Νέα

Νέα μέτρα - φοροεπιδρομή...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gatto
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4K
  • Εμφανίσεις 96K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Που σκέφτεστε να ξοδέψετε τον 14ο μισθό ??? (όσοι βεβαίως θα πάρετε...)

  • Στην Πιστωτική Κάρτα

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε Δάνειο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Στα Τέλη Κυκλοφορίας

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε άλλες "ανελαστικές" δαπάνες (πχ ασφάλιστρα κλπ)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε CG/CT

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε δώρα...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Σε κάποιο ταξίδι λόγω εορτών

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Πουθενά, αποταμιεύω!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Εορτοδάνειο θα πάρω για να την βγάλω...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ποιός ήρθε ???

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.646
Like
68
Πόντοι
166
στα ποτα και στα τσιγαρα προς το παρον...
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
86
Πόντοι
66
Εκατό Ράμπο επιστρατεύει η κυβέρνηση για το χτύπημα του οικονομικού εγκλήματος και της φοροδιαφυγής ειδικότερα. Οι «εκατό» θα ενταχθούν σε ειδική υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ., η οποία θα αναφέρεται απευθείας στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη. Αποστολή τους θα έχουν την πάταξη της κάθε μορφής οικονομικού εγκλήματος, σε μια προσπάθεια αφενός να διευρυνθεί η φορολογική βάση και αφετέρου να περισταλούν οι δαπάνες του δημόσιου τομέα. Όπως έγινε γνωστό από έγκυρες πηγές, η νέα υπηρεσία η οποία θα ενταχθεί στη Δημόσια Ασφάλεια, θα στελεχωθεί με χάκερ, οικονομολόγους, λογιστές, πρώην εφοριακούς, αλλά και ανθρώπους που έχουν γνώση της «αγοράς» και κυρίως της αγοράς που βρίσκεται στα όρια της νομιμότητας. Η υπηρεσία προετοιμάζεται εντατικά, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών. Είναι ενδεικτικό ότι έπειτα από τη σύμφωνη γνώμη και του υπουργού Γιώργου Παπακωνσταντίνου, ο οποίος βλέπει την υπηρεσία ως ένα σημαντικό εργαλείο για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και το χτύπημα του οικονομικού εγκλήματος, εκείνοι που θα στελεχώσουν την υπηρεσία θα προσληφθούν με ειδική προκήρυξη η οποία θα εκδοθεί άμεσα. Η κυβέρνηση επείγεται να λειτουργήσει η υπηρεσία και όπως έγινε γνωστό από τις ίδιες πηγές, υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει στα τέλη Μαρτίου ή τις αρχές Απριλίου, προκειμένου οι εκατό Ράμπο να εκπαιδευτούν από ειδικούς στους οποίους θα γίνει προσπάθεια να περιληφθούν και στελέχη της αμερικανικής Υπηρεσίας Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, του γνωστού ΙRS.
Υπαστυνόμοι
Οι εκατό Ράμπο θα λάβουν τον βαθμό του υπαστυνόμου, η νέα υπηρεσία θα έχει ξεχωριστή διάρθρωση στο πλαίσιο της ΕΛ.ΑΣ., ενώ θα γίνει προσπάθεια να λειτουργήσει σύμφωνα με το αποτελεσματικότατο μοντέλο της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στην οποία προΐσταται ο αστυνομικός διευθυντής Μαν. Σφακιανάκης.
Παράλληλα στις προθέσεις του υπουργείου είναι να διευρύνει τις αρμοδιότητες της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. Η υπηρεσία αυτή, η οποία έως τώρα διερευνούσε υποθέσεις στις οποίες ήταν αναμεμειγμένοι αστυνομικοί, στο εξής θα διερευνά οτιδήποτε καταγγέλλεται σχετικά με παράνομη οικονομική δραστηριότητα πολιτών και θα προχωράει σε κάθε δυνατή έρευνα προκειμένου να αποκαλύψει την αλήθεια, συμπεριλαμβανομένου και του ανοίγματος τραπεζικών λογαριασμών. Η υπηρεσία θα εστιάσει τη δράση της σε εστίες διαφθοράς στο Δημόσιο, όπως οι Πολεοδομίες, οι Εφορίες, τα Ταμεία κ.λπ.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι εκατό Ράμπο θα ασχολούνται με κάθε πιθανή εστία οικονομικού εγκλήματος, όπως για παράδειγμα το λαθρεμπόριο καυσίμων, οι offshore εταιρείες, το παράνομο στοίχημα, τα ναρκωτικά, το παράνομο εμπόριο μέσω Ίντερνετ, το εμπόριο λευκής σαρκός, το δουλεμπόριο κ.λπ. Ανέφεραν ακόμη ότι πεδίο δράσης για τους Ράμπο μπορεί να θεωρούνται και οι μεγάλες πηγές σπατάλης και διαφθοράς στο Δημόσιο, όπως για παράδειγμα τα νοσοκομεία και τα κυκλώματα που λυμαίνονται τον χώρο της Υγείας. Οι εμπνευστές της υπηρεσίας υπολογίζουν ότι αν αυτή λειτουργήσει όπως την προγραμματίζουν, θα αποφέρει περί τα 10 δισ. μέχρι το τέλος του χρόνου. Οι ίδιες πηγές υποστήριζαν ακόμη ότι η καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καυσίμων μπορεί να αποφέρει 6 δισ. ευρώ.
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχ. Χρυσοχοΐδης που ρωτήθηκε σχετικά από «ΤΑ ΝΕΑ» επιβεβαίωσε την πρόθεση της κυβέρνησης να δημιουργήσει τη νέα ειδική υπηρεσία και εξήγησε ότι αυτό προήλθε από την αναγκαιότητα να αντιμετωπιστεί η μετεξέλιξη του οργανωμένου εγκλήματος σε επιχειρηματικό έγκλημα. Κατά τον κ. Χρυσοχοΐδη, ο Πρωθυπουργός που έχει ενημερωθεί σχετικά ζήτησε την άμεση δημιουργία της προκειμένου να περισταλεί το οικονομικό έγκλημα και η διαφθορά στην οικονομική ζωή της χώρας.

 

Συνημμένα

  • NEA-14DEC2009.jpg
    NEA-14DEC2009.jpg
    167,6 KB · Εμφανίσεις: 11

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
86
Πόντοι
66
Στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) οδηγούνται άρον άρον πάνω από δύο εκατομμύρια οχήματα σε ολόκληρη τη χώρα. Σε διαφορετική περίπτωση, οι ιδιοκτήτες τους δεν θα μπορούν πλέον να τα ασφαλίζουν!
Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει ήδη ετοιμάσει νομοθετική ρύθμιση- αναμένεται να ψηφιστεί αμέσως μετά τα Χριστούγεννα- η οποία προβλέπει ότι στο εξής θα απαγορεύεται η ασφάλιση των οχημάτων εκείνων, που ενώ έπρεπε να έχουν ελεγχθεί από ΚΤΕΟ, οι ιδιοκτήτες τους δεν το έχουν κάνει.
Συγκεκριμένα, οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να εκδώσουν πλέον ένα καινούργιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, θα ζητούν από τον ιδιοκτήτη του οχήματος το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου από το ΚΤΕΟ. Υπενθυμίζεται ότι τέτοιο δελτίο πρέπει να διαθέτουν όλα τα οχήματα μετά τη συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων από την πρώτη έκδοση της άδειας κυκλοφορίας τους. Στη συνέχεια, το δελτίο ανανεώνεται ανά διετία.
Σε ολόκληρη τη χώρα κυκλοφορούν σήμερα περίπου 4,6 εκατ. οχήματα, τα οποία εμπίπτουν στις διατάξεις περί υποχρεωτικού περιοδικού τεχνικού ελέγχου από τα ΚΤΕΟ. Ωστόσο, στα ΚΤΕΟ όλης της χώρας (57 δημόσια και 102 ιδιωτικά), σύμφωνα με τα στοιχεία των ίδιων των κέντρων, προσέρχεται για ελέγχους μόνο το 55%. Το υπόλοιπο 45% αποφεύγει συστηματικά τον τεχνικό έλεγχο. Την τελευταία τριετία, μόνο στους νομούς της Αττικής και της Θεσσαλονίκης υπάρχουν περίπου 1,2 εκατ. οχήματα που δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο, ενώ στην υπόλοιπη χώρα υπολογίζονται σε περίπου 800.000. Συγκεκριμένα, το 2006 δεν προσήλθε σε ΚΤΕΟ το 45% των υπόχρεων, το 2007 απείχε το 55%, ενώ εκτιμάται ότι το 2008 το 65% των ιδιοκτητών που θα έπρεπε να υποβάλει σε τεχνικό έλεγχο το Ι.Χ., το απέφυγε.
Η μη προσέλευση στα ΚΤΕΟ φαίνεται ότι στοιχίζει ακριβά και στα δημόσια έσοδα, καθώς βάσει των στοιχειών των ιδιοκτητών ΚΤΕΟ, αν είχαν ελεγχθεί εμπρόθεσμα τα 1,2 εκατ. οχήματα με την τιμή του ελέγχου στα δημόσια κέντρα (40 ευρώ ανά όχημα και 9 ευρώ για την Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων), το Δημόσιο θα είχε εισπράξει 13,8 εκατ. ευρώ (από ΦΠΑ, από το 10% υπέρ του υπουργείου Μεταφορών, από απολεσθέντα έσοδα αγοράς ΚΕΚ από τις νομαρχίες). Στο ποσό αυτό θα πρέπει να συνυπολογιστούν επιπλέον 36 εκατ. ευρώ από φόρους κύκλου εργασιών, που δεν εισπράχθηκαν λόγω της αποχής.
Την... ΚΤΕΟ-αποφυγή, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, ευνοεί και η χαλαρή στάση της Τροχαίας όσον αφορά τον τεχνικό έλεγχο. Σύμφωνα με στοιχεία της Αστυνομίας, το 2008, σε σύνολο 1.573.612 ελέγχων της Τροχαίας δόθηκαν πανελλαδικά μόλις 68.294 κλήσεις για ΚΤΕΟ, δηλαδή ποσοστό μόλις 4,35% επί του συνόλου των πραγματοποιηθέντων ελέγχων.
Υπενθυμίζεται ότι το πρόστιμο της Τροχαίας για ένα όχημα που δεν έχει ελεγχθεί από ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 400 ευρώ, ενώ μόλις ο ιδιοκτήτης του το μεταφέρει για έλεγχο στο ΚΤΕΟ θα κληθεί να πληρώσει διπλάσιο παράβολο (40+40=80 ευρώ).

 

Συνημμένα

  • NEA-KTEO.jpg
    NEA-KTEO.jpg
    152,1 KB · Εμφανίσεις: 12

teras1956

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
4.547
Like
11
Πόντοι
16
Στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) οδηγούνται άρον άρον πάνω από δύο εκατομμύρια οχήματα σε ολόκληρη τη χώρα. Σε διαφορετική περίπτωση, οι ιδιοκτήτες τους δεν θα μπορούν πλέον να τα ασφαλίζουν!
Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει ήδη ετοιμάσει νομοθετική ρύθμιση- αναμένεται να ψηφιστεί αμέσως μετά τα Χριστούγεννα- η οποία προβλέπει ότι στο εξής θα απαγορεύεται η ασφάλιση των οχημάτων εκείνων, που ενώ έπρεπε να έχουν ελεγχθεί από ΚΤΕΟ, οι ιδιοκτήτες τους δεν το έχουν κάνει.
Συγκεκριμένα, οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να εκδώσουν πλέον ένα καινούργιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, θα ζητούν από τον ιδιοκτήτη του οχήματος το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου από το ΚΤΕΟ. Υπενθυμίζεται ότι τέτοιο δελτίο πρέπει να διαθέτουν όλα τα οχήματα μετά τη συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων από την πρώτη έκδοση της άδειας κυκλοφορίας τους. Στη συνέχεια, το δελτίο ανανεώνεται ανά διετία.
Σε ολόκληρη τη χώρα κυκλοφορούν σήμερα περίπου 4,6 εκατ. οχήματα, τα οποία εμπίπτουν στις διατάξεις περί υποχρεωτικού περιοδικού τεχνικού ελέγχου από τα ΚΤΕΟ. Ωστόσο, στα ΚΤΕΟ όλης της χώρας (57 δημόσια και 102 ιδιωτικά), σύμφωνα με τα στοιχεία των ίδιων των κέντρων, προσέρχεται για ελέγχους μόνο το 55%. Το υπόλοιπο 45% αποφεύγει συστηματικά τον τεχνικό έλεγχο. Την τελευταία τριετία, μόνο στους νομούς της Αττικής και της Θεσσαλονίκης υπάρχουν περίπου 1,2 εκατ. οχήματα που δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο, ενώ στην υπόλοιπη χώρα υπολογίζονται σε περίπου 800.000. Συγκεκριμένα, το 2006 δεν προσήλθε σε ΚΤΕΟ το 45% των υπόχρεων, το 2007 απείχε το 55%, ενώ εκτιμάται ότι το 2008 το 65% των ιδιοκτητών που θα έπρεπε να υποβάλει σε τεχνικό έλεγχο το Ι.Χ., το απέφυγε.
Η μη προσέλευση στα ΚΤΕΟ φαίνεται ότι στοιχίζει ακριβά και στα δημόσια έσοδα, καθώς βάσει των στοιχειών των ιδιοκτητών ΚΤΕΟ, αν είχαν ελεγχθεί εμπρόθεσμα τα 1,2 εκατ. οχήματα με την τιμή του ελέγχου στα δημόσια κέντρα (40 ευρώ ανά όχημα και 9 ευρώ για την Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων), το Δημόσιο θα είχε εισπράξει 13,8 εκατ. ευρώ (από ΦΠΑ, από το 10% υπέρ του υπουργείου Μεταφορών, από απολεσθέντα έσοδα αγοράς ΚΕΚ από τις νομαρχίες). Στο ποσό αυτό θα πρέπει να συνυπολογιστούν επιπλέον 36 εκατ. ευρώ από φόρους κύκλου εργασιών, που δεν εισπράχθηκαν λόγω της αποχής.
Την... ΚΤΕΟ-αποφυγή, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, ευνοεί και η χαλαρή στάση της Τροχαίας όσον αφορά τον τεχνικό έλεγχο. Σύμφωνα με στοιχεία της Αστυνομίας, το 2008, σε σύνολο 1.573.612 ελέγχων της Τροχαίας δόθηκαν πανελλαδικά μόλις 68.294 κλήσεις για ΚΤΕΟ, δηλαδή ποσοστό μόλις 4,35% επί του συνόλου των πραγματοποιηθέντων ελέγχων.
Υπενθυμίζεται ότι το πρόστιμο της Τροχαίας για ένα όχημα που δεν έχει ελεγχθεί από ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 400 ευρώ, ενώ μόλις ο ιδιοκτήτης του το μεταφέρει για έλεγχο στο ΚΤΕΟ θα κληθεί να πληρώσει διπλάσιο παράβολο (40+40=80 ευρώ).


αντε καιρός ήταν.. ουτε τέλη κυκλοφορίας να μπορούνε να πληρώσουνε .. θα πρέπει αυτά τα τρία να είναι αλληλένδετα...
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.498
Κριτικές
61
Like
42.800
Πόντοι
22.785
Ή γνώμη μου γιά  φοροεπιδρομή στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις
είναι αντίθετη  ήδη βρίσκονται στο όριο. :headbang: :headbang:
Κι αν τους πιέσουνε  κι άλλο, θα βρεθούν κάτω από το νερό. :helpplea: :helpplea:
Και μια τέτοια πίεση δεν θα φέρει περισσότερα έσοδα,
θα φέρει περισσότερα λουκέτα επιχειρήσεων,
θα φέρει περισσότερη ανεργία, θα φέρει κρίση ρευστότητας στην αγορά,
άρα απώλεια εσόδων........
Καλά και ένας βλάκας, όπως είμαι εγω το καταλαβαίνη...... :think: :think:
Τελικά μια τέτοια πίεση στην αγορά και στην κοινωνία σε συνθήκες κρίσης,
θα προκαλέσει μείωση δημοσίων εσόδων και αύξηση κυκλικών δαπανών.
Άρα διόγκωση των ελλειμμάτων!!!!!!!
Δέν ξέρω τι νά πώ!!!!
 

teras1956

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
4.547
Like
11
Πόντοι
16
επιτέλους θα πρέπει να πάψει αυτό το μαλακισμένο κράτος να συνεχίσει να εισπράτει συνεχώς από τους ίδιους (ακόμη και αν είναι έχοντες) και να αρχίσει να εισπράτει από αυτούς που ουδέποτε εισέπραξε φράγκο και οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την αδυναμεία, απάθεια και διάλυση των κρατικών μηχανισμών φοροδιαφεύγουν ασύστολα εμφανιζόμενοι στα κιτάπια του δημοσίου ως πένητες ε΄νω στην πραγματικότητα διάγουν βίον ανθόσπαρτον...
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.498
Κριτικές
61
Like
42.800
Πόντοι
22.785
επιτέλους θα πρέπει να πάψει αυτό το μαλακισμένο κράτος να συνεχίσει να εισπράτει συνεχώς από τους ίδιους (ακόμη και αν είναι έχοντες) και να αρχίσει να εισπράτει από αυτούς που ουδέποτε εισέπραξε φράγκο και οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την αδυναμεία, απάθεια και διάλυση των κρατικών μηχανισμών φοροδιαφεύγουν ασύστολα εμφανιζόμενοι στα κιτάπια του δημοσίου ως πένητες ε΄νω στην πραγματικότητα διάγουν βίον ανθόσπαρτον...

Άς συνταχθούμε λοιπόν στον αγώνα να μάς επιστρέψει
η Ζήμενς τα παραπανίσια λεφτάκια μας πού καταβρόχθισε δωροδοκώντας!!!!!!!!!
Μόνο αν πετύχουμε αυτό, τότε θα φρενάρουν οι πολλές και ποικίλες πολυεθνικές και οι μάνατζερ στο να καταληστεύουν το λαϊκό μόχθο
δωροδοκώντας ταγούς.....άρχοντες δηλαδή!!!!!!!!!!!
 

teras1956

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
4.547
Like
11
Πόντοι
16
Άς συνταχθούμε λοιπόν στον αγώνα να μάς επιστρέψει
η Ζήμενς τα παραπανίσια λεφτάκια μας πού καταβρόχθισε δωροδοκώντας!!!!!!!!!
Μόνο αν πετύχουμε αυτό, τότε θα φρενάρουν οι πολλές και ποικίλες πολυεθνικές και οι μάνατζερ στο να καταληστεύουν το λαϊκό μόχθο
δωροδοκώντας ταγούς.....άρχοντες δηλαδή!!!!!!!!!!!

νομίζω ο αγών θα πρέπει πρώτα να επικεντρωθεί για να επιστρέψουν οι δωροδοκηθέντες ταγοί της εξουσίας τα όσα έλαβαν από τους διαφόρους για εξυπηρετήσεις...
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.646
Like
68
Πόντοι
166
ανακοινωνει τωρα ο γιωργακης στο ζαπειο...
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.646
Like
68
Πόντοι
166
οι βουλευτες που περνουνε κοντα στα 9.000 χιλιαρικα να μην εχουν μειωσει...
και αυτοκινητα τσαμπα τους παρεχουν...ελεος
ενα επιδομα αλληλεγγυης ειπαν να δωσουν και αυτο σε 2 δοσεις
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
6.272
Κριτικές
4
Like
1.988
Πόντοι
266
Ιδού μία από τις βασικές αιτίες ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ της χώρας...Οι σπατάλες στους Δημόσιους οργανισμούς και τις ΔΕΚΟ...Μιλιά δε βγάζουν γι αυτά οι ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ "συνδικαλιστές"...Όλο τους φταίει το "κεφάλαιο"....

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ορισμένα από τα ευρήματα που έφερε στο φως της δημοσιότητας η δημοσιογραφική έρευνα:

1) Η αδικαιολόγητη αύξηση του μισθού του προέδρου της ΕΡΤ, Χρήστου Παναγόπουλου, o οποίος από 75.000 ευρώ που ήταν το 2002, άγγιξε τα 347.000(!) ευρώ το 2009. Οι 11 σύμβουλοι του προέδρου, οι οποίοι κοστίζουν στον ελληνικό λαό 10.000 ευρώ έκαστος κάθε μήνα και οι πέντε γενικοί διευθυντές με ετήσιες αποδοχές 200.000 ευρώ έκαστος.

2) Η ταινία «Διονύσιος Σολωμός» προϋπολογισμού 643.000.000 δρχ. (2 εκ. ευρώ)  η οποία ουδέποτε ολοκληρώθηκε ή παραδόθηκε στην ΕΡΤ.

3) Οι τηλεφωνικές κλήσεις σε ροζ γραμμές τις οποίες πραγματοποίησαν υπάλληλοι της ΕΡΤ και χρέωσαν την κρατική τηλεόραση με 240.000 ευρώ.

4) Οι δεκάδες εκπομπές που, ενώ έπρεπε να είναι εσωτερικές παραγωγές της ΕΡΤ, δίδονται σε εταιρείες παραγωγής με υπέρογκα κοστολόγια.

5) Το δάνειο των 7 δισ. δρχ. (20 εκ. ευρώ!!!) που σύναψε ο πρώην πρόεδρος της ΕΡΤ, Μιχάλης Βεργίτσης, ο οποίος κατήγγειλε ότι κατασπαταλήθηκε σε παραγωγές, αντί να καλυφθούν συγκεκριμένες υποχρεώσεις της κρατικής τηλεόρασης.

6) Η καταγγελία του πρώην γενικού διευθυντή της ΕΡΤ, Γιάννη Παλαιτσάκη, στην οποία αναφέρεται ότι τις αρμοδιότητες που είχε εκείνος, τις εκπληρώνουν σήμερα δύο γενικοί διευθυντές και τέσσερις ειδικοί σύμβουλοι.

7) Οι εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων της ΕΡΤ. Όσοι δηλαδή πληρώνονται με το βασικό μισθό και όσοι λαμβάνουν πολλές χιλιάδες ευρώ.

8) Οι καταγγελίες του προέδρου της Ομοσπονδίας Συλλόγων Προσωπικού Επιχειρήσεων Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης, Παναγιώτη Καλφαγιάννη, στις οποίες κάνει λόγο για χαριστικές συμβάσεις σε διαφημιστικές εταιρείες, ρουσφετολογικές προσλήψεις με παχυλούς μισθούς και την ύπαρξη υπαλλήλων - εργολάβων, οι οποίοι δίνουν δουλειές σε εταιρείες συγγενικών τους προσώπων.

9) Τα μόνιμα συνεργεία της ΕΡΤ μένουν άπραγα, καθώς οι δουλειές δίνονται σε εξωτερικά συνεργεία χωρίς διενέργεια διαγωνισμού, σύμφωνα με την καταγγελία του προέδρου του Σωματείου Εικονοληπτών της ΕΡΤ, Αλέξανδρου Σιμιτζή.

Το κλίμα στη Βουλή «μυρίζει» εξεταστική επιτροπή και αυτό που μένει να δούμε είναι αν όλοι οι βουλευτές μας, που κάνουν λόγο για διαφάνεια, καταπολέμηση της διαφθοράς και της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος, θα συμφωνήσουν στη διενέργεια έρευνας για την απόδοση ευθυνών σε όσους εμπλέκονται στο σκάνδαλο της ΕΡΤ. Ειδικά τώρα, που ο πρωθυπουργός της χώρας συγκαλεί συμβούλιο πολιτικών αρχηγών για τη διαφάνεια και την καταπολέμηση της διαφθοράς στη χώρα. Λέτε να δούμε κάτι διαφορετικό αυτή τη φορά; Το ευχόμαστε…
 

jordan48

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2009
Μηνύματα
234
Like
0
Πόντοι
1
  Ολα αυτα + χιλιαδες αχρηστοι κυφηνες για 2.7% τηλεθεαση της ΕΡΤ!!!!! στην ΝΕΤ ειναι μεγαλυτερη η τηλεθεαση λογω ποδοσφαιρου.....ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!
 

Παιχτουρας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2009
Μηνύματα
6.979
Κριτικές
36
Like
4
Πόντοι
296
Καλημερα στον κοσμο ολο.Χρεωκοπησαμε γιατι καποιοι απο μας τους Ελληνες,δεν ειναι Ελληνες.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.619
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
ΕΡΤ, ΟΣΕ Ολυμπιακες, ΟΤΕ κλπ κλπ δε μπορώ να καταλάβω ποια η σκοπιμότητα να είναι κρατικά.
Χθες άκουσα τον Παπανδρέου που λέει " πήρε μέτρα". Τι μέτρα? Αυτά είναι απλά - μερικά μάλιστα όχι όλα- από τα αυτονόητα που έπρεπε σε κάθε κοινωνία με τη στοιχειώδη λογική να διέπεται.

Όταν λέμε μέτρα εννοούμε σαν αυτά που πήρε η Ιρλανδία ή πρότεινε ο Τρισέ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. Η Ελλάδα επειδή είναι πιο βαριά περίπτωση, έπρεπε να πάρει σκληρότερα.

Και τώρα το ερώτημα. Από το 1980 που μπήκε η Ελλάδα στην τότε ΕΟΚ, έπαιρνε ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ χοντρά πακέτα. Αλλά και από το 1985 που μπήκαν Ισπανία, Πορτογαλία, η Ελλάδα έπαιρνε τη μερίδα του λέοντος. Στη συνέχεια οι χώρες έγιναν 15, αλλά επειδή οι νέες χώρες ( Αυστρία, Φινλανδία, Σουηδία) δεν είχαν ανάγκη υποστήριξης, ΠΑΛΙ η Ελλάδα έπαιρνε χρήμα.

Πάμε τώρα στα έξοδα. Έχουμε μήπως ισχυρό κοινωνικό κράτος? Γενναιόδωρα επιδόματα? Σύγχρονα και υψηλής ποιότητας νοσοκομεία? Εκπαίδευση και έρευνα υψηλής ποιότητας?

Πάμε και στη φορολογία η οποία είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη. Δηλαδή ο έλληνας φορολογείται βαριά, στη χώρα έρχονται ΠΟΛΛΑ πακέτα από Ευρώπη, ( πραγματικά πολλά !) και από έργα μηδέν! Αφού η οδικός άξονας Κόρινθρος-Πάτρα δεν έχει γίνει. Και ότι έγινε , το πληρώνει ο πολίτης. Αεροδρόμιο Σπάτων υψηλοί φόροι αεροδρομίων, πολλά διόδια, μετρό τα πληρώνει.

Επομένως πως σκατά έφτασε η χώρα να κινδυνεύει με χρεωκοπία????
 

Παιχτουρας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2009
Μηνύματα
6.979
Κριτικές
36
Like
4
Πόντοι
296
ΕΡΤ, ΟΣΕ Ολυμπιακες, ΟΤΕ κλπ κλπ δε μπορώ να καταλάβω ποια η σκοπιμότητα να είναι κρατικά.
Χθες άκουσα τον Παπανδρέου που λέει " πήρε μέτρα". Τι μέτρα? Αυτά είναι απλά - μερικά μάλιστα όχι όλα- από τα αυτονόητα που έπρεπε σε κάθε κοινωνία με τη στοιχειώδη λογική να διέπεται.

Όταν λέμε μέτρα εννοούμε σαν αυτά που πήρε η Ιρλανδία ή πρότεινε ο Τρισέ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. Η Ελλάδα επειδή είναι πιο βαριά περίπτωση, έπρεπε να πάρει σκληρότερα.

Και τώρα το ερώτημα. Από το 1980 που μπήκε η Ελλάδα στην τότε ΕΟΚ, έπαιρνε ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ χοντρά πακέτα. Αλλά και από το 1985 που μπήκαν Ισπανία, Πορτογαλία, η Ελλάδα έπαιρνε τη μερίδα του λέοντος. Στη συνέχεια οι χώρες έγιναν 15, αλλά επειδή οι νέες χώρες ( Αυστρία, Φινλανδία, Σουηδία) δεν είχαν ανάγκη υποστήριξης, ΠΑΛΙ η Ελλάδα έπαιρνε χρήμα.

Πάμε τώρα στα έξοδα. Έχουμε μήπως ισχυρό κοινωνικό κράτος? Γενναιόδωρα επιδόματα? Σύγχρονα και υψηλής ποιότητας νοσοκομεία? Εκπαίδευση και έρευνα υψηλής ποιότητας?

Πάμε και στη φορολογία η οποία είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη. Δηλαδή ο έλληνας φορολογείται βαριά, στη χώρα έρχονται ΠΟΛΛΑ πακέτα από Ευρώπη, ( πραγματικά πολλά !) και από έργα μηδέν! Αφού η οδικός άξονας Κόρινθρος-Πάτρα δεν έχει γίνει. Και ότι έγινε , το πληρώνει ο πολίτης. Αεροδρόμιο Σπάτων υψηλοί φόροι αεροδρομίων, πολλά διόδια, μετρό τα πληρώνει.

Επομένως πως σκατά έφτασε η χώρα να κινδυνεύει με χρεωκοπία????
               Στην ερωτηση σου φιλε,δυσκολα θα σου δωσει καποιος απαντηση.Ας ψαξουν οσοι οδηγησαν την Ελλαδα στο σημειο αυτο να βρουν την Συν-ειδηση τους.Καλες εορτες.
 

democrat

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
11
Like
10
Πόντοι
2.007
η χρεωκοπια εχει και πολιτισμικα αιτια.
Ουσιαστικα η χρεωκοπια ειναι γεγονος.Η κυβερνηση δεν μπορει να κανει τιποτα,δεν θα ελθει το ΔΝΤ
αλλα η ΕΕ με ορους ΔΝΤ το μονο που θα ζητηθει απο το ντοπιο πολιτικο κατεστημενο ειναι η αντιμετωπιση της λαικης αντιδρασης.
αυτη την στιγμη το spread στο 260
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.619
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Καλά, ακόμη να καταλάβεις ότι στην Ελλάδα το αυτονόητο είναι και το πιο δύσκολο;

Φίλε μου εδώ πέρα δε κρίνουμε με τα μέτρα και σταθμά της "Ελλάδας" . Άλλοι σε κρίνουν άλλοι σου δίνουν και τρως , οπότε θα κάνεις αυτό που πρέπει με τα δικά τους -λογικά- κριτήρια και όχι αυτά που αρέσουν σε σένα με τις γραφικές δικαιολογίες "έλα μωρέ στην Ελλάδα είμαστε συμβαίνει αυτό και αυτό".
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom