Νέα

Ο Έλληνας οδηγός (για να γελάσουμε)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sigman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.637
Κριτικές
78
Like
8.405
Πόντοι
2.786
Και εγω δεν πλακωνομαι εκτος και αν μου επιτεθεί ο αλλος τότε εφαρμοζω ολα αυτα που εχω μαθει τοσα χρονια στο κραβ μαγκα
Nαι ξέρουμε... πας και τον πιάνεις και χραπ-φαπ του γυρνας μια ανάποδη κλωτσιά αέρος και μετά μπαμ-χλατς τον ριχνεις κάτω με μια χορευτική κίνηση! Ξέρουμε, ξέρουμε...!!! :)

krav.gif
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.445
Κριτικές
2
Like
4.628
Πόντοι
456
Σε γενικές γραμμές:
- Έχει πάντα δίκιο. Στις σπάνιες περιπτώσεις που είχε άδικο, ήταν δικαιολογημένος
- Έχει δικαίωμα να παρκάρει: Έξω απο την είσοδο του σούπερ μάρκετ, σε θέση για αναπήρους, σε ράμπες για αναπήρους, να διπλό- ή τριπλό παρκάρει, εφόσον είναι επιβεβαιωμένος «μισολεπτάκιας» ή «διλεπτάκιας». Η επιβεβαίωση προκύπτει από τον ίδιο προσωπικά.
- Μπορεί να χρησιμοποιεί την Λ.Ε.Α αν επιβεβαιωμένα «βιάζεται». Επίσης ο ίδιος προσωπικά λαμβάνει αυτό το δικαίωμα.
- Ερμηνεύει τον φωτεινό σηματοδότη ως εξής:
Πορτοκαλί: «Πατώ τέρμα γκάζι αν είμαι σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων (ή περίπου τόσο… ανάλογα με την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου)»
Κόκκινο: Όπως και στο Πορτοκαλί απλά επιλέγει και το πρόγραμμα Sport, Sport+, Sport+♾, αν το αυτοκίνητο διαθέτει κάτι τέτοιο.
- Η χρήση κόρνας εκτός από περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης χρησιμοποιείται και ως μέσω επικοινωνίας. Κορνάρει για να δώσει προτεραιότητα, να πάρει προτεραιότητα, να πει «ευχαριστώ», να πει «αντε ρε μαλάκα», να πει «ωπ που είσαι ρε Τάκη?», να πει «ξεκίνα βραδιάσαμε» ή «που πάς ρε κάφρε?». Εδω πρέπει να προσθέσουμε και την ικανότητα του ιδίου να μεταφράζει με επιτυχία τα συγκεκριμένα ηχητικά μηνύματα. Ικανότητα η οποία μετά από εμπειρία ετών έχει καταγραφεί στο DNA μας.
- Κατά τη ίδια έννοια χρησιμοποιείται και η «μεγάλη» σκάλα των φώτων ή οποία επίσης ερμηνεύεται με επιτυχία απο το σύνολο των Ελλήνων οδηγών… Ακόμη μελετάται αν έχει καταγραφεί και αυτό στο DNA μας.
-Έχει τα προβολάκια ομίχλης πάντοτε ανοιχτά, ως γνωστόν ομορφαίνουν το αυτοκίνητο και το κάνουν πιο γρήγορο. Δευτερευούσης σημασίας το ότι τυφλώνουν τον μπροστινό, μπορεί να προσαρμόσει τον καθρέφτη του.
- Συμμετέχει σε έναν «άτυπο» διαγωνισμό για την καλύτερη ερμηνεία του χρόνου dt. Αυτή ορίζεται ως ο χρόνος που χρειάζεται από το να ανάψει πράσινο μέχρι να σε κορνάρει ο οδηγός του πίσω αυτοκινήτου. Κορναρίσματα ελάχιστα πριν ή ταυτόχρονα με την εμφάνιση του πράσινου χρώματος απορρίπτονται ως τυχαία γεγονότα. Σε αυτόν τον διαγωνισμό είμαστε λίγο πιο αργοί απο την ταχύτητα του φωτός.
- Καιρού επιτρέποντος, έχει το αριστερό χέρι εκτός αυτοκινήτου. Αυτό γίνεται για τρεις λόγους:
1.Βοηθάει στην καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου αν αυτό «τραβάει» δεξιά ή αριστερά (για αυτό και το χέρι μπορεί να είναι κάτω, τεντωμένο ή να πιάνει την οροφή).
2. Βοηθάει στην απρόσκοπτη αλλά και ταχεία οπτική επικοινωνία τύπου «που πας ρε μαλάκα», «αντε περνά βραδιάσαμε» κτλ. Ενίοτε συνδυάζεται με κόρνα ή φώτα για καλύτερη κατανόηση του εξερχόμενου μηνύματος.
3. Ενημερώνει τους υπολοίπους που πάνε να μπλέξουνε. Δηλώνει πως είναι βαρύς και ασήκωτος, μπαφιασμένος απο τη ρημάδα τη ζωή.
- Δεν ξέρει ποτέ και κανένας «ποιος είναι» για αυτό και συνήθως ρωτάει.
- Σε πιθανή σύγκρουση γνωρίζει πως δεν φταίει πάντα ο πίσω.. υπάρχουν αρκετά δεδομένα που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Ποιος βιαζόταν περισσότερο, αν είσαι άντρας ή γυναίκα, νέος ή παλιός οδηγός. Ολα είναι ρευστά.
- Γενικά, σε περίπτωση ατυχήματος πάντα φταίει ο άλλος, η κακιά στιγμή, η ευθυγράμμιση των πλανητών, ποτέ ο ίδιος.
- Έχει την μοναδική ικανότητα να μιλάει στο κινητό, να τρώει, να πίνει καφέ και παράλληλα να οδηγεί.
- Δεν παρανομεί ποτέ, εκτός αν η παράβαση βεβαιωθεί απο την αστυνομία.... που πάλι παίζεται…. συνήθως ο μαλάκας ο τροχονόμος ήταν υπερβολικός.

