ετσι κιαλιοσ θα πιξισ στα στροφολικια μεταΟι πιο πολλοι χρησιμοποιουν το ferry boat φιλε στο λεω γιατι παω πολυ συχνα στο Ριο.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Για ποια διόδια λες;Αν εννοείς στην Αθήνα,δε θα κατασκευαστούν ποτέ ταμεία όπως τα ξέρεις.Αν εννοείς,τα νέα στην Ε.Ο,ακόμα τίποτα.Δεν πειράζει,να πληρώνουν.Αλλιώς κατάθεση πινακίδων και μη είσπραξη τελών από το κράτος.
Για τα 7 νέα διόδια στην Αττική λέω, νομίζω όλα επί της Ε.Ο
free
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.174
- Κριτικές
- 150
- Like
- 2.953
- Πόντοι
- 6.925
Και κάτι ακόμα.Γιατί να σου βάλει ο ΟΑΣΑ λεωφορείο κάθε 5 λεπτά να περνάει από την Εκάλη,όπου και κάθε 30 λεπτά δε γεμίζει;Μόνο οι φιλιπινέζες παιρνουν λεωφορείο.Οι άλλοι τις mercedes τους.
ΒΠ δεν είναι μόνο η Εκάλη αλλά και το Μαρούσι, το Κοντόπευκο, το Ηράκλειο κλπ λαικές συνοικίες. Αν μένεις κεντρικά στην Πεύκη π.χ. θες 30'-40' να φτάσεις στον ΗΣΑΠ με λεωφορείο βάλε και 40' για το κέντρο βάλε και το περπάτημα 2 ώρες σχεδόν μαζέυεις. Από Γέρακα βάλε 40' για Πλακεντία (που δεν έχει τώρα) πάρκαρε και περπάτα 10' μετρό 20' είσαι καλύτερα. Με μηχανή θες 25' όλα μέσα.
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
Για παράδειγμα και η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου κατασκευάστηκε με σύμβαση παραχώρησης. Τι ακριβώς όμως παραχώρησε το δημόσιο; Αιγιαλό (πιθανόν); Τον πυθμένα της θάλασσας; Το δικαίωμα διεύλευσης σε ύψος 100 μέτρων;
Γιατί όμως στην γέφυρα κανένας δεν διανοείται να μην πληρώσει διόδια;
Με μεγαλη μου ευχαριστηση να πληρωσω για το συγκεκριμενο εργο,ΕΦΟΣΟΝ πρωτα
κατασκευαστηκε και ΜΕΤΑ απολαμβανω την χρησιμοτητα του...
Το ιδιο ισχυει και για το μετρο,και την Αττικη Οδο επισης...
Γιατι να ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΩ για κατι του οποιου τις υπηρεσιες δεν ωφελουμαι;
Μηπως ειναι αυτοκινητοδρομος η Ολυμπια οδος;
imaginas.gr
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.416
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5
- Πόντοι
- 616
ΒΠ δεν είναι μόνο η Εκάλη αλλά και το Μαρούσι, το Κοντόπευκο, το Ηράκλειο κλπ λαικές συνοικίες. Αν μένεις κεντρικά στην Πεύκη π.χ. θες 30'-40' να φτάσεις στον ΗΣΑΠ με λεωφορείο βάλε και 40' για το κέντρο βάλε και το περπάτημα 2 ώρες σχεδόν μαζέυεις. Από Γέρακα βάλε 40' για Πλακεντία (που δεν έχει τώρα) πάρκαρε και περπάτα 10' μετρό 20' είσαι καλύτερα. Με μηχανή θες 25' όλα μέσα.
Έχεις κάτσει να σκεφτείς γιατί κάνεις από το κέντρο της Πεύκης 30-40 λεπτά;Μήπως επειδή στα ήδη μικρά στενά έχουν εκατοντάδες παρκαρισμένα αμάξια;Αν δεν ήταν αυτά ίσως έκανες μισό χρόνο.Ο ΗΣΑΠ εκσυγχρονίζεται και θα αυξηθεί και η ταχύτητα του.
Πάντως οι κάτοικοι αντιδρούν. Να δούμε αν θα υπάρξει αποτέλεσμα στο τέλος.
hunter1000
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 1.636
- Κριτικές
- 3
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
Νεα Δημοκτρατια = Νεα Διοδια ........χαχαχαχαχα οι κατοίκοι του Αγίου Στεφάνου καλα θα κανουν να πληρωσουν , γιατι ο Σουφλιας δεν ακουει , ειναι κουφος ,
pornopriest
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 754
- Κριτικές
- 22
- Like
- 179
- Πόντοι
- 3.215
Μην ξεχνατε πως μεγαλη ζημια κανουν και οι δημαρχοι για να μην χασουν ψηφους, ΔΕΝ επιτρεπουν να περασουν πολλα λεωφορεια απο τα ορια των δημων τους οπως και δεν αφηνουν να δημιουργηθουν αφετηριες τερματα, γιατι δεν αφηνουν οι καταστηματαρχες!!! Πως θα παει ο αλλος να διπλοπαρκαρει απο το μαγαζι του??? Μια μελετη εχει κατατεθει στον ΟΑΣΑ και εχει ηδη εγκριθει, το μονο που μενει ειναι η υλοποιηση του που δεν θα αργησει γιατι βλεπουν πως δεν παει αλλο με την κατασταση που επικρατει. Την μελετη μπορειτε να την βρειτε στο Μελετη Περι Συμπληρωματικοτητας των Δημοσιων ΜΜΜ στην Αθηνα.
hunter1000
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 1.636
- Κριτικές
- 3
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
την Τρίτη 18 Νοεμβρίου στις 11 πμ θα γίνουν τα εγκαίνια των νέων αστικών λεωφορείων υψηλών προδιαγραφών SOLARIS στο Ζάππειο, παρουσία του ΥΜΕ Κ. Χατζηδάκη
η μασα επεσε τωρα θα πηγαινουμε τσιτα με τα νέων αστικών λεωφορείων υψηλών προδιαγραφών SOLARIS , αυτα οταν εχει μποτιλιαρισμα θα πετανε οπως το ΑΡΓΟ , ΜΕΓΑΛΕ Λιακοπουλε δικο σου σχεδιο ειναι .
η μασα επεσε τωρα θα πηγαινουμε τσιτα με τα νέων αστικών λεωφορείων υψηλών προδιαγραφών SOLARIS , αυτα οταν εχει μποτιλιαρισμα θα πετανε οπως το ΑΡΓΟ , ΜΕΓΑΛΕ Λιακοπουλε δικο σου σχεδιο ειναι .
hunter1000
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 1.636
- Κριτικές
- 3
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
Μηπως ειναι αυτοκινητοδρομος η Ολυμπια οδος;
εαν εχει αποριες να πας στον κυριο Σουφλια να σε ακουσει δεχετε και δευτερη τριτη 3 - 5 μμ . καλη ακροαση .
εαν εχει αποριες να πας στον κυριο Σουφλια να σε ακουσει δεχετε και δευτερη τριτη 3 - 5 μμ . καλη ακροαση .
pornopriest
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 754
- Κριτικές
- 22
- Like
- 179
- Πόντοι
- 3.215
Για τα καινουργια αστικα λεωφορεια Solaris μπορειτε να δειτε φωτογραφιες τους στο , επισης μπορειτε να ενημερωθητε για διαφορα θεματα και απο το forum. Αυτα τα λεωφορεια σκιζουν!!!
Επισκέπτης
Σαφως και εχουν ξεκινησει διαμαρτυριες... Και για τους πονηρους που θα πηγαινουν απ τους παραδρομους εχουν προβλεψει...
Πυκνώνουν οι αντιδράσεις για τα διόδια
Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις των εργαζομένων και κατοίκων της περιοχής Κρυονερίου - Αγίου Στεφάνου και γενικότερα της Βορειοανατολικής Αττικής κατά της εγκατάστασης νέων σταθμών διοδίων στον Αγιο Στέφανο. Η Επιτροπή Πρωτοβουλίας που έχουν συγκροτήσει ήδη εργαζόμενοι της περιοχής, πραγματοποίησε και χτες εξόρμηση ενημέρωσης στα εργοστάσια της περιοχής καλώντας τους εργαζόμενους να αντιδράσουν και να βάλουν φρένο στους σχεδιασμούς αυτούς. Να διεκδικήσουν:
* Να μην κατασκευαστούν σταθμοί διοδίων στον κόμβο
* Κατάργηση όλων των διοδίων
* Ελεύθερη διέλευση, χωρίς κανένα χαράτσι στους εθνικούς δρόμους, Αττική οδό, μεγάλες οδικές αρτηρίες
* Δημόσιες σύγχρονες δωρεάν συγκοινωνίες
* Υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος χωρίς να πληρώνει ο λαός.
Στο μεταξύ, σήμερα στις 6.30 μ.μ. φορείς της περιοχής διοργανώνουν νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει στο Πνευματικό Κέντρο του Αγίου Στεφάνου.
Οπως έχει αποκαλύψει ο «Ρ», ήδη προετοιμάζεται ο πρώτος αμφίπλευρος σταθμός διοδίων στο ύψος του Αγίου Στεφάνου, τον οποίον η ισπανοελληνική κοινοπραξία «Hellenic Autopistas», θέλει να είναι έτοιμος μέχρι τον Αύγουστο, ώστε να «συλλαμβάνει» και όσους χρησιμοποιούν τον παράδρομο της Εθνικής. Με βάση, όμως, τη «σύμβαση παραχώρησης» που ψηφίστηκε τόσο από τη ΝΔ, όσο και από το ΠΑΣΟΚ, έχει δικαίωμα να εγκαταστήσει νέους σταθμούς διοδίων σε κάθε κόμβο από τη Μεταμόρφωση ως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας. Η τιμή των διοδίων, με βάση τη σύμβαση, θα ανέρχεται σε 4 λεπτά το χιλιόμετρο (σε τιμές όμως του 2003) συν το ΦΠΑ, δηλαδή σε σημερινές τιμές είναι γύρω στα 6 λεπτά το χιλιόμετρο!
www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4989086]http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4989086[/url]
καταρχήν φίλε sorry που έκανα σχεδόν....μια ολόκληρη μέρα να "απαντήσω".δεν μπήκα καθόλου από νωρίς το πρωί.Τα λεωφορεία αργούν επειδή έχει κίνηση.Ακόμα και κάθε 3 λεπτά να δρομολογήσουν λεωφορείο,το κύκλωμα θα χαλάσει αφού με την κίνηση θα βρει το ένα το άλλο και θα πηγαίνουν μαζί.Στο μετρό που δεν έχει κίνηση άλλων οχημάτων,σε ώρες αιχμής έχει πολύ συχνή συγκοινωνία.Το θέμα στρίμωγμα είναι λίγο περίεργο.Αν ψάξεις στο youtube θα βρεις πολλά βίντεο με τον προαστιακό του Τόκιο.Εκεί,ειδικοί υπάλληλοι σπρώχνουν τους επιβάτες για να κλείσουν οι πόρτες!Και όμως,το χρησιμοποιούν,διότι με το αμάξι δε θα φτάσουν ποτέ στον προορισμό τους.
λοιπόν,έχω απλά λάποιες "ενστάσεις" ως προς τον προγραμματισμό και το "σκεπτικό".και για να μιλήσω πιο καθαρά,να καταλάβεις τι εννοώ:αυτά που έγραψα περί "παραδείγματος από άλλες χώρες" μου έχει μείνει....παράπονο εδώ και πολλά χρόνια.σπούδασα στην Ουγγαρία.μάλιστα την συγκεκριμένη(όπως και όπως και άλλες χώρες ανάλογης "δυναμικής"/ανάπτυξης/"κυβικών",κτλ)την θεωρώ πολύ "προσιτή" επιλογή ωστέ να παίρνουμε(ΦΥΣΙΚΑ στα θετικά αναφέρομαι)κάποια πράγματα στα οποία υπάρχουν κάποιες ιδέες.κυρίως επειδή δεν μιλάμε για Γαλλία/Γερμανία/Αγγλία που είμαστε...αιώνες πίσω από θέμα οργάνωσης.και δεν το λέω "υποτιμητικά" προς την Ουγγαρία και τις υπόλοιπες,απλά όπως και να το κάνουμε κάποιες χώρες είναι πολύ "μπροστά" σε κάποια πράγματα και για μας είναι δύσκολο να τις "ακολουθήσουμε" εξαρχής.
λοιπόν,εκεί φίλε-στην Βουδαπέστη,συγκεκριμένα-(και μιλάω για την περίοδο 1994-2000!!!!όχι...πρόσφατα μόνο)σε ΚΑΘΕ ΣΤΑΣΗ λεωφορείου/τραμ/τρόλει,κτλ υπήρχε ταμπέλα που έγραφε ΟΛΕΣ τις στάσεις από την αφετηρία μέχρι το τέρμα,ΟΛΕΣ τις ώρες που ξεκινούσε από την αφετηρία και τα λεπτά που απαιτούνται για να φτάσει σε κάθε στάση!!!και επαναλαμβάνω πως δεν μιλάω για κάποια χώρα που είναι-τουλάχιστον θεωρητικά-τόοοσο πολύ πιο ανεπτυγμένη από εμάς γενικότερα.αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα που σκέφτηκα επειδή το θέμα ΄"έφτασε" στις συγκοινωνίες.
Πάντως,για τα λεωφορεία και τις καθυστερήσεις+συχνότητες δρομολογίων δεν μιλάω για θέμα κίνησης μόνο,αλλά και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ πολύ αραιά δρομολόγια.το ξέρεις πως υπάρχει γραμμή(171)που πηγαίνει από Άγιο Δημήτριο μέχρι....Βάρκιζα και η συχνότητα των δρομολογίων είναι-κατά μέσο όρο(στο "μέσο της ημέρας")-25 με 30 λεπτά?!!και έχει τύχει πάρα πολλές φορές να φτάνει σε κάποια στάση στα όρια Βούλας ή/και Γλυφάδας και να είναι γεμμάτο μέχρι εκεί που δεν παίρνει!!!δεν θα έπρεπε-για μια τόσο μεγάλη διαδρομή και με αρκετό κόσμο που το χρησιμοποιεί καθημερινά-να έχουν γίνει συχνότερα τα δρομολόγια?δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια υποτυπόδης ενημέρωση για το πότε "περίπου" περνάει αυτό το λεωφορείο που μάλιστα είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ επί της Λ. Βουλιαγμένης που πηγαίνει από ένα σημείο και μετά?θα μου πεις "έπιασες μια γραμμή".γράφω γι'αυτήν επειδή μπορώ να μιλήσω για κάτι που ξέρω,που το βλέπω,αλλά σίγουρα θα υπάρχουν ανάλογα παραδείγματα σε πολλά περισσότερα σημεία και γραμμές.το "κούρασα" με την μεγάλη "ανάλυση" αλλά ήθελα να εξηγήσω ακριβώς τι εννοώ.
το παράδειγμα που φέρνεις με το Τόκιο γιατί το αναφέρεις?γιατί σε κάθε θέμα που συζητάμε πως πρέπει να βελτιωθεί στην Ελλάδα πρέπει να ακούγεται ως...."απάντηση"(???)κάποιο πολύ κακό παράδειγμα άλλης χώρας?υπάρχουν και πάμπολα άλλα παραδείγμνατα όπου δεν χρειάζεται να συμβεί κάτι τέτοιο επειδή φροντίζουν να προβλέπουν και να "ικανοποιούν" τις "απαιτήσεις" που έχει κάποιος που θέλει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.με λίγα λόγια,δικαιολογίες μπορούν να βρίσκονται συνεχώς και για τα πάνταμόταν κάτι είναι "λάθος".το θέμα δεν είναι να βρίσκεται η δικαιολογία αλλά η ΛΥΣΗ!
στα λέω εγώ όλα αυτά από χθες που ΔΕΝ είμαι "το αμαξάκι μου και δεν με νοιάζει τίποτα άλλο".ΔΕΝ έχω αυτοκίνητο και εκ των πραγμάτων χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ.αλλά μπορώ και να καταλάβω το γιατί πολλοί ΔΕΝ θα αφήσουν το αμάξι τους για να πάνε με ΜΜΜ,επειδή η κατάσταση μόνο "κούραση" και ταλαιπωρία μπορεί να τους προκαλέσει,με τις υπάρχουσες συνθήκες.
και-απαντώντας και στο άλλο posts σου-ο οποιοσδήποτε μαγαζάτορας,όταν βλέπει πως "δεν έχει κόσμο" θα προσπαθήσει να γίνει ΠΟΛΥ καλύτερος για να μπορέσει να τραβήξει την πελατεία.πως να υπάρξει "ζήτηση" όταν δεν υπάρχει "διάθεση".ας του έχεις την ΣΩΣΤΗ επιλογή του άλλου και μετά "μαζί σου" να τον κατηγορήσουμε για "γαιδουριά"!αλλά όταν η επιλογή που του προτείνεις ως εναλλακτική το μόνο σίγουρο που θα του προσφέρει θα είναι ταλαιπωρία,ε τότε δεν μπορείς να τον κατακρίνεις που δεν σε προτιμά.
φίλε,καταρχήν να επαναλάβω πως δεν θεωρώ "λάθος" αυτά που λες,αλλά τα βλέπεις από διαφορετική οπτική γωνία.του στυλ "ας γίνουν πρώτα σωστοί όλοι(ο κόσμος)και μετά θα φτιάξει η κατάσταση και από τη μεριά των ΜΜΜ" και σε αυτό ΔΙΑΦΩΝΩ!για να έχεις απαίτηση να πειστούν,είτε επειδή είναι "καλομαθημένοι",είτε επειδή έτσι έχουν συνηθίσει,είτε επειδή είναι δύσπιστοι(κάτι που εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς είναι δεδομένο)η ουσία είναι πως πρέπει ΕΣΥ(τα ΜΜΜ)να τον "αναγκάσεις" με τον τρόπο σου,να τον πείσεις ότι τον συμφέρει.όχι "έλα εσύ και θα δεις".αλλά "ΚΟΙΤΑ.σε συμφέρει.άρα είσαι χαζός που δεν με προτιμάς"!Έχεις κάτσει να σκεφτείς γιατί κάνεις από το κέντρο της Πεύκης 30-40 λεπτά;Μήπως επειδή στα ήδη μικρά στενά έχουν εκατοντάδες παρκαρισμένα αμάξια;Αν δεν ήταν αυτά ίσως έκανες μισό χρόνο.Ο ΗΣΑΠ εκσυγχρονίζεται και θα αυξηθεί και η ταχύτητα του.
imaginas.gr
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.416
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5
- Πόντοι
- 616
Αν μπεις στο και πάρεις μια λεωφορειακή γραμμή,δεις τα δρομολόγια και πας στην αφετηρία,φεύγουν ακριβώς στην ώρα τους.Στο λέω διότι μένω 3 στάσεις από την αφετηρία,και έρχεται με 3 λεπτά μετά την αναχώρηση.Αν περιμένεις σε μια στάση,3-4 χλμ πιο κάτω,και κάποιος θεώρησε να αφήσει το αμάξι του στη γωνία,ή να διπλοπαρκάρει,κολλάει το λεωφορείο,και φτάνει με καθυστέρηση στο τέρμα,και γαμήθηκε το σύμπαν.Έξω ιδίως στην κεντρική ευρώπη,έχουν άλλη νοοτροπία.Στην Ουγγαρία δεν έχω πάει,αλλά ξέρω ότι όλες οι πρώην κομουνιστικές χώρες,είχαν βασίσει την επιβίωση τους στα ΜΜΜ.Δες πόσες γραμμές τραμ έχει είχε και η Αθήνα 24 γραμμές,αλλά τις ξήλωσε ο εθνάρχης...Και δε νομίζω να παρατάνε τα αμάξια όπου βρουν ή να διπλοπαρκάρουν όπως στην οδό Φορμίονως...
για να μην "παρεξηγηθούν" αυτά που έγραψα καταρχήν,δεν εννοώ πως όλα εκεί είναι στην εντέλεια,κτλ,ούτε-φυσικά-πως σε άλλες χώρες δεν είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα.την Βουδαπέστη την έφερα ως παράδειγμα επειδή έζησα 6 χρόνια εκεί και μπορώ να κάνω "σύγκριση".βρε εγώ ξέρω πόσες γραμμές τραμ έχει,πόσες γραμμές προαστιακού,πόσες γραμμές μετρό(με την μία εξ'αυτών να μετράει πάνω από 100 χρόνια λειτουργίας,κτλ,κτλ.Αν μπεις στο και πάρεις μια λεωφορειακή γραμμή,δεις τα δρομολόγια και πας στην αφετηρία,φεύγουν ακριβώς στην ώρα τους.Στο λέω διότι μένω 3 στάσεις από την αφετηρία,και έρχεται με 3 λεπτά μετά την αναχώρηση.Αν περιμένεις σε μια στάση,3-4 χλμ πιο κάτω,και κάποιος θεώρησε να αφήσει το αμάξι του στη γωνία,ή να διπλοπαρκάρει,κολλάει το λεωφορείο,και φτάνει με καθυστέρηση στο τέρμα,και γαμήθηκε το σύμπαν.Έξω ιδίως στην κεντρική ευρώπη,έχουν άλλη νοοτροπία.Στην Ουγγαρία δεν έχω πάει,αλλά ξέρω ότι όλες οι πρώην κομουνιστικές χώρες,είχαν βασίσει την επιβίωση τους στα ΜΜΜ.Δες πόσες γραμμές τραμ έχει είχε και η Αθήνα 24 γραμμές,αλλά τις ξήλωσε ο εθνάρχης...Και δε νομίζω να παρατάνε τα αμάξια όπου βρουν ή να διπλοπαρκάρουν όπως στην οδό Φορμίονως...
να σου δώσω άλλο ένα πολύ απλό παράδειγμα?μιας και αναφέρθηκα στο μετρό.αν σου έλεγα πως "θα έπρεπε" να λειτουργεί το μετρό και όλο το βράδυ τι θα μου απαντούσες?η πιο πιθανή-και φυσιολογικότατη-απάντηση είναι πως "θα ήταν πολύ ακριβό" επειδή κάθε ώρα λειτουργίας του μετρό κάνει "τόσο",κτλ,κτλ,και θα είχες ΔΙΚΙΟ,φυσικά!οπότε,αν ήσουν κάποιος συγκοινωνιολόγος ή κάποιος εκ των υπευθύνων για αυτά τα θέμματα θα προσπαθούσες να σκεφτείς κάποια ιδέα ώστε ΚΑΙ να λειτουργήσουν αυτές οι γραμμές,αλλά ΚΑΙ να μην είναι τόσο πολυέξοδο.σωστά?μια άλλη πολύ πιο "νορμάλ" και ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ λύση είναι απλά ένα....tour σε πολλές άλλες χώρες για να δεις πως λειτουργούν εκεί,πόσο κόστος έχουν οι "λύσεις" που έχουν σκεφτεί,κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει το κάθε ένα από αυτά στην Ελλάδα,κτλ,κτλ.ε λοιπόν να σου πω ποια λύση έχουν στην Βουδαπέστη(και σίγουρα όχι μόνο εκεί)για την γραμμή του μετρό ΚΑΘ'ΌΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ?λεωφορεία,με συχνότητα ανά 15-20 λεπτά,κάνουν τα δρομολόγια των γραμμών του μετρό(φυσικά επίγεια,αλλά την ίδια διαδρομή)οπότε είναι πολύ πιο οικονομική σαν λύση,εξυπηρετεί τον κόσμο και δεν είναι και τόσο "δύσκολο" να το σκεφτεί κανείς.το ίδιο συμβαίνει και για τις γραμμές των τραμ.άλλη λύση περί του "οικονομικού" τομέα?από κάποια ώρα το βράδυ μέχρι κάποια το πρωί(δεν θυμάμαι ακριβείς ώρες)στα λεωφορεία η επιβίβαση γίνεται μόνο από την μπροστινή πόρτα,επειδή εκείνες τις ώρες δεν δουλεύουν οι ελεγκτές.αλλά φυσικά υπάρχουν-και εκτός των γραμμών του μετρό-πάρα πολλές γραμμές βραδινών λεωφορείων(σχεδόν όλες!απλά η συχνότητα των δρομολογίων "παίζει" ανάλογα με το ποια γραμμή είναι,πόσο "κεντρική",κτλ,κτλ)
δεν διαφωνώ απόλυτα με αυτά που λες,απλά αναφέρω πράγματα που με ενοχλεί το να ξέρω πόσο εύκολα είναι να πραγματοποιηθούν και ήδη υπάρχουν σε άλλες χώρες και που εδώ αν συζητηθούν θα παρουσιάζονται ως.....τεράστιες διευκολύνσεις προς τους πολίτες(αν και όποτε γίνουν)
επίσης εσύ συνεχίζεις να βλέπεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά(ΔΕΝ εννοώ πως είναι ψέματα ή "λάθος" τα όσα λες.απλά άλλο το ένα άλλο το άλλο)τονίζοντας τα "κακώς κείμενα" της καθημερινότητας του Έλληνα.ΔΕΝ δικαιολογώ αυτούς που κάνουν "χαζομάρες" ή συμπεριφέρονται λες και είναι...μόνοι τους και δεν τους ενδιαφέρει αν ενοχλούν.αλλά επίσης είμαι σίγουρος πως-στην πλειοψηφία-αυτό θα αλλάξει ΜΟΝΟ όταν δείξει και το "κράτος"(δηλαδή οι υπηρεσίες,οι "αδικίες",ο γενικός σεβασμός προς όλους)πως σέβεται τον πολίτη.δεν πιστεύω πως το βασικό μας γνώρισμα είναι η αχαριστία και η "γυφτιά",στην Ελλάδα.ΕΙΝΑΙ η "καλοπέραση",ΕΙΝΑΙ-όπως έχουμε...καταντήσει-η "πουστιά" για να "σώσει ο καθένας ότι μπορεί,ΕΙΝΑΙ πολλά πολλά ακόμα,άλλα θετικά και άλλα αρνητικά,αλλά δεν είμαστε τόσο "τραγικοί" ως λαός,όσο μας έχουν κάνει να συμπεριφερόμαστε και να αντιδρούμε.όταν βλέπεις γύρω σου να λειτουργούν όλα...σκατά,και εσύ...σκατά θα τα κάνεις.
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
για να μην "παρεξηγηθούν" αυτά που έγραψα καταρχήν,δεν εννοώ πως όλα εκεί είναι στην εντέλεια,κτλ,ούτε-φυσικά-πως σε άλλες χώρες δεν είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα.την Βουδαπέστη την έφερα ως παράδειγμα επειδή έζησα 6 χρόνια εκεί και μπορώ να κάνω "σύγκριση".βρε εγώ ξέρω πόσες γραμμές τραμ έχει,πόσες γραμμές προαστιακού,πόσες γραμμές μετρό(με την μία εξ'αυτών να μετράει πάνω από 100 χρόνια λειτουργίας,κτλ,κτλ.
να σου δώσω άλλο ένα πολύ απλό παράδειγμα?μιας και αναφέρθηκα στο μετρό.αν σου έλεγα πως "θα έπρεπε" να λειτουργεί το μετρό και όλο το βράδυ τι θα μου απαντούσες?η πιο πιθανή-και φυσιολογικότατη-απάντηση είναι πως "θα ήταν πολύ ακριβό" επειδή κάθε ώρα λειτουργίας του μετρό κάνει "τόσο",κτλ,κτλ,και θα είχες ΔΙΚΙΟ,φυσικά!οπότε,αν ήσουν κάποιος συγκοινωνιολόγος ή κάποιος εκ των υπευθύνων για αυτά τα θέμματα θα προσπαθούσες να σκεφτείς κάποια ιδέα ώστε ΚΑΙ να λειτουργήσουν αυτές οι γραμμές,αλλά ΚΑΙ να μην είναι τόσο πολυέξοδο.σωστά?μια άλλη πολύ πιο "νορμάλ" και ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ λύση είναι απλά ένα....tour σε πολλές άλλες χώρες για να δεις πως λειτουργούν εκεί,πόσο κόστος έχουν οι "λύσεις" που έχουν σκεφτεί,κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει το κάθε ένα από αυτά στην Ελλάδα,κτλ,κτλ.ε λοιπόν να σου πω ποια λύση έχουν στην Βουδαπέστη(και σίγουρα όχι μόνο εκεί)για την γραμμή του μετρό ΚΑΘ'ΌΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ?λεωφορεία,με συχνότητα ανά 15-20 λεπτά,κάνουν τα δρομολόγια των γραμμών του μετρό(φυσικά επίγεια,αλλά την ίδια διαδρομή)οπότε είναι πολύ πιο οικονομική σαν λύση,εξυπηρετεί τον κόσμο και δεν είναι και τόσο "δύσκολο" να το σκεφτεί κανείς.το ίδιο συμβαίνει και για τις γραμμές των τραμ.άλλη λύση περί του "οικονομικού" τομέα?από κάποια ώρα το βράδυ μέχρι κάποια το πρωί(δεν θυμάμαι ακριβείς ώρες)στα λεωφορεία η επιβίβαση γίνεται μόνο από την μπροστινή πόρτα,επειδή εκείνες τις ώρες δεν δουλεύουν οι ελεγκτές.αλλά φυσικά υπάρχουν-και εκτός των γραμμών του μετρό-πάρα πολλές γραμμές βραδινών λεωφορείων(σχεδόν όλες!απλά η συχνότητα των δρομολογίων "παίζει" ανάλογα με το ποια γραμμή είναι,πόσο "κεντρική",κτλ,κτλ)
δεν διαφωνώ απόλυτα με αυτά που λες,απλά αναφέρω πράγματα που με ενοχλεί το να ξέρω πόσο εύκολα είναι να πραγματοποιηθούν και ήδη υπάρχουν σε άλλες χώρες και που εδώ αν συζητηθούν θα παρουσιάζονται ως.....τεράστιες διευκολύνσεις προς τους πολίτες(αν και όποτε γίνουν)
επίσης εσύ συνεχίζεις να βλέπεις τα πράγματα από άλλη σκοπιά(ΔΕΝ εννοώ πως είναι ψέματα ή "λάθος" τα όσα λες.απλά άλλο το ένα άλλο το άλλο)τονίζοντας τα "κακώς κείμενα" της καθημερινότητας του Έλληνα.ΔΕΝ δικαιολογώ αυτούς που κάνουν "χαζομάρες" ή συμπεριφέρονται λες και είναι...μόνοι τους και δεν τους ενδιαφέρει αν ενοχλούν.αλλά επίσης είμαι σίγουρος πως-στην πλειοψηφία-αυτό θα αλλάξει ΜΟΝΟ όταν δείξει και το "κράτος"(δηλαδή οι υπηρεσίες,οι "αδικίες",ο γενικός σεβασμός προς όλους)πως σέβεται τον πολίτη.δεν πιστεύω πως το βασικό μας γνώρισμα είναι η αχαριστία και η "γυφτιά",στην Ελλάδα.ΕΙΝΑΙ η "καλοπέραση",ΕΙΝΑΙ-όπως έχουμε...καταντήσει-η "πουστιά" για να "σώσει ο καθένας ότι μπορεί,ΕΙΝΑΙ πολλά πολλά ακόμα,άλλα θετικά και άλλα αρνητικά,αλλά δεν είμαστε τόσο "τραγικοί" ως λαός,όσο μας έχουν κάνει να συμπεριφερόμαστε και να αντιδρούμε.όταν βλέπεις γύρω σου να λειτουργούν όλα...σκατά,και εσύ...σκατά θα τα κάνεις.
Καλά ρε φίλε, προσπαθείς να μας πείσεις ότι αξίζουν τα πανεπιστήμια στην Ουγγαρία και γράφεις έτσι;
Χωρίς σημεία στίξης, χωρίς κεφαλαία, μας έβγαλες τα μάτια. Πως διάολο έγραψες την διπλωματική σου εκεί και την διάβασε ο καθηγητής και δεν στραβώθηκε;
Τώρα γι' αυτά που θές να πείς:
1)Κομίζεις γλαύκαν εις Αθήναν.
Νυχτερινές γραμμές έχει και εδώ: Αλλά και σκέφτονται να κάνουν και άλλες.
Βέβαια όταν επεκτάθηκες η λειτουργία του Μετρό τα βράδυα Π/Σ κατά μία ώρα έγινε ο σχετικός χαμός με τους εργαζόμενους και έπεσε και το ανάλογο πλάκωμα εδώ μέσα με προεξάρχοντα τον Αρίωνα. Για ψάξτο λίγο .
2) Ο ρόλος που δεν μπορεί να λειτουργήσει το Μετρό όλη την νύχτα είναι ότι πρέπει να κάνουν συντήρηση. Για ψάξτο λίγο, ειπώθηκε και εδώ μέσα.
Άλωστε υπάρχουν πολύ λίγα Μετρό στον κόσμο που λειτουργούν όλο το 24ώρο (βασικά μόνον την Νέα Υόρκη μπορώ να σκεφθώ, αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος).
3) Δεν υπάρχουν τόσες πολλές νυκτερινές γραμμές γιατί αντιδρούν οι ταξιτζήδες. Εμείς πότε θα βγάλουμε μεροκάματο λένε.
BTWY μεγάλοι κλέφτες οι ταξιτζήδες στην Βουδαπέστη, οι δικοί μας είναι αγγελούδια μπροστά τους.
4) Στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης υπάρχουν και άλλες γραμμές. Αλλά και τώρα που θα προεκταθεί το μετρό μέχρι το Ελληνικό τα πράγματα θα καλλιτερέψουν.
Ε, δεν γίνεται όλα να κατασκευαστούν και να αρχίσουν να δουλεύουν την ίδια στιγμή.
5) Ξεχνάς ότι το εισιτήριο των δημόσιων συγκοικωνιών είναι πολύ φθηνό.
Και κυρίως ξεχνάς τους τσαμπατζήδς.
Ξέρεις πόσοι χρησιμοποιούν λεωφορεία, τρόλλεϋ και τραμ χωρίς να πληρώνουν;
Ξέρεις πόσοι το κάνουν επίτηδες επειδή τους έρχεται ποιό φθηνά ακόμη και αν τους πιάσουν;
καταρχάς ρε φίλε δεν κατάλαβα πως έβγαλες εσύ συμπερασμα πως θέλω να σε...πείσω για τα Πανεπιστήμια της Ουγγαρίας μιας και δεν αναφέρθηκα καθόλου σ'αυτά!έγραψα πως "ΕΖΗΣΑ" εκεί,κάτι το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να σημαίνει πως εργαζόμουν.αλλά τέλος πάντων.Καλά ρε φίλε, προσπαθείς να μας πείσεις ότι αξίζουν τα πανεπιστήμια στην Ουγγαρία και γράφεις έτσι;
Χωρίς σημεία στίξης, χωρίς κεφαλαία, μας έβγαλες τα μάτια. Πως διάολο έγραψες την διπλωματική σου εκεί και την διάβασε ο καθηγητής και δεν στραβώθηκε;
Τώρα γι' αυτά που θές να πείς:
1)Κομίζεις γλαύκαν εις Αθήναν.
Νυχτερινές γραμμές έχει και εδώ: Αλλά και σκέφτονται να κάνουν και άλλες.
Βέβαια όταν επεκτάθηκες η λειτουργία του Μετρό τα βράδυα Π/Σ κατά μία ώρα έγινε ο σχετικός χαμός με τους εργαζόμενους και έπεσε και το ανάλογο πλάκωμα εδώ μέσα με προεξάρχοντα τον Αρίωνα. Για ψάξτο λίγο .
2) Ο ρόλος που δεν μπορεί να λειτουργήσει το Μετρό όλη την νύχτα είναι ότι πρέπει να κάνουν συντήρηση. Για ψάξτο λίγο, ειπώθηκε και εδώ μέσα.
Άλωστε υπάρχουν πολύ λίγα Μετρό στον κόσμο που λειτουργούν όλο το 24ώρο (βασικά μόνον την Νέα Υόρκη μπορώ να σκεφθώ, αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος).
3) Δεν υπάρχουν τόσες πολλές νυκτερινές γραμμές γιατί αντιδρούν οι ταξιτζήδες. Εμείς πότε θα βγάλουμε μεροκάματο λένε.
BTWY μεγάλοι κλέφτες οι ταξιτζήδες στην Βουδαπέστη, οι δικοί μας είναι αγγελούδια μπροστά τους.
4) Στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης υπάρχουν και άλλες γραμμές. Αλλά και τώρα που θα προεκταθεί το μετρό μέχρι το Ελληνικό τα πράγματα θα καλλιτερέψουν.
Ε, δεν γίνεται όλα να κατασκευαστούν και να αρχίσουν να δουλεύουν την ίδια στιγμή.
5) Ξεχνάς ότι το εισιτήριο των δημόσιων συγκοικωνιών είναι πολύ φθηνό.
Και κυρίως ξεχνάς τους τσαμπατζήδς.
Ξέρεις πόσοι χρησιμοποιούν λεωφορεία, τρόλλεϋ και τραμ χωρίς να πληρώνουν;
Ξέρεις πόσοι το κάνουν επίτηδες επειδή τους έρχεται ποιό φθηνά ακόμη και αν τους πιάσουν;
για το "κατεβατό" έχεις δίκιο(αν και "σημεία στίξης" χρησιμοποιώ,ίσως και περισσότερο από όσο πρέπει)και sorry,επειδή είναι κουραστικό πραγματικά κάποιες φορές.δεν καταλαβαίνω βέβαια γιατί σε "χαροποιεί" το να λες "ότι σου'ρθει" για Πανεπιστήμια/διπλωματικές,κτλ αλλά οκ.ας πάμε στο θέμα.
1)το "σκέφτονται να γίνουν κι άλλες",αν σε ικανοποιεί εσένα,μαγκιά σου.εμένα όχι!με "έστειλες"-πολύ σωστά-να δω τις βραδινές γραμμές που λειτουργούν στην Αθήνα.δεν σου φαίνονται λίγες εσένα?η μήπως σε ικανοποιεί το "ΑΝΑ 40'" που είναι η συχνότητα δρομολογίων του τραμ τις νυχτερινές ώρες Παρασκευής+Σαββάτου?σε ότι αφορά τους συνδικαλιστές και τις-κλασσικές-"φωνές" που πάντα υπάρχουν,επειδή μιλάμε για κάτι "έξτρα" μιλάμε για νέες θέσεις εργασίας μάλλον,οπότε ούτε αυτές θα υπάρχουν.
2)δεν είπα πως λειτουργεί το Μετρό όλη νύχτα,αλλά Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ.το εξήγησα,πως υπάρχει λεωφορείο που ακολουθεί ακριβώς το δρομολόγιο του μετρό.οπότε η συντήρηση,κτλ μπορούν να γίνουν απερίσπαστα.
3)ελπίζω να κάνεις πλάκα πως μπορεί να μην γίνει κάτι θετικό για την εξυπηρέτηση του κοινού επειδή....αντιδρούν οι ταξιτζήδες,ε?να μιλάμε σοβαρά!!
για τους ταρίφες στη Βουδαπέστη "έπεσες μέσα"."ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ" τους λέγαμε(βέβαια αυτό ισχύει εκτός από τα "κρατικά" ταξί,που είναι νορμάλ.)αλλά εκεί-λόγω αυτών που έγραψα κυρίως,σχετικά με τα ΜΜΜ-τα ταξί είναι "είδος πολυτελείας"!όταν μπορείς να είσαι όπου θέλεις με τα ΜΜΜ δεν χρειάζεται να παίρνεις ταξί.
4)στην Λ. Βουλιαγμένης,μετά το φανάρι του City Plaza-και τουλάχιστον μέχρι την διασταύρωση με παραλιακή-ΔΕΝ υπάρχει άλλο λεωφορείο που να πηγαίνει από/ως το μετρό,που είναι και ο συνηθέστερος προορισμός.όπως είδες(και ας "παρεξήγησες" την αναφορά μου στην Βουδαπέστη)γράφω μόνο παραδείγματα που ΓΝΩΡΙΖΩ!αν εσύ νομίζεις πως θέλω να "δείξω" κάτι,δεν μπορώ να σε βοηθήσω.αλλά μιλάω ΜΟΝΟ για πράγματα που ξέρω,γι'αυτό αναφέρομαι σε συγκεκριμένα παραδείγματα.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ,συμφωνούμε απόλυτα,θα είναι το γεγονός της επέκτασης μέχρι το Ελληνικό.όσο "μακρύτερα" πάει το μετρό,τόσο μεγαλύτερη διευκόλυνση-για τον κόσμο-υπάρχει.αυτό είναι στάνταρ!
5)δεν ξέρω από που προκύπτει το "πολύ φτηνό",από τη στιγμή που μέχρι πριν 1-2 χρόνια χρησιμοποιούσε κάποιος το λεωφορείο με τα ΜΙΣΑ ακριβώς χρήματα(45 λεπτά)αλλά αυτό δεν είναι "απάντηση" σχετικά με την μη πληρότητα των ΜΜΜ σε θέμα δρομολογίων.
και φυσικά ΔΕΝ με αφορά το πόσοι τζαμπατζήδες μπαίνουν,κτλ.γιατί μονίμως πρέπει στην Ελλάδα ΟΛΟΙ να την "πληρώνουν" για τις μαλακίες κάποιων συγκεκριμένων?!!!να πιάσουν τους παραβάτες(σε όλα τα θέματα)όχι να γαμήσουν όλο τον κόσμο επειδή κάποιοι φοροδιαφεύγουν,χρησιμοποιούν τσάμπα τα ΜΜΜ,δεν πληρώνουν διόδια,κτλ,κτλ.
imaginas.gr
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.416
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5
- Πόντοι
- 616
αν σου έλεγα πως "θα έπρεπε" να λειτουργεί το μετρό και όλο το βράδυ τι θα μου απαντούσες?
Το μετρό δε χρειάζεται συντήρηση;Οι γραμμές τη νύχτα λειαίνονται και οι συρμοί καθαρίζονται και ελέγχονται για να είναι έτοιμοι το πρωί.Αυτό που θα έπρεπε να γίνεται στο μετρό,είναι να ξεκινάει λειτουργία στις 05:00 και όχι στις 05:30 και το βράδυ να σταματάει στις 01:00 αντί για τις 12:30 περίπου.Πάντως,νυχτερινά λεωφορεία έχει.Π.χ από το Περιστέρι,έχει νυχτερινό που πάει στη Γλυφάδα.Είναι η γραμμή 790 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ) και σίγουρα υπάρχουν κι άλλες.
ρε φίλε,με συγχωρείς.δεν διάβασες τι σου έγραψα επάνω σε αυτό που έκανες "παράθεση"?μου απαντάς με-ρητωρική-ερώτηση "δεν χρειάζεται συντήρηση?" την οποία σου έχω ΗΔΗ αναφέρει και "απαντήσει" μέσω των λύσεων που έγραψα.Το μετρό δε χρειάζεται συντήρηση;Οι γραμμές τη νύχτα λειαίνονται και οι συρμοί καθαρίζονται και ελέγχονται για να είναι έτοιμοι το πρωί.Αυτό που θα έπρεπε να γίνεται στο μετρό,είναι να ξεκινάει λειτουργία στις 05:00 και όχι στις 05:30 και το βράδυ να σταματάει στις 01:00 αντί για τις 12:30 περίπου.Πάντως,νυχτερινά λεωφορεία έχει.Π.χ από το Περιστέρι,έχει νυχτερινό που πάει στη Γλυφάδα.Είναι η γραμμή 790 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ) και σίγουρα υπάρχουν κι άλλες.
είπαμε,δίκιο είχε και ο άλλος ο φίλος που έκανε παράπονα για το "κατεβατό" που έγραψα,αλλά πριν απαντήσεις τουλάχιστον ΔΙΑΒΑΣΕ το συγκεκριμένο κομμάτι στο οποίο θέλεις να απαντήσεις,αφού στα περισσότερα είχα ήδη γράψει τις "απαντήσεις" τις οποίες θεωρούσα πως θα πάρω,αλλά και τις-καλύτερες-"λύσεις" τους,τουλάχιστον όπως τις είδα κάπου αλλού.
και το γεγονός πως μου ανέφερες μια γραμμή λεωφορείου(βραδινή)τι σημαίνει?πως είμαστε καλυμένοι ως "Αθήνα"?και σε αυτό επάνω υπήρξε αναφορά στα βραδινά ποστς.ο voltaire έκανε και την παράθεση το που μπορούμε να τα δούμε αυτά-τα βραδινά-στο ίντερνετ.και-επαναλαμβάνω-εσύ δηλαδή είσαι ευχαριστημένοςαπό αυτές τις γραμμές που υπάρχουν?την συχνότητα δρομολογίων τους?την εξυπηρέτηση/ενημέρωση που έχει ο οποιοσδήποτε βρεθεί σε μια στάση και δεν έχει....ιδέα πότε/από που/μέσω που,κτλ,κτλ θα περάσει ένα λεωφορείο?
απλά είναι τα ερωτήματα και μάλιστα με αντίστοιχα παραδείγματα!!δεν γίνεται να μην καταλαβαινόμαστε.