Νέα

Νεα Διόδια

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 79
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Υπαρχη λυση αν την θελουμε.

Ποια είναι η λύση;
Ένα κακούργημα συντελείται στο σιδηρόδρομο,και αυτό λέγεται σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Τριπολη-Καλαμάτα,ή αλλιώς η μέσα γραμμή των πάλαι ποτέ ΣΠΑΠ.Το κομμάτι Κόρινθος-Άργος-Τριπολη είναι έτοιμο,αλλά τραίνο δεν τρέχει.Εκσυγχρονίστηκε η γραμμή,και δεν τρέχει τραίνο για να αποπληρώσει τα δάνεια.Κάποιες πληροφορίες λένε ότι τα ΚΤΕΛ Αρκαδίας δεν αφήνουν  :jerking:
 

kaligoul

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2006
Μηνύματα
17.108
Like
9
Πόντοι
166
Η λυση για τα αμαξια που παρκαρουν οπου νανε ειναι μια κληση τρυπιτη απο την εφορια.
Αποτελεσμα να μην μπορουν να την σβησουν.Αρα οταν θα αναγκαστουν να πληρωσουν την μαγκια τους
θα βαλουν μετα να δουλεψη το μυαλο τους.
Μην μου πητε οτι δεν ειναι ετσι γιατι απο της 100 κλησης οι 95 σβηνονται τωρα.
 

kaligoul

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2006
Μηνύματα
17.108
Like
9
Πόντοι
166
Ποια είναι η λύση;
Ένα κακούργημα συντελείται στο σιδηρόδρομο,και αυτό λέγεται σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Τριπολη-Καλαμάτα,ή αλλιώς η μέσα γραμμή των πάλαι ποτέ ΣΠΑΠ.Το κομμάτι Κόρινθος-Άργος-Τριπολη είναι έτοιμο,αλλά τραίνο δεν τρέχει.Εκσυγχρονίστηκε η γραμμή,και δεν τρέχει τραίνο για να αποπληρώσει τα δάνεια.Κάποιες πληροφορίες λένε ότι τα ΚΤΕΛ Αρκαδίας δεν αφήνουν  :jerking:

Γιαυτο δεν ξερω τη γινετε.
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
Σουφλιάς  καλος αλλα Κουφος .
 

bourdeliaris1984

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.584
Κριτικές
34
Like
1.030
Πόντοι
7.775
Στο κετρο της Αθηνας καλα θα κανουν να βαλουν διοδια θα ειναι αντικινιτρο να κινησει καποιος το αμαξι του και θα βελτιωθει σημαντικα το κυκλοφοριακο. Τωρα για τις Ε.Ο. η λυση ειναι παρακαμψεις διοδιων. Εχουν γραφτει πολλα για αυτο ψαξτε στο google εχει και βιντεο στο youtube που δειχνει τις διαδρομες που παρακαμπτεις.
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.174
Κριτικές
150
Like
2.953
Πόντοι
6.925
Επίσης το ΥΠΕΧΩΔΕ και τα άδεια κεφάλια μας τα πρήζει για το ecodriving (καλά κάνει) αλλά την ίδια ώρα επιβαρύνει το λεκανοπέδιο με +10 ακόμα σταμάτα ξεκίνα των αυτοκινήτων με τα διόδια, επιβραδύνει την μέση ταχύτητα κίνησης και βοηθά στο χάσιμο εργατοωρών.

Βάλε τα διόδια στο κέντρο ως είπε συναγωνιστής αφού θες να μας τα (ξανα)πάρεις 
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Το καλύτερο Ecodriving είναι το παρατάω το αμάξι και πάω με τα ΜΜΜ για δουλειά και καφε,και παίρνω το αμάξι μόνο για εκδρομή.Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα.
 