Αυτά.
-
1.εχεις ξεχασει να αναφερεις την υπερανθρωπη δυναμη της σωστης αναγνωσης των οδικων σηματων. μονο αυτος ξερει οτι τα απαγορευτικα σηματα ειναι ΠΑΝΤΑ λαθος τοποθετημενα . ειδικα αν ειναι κουριερ ή ντιλιβερας εχει την μαγικη ικανοτητα να μην επηρεαζουν στο ελαχιστο το ιερο εργο που του εχουν αναθεσει .ολα κι ολα ! πανω απ' ολα το καθηκον !
2.μια άλλη τεραστια κατηγορια οδηγων ειναιοι ταξιτζηδες . ουαι κι αλιμονο σε οποιον αμφισβητησει το γεγονος οτι ειναι οι αρχοντες της ασφαλτου . φωτια θα πεσει και θα τον καψει οποιον σταματησει μπροστα απο ταξιτζη για οποιοδηποτε λογο. η απροειδοποιητη σταση ή σταθμευση ειναι αναφαιρετο δικαιωμα της κιτρινης φυλης (για την περιοχη της αθηνας) το οποιο ειναι συνταγματικα κατοχυρωμενο , βαση της αποκλειστικης πληροφοριας που εχουν απο το συνδικαλιστικο τους οργανο.
3. ο ελληνας οδηγος ειναι πανω απ'ολα ΑΝΘΡΩΠΟΣ. δεν θα διστασει να αφησει την περιουσια του στη μεση του δρομου προκειμενου να δει απο κοντα και να πει την εμπεριστατωμενη του αποψη σε οτιδηποτε ασυνηθιστο συναντησει στο δρομο του.ακομη κι αν εμποδιζει μια ολοκληρη πολη! ειναι τροχονομος , γιατρος ,διασωστης ,μηχανικος , πολεοδομος και κυριως λατρης του ωραιου και υπερασπιστης των αδυνατων .ειδικα στις περιπτωσεις που μια ξανθια 25 χρονη με φοβερο κωλο εχει την αναγκη του . εξαιρουνται καποιες περιπτωσεις που θα υποψιαστει οτι ισως χρειαστει να παει μαρτυρας σε ενδεχομενο δικαστηριο .ειπαμε , ανθρωπος ειναι .οχι θεος .
υπαρχουν πολλες κατηγοριες οδηγων σε καποια απο τις οποιες ανηκουμε ολοι μας .και βαζω και τον εαυτο μου μεσα. το θεμα εχει πολυ ψωμι κυριοι. για τους φορτηγατζηδες , οδηγους του σαββατοκυριακου, λατρεις της δυνατης μουσικης και πολλους αλλους , επεται συνεχεια ....
 

urlauber

Σεβαστός
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
4.730
Κριτικές
1
Like
4.568
Πόντοι
1.706
Οδηγοί ή οχι ,ειμαστε ολοι αποδειξεις του σε τι κοινωνια ζουμε και του πως σκεφτομαστε.
 
OP
OP
sigman

sigman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2019
Μηνύματα
728
Κριτικές
4
Like
1.056
Πόντοι
366
• Τα προβολακια ομιχλης στο δικο μου αυτοκινητο,εργοστασιακα,ειναι παντοτε ανοιχτα ως φωτα θεσης.Κλεινουν μονο οταν το αυτοματο συστημα δωσει εντολη να αναψουν τα κανονικα σε συνθηκες μειωμενου φωτισμου (τουνελ ή σκοτος)
Αλλο αυτό, εγώ μιλάω όταν είναι ανάμενα με τα κανονικά μαζί….
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.649
Κριτικές
1
Like
36.057
Πόντοι
6.256
Ελληνες στο τιμονι ειναι μια κατηγορια μονοι τους παγκοσμιως
Θεωρω οτι το προβλημα πέρισσοτερο ειναι στους μηχανοβιους,
Δολοφονοι,

Επισης δολοφονοι ειναι και οσοι αφηνουν δρομους διαβασεις χωρις διαγραμμισεις,
Περιμενα να αλλαξει αυτο επι κουλη αλλα ματαια, μια απ τα ιδια,
Ηθελα να ξερα κατι πατουληδες μπακογιαννηδες και αρμοδιοι δε σκυβουν λιγο το προσκυνημενο σκατοκεφαλο τους να δουν το δρομο?
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.445
Κριτικές
2
Like
4.628
Πόντοι
456
Ελληνες στο τιμονι ειναι μια κατηγορια μονοι τους παγκοσμιως
Θεωρω οτι το προβλημα πέρισσοτερο ειναι στους μηχανοβιους,
Δολοφονοι,

Επισης δολοφονοι ειναι και οσοι αφηνουν δρομους διαβασεις χωρις διαγραμμισεις,
Περιμενα να αλλαξει αυτο επι κουλη αλλα ματαια, μια απ τα ιδια,
Ηθελα να ξερα κατι πατουληδες μπακογιαννηδες και αρμοδιοι δε σκυβουν λιγο το προσκυνημενο σκατοκεφαλο τους να δουν το δρομο?
ειναι απασχολημενοι .ο μεν ψαχνει τροπο να ξεφορτωθει τη γυναικα του , ο δε ψαχνει να βρει μεγαλους δρομους να τους πεζοδρομησει και να τους βαλει γλαστρες. δεν προλαβαινουν λεμε.
 
OP
OP
sigman

sigman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2019
Μηνύματα
728
Κριτικές
4
Like
1.056
Πόντοι
366
1.εχεις ξεχασει να αναφερεις την υπερανθρωπη δυναμη της σωστης αναγνωσης των οδικων σηματων. μονο αυτος ξερει οτι τα απαγορευτικα σηματα ειναι ΠΑΝΤΑ λαθος τοποθετημενα . ειδικα αν ειναι κουριερ ή ντιλιβερας εχει την μαγικη ικανοτητα να μην επηρεαζουν στο ελαχιστο το ιερο εργο που του εχουν αναθεσει .ολα κι ολα ! πανω απ' ολα το καθηκον !
2.μια άλλη τεραστια κατηγορια οδηγων ειναιοι ταξιτζηδες . ουαι κι αλιμονο σε οποιον αμφισβητησει το γεγονος οτι ειναι οι αρχοντες της ασφαλτου . φωτια θα πεσει και θα τον καψει οποιον σταματησει μπροστα απο ταξιτζη για οποιοδηποτε λογο. η απροειδοποιητη σταση ή σταθμευση ειναι αναφαιρετο δικαιωμα της κιτρινης φυλης (για την περιοχη της αθηνας) το οποιο ειναι συνταγματικα κατοχυρωμενο , βαση της αποκλειστικης πληροφοριας που εχουν απο το συνδικαλιστικο τους οργανο.
3. ο ελληνας οδηγος ειναι πανω απ'ολα ΑΝΘΡΩΠΟΣ. δεν θα διστασει να αφησει την περιουσια του στη μεση του δρομου προκειμενου να δει απο κοντα και να πει την εμπεριστατωμενη του αποψη σε οτιδηποτε ασυνηθιστο συναντησει στο δρομο του.ακομη κι αν εμποδιζει μια ολοκληρη πολη! ειναι τροχονομος , γιατρος ,διασωστης ,μηχανικος , πολεοδομος και κυριως λατρης του ωραιου και υπερασπιστης των αδυνατων .ειδικα στις περιπτωσεις που μια ξανθια 25 χρονη με φοβερο κωλο εχει την αναγκη του . εξαιρουνται καποιες περιπτωσεις που θα υποψιαστει οτι ισως χρειαστει να παει μαρτυρας σε ενδεχομενο δικαστηριο .ειπαμε , ανθρωπος ειναι .οχι θεος .
υπαρχουν πολλες κατηγοριες οδηγων σε καποια απο τις οποιες ανηκουμε ολοι μας .και βαζω και τον εαυτο μου μεσα. το θεμα εχει πολυ ψωμι κυριοι. για τους φορτηγατζηδες , οδηγους του σαββατοκυριακου, λατρεις της δυνατης μουσικης και πολλους αλλους , επεται συνεχεια ....
Επίσης στον αστικό κυκλο, ασχέτως κίνησης, είναι αποδεδειγμένο πως η συχνή αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας και η νευρική οδήγηση μπορεί να μείωση τον χρόνο αφίξεις κατα 0,5%. Γενικά ο Έλληνας οδηγός μολις μπει στο αυτοκίνητο, εισέρχεται και σε κατάσταση «panic mode» Όπου βρει κενό χώνεται, αν κάποιος πάει να μπει μπροστα του επιταχύνει, δεν δίνει προτεραιότητα για κανέναν λόγο, δεν είναι μαλακας στο κάτω κάτω…
 
OP
OP
sigman

sigman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2019
Μηνύματα
728
Κριτικές
4
Like
1.056
Πόντοι
366
Όπως έχει πει και ο Ιαβέρης «τα αυτοκίνητα γίνονται όπλα οταν βάλεις ένα “βλήμα” μέσα»
 
Εγγρ.
7 Αυγ 2021
Μηνύματα
4.919
Like
15.079
Πόντοι
3.506
Καλημερα 11ποντε κοντουλη

σωστος ! σκεψου να φορουσε κουστουμι μεγαλης αξιας και να επεφτε ! δεν θα καταστρεφοταν ? ασε που και ο ρουχισμος που θεωρειται απαραιτητος για την απολυτη προστασια στα δικυκλα ειναι πανακριβος και γι΄αυτο τον φοραμε μονο στην καφετερια . βερμουδα απο κινεζικο της καλλιθεας 6 ευρω + σαγιοναρα απο σουπερ-μαρκετ 4 ευρω = 10 ευρω. το φτηνοτερο σωστο μπουφαν μηχανης ξεκιναει απο 150 ευρω .διαφορά 140 ευρω . με αυτα τα λεφτα βαζεις μια 2μπουκη εξατμιση τιτανιου στο παπι και σου μενουν και λεφτα για επιδεσμους ,γαζες ,ιωδια και οινοπνευμα ....
Άστα να πάνε είναι... Και άνθρωποι που έχουν οικογένεια κιόλας...
 
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.029
Κριτικές
4
Like
16.676
Πόντοι
3.936
Τύποι ξεροχύνω....:wanker::wanker::wanker:
Σχεδόν κάθε ποστ είναι λες και διαβάζω για μένα...:tooth::tooth::tooth:

Πριν 2-3 μέρες έκανα Ρίο - Αττική οδό σε 1 ώρα και 11 λεπτά...:wanker::wanker::wanker:
Και να χετε το νου σας όταν σας παίζω φώτα γρήγορα δεξιά...:alivedick::alivedick::alivedick:


Ώρα ΣυναλλαγήςΣυναλλαγήΛεπτομέρειεςΠομποδέκτης e‑PASS / Κάρτα ΛογαριασμούΦιλική ονομασία πομποδέκτηΣταθμόςΤοποθεσίαΚατηγορίαΠοσό
15/09/2021 23:26:45Χρέωση Διοδίων0030220ΡΟΥΠΑΚΙROU-L12KAT 022,55 € Χ
15/09/2021 23:22:22Χρέωση Διοδίων0030220ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΕELEE-L13KAT 022,10 € Χ
15/09/2021 23:04:54Χρέωση Διοδίων0030220ΙΣΘΜΟΣISTE-L07KAT 021,80 € Χ
15/09/2021 22:52:36Χρέωση Διοδίων0030220ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ προς ΑΘΗΝΑMZEVE-L06KAT 022,20 € Χ
15/09/2021 22:30:00Χρέωση Διοδίων0030220ΕΛΑΙΩΝΑΣ προς ΑΘΗΝΑELAE-L06KAT 023,20 € Χ
15/09/2021 22:15:56Χρέωση Διοδίων0030220ΡIOY προς ΑΘΗΝΑMRIOE-L07KAT 022,20 € Χ
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
82.678
Κριτικές
31
Like
13.299
Πόντοι
5.097
αφου δεν ξερετε να οδηγατε τουλαχιστον μην σχολιαζετε. :confused: :confused: :confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom