Σε γενικές γραμμές:
- Έχει πάντα δίκιο. Στις σπάνιες περιπτώσεις που είχε άδικο, ήταν δικαιολογημένος
- Έχει δικαίωμα να παρκάρει: Έξω απο την είσοδο του σούπερ μάρκετ, σε θέση για αναπήρους, σε ράμπες για αναπήρους, να διπλό- ή τριπλό παρκάρει, εφόσον είναι επιβεβαιωμένος «μισολεπτάκιας» ή «διλεπτάκιας». Η επιβεβαίωση προκύπτει από τον ίδιο προσωπικά.
- Μπορεί να χρησιμοποιεί την Λ.Ε.Α αν επιβεβαιωμένα «βιάζεται». Επίσης ο ίδιος προσωπικά λαμβάνει αυτό το δικαίωμα.
- Ερμηνεύει τον φωτεινό σηματοδότη ως εξής:
Πορτοκαλί: «Πατώ τέρμα γκάζι αν είμαι σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων (ή περίπου τόσο… ανάλογα με την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου)»
Κόκκινο: Όπως και στο Πορτοκαλί απλά επιλέγει και το πρόγραμμα Sport, Sport+, Sport+♾, αν το αυτοκίνητο διαθέτει κάτι τέτοιο.
- Η χρήση κόρνας εκτός από περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης χρησιμοποιείται και ως μέσω επικοινωνίας. Κορνάρει για να δώσει προτεραιότητα, να πάρει προτεραιότητα, να πει «ευχαριστώ», να πει «αντε ρε μαλάκα», να πει «ωπ που είσαι ρε Τάκη?», να πει «ξεκίνα βραδιάσαμε» ή «που πάς ρε κάφρε?». Εδω πρέπει να προσθέσουμε και την ικανότητα του ιδίου να μεταφράζει με επιτυχία τα συγκεκριμένα ηχητικά μηνύματα. Ικανότητα η οποία μετά από εμπειρία ετών έχει καταγραφεί στο DNA μας.
- Κατά τη ίδια έννοια χρησιμοποιείται και η «μεγάλη» σκάλα των φώτων ή οποία επίσης ερμηνεύεται με επιτυχία απο το σύνολο των Ελλήνων οδηγών… Ακόμη μελετάται αν έχει καταγραφεί και αυτό στο DNA μας.
-Έχει τα προβολάκια ομίχλης πάντοτε ανοιχτά, ως γνωστόν ομορφαίνουν το αυτοκίνητο και το κάνουν πιο γρήγορο. Δευτερευούσης σημασίας το ότι τυφλώνουν τον μπροστινό, μπορεί να προσαρμόσει τον καθρέφτη του.
- Συμμετέχει σε έναν «άτυπο» διαγωνισμό για την καλύτερη ερμηνεία του χρόνου dt. Αυτή ορίζεται ως ο χρόνος που χρειάζεται από το να ανάψει πράσινο μέχρι να σε κορνάρει ο οδηγός του πίσω αυτοκινήτου. Κορναρίσματα ελάχιστα πριν ή ταυτόχρονα με την εμφάνιση του πράσινου χρώματος απορρίπτονται ως τυχαία γεγονότα. Σε αυτόν τον διαγωνισμό είμαστε λίγο πιο αργοί απο την ταχύτητα του φωτός.
- Καιρού επιτρέποντος, έχει το αριστερό χέρι εκτός αυτοκινήτου. Αυτό γίνεται για τρεις λόγους:
1.Βοηθάει στην καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου αν αυτό «τραβάει» δεξιά ή αριστερά (για αυτό και το χέρι μπορεί να είναι κάτω, τεντωμένο ή να πιάνει την οροφή).
2. Βοηθάει στην απρόσκοπτη αλλά και ταχεία οπτική επικοινωνία τύπου «που πας ρε μαλάκα», «αντε περνά βραδιάσαμε» κτλ. Ενίοτε συνδυάζεται με κόρνα ή φώτα για καλύτερη κατανόηση του εξερχόμενου μηνύματος.
3. Ενημερώνει τους υπολοίπους που πάνε να μπλέξουνε. Δηλώνει πως είναι βαρύς και ασήκωτος, μπαφιασμένος απο τη ρημάδα τη ζωή.
- Δεν ξέρει ποτέ και κανένας «ποιος είναι» για αυτό και συνήθως ρωτάει.
- Σε πιθανή σύγκρουση γνωρίζει πως δεν φταίει πάντα ο πίσω.. υπάρχουν αρκετά δεδομένα που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Ποιος βιαζόταν περισσότερο, αν είσαι άντρας ή γυναίκα, νέος ή παλιός οδηγός. Ολα είναι ρευστά.
- Γενικά, σε περίπτωση ατυχήματος πάντα φταίει ο άλλος, η κακιά στιγμή, η ευθυγράμμιση των πλανητών, ποτέ ο ίδιος.
- Έχει την μοναδική ικανότητα να μιλάει στο κινητό, να τρώει, να πίνει καφέ και παράλληλα να οδηγεί.
- Δεν παρανομεί ποτέ, εκτός αν η παράβαση βεβαιωθεί απο την αστυνομία.... που πάλι παίζεται…. συνήθως ο μαλάκας ο τροχονόμος ήταν υπερβολικός.
Αυτά.
-