα;
Μία είναι η άποψη:
τα έθνη ΔΕΝ κατασκευάζονται.
ή υπάρχουν ή δεν υπάρχουν!
Η κατασκευή τους είναι κάτι αφύσικο.....
αυτό είναι το επιχείρημά σου για να νομιμοποιήσεις την κατασκευή του δήθεν μακεδονικού έθνους?όπως και οι νεοέλληνες διεκδικούν την αδιάλειπτη συνέχεια του αρχαιοελληνικού κλέους...
εθνικοί μύθοι νομιμοποιητικοί των εθνικισμών!
όλα τα έθνη είναι φαντασιακές κοινότητες.
υπερασπίζομαι το δικαίωμα του καθε ανθρώπου να ανήκει ή να μην ανήκει σε κάποια από αυτές.
δεν υπερασπίζομαι κανένα έθνος ειδικά, αλλά το δικαίωμα όλων των ανθρώπων να είναι ότι θεωρούν ότι είναι,
και για να αποδυναμώσω τους εθνικισμούς, τους τοποθετώ στην πραγματική τυς διάσταση
άρα μας λες ότι φαντασιώνεσαι ένα μακεδονικό έθνος, το οποίο θέλουν να κατασκευάσουν έτσι αυθαίρετα κάποιοι Σλάβοι.πάμε πάλι επειδή είσαι αργόστροφος:
όλα τα έθνη είναι φαντασιακές κοινότητες.
υπερασπίζομαι το δικαίωμα του καθε ανθρώπου να ανήκει ή να μην ανήκει σε κάποια από αυτές.
δεν υπερασπίζομαι κανένα έθνος ειδικά, αλλά το δικαίωμα όλων των ανθρώπων να είναι ότι θεωρούν ότι είναι,
και για να αποδυναμώσω τους εθνικισμούς, τους τοποθετώ στην πραγματική τυς διάσταση
Imagined Communitiesπηγούλα??????
γιατί λοιπόν δεν υπερασπίζεσαι την ελληνική πλευρά που έχεις το δικαίωμα να "τοποθετεί" το μακεδονικό έθνος στη δική του πλευρά ?
ΨΕΥΤΗ! ΥΠΟΚΡΙΤΗ!
άρα μας λες ότι φαντασιώνεσαι ένα μακεδονικό έθνος, το οποίο θέλουν να κατασκευάσουν έτσι αυθαίρετα κάποιοι Σλάβοι.
αναφέρεσαι στα Σκόπια σαν έθνος μακεδόνων, στην Θεσσαλονίκη ως σολούν, κάνεις προπαγανδιστικά σχόλια εναντίων των πραγματικών μακεδόνων και μας λες ότι δεν υπερασπίζεσαι κανένα έθνος.
και τέλος, μας επιβεβαιώνεις άλλη μια φορά ότι βλέπεις παντού εθνικιστές, δεξιούς, χρυσαυγίτες λαοτζήδες κτλ κτλ..
φυσικά αυτά τονίζουν την αντικειμενική κρίση σου, προάγουν την αδέκαστη γνώμη σου και το κύρος που ω μεγάλε καίσαρ κέρδισες με το σπαθί σου σε ένα φόρουμ με πουτάνες
βρε άντε γραμμησου
![]()
πολλά φαντάζεσαι τώρα τελευταία και δεν κάνει καλό.αφού το μόνο σου επιχείρημα είναι η φωτό (δική σου είναι φαντάζομαι)
γιατί γράφεις τα άλλα που δε σημαίνουν και τίποτε;
η βίκι είναι η πηγή σου?????Imagined Communities
Anderson argues that the main causes of nationalism and the creation of an imagined community are the reduction of privileged access to particular script languages (e.g. Latin), the movement to abolish the ideas of divine rule and monarchy, as well as the emergence of the printing press under a system of capitalism (or, as Anderson calls it, 'print-capitalism').
Anderson's ‘modernist’ view of nationalism places the roots of the notion of 'nation' at the end of the 18th century. While Ernest Gellner considers the spread of nationalism in connection with industrialism in Western Europe (and thus not explaining sufficiently nationalism in the eastern non-industrialised European regions), Elie Kedourie connects nationalism with ideas of the Enlightenment, with the French revolution and the birth of the centralised French state, Anderson contends that the European nation-state came into being as the response to nationalism in the European Diaspora beyond the ocean, in colonies, namely in both Americas. He considers nation state building as somehow ‘imitative’ action, in which new political entities somehow were ‘pirating’ the model of nation state according to its models (mostly U.S. but also South America). The large cluster of political entities that sprang up in the west between 1778 and 1838, all of which self-consciously defined themselves as nations, were historically the first such states to emerge and therefore inevitably provided the first real model of what such states should ‘look like’. If for the more elitist theorizing of Kedourie it was the Enlightenment and Kant who produced the ‘nation’, Anderson holds that nationalism, as an instrument of nation-state building, was an American invention.
κατάλαβες τι έγραψες; αν ναι εξήγησε το μου και μένα!
πολλά φαντάζεσαι τώρα τελευταία και δεν κάνει καλό.
το αλτσχάιμερ θερίζει στις μέρες μας
κάνεις καθρεφτάκι;όπως στο δημοτικό;περαστικά...
μάλιστα τώρα δέσαμε Benedict Richard O'Gorman Anderson (born August 26, 1936) Aaron L. Binenkorb......
κάνεις και τον κινέζο?(όχι με την...εθνολογική του έννοια!)κατάλαβες τι έγραψες; αν ναι εξήγησε το μου και μένα!
μιας και μιλαμε για προπαγανδες..... ιδου πως καταρρεουν!
Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010
60.000€ θα πληρώσει η Μιλλέτ στη Χαρά Νικοπούλου
Όπως δημοσιεύει ή ίδια η Τουρκική εφημερίδα, το Πολυμελές πλημμελειοδικείο Ξάνθης μετά από διαβούλευση, έφτασε σε απόφαση σχετικά με την αγωγή εκατομμυρίων...
που είχε υποβάλλει η Χαρά Νικοπούλου ενάντια στην εφημερίδα Μιλλέτ. Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου η εφημερίδα Μιλλέτ καταδικάστηκε να πληρώσει 60 χιλιάδες ευρώ. Υποβλήθηκε έφεση για την απόφαση.
Η Νικοπούλου είχε υποβάλλει μήνυση ισχυριζόμενη πως η είδηση που δημοσιεύτηκε στον μειονοτικό τύπο πως είχε ζητήσει από τους μαθητές της ¨να ζωγραφίσουν την εικόνα του Αλλάχ¨, ήταν αβάσιμη.
Η μήνυση που υπέβαλε η Χαρά Νικοπούλου στην εφημερίδα Μιλλέτ, όταν υπηρετούσε ως δασκάλα στο μειονοτικό δημοτικό του Μεγάλου Δερείου συζητήθηκε στο Πολυμελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης στις 6 Μαΐου 2010. Με βάση την απόφαση που επιδόθηκε, η Μιλλέτ στην αγωγή εκατομμυρίων της Νικοπούλου καταδικάστηκε να πληρώσει 60.000 ευρώ. Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου η περίληψη της απόφασης πρέπει μέσα σε 15 μέρες να δημοσιευτεί στην εφημερίδα Μιλλέτ. Σε περίπτωση που δεν δημοσιευτεί τιμωρείται με 6.000 ευρώ πρόστιμο. Κρίνει ως άμεσα εκτελεστή την πληρωμή 30.000 ευρώ από την αποζημίωση, και σε περίπτωση που δεν πληρωθεί το ποσό τιμωρείται ο Τζενγκίζ Ομέρ με 10 μήνες φυλάκιση, ενώ αποφασίστηκε τα δικαστικά έξοδα 4.000 ευρώ να πληρωθούνε από την εφημερίδα Μιλλέτ.
Συζητήθηκε στην Ξάνθη η πρώτη από τις αγωγές εκατομμυρίων που υπέβαλε η Χαρά Νικοπούλου στις εφημερίδες Γκιουντέμ, Μιλλέτ και Μπιρλίκ, όταν υπηρετούσε ως δασκάλα στο Τουρκικό Δημοτικό του Μεγάλου Δερείου.
Η μήνυση που υπέβαλε η Χαρά Νικοπούλου στην εφημερίδα Μιλλέτ, συζητήθηκε στο Πολυμελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης στις 6 Μαΐου 2010. Στην διαδικασία δικηγόροι της Μιλλέτ ήταν ο Ιχσάν Αχμέτ Καγιά και ο Ραίφ Ουστά και της Χαράς Νικοπούλου ο αδερφός της.
Προκάλεσε εντύπωση ότι ομάδα περίπου 20 ατόμων αποτελούμενη από μέλη του Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου και φίλους της Χαράς Νικοπούλου, ήρθαν στο δικαστήριο, μετά την εκδίκαση της υπόθεσης άνοιξαν μπροστά στο δικαστήριο το λάβαρο του συλλόγου, την ελληνική σημαία, φώναξαν συνθήματα, έψαλαν τον εθνικό ύμνο, κορόιδεψαν τους μειονοτικούς δημοσιογράφους, ενώ είχε έρθει για να παρακολουθήσει την δίκη και [size=20pt]ο πρόεδρος του ¨Συλλόγου Πομάκων Ξάνθης¨ Ταχήρ Κόντε.[/size]
Η αγωγή που υπέβαλε η ελληνίδα δασκάλα Χαρά Νικοπούλου που υπηρετούσε μέχρι το τέλος της εκπαιδευτικής χρονιάς στο τουρκικό δημοτικό του Μεγάλου Δερείου, στην εφημερίδα Γκιουντέμ, εκδικάστηκε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Κομοτηνής στις 22 Σεπτεμβρίου 2010, και τώρα αναμένεται να ανακοινωθεί η απόφαση.
Ο Ιλχάν Ταχσίν, ιδιοκτήτης της άλλης μειονοτικής εφημερίδας Μπιρλίκ, διέψευσε την είδηση που δημοσίευσε στην εφημερίδα του και ζήτησε συγγνώμη από την Χαρά Νικοπούλου. Η κίνηση αυτή του Ταχσίν προκάλεσε έκπληξη και ερωτηματικά στην μειονότητα.
πάλι για σένα λες?εβραιομασόνος, κομμουνιστής, παγκοσμιοποιητής, ανθέλλην και αντίχριστος....
Παραδέξου το!
είσαι με τους εθνικιστές σκοπιανούς και τούρκους!
εθνίκι δηλαδή!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Απειλές – σύμφωνα με καταγγελία τους – δέχονται τα μέλη και το Διοικητικό συμβούλιο του Πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων Ν. Ξάνθης. Οι απειλές εκτοξεύονται από διάφορους κύκλους και αφορούν τόσο την σωματική τους ακεραιότητα των ίδιων κα των οικογενειών τους, όσο και την εν γένει επαγγελματική τους ενασχόληση και μάλιστα σ’ αυτές συνεργεί – όπως καταγγέλλετε – η τουρκόφωνη εβδομαδιαία εφημερίδα Millet που εκδίδεται στην Ξάνθη και η οποία ενάντια σε κάθε Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, προβαίνει σε ένα είδος «προγραφών», δημοσιεύοντας ονόματα και πατρώνυμα των ιδρυτικών μελών.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΠάΠιααααααα!
γιατί δεν διαμαρτύρεσαι για τις απειλές των τούρκων εναντίον των πομάκων ρεεεεεεε??????
βλέπεις γιατί σε είπα ψεύτη και υποκριτή?
γιατί επιλεκτικά δήθεν, διαμαρτύρεσαι για τα δικαιώματα των εχθρών της Ελλάδας!
Η καταπάτηση των δικαιωμάτων των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ μακεδόνων και των πομάκων σ αφήνουν παγερά αδιάφορο (και προκλητικά θα συμπλήρωνα)!
Παραδέξου το!
είσαι με τους εθνικιστές σκοπιανούς και τούρκους!
εθνίκι δηλαδή!![]()
![]()
![]()
![]()
Το "μακεδονικό έθνος" είναι μια κατασκευή που προσπαθεί να δώσει στον ετερόκλητο λαό της γείτονος χώρας μια ενιαία ταυτότητα.
Ας πούμε ένα αντίδοτο στις διασπαστικές τάσεις. Γιατί τα Σκόπια έχουν εντονότατο μειονοτικό πρόβλημα.
Προφανώς αν η εκεί αλβανική μειονότητα πειστεί ότι είναι... "μακεδόνες", ίσως πάψουν να λοξοκοιτούν προς τα δυτικά.
Sidenote: αλήθεια, έχει αναγνωρίσει επίσημα την αλβανική μειονότητα εντός των συνόρων της η FYROM;
Σε περίπτωση πάντως που γίνει κάτι αντίστοιχο με το Κόσοβο, και τιγκανά οι αλβανοί, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν οι υπόλοιποι μείνουν ως έχουν ή το διαλύσουν το μαγαζί. Μην ξεχνάμε ότι για τους υπόλοιπους υπάρχουν ενδιαφερόμενοι (πρώτα οι Βούλγαροι και μετά εμείς) και μπορούν να τους δελεάσουν με την συμμετοχή στην ΕΕ, το ΝΑΤΟ και στην ΟΝΕ (εμείς, αν και μεταξύ μας...).