makemyday

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2005
Μηνύματα
684
Like
0
Πόντοι
6
Το καλύτερο Ecodriving είναι το παρατάω το αμάξι και πάω με τα ΜΜΜ για δουλειά και καφε,και παίρνω το αμάξι μόνο για εκδρομή.Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα.
ΕΙΝΑΙ φίλε,έχεις δίκιο.αλλά διαφωνώ εν μέρει σε κάτι που έγραψες(μάλλον χθες βράδυ,δεν είμαι σίγουρος.τώρα τα διάβασα όλα μαζεμένα)στο ότι ΠΡΩΤΑ πρέπει ο κόσμος να αρχίσει να τα χρησιμοποιεί και μετά να "φτιάξουν"(συχνότητα δρομολογίων,ποιότητα,κτλ)αυτό είναι λάθος κατά τη γνώμη μου.για να ζητάς από κάποιον να αλλάξει κάτι πρέπει να τον πείσεις πως το "νέο" είναι καλύτερο και δεν θα τον "δυσκολεύει",αλλά θα τον διευκολύνει!γιατί αν κάποιος-με "καλή θέληση",να δει αν τον βολεύει-πάει με ΜΜΜ μια δυο φορές και περιμένει στην στάση(για παράδειγμα)χωρίς να ξέρει καν πότε θα περάσει το λεωφορείο,και στριμωχθεί γιατί τα δρομολόγια είναι αραιά,και,και,και,ε τότε θα πει "να πάτε να γ..." και θα επιστρέψει στο αυτοκίνητό του.και μιλάω για "λύσεις" που δεν είναι...καινοτόμες.απλά θα έπρεπε να βλέπουν και τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο και να παίρνουν τις ιδέες που μπορούν να εφαρμοστούν και εδώ.
δεν "περιμένεις τον πελάτη" πρώτα και μετά βελτιώνεσαι.ΠΡΩΤΑ είσαι εσύ έτοιμος να του δείξεις πως αξίζεις να σε προτιμήσει.
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Αυτό που λες θα ίσχυε αν δεν υπήρχε καθόλου υποδομή.Υποδομή υπάρχει.Πολλές λεωφορειακές γραμμές,μετρό,τραμ,προαστιακός σιδηρόδρομος,παρόλαυτά ο κόσμος παίρνει το αμάξι του.Αν δει π,χ η ΕΘΕΛ ότι υπάρχει ζήτηση για μια περιοχή που δεν έχει γραμμή,θα βάλει.Αν βάλει χωρίς να δει ζήτηση,θα είναι πεταμένα λεφτά.Όπως ένας μαγαζάτορας,αν δει ότι υπάρχει ζήτηση για ένα προϊόν,θα το φερει,αλλιώς γιατί να το κάνει;
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
για να ζητάς από κάποιον να αλλάξει κάτι πρέπει να τον πείσεις πως το "νέο" είναι καλύτερο και δεν θα τον "δυσκολεύει",αλλά θα τον διευκολύνει!γιατί αν κάποιος-με "καλή θέληση",να δει αν τον βολεύει-πάει με ΜΜΜ μια δυο φορές και περιμένει στην στάση(για παράδειγμα)χωρίς να ξέρει καν πότε θα περάσει το λεωφορείο,και στριμωχθεί γιατί τα δρομολόγια είναι αραιά,και,και,και,ε τότε θα πει "να πάτε να γ..." και θα επιστρέψει στο αυτοκίνητό του.

Τα λεωφορεία αργούν επειδή έχει κίνηση.Ακόμα και κάθε 3 λεπτά να δρομολογήσουν λεωφορείο,το κύκλωμα θα χαλάσει αφού με την κίνηση θα βρει το ένα το άλλο και θα πηγαίνουν μαζί.Στο μετρό που δεν έχει κίνηση άλλων οχημάτων,σε ώρες αιχμής έχει πολύ συχνή συγκοινωνία.Το θέμα στρίμωγμα είναι λίγο περίεργο.Αν ψάξεις στο youtube θα βρεις πολλά βίντεο με τον προαστιακό του Τόκιο.Εκεί,ειδικοί υπάλληλοι σπρώχνουν τους επιβάτες για να κλείσουν οι πόρτες!Και όμως,το χρησιμοποιούν,διότι με το αμάξι δε θα φτάσουν ποτέ στον προορισμό τους.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Εδώ είναι το ωραίο...
Δεν τους ανήκει ο δρόμος- απλή σύμβαση παραχώρησης - εκμετάλλευσης έχουν...

Όπως πχ μπορείς να πας σε όποια παραλία του Σχινια πχ θέλεις που πάνε να σου επιβάλλουν είσοδο και να τους πεις να πάνε να γαμηθούν διότι και εκεί δεν τους ανήκει η παραλία, απλά ο δήμος τους έχει παραχωρήσει το δικαίωμα να απλώνουν ξαπλώστρες...

Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Πρόκειται για συμβάσεις παραχώρησης τύπου ΣΔΙΤ. Το έργο κατασκευάζεται εκ του μηδενός με δαπάνες του παραχωρησηριούχου. Η γη μπορεί να ανήκει στο δημόσιο αλλά ο παραχωρησηριούχος να πληρώσει και αποζημιώσεις σε ιδιώτες. Το τι παραχωρεί το δημόσιο (πέρα από το δικαίωμα εκμετάλλευσης) είναι μεγάλο θέμα.

Για παράδειγμα και η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου κατασκευάστηκε με σύμβαση παραχώρησης. Τι ακριβώς όμως παραχώρησε το δημόσιο; Αιγιαλό (πιθανόν); Τον πυθμένα της θάλασσας; Το δικαίωμα διεύλευσης σε ύψος 100 μέτρων;
Γιατί όμως στην γέφυρα κανένας δεν διανοείται να μην πληρώσει διόδια;

Το ίδιο και με το μετρό (άλλο αν η εταιρείες κατασκευής και εκμετάλλευσης ανήκουν στο δημόσιο - είναι όμως ΑΕ). Τι παραχωρεί το κράτος; Το υπέδαφος; Τα δικαιώματα διεύλευσης δια του υπεδάφους;

Το κράτος επίσης διαχειρίζεται και το φάσμα ραδιοσυχνοτήτων (δηλαδή αέρα κοπανιστό). Παραχωρεί άδειες ή πουλάει δικαιώματα. Και αυτές υπό μία έννοια συμβάσεις παραχώρησης είναι.
Υπάρχει περίπτωση να ισχυριστεί κανείς ότι δεν πληρώνει τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας επειδή η ραδιοσυχνότητα λειτουργίας δεν τους ανήκει;
 

perineo

Ανώτερος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
761
Κριτικές
13
Like
156
Πόντοι
6.045
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Πρόκειται για συμβάσεις παραχώρησης τύπου ΣΔΙΤ. Το έργο κατασκευάζεται εκ του μηδενός με δαπάνες του παραχωρησηριούχου. Η γη μπορεί να ανήκει στο δημόσιο αλλά ο παραχωρησηριούχος να πληρώσει και αποζημιώσεις σε ιδιώτες. Το τι παραχωρεί το δημόσιο (πέρα από το δικαίωμα εκμετάλλευσης) είναι μεγάλο θέμα.

Για παράδειγμα και η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου κατασκευάστηκε με σύμβαση παραχώρησης. Τι ακριβώς όμως παραχώρησε το δημόσιο; Αιγιαλό (πιθανόν); Τον πυθμένα της θάλασσας; Το δικαίωμα διεύλευσης σε ύψος 100 μέτρων;
Γιατί όμως στην γέφυρα κανένας δεν διανοείται να μην πληρώσει διόδια;

Το ίδιο και με το μετρό (άλλο αν η εταιρείες κατασκευής και εκμετάλλευσης ανήκουν στο δημόσιο - είναι όμως ΑΕ). Τι παραχωρεί το κράτος; Το υπέδαφος; Τα δικαιώματα διεύλευσης δια του υπεδάφους;

Το κράτος επίσης διαχειρίζεται και το φάσμα ραδιοσυχνοτήτων (δηλαδή αέρα κοπανιστό). Παραχωρεί άδειες ή πουλάει δικαιώματα. Και αυτές υπό μία έννοια συμβάσεις παραχώρησης είναι.
Υπάρχει περίπτωση να ισχυριστεί κανείς ότι δεν πληρώνει τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας επειδή η ραδιοσυχνότητα λειτουργίας δεν τους ανήκει;

Εγω αφού αγανάκτησα τόσο με τις συγκοινωνίες, όσο και με το αμάξι, βρήκα τη λύση
Μ Η Χ Α Ν Η ...και ξένοιασα από λεφτά κόπο και χρόνο.Σιγα μην περιμένω εγώ να βελτιωθούν οι συγκοινωνίες :rockon:
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.174
Κριτικές
150
Like
2.953
Πόντοι
6.925
Αυτό που λες θα ίσχυε αν δεν υπήρχε καθόλου υποδομή.Υποδομή υπάρχει.Πολλές λεωφορειακές γραμμές,μετρό,τραμ,προαστιακός σιδηρόδρομος,παρόλαυτά ο κόσμος παίρνει το αμάξι του.Αν δει π,χ η ΕΘΕΛ ότι υπάρχει ζήτηση για μια περιοχή που δεν έχει γραμμή,θα βάλει.Αν βάλει χωρίς να δει ζήτηση,θα είναι πεταμένα λεφτά.Όπως ένας μαγαζάτορας,αν δει ότι υπάρχει ζήτηση για ένα προϊόν,θα το φερει,αλλιώς γιατί να το κάνει;

Και πως θα δει η ΕΘΕΛ την ζήτηση? Θα πάμε και θα στηθούμε στην στάση και όταν περνα το λεωφορείο θα λέμε
- Πάει από εδώ Πατήσια?
Οχι θα βάλει πρώτα και μετά θα σε πείσει ότι πάς καλύτερα και οικονομικότερα με αυτούς. Πως ? Εχοντας μελετήσει ΣΟΒΑΡΑ! Οπερ άτοπον γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται σοβαρά.

Πρόσφατα προσπάθησα να κατέβω κέντρο από ΒΠ με ΜΜΜ και μάλιστα μετρό. Εχασα πολύ πολύ χρόνο (ήμουν όμως συνηθισμένος σε μοτο) Εκανα δοκιμή και με το αυτοκίνητο. Μικρή η χρονική διαφορά μεγαλύτερο το κόστος λόγω παρκινγκ. Μαλλον θα αρχίσω εντατικά φυσιοθεραπείες να ξανακαβαλήσω....
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Κάνει έρευνες η ΕΘΕΛ φίλε μου.Μπορεί να μην τις βλέπεις αλλά κάνει.Για την ακρίβεια ο ΟΑΣΑ.
Από τα Β.Π στο κέντρο,πρέπει να πάρεις ή τον ΗΣΑΠ που τώρα λόγω έργων έχει αραιά δρομολόγια,ή τα λεωφορεία που όμως αναγκάζονται να κινούνται σε δρόμους με πολλά αμάξια και σε λεωφορολωρίδες που είναι μονίμως γεμάτες αμάξια.Κι εγώ έχω μηχανή,αλλά για να πάω πιο γρήγορα,ρισκάρω τη ζωή μου παιρνοντας ανάμεσα στα αμάξια και για να παρκάρω πρέπει να ανέβω σε πεζοδρόμιο.
Και κάτι ακόμα.Γιατί να σου βάλει ο ΟΑΣΑ λεωφορείο κάθε 5 λεπτά να περνάει από την Εκάλη,όπου και κάθε 30 λεπτά δε γεμίζει;Μόνο οι φιλιπινέζες παιρνουν λεωφορείο.Οι άλλοι τις mercedes τους.
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Εγω αφού αγανάκτησα τόσο με τις συγκοινωνίες, όσο και με το αμάξι, βρήκα τη λύση
Μ Η Χ Α Ν Η ...και ξένοιασα από λεφτά κόπο και χρόνο.Σιγα μην περιμένω εγώ να βελτιωθούν οι συγκοινωνίες :rockon:

Οι συγκοινωνίες είναι καλές.Σίγουρα γίνονται καλύτερες αλλά πρέπει να γίνει καλύτερη η Αθήνα.Όταν παρκάρει ο κάθε μαλάκας στη γωνία,όταν ο κάθε μαλάκας μπαίνει στον λεωφορειόδρομο,τι να κάνουν τα λεωφορεία;Να πετάξουν;Επειδή έχω κι εγώ μηχανή,αν αρχίσουν να χώνουν κλήσεις για στάθμευση στα πεζοδρόμια αλλά και για ελιγμούς ανάμεσα στα αμάξια που είναι παράνομοι,θα δεις ότι δε συμφέρει ούτε αυτή.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Και πως θα δει η ΕΘΕΛ την ζήτηση? Θα πάμε και θα στηθούμε στην στάση και όταν περνα το λεωφορείο θα λέμε
- Πάει από εδώ Πατήσια?
Οχι θα βάλει πρώτα και μετά θα σε πείσει ότι πάς καλύτερα και οικονομικότερα με αυτούς. Πως ? Εχοντας μελετήσει ΣΟΒΑΡΑ! Οπερ άτοπον γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται σοβαρά.

Η πλέον εκτεταμένη μελέτη εκτίμησης της μήτρας προέλευσης - προορισμού (origin-destination matrix) έγινε από την Αττικό Μετρό το 1996 και αποτέλεσε την Γενική Συγκοινωνιακή Μελέτη της Αττικής. Την μελέτη αυτή επικαιροποίησε η Αττικό Μετρό το 2008. Τόμοι της αρχικής μελέτης υπάρχουν στην Βιβλιοθήκη του ΤΕΕ.

Η δεύτερη μεγάλη μελέτη είναι η έρευνα μετακινήσεων του ΟΑΣΑ που έγινε το 2006 και επικαιροποίησε παλαιότερες έρευνες του Οργανισμού.

Αν και κατά την γνώμη μου οι μελέτες δεν είναι πλήρεις αποτελούν ένα καλό βήμα. Για να φθάσουμε στο επίπεδο των ευρωπαϊκών κρατών που επικαιροποιούνται κάθε χρόνο απαιτείται όχι μόνον χρήμα αλλά και αλλαγή νοοτροπίας και διάθεσης των ερωτώμενων.

Το βασικό θέμα που ξεχνάνε όλοι είναι ότι στην Αττική μέσα σε 5 χρόνια αν συνεχιστεί ο σημερινός ρυθμός αυξήσεως των ΙΧ δεν θα κουνιέται τίποτε. Όλοι οι κύριοι δρόμοι θα είναι ένα τεράστιο πάρκινγκ πολλές ώρες της ημέρας.
Αν δεν παρθούν μέτρα και γρήγορα κανένας δεν θα μπορεί να πάει πουθενά (ακόμη και με μηχανή).

Και τα διόδια αποτελούν σαφώς ένα μέτρο. Αυτό δείχνει η εμπειρία της Σιγκαπούρης, της Στοκχόλμης και κυρίως του Λονδίνου.

 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Για ποια διόδια λες;Αν εννοείς στην Αθήνα,δε θα κατασκευαστούν ποτέ ταμεία όπως τα ξέρεις.Αν εννοείς,τα νέα στην Ε.Ο,ακόμα τίποτα.Δεν πειράζει,να πληρώνουν.Αλλιώς κατάθεση πινακίδων και μη είσπραξη τελών από το κράτος.
 

bourdeliaris1984

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.584
Κριτικές
34
Like
1.030
Πόντοι
7.775
Για παράδειγμα και η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου κατασκευάστηκε με σύμβαση παραχώρησης. Τι ακριβώς όμως παραχώρησε το δημόσιο; Αιγιαλό (πιθανόν); Τον πυθμένα της θάλασσας; Το δικαίωμα διεύλευσης σε ύψος 100 μέτρων;
Γιατί όμως στην γέφυρα κανένας δεν διανοείται να μην πληρώσει διόδια;
Οι πιο πολλοι χρησιμοποιουν το ferry boat φιλε στο λεω γιατι παω πολυ συχνα στο Ριο.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